is die van TGB niet al vrij oudquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:10 schreef Magneet het volgende:
Binnenkort weer eens 2 WWE dvd reviews op de frontpage. Ik heb net The Great American Bash 2006en de Hul Hogan set binnengekregen. De laatste is >10 uur
Volgende Wrestlemania als het goed is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat de Hulk er nou us eindelijk mee stopt.. tegen Orton was het al magere boel vond ik.. op een gegeven moment is het goed geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-11-2006 17:56:04 ]
GAB is van Juli of zo?quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef Magneet het volgende:
TGAB zal al best wel ff uit zijn ja, SIlvervision heeft ze pas redelijk recentelijk aangeboden helaas. Er staan er nog een paar in aanvraag. In ieder geval summerlsam 2006 en een ufc dvd.
Ouchquote:The primetime Impact special scored a 1.0 rating.
(wrestlingobserver)
Ziet er toch niet verkeerd uit.quote:These are the confirmed matches for this Sunday's TNA Genesis PPV:
# Robert Roode's Open Challenge
# Lance Hoyt and Ron Killings vs. Austin Starr and Alex Shelley w/Nash
# The Voodoo Kin Mafia (BG and Kip James) vs. The New Movement (Kazarian, Bentley and Devine)
# The Naturals w/Shane Douglas vs. Sonjay Dutt and Jay Lethal
# AJ Styles vs. Christian Cage
# TNA X-TITLE MATCH: Christopher Daniels © vs. Chris Sabin
# NWA TAG TITLE MATCH: LAX © w/Konnan vs. AMW w/Gail Kim
# CLASH OF THE TITANS: Samoa Joe vs. Kurt Angle
# NWA TITLE MATCH: Sting © vs. Abyss w/James Mitchell
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Over moves gesproken... hoeveel had Booker er?? 2high kicks, een standing dropkick, een flying highkick en dat was het..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er helemaal niet verkeerd uit!!!! Ik vond Impact! ook erg goed!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:05 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En nog even de Genesis card voor komende zondag:
[..]
Ziet er toch niet verkeerd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Het was een tagmatch en geen lange, maar je weet best dat Booker heel veel kan. Batista doet altijd dezelfde moves, ook in lange single matches. En komop, een spinebuster als finisher?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Over moves gesproken... hoeveel had Booker er?? 2high kicks, een standing dropkick, een flying highkick en dat was het..
Booker kan idd ook veel en heeft betere mic skills, maar de rest werkt allemaal in het voordeel van Batista.. en wat de spinebuster betreft.. de batista bomb was een stuk beter ja..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het was een tagmatch en geen lange, maar je weet best dat Booker heel veel kan. Batista doet altijd dezelfde moves, ook in lange single matches. En komop, een spinebuster als finisher?
Ik vindt Batista ook vet hoor, maar hij kan gewoon weinig
hahaha je geloofwaardigheid stijgt met de dagquote:Op zondag 19 november 2006 19:01 schreef kidkash19 het volgende:
Beetje springen en thats it....was in het begin ook onder de indruk van hem.....nu allang niet meer
Boeiend....als jij mij kan vertellen wat AJ meer kan dan in het rond springen ....Technisch is hij helemaal niet zo goed, mic skills zijn niet aanwezig, een verhaal vertellen in de ring gaat hem ook niet goed af. Ja hij heeft mooie sprongen en is dynamisch en atletisch in de ring maar meer is het echt nietquote:Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hahaha je geloofwaardigheid stijgt met de dag
kijk je uberhaupt naar TNA?quote:Op zondag 19 november 2006 19:33 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Boeiend....als jij mij kan vertellen wat AJ meer kan dan in het rond springen ....Technisch is hij helemaal niet zo goed, mic skills zijn niet aanwezig, een verhaal vertellen in de ring gaat hem ook niet goed af. Ja hij heeft mooie sprongen en is dynamisch en atletisch in de ring maar meer is het echt niet
Ik neem aan dat je geen bedoeltquote:Op zondag 19 november 2006 19:28 schreef Fugie het volgende:
batista kan een batista bomb doen op booker, booker is te groot
en een spinebuster kan je niet echt een finisher noemen tegen booker
klopt idd, hoe zou dat kunnen... hij moet Booker toch wel omhoog krijgen???quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen bedoelt?
Het is al genoeg misgegaan al, hij liet Booker al een flink aantal keren bijna op ze kop vallen en soms kreeg hij hem niet omhoog () Maar verzin dan wat anders dan een spinebuster..
daar heeft Booker Sharmell voorquote:Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
klopt idd, hoe zou dat kunnen... hij moet Booker toch wel omhoog krijgen???
Geen idee, booker is wel redelijk lang. Misschien daarom. Wiki zegt dat zijn billed height 1.90 is.quote:Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
klopt idd, hoe zou dat kunnen... hij moet Booker toch wel omhoog krijgen???
Gozer ik kijk al TNA sinds ze nog in Memphis zaten en nog een normale ring gebruikten en AJ nog maar net opkwam daar....Ladder Match AJ/Jerry Lynn/Low-Ki is geweldig....ik zeg ook niet dat het geen goede worstelaar is...ik ben alleen niet onder de indruk van zn dingetje, hij is sinds MEmphis niet echt veranderd, heeft nou niet echt een bepaald personage gekregen en zn moveset is ook redelijk hetzelfde gebleven. AJ is op zn best als hij iemand heeft die hem kan domineren en kan dragen in zn moveset...dus een Joe of een Abyss. Tegen Christian zal die ook wel een leuke match neer kunnen zetten hoor maar ik vind hem eentonigquote:
Dat was Holly zn eigen schuldquote:Brock Lesnar kreeg Hardcore Holly ook niet omhoog, dat kostte Holly zijn nek
ok ok.. ieder z'n ding hequote:Op zondag 19 november 2006 21:34 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Gozer ik kijk al TNA sinds ze nog in Memphis zaten en nog een normale ring gebruikten en AJ nog maar net opkwam daar....Ladder Match AJ/Jerry Lynn/Low-Ki is geweldig....ik zeg ook niet dat het geen goede worstelaar is...ik ben alleen niet onder de indruk van zn dingetje, hij is sinds MEmphis niet echt veranderd, heeft nou niet echt een bepaald personage gekregen en zn moveset is ook redelijk hetzelfde gebleven. AJ is op zn best als hij iemand heeft die hem kan domineren en kan dragen in zn moveset...dus een Joe of een Abyss. Tegen Christian zal die ook wel een leuke match neer kunnen zetten hoor maar ik vind hem eentonig
[..]
Dat was Holly zn eigen schuld
Hij heeft net een operatie aan zijn schouderblad gehad. Dat betekent dus dat hij zijn schouders minder moet belasten, vandaar de Spine Buster als finished move (en af en toe de Batista Bomb, maar dat kost hem veel kracht, en dat zorgt voor overbelasting van zijn geopereerde schouder).quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen bedoelt?
Het is al genoeg misgegaan al, hij liet Booker al een flink aantal keren bijna op ze kop vallen en soms kreeg hij hem niet omhoog () Maar verzin dan wat anders dan een spinebuster..
Hij had toch een torn biceps?quote:Op maandag 20 november 2006 02:16 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Hij heeft net een operatie aan zijn schouderblad gehad. Dat betekent dus dat hij zijn schouders minder moet belasten, vandaar de Spine Buster als finished move (en af en toe de Batista Bomb, maar dat kost hem veel kracht, en dat zorgt voor overbelasting van zijn geopereerde schouder).
Nu weet je dus ook de reden dat hij minder vaak de Batista Bomb gebruikt, omdat het simpelweg teveel ellende bezorgt aan zijn schouder.![]()
Ja ergens in die richting ja. Maar mede door die operatie, mag hij zijn schouders niet voor de volle krachten gebruiken (ala Batista Bomb).quote:Op maandag 20 november 2006 03:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hij had toch een torn biceps?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Even over die Joe-Angle match en de uitkomst ervan:Het gaat erom HOE het gebeurt is....niks meer dan 20 min wedstrijd maar 13 min!!...voor de zogenaamde Match of the Decade?? En dat Joe meteen Tapte..ik snap dat hij had moeten verliezen maar het gaat mij gewoon op de manier waarop. Als hij dan toch moet verliezen van Angle doe het dan op zon manier dat Joe reden heeft om ECHT een rematch te vragen (heeft ie al gedaan) door bv een kleine niet bedoelde interference ofzo of bv een Turnbuckle zonder padding per ongeluk raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het zo gedaan dat Joe had gewonnen van Angle en dat Angle dus op zoek moet gaan naar een manier om te winnen, zn rematch krijgt en weer op een vage manier verliest (rollup na afleiding ofzo) en dat je de 3e gebruikt als "double or nothing" waar je ze dus minstens 25 minuten geeft en ze een echte klassieker neer kunnen zetten (voor zover Angle dat (nog) kan) en dat Angle die eindelijk wint na vele flase finishesIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |