denk dat hij bedoeld dat de Dudleys en hele andere stijl hebben..quote:Op woensdag 29 november 2006 15:54 schreef kidkash19 het volgende:
Uhm.....de Hardys en Dudleys waren van hetzelfde niveau en waren ECHTE tage teams dus geen 2 bij elkaar gevoegde singles, ik weet niet wat je daarmee bedoelt.
Daar heb je wel gelijk in, daarentegen zijn Londen & Kendrik lichter en kunnen derhalve nog verder, hoger, idioter springen dan de wat zwaardere mensenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:57 schreef kidkash19 het volgende:
De stijlen van de Hardys en Dudleys pastte juist geweldig bij elkaar en dat was ook meteen de 2 teams die ik bij elkaar zou voegen in een feud , toen Edge/Christian daarbij kwamen was het cirkeltje compleet.
Wat ik bedoel is dat 2 Main Eventers zich echt niet gaan bemoeien met Londrick/Hardys omdat ze daarboven staan, en daarom zeg ik dat de Hardys en Dudleys op hetzelfde niveau zaten
op Wrestlemania zou het mogenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat Londrick qua gewicht veel verschillen van de Hardys.....enne vliegen en springen mogen ze toch nog maar amper dus ja....
Precies de reden waarom TNA beter is dan WWE.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef kidkash19 het volgende:
Denk niet dat Londrick qua gewicht veel verschillen van de Hardys.....enne vliegen en springen mogen ze toch nog maar amper dus ja....
Lag daar iets op de grond, niks bijzonders. Lijkt op een ring ofzo..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
vraag me al de hele dag af wat Sabu in zijn hand had en snel weggooit als hij op de grond valt
op 11minuut en 12 seconden van de show...
als je goed kijkt zie je ook dat enkele frames daarvoor geknipt isquote:Op woensdag 29 november 2006 19:46 schreef Tazmaniac het volgende:
vraag me al de hele dag af wat Sabu in zijn hand had en snel weggooit als hij op de grond valt
op 11minuut en 12 seconden van de show...
Dat de WWE 300 dagen per jaar tourt is puur omdat ze zo veel mogelijk geld willen verdienen. Ongelijk geef ik ze niet, want daar gaat het hele circus om (alleen ligt het er bij de WWE tegenwoordig veel te dik bovenop). De laatste tijd is TNA naar mijn mening waar de goede weg ingeslagen met de X-divisie, nadat deze een tijdje lang ondergesneeuwd dreigde te raken door mensen als Sting, Scott Steiner en Jeff Jarrett. Natuurlijk zijn de hoofdrollen nog steeds voor de heavyweight als Sting en Angle omdat dat nu eenmaal mensen trekt. Je zegt wel dat "als je een Styles match hebt gezien heb je ze allemaal gezien", maar mijn voorkeur gaat nu eenmaal uit naar dat soort matches. Hetzelfde geldt ook voor bijna alle wrestlers in de WWE trouwens. Als je een Cena/DX match hebt gezien heb je ze allemaal gezien.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef kidkash19 het volgende:
Pffff onzin....dat heeft namelijk als reden dat er op een gegeven moment teveel nekblessures waren en een periode van blessures bij Cruisers en vliegers, aangezien de WWE 300+ dagen per jaar tourt moeten ze wel uitkijken naar de gezondheid van hun worstelaars.
Vliegen is niet per definitie beter, als je 1 AJ match hebt gezien heb je ze ongeveer allemaal wel gezien
OMG PELE KICK PELE KICK!!!!!! ....yeah whatever...en die X-division is ook helemaal niks meer en ook daar zitten nog maar amper high flyers in...dont kid yourself
Ben ik niet mee eens. Voor de middelen die TNA tot hun beschikking heeft zetten ze een goed product neer. Ik vind de X-divisie nog steeds mooi om te zien en steeds meer belangrijke heavyweights hebben interesse in TNA omdat het werkschema in WWE te druk is. De storylines worden steeds beter uitgewerkt en er worden humoristische sketches gefilmd die echt leuk zijn (bijvoorbeeld met Kevin Nash), in tegenstelling tot de sketches die in WWE worden gedaan. Bij TNA draait het natuurlijk ook om geld, maar het ligt er niet zo irritant dik bovenop als bij de WWE. Belachelijke onderdelen zoals WWE's Kiss Cam worden in TNA gelukkig zoveel mogelijk achterwege gelaten.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef Fugie het volgende:
tna moet het ook hebben van hun 'high flyers' voor de rest stelt het bar weinig voor.
Jij vindt het totaalplaatje mooi, ik kijk vooral naar het worstelen zelf. Als de WWE gaat komen met belachelijke totaalplaatjes als de "relatie" tussen Carlito en Trish Stratus met als enige doel om members aan te trekken voor WWE Mobile Text Alerts dan hoeft het voor mij niet meer zo. Als ik dan zo'n Carlito naar Trish zie toekomen met de regel: "Trish, I saw on my WWE Mobile Text Alert that you are leaving WWE, why are you doing this to me blablabla..." dan hoeft het voor mij niet meer. Dan zie ik liever AJ Styles in de ring, zonder dat hij van dit soort belachelijke tussenstukjes moet opnemen. TNA doet ook zeker van dit soort sketches tussendoor, maar dan zijn ze meestal nog wel grappig, zoals met Kevin Nash.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:54 schreef kidkash19 het volgende:
TNA moet zich lekker met zichzelf bezig houden en niet zo focussen op de WWE, trouwens de eerste scheuren in de relatie met Angle zijn ook al zichtbaar maar goed dat is een andere zaak.
Het verschil van Styles en Cena/DX is dat de laatstgenoemden ook nog een personage hebben en dus diepgang. Styles heeft helemaal geen personage alleen dat hij atletisch is en daarom zijn zn matches altijd hetzelfde, zelfs in zn fued met Abyss enzo hoorde je heel weinig van hem alleen maar zn moves. Daarom weet ik ook zeker dat een iemand als Styles het gewoon niet zou maken in de WWE, ja hij heeft leuke moves maar de rest stelt niks voor en in het worstelen draait het om het totaalplaatje, over zn fysieke talenten hoor je van mij niks dan goeds, ik had alleen graag gewild dat hij de rest ook had.
quote:Kurt Angle recently told Chris Sabin that he was a great wrestler, but he didn't like his look. Angle said that he looked "dirty" and that he didn't stand out (Note: I'm not too sure if by "dirty", Angle really meant Sabin's personal hygiene). Anyways, Kurt Angle then made the suggestion for Sabin to do a gimmick where he would be like the cartoon character Pig-Pen from the old "Peanuts" comic strip and have food & dirt all over him. Angle was actually serious with his suggestion. After people heard about his suggestion, those that were initially excited about his creative input were shaking their heads.
Ook bij een shoot is het gewoon 4 tegen 2, en er zullen nogsteeds meer WWE mensen aanwezig zijn lijkt mijquote:Op woensdag 29 november 2006 23:29 schreef kidkash19 het volgende:
denk je dat ze zullen meewerken dan? VKM bedoel ik.....dat denk ik namelijk niet (STEL ze zouden het doen)...dan word het gewoon een shoot, en dat kan nooit goed aflopen
(zou wel kicke zijn...DX die ineens VKM ECHT in elkaar mept)
Dat publiek: She's a crackwhore!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:47 schreef MrSASO het volgende:
Zit nu Survivor Series te kijken, tijdens de match Lita/Mickie hoor je zo`n gozer keihard roepen "Lita How Much?"![]()
Dat was wel heerlijk zeg, iedere knal die Cena gaf: booooooooo, Triple H deed iets terug: YAAAAYY, zo grappig was datquote:Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef Paxlie het volgende:
publiek kan een ppv maken en breken
Wrestlemania in Detroit kan daarom leuk worden
net zoals de vorige wrestlemania de performance van John Cena compleet verneukte
ik zat het laatst weer eens te kijken, maar dat verneukte het main event echt gigantischquote:Op donderdag 30 november 2006 00:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat was wel heerlijk zeg, iedere knal die Cena gaf: booooooooo, Triple H deed iets terug: YAAAAYY, zo grappig was dat
Ach ja, toen de WWF enorm achter liep in de Monday Night Wars begonnen ze via DX ook WCW enorm te bashen. En andersom. Alsof het iets uitmaakt. Het is zo vaak gedaan (en wat dat betreft is TNA niet origineel, maar hee, de hele angle rondom VKM is geschreven door Russo en die kennen we wat dat betreft op die manier).quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ook zo leuk dat TNA de WWE maar blijft bashen, maar zodra er een WWE ster vrij is ze als een gek proberen diegene te signen![]()
TNA wil teveel op de WWE lijken, maar bashen het ondertussen ook, beetje dubbelop. Vraag me trouwens wel af wat ze gaan doen met de Hardy Boyz challange.
wat TNA vooral beter zou maken is als het commentaar aangepakt wordt. Het zijn nu 2 color commentators ipv dat er eentje de verhaallijnen bijhoudt en de ander lekker het vuur aanwakkert. Bij de WWE zijn dat gewoon 2 perfecte teamsquote:Op donderdag 30 november 2006 01:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ach ja, toen de WWF enorm achter liep in de Monday Night Wars begonnen ze via DX ook WCW enorm te bashen. En andersom. Alsof het iets uitmaakt. Het is zo vaak gedaan (en wat dat betreft is TNA niet origineel, maar hee, de hele angle rondom VKM is geschreven door Russo en die kennen we wat dat betreft op die manier).
Maar goed, blijf maar lekker WWE kijken en TNA bashen. Het kan mij niks schelen. Ik blijf lekker TNA kijken omdat ik dat op dit moment beter vindt.
ja dat zag ik net ookquote:Op donderdag 30 november 2006 14:54 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ze zenden hun filmpje helemaal uit als WWE niet reageert.. nou dat zal schokkend worden![]()
Hij staat van: "Mr McMahon come out with your pants up! Leave the oiled up fat guy inside"quote:Op donderdag 30 november 2006 15:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja dat zag ik net ook
heb je het filmpje ook bekeken?
Staat iemand met zo'n oranje straat pion te schreeuwen bij het gebouw van WWE
"Mr McMahon remove yourself from the oiled up white guy"
en dan verder dat het ultimatum afloopt als Impact begint
Jim Ross heeft wel gereageerd op zijn blog trouwens, al kwam dat neer op het feit dat het niemand eigenlijk wat interesseert wat TNA doet bij WWE
dát zegt ie idd, maar k ben wel benieuwd hoe ze met de situatie omgaan (zowel WWE als TNA)quote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hij staat van: "Mr McMahon come out with your pants up! Leave the oiled up fat guy inside"
En JR heeft gewoon gelijk. Boeiend dat ze het hele filmpje uitzenden, toch niemand die kijkt
Inderdaad, al komen er natuurlijk wel steeds meer van dat laatste bij. Maar als je de typische Cena fan neemt, die weten natuurlijk echt niet dat TNA bestaat. Laat staan dat ze weten dat er andere worstelbonds zijn. (tenzij ze backyardwrestling er in de buurt hebben ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:08 schreef kidkash19 het volgende:
En als ze het wel weten denk ik dat die er net zo hard om lachen als wij, vergeet niet het meerendeel van het publiek zijn gewoon fans en niet zoals het internet fanclubje dat ze alles ontleden
Dat met de pion was juist de grap.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:26 schreef kidkash19 het volgende:
ja dat zal wat worden hahahaha.....alsof de trailer zo schokkend was...."wauw!!! ik sta hier met een PION!!!! te roepen naar een groot kantoorgebouw ......schokkend!"
*edit* nou ik heb ze gezien.......en ik heb nog nooit zoiets zieligs gezien als dat....toen DX het deed durfden ze tenminste nog wat, nu staan ze met zn 2en aan de achterkant van het gebouw te roepen met een pion, en ze liggen snachts voor de deur ....wat een lefgozers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |