SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW was wel leuk trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef Version1 het volgende:Straks worden Big Show's en Cena's SS-match aangekondigt. Ik hoop op Team Cena (+Carlito,Sabu,RVD & Lashley) vs Team Big Show (+Umaga,Holly,Test & Finlay)
3 teams ? volgens mij zijn de superstars wel op met 2 teamsquote:Op donderdag 9 november 2006 13:50 schreef kidkash19 het volgende:
Denk dat die 2 ook hun eigen team hebben ofzo....of er komt nog wat aan maar eerlijk gezegd zit ik niet op Batista-Booker te wachten
ow ik had even over nitro heengelezenquote:Op donderdag 9 november 2006 14:30 schreef kidkash19 het volgende:
Man de vroegere Survivor Series hadden soms wel 4 of 5 teams en toen was het roster een stuk kleiner dus daar vinden ze heus wel wat op, er staan 7 matches op het programma en het grootste gedeelte van het main event-midcard talent heeft al iets nu dus ik denk dat er meer traditionele Survivoer Series matches aankomen, waarschijnlijk iets met de Spirit Squad tegen Cryme Tyme, Flair/Piper en nog iemand en dan zullen ze nog wel iets zoeken voor de Divas en dan heb je nog een aantal Tag Teams die niks te doen hebben, nee ze vullen het heus wel denk ik.
En je wilt wat met Nitro en Carlito.....ten 1e is dat al een paar keer gedaan en zoog de match....ten tweede zit Nitro in de Main Event dus dat gaat hem niet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk eingelijk dat die 6e plaats in de chamber een 1-2-3tje is na het nieuws van afgelopen weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er ook, staat op de sitequote:Op vrijdag 10 november 2006 10:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik denk dat we vanavond wel een antwoord kunnen verwachten van the Phenom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik hoop trouwens op een typische Undertaker specialty match. Inferno zou het vetste zijn haha.
Trouwens over Lashley,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]Ja weet ik, dat bedoel ik er ook meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhm...inferno is Kane zn matchquote:Inferno zou het vetste zijn haha.
joe vs. angle is pas tijdens de PPV he.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef jozef444 het volgende:
Volgende week hopelijk een geweldige impactsamoa joe vs. angle ik kan nu al niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Toch meer van allebei vindt ik dan, hun 2 zijn toch de enige die ze allebei gedaan hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
joe vs. angle is pas tijdens de PPV he.AhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nouja angle in ring is ook al lang goed voor mij
wil wel eens zien of ie idd meer uit de kast kan halen in TNA
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
Jaaa ik ben ook ontzettend benieuwd, maar om hem nou tegen ***** te laten beginnen vind ik een rare keuze..quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Ahjanouja angle in ring is ook al lang goed voor mij
wil wel eens zien of ie idd meer uit de kast kan halen in TNA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef jozef444 het volgende:
Achja op zich wel een aardige keuze denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
hij is geen 2,02!! dat is zn WORSTELlengte dat word nogal eens overdreven als je dat niet is opgevallen, hij lijkt zo groot omdat de rest van TNA zo klein is, ik denk dat hij de lengte heeft van een JBLquote:hahaha 2,02 is vast het gemiddelde ja
Of Marty Gartner die zogenaamd 199 pounds was.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
lengtes worden sowieso meestal wat overdreven bij worstelen, zelfde geld voor gewicht. Big Show weegt nu zelfs meer dan 500 pounds maar dat blijven ze gewoon zeggen omdat het een mooi rond getal is.
dat vraag k me ook nog steeds af.. maar dat heb ik ook met sommige binnen de WWEquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:29 schreef kidkash19 het volgende:
daarom snap ik dus ook niet wat men in Abyss ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |