Tjongejonge....quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061106/lampiekl.jpg]afbeelding][/URL]
Oops! My bad!...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef Leandra het volgende:
Ehm... is dit niet COS # 27???
Tellquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:17 schreef Day het volgende:
Oh Bart! Wat een ongelooflijk lullige opmerking!
Hij had er ook spijt van en had zoiets van' kut dat ging mn bek uit voor ik het wist'quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:17 schreef Day het volgende:
Oh Bart! Wat een ongelooflijk lullige opmerking!
Ik weet niet meer precies wat de aanleiding was, maar het kwam er op neer dat als hij er eruit gestemd was, zij iets voor Brian kon betekenen.quote:
Ik was ff weg...quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij had er ook spijt van en had zoiets van' kut dat ging mn bek uit voor ik het wist'
wat Day zei, dat hij dan maar met Brian moest beginnen als Bart eruit was ;0 maar die opmerking was natuurlijk vrij lulligquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik was ff weg...
Waar had hij spijt van?
Het is Carlos maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:22 schreef Leandra het volgende:
Dikke Cheyenne...... nieuwe bewoner???
Edit: laat maar..... niet opgelet wat Carlos reed![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Bart pakt de gitaar en begint te zingen: "En, Natasia wil een buikcorresatie"....
Ze schijnt ook te stinken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
Bart, terwijl Nena zich verop aankleed: "Nena is echt dik geworden hè. Toen ze net ook paard reed. Dat paard kreeg echt knikkende knieën."
Goed werk day!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:48 schreef Day het volgende:
De hoofdmiljonairskamer wordt weer besproken.
Bart is nog steeds vastbesloten om er een roulatiekamer van te maken. Vanavond maakt hij een een lijst.
Brian vertelt het verhaal van Ilona nu aan Bart. Dat ze van plan is bij Stefan te gaan slapen en dat ze gezegd heeft dat Stefan niet van plan is om de hoofmiljonairskamer te verlaten. Gaat niet door, volgens Bart.
En nu is Evil aan de beurt.
Vergeet de cola niet !quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:48 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zitten nu oiver Eveline te lullen..
Natasia zegt dat het lichtje van Eveline langzaam aan het uitgaan is..
Bart zegt.. ja niet zo gek als je de hele dag leeft op mars, snickers, pepernoten en wat avondeten..
haha ja dat zeiden ze ook ja.. over die colaquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vergeet de cola niet !En als die op is .. loopt ze onrustig door de keuken te mopperen dat er geen cola is.. dat heb ik al een paar keer gehoord.
Grinn hoezo voorspelbaar.. ik heb al geen streams meer nodigquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ja dat zeiden ze ook ja.. over die cola![]()
![]()
Probeerde het ook te volgen maar daar komt het wel op neerquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:55 schreef Day het volgende:
Heeft Bart een sexvideo gemaakt?
Ah thanks.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:56 schreef Tamaartje het volgende:
hahaer is eens bij Bart ingebroken op de Prinsengracht..
Er was toen ook een videocamera gejat met een bandje erin
Op dat bandje stond waarschijnlijk iets van een sexfilmpje
Dus hij hoopt dat het nooit ergens boven water komt..
Natasia had nooit van Bart verwacht dat hij zulke filmpjes maakte.. en Bart snapt echt niet waarom ze dat denkt.. haha
haha ja... maar zo is het een beetje beter te doen dan echte verslagen..quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ah thanks.![]()
We zitten hier gewoon streamverslagen te tikken
Nu lesley lekker terug tongt is Bart plots weer stukken zelfverzekerderquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef Day het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat BBNN de andere groep totaal niet moet.
Bart noemt het groepje van Stefan, Ilona, Evil en Sylvia 'Kamp Zuid', zij zijn zelf "Kamp Noord".
Er wordt gesproken over de mogelijke komst van de 9e bewoner. Natasia zegt dat het wel moeilijk wordt als die zich bij Kamp Zuid aansluit.
Bart: "Als die nieuwe zich bij Kamp Zuid aansluit, weet ik al genoeg. (dat zegt dan veel over die bewoner, bedoelt hij). Het zou ook niet slim van degene zijn, want hier zit wel de top 5 van de populariteitspoll. "
Stefan en Eveline noemden zich zelf ook een keer Kamp Zuid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef Day het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat BBNN de andere groep totaal niet moet.
Bart noemt het groepje van Stefan, Ilona, Evil en Sylvia 'Kamp Zuid', zij zijn zelf "Kamp Noord".
Ik ook al heb ik wel wat moeite met Natasia.. maarjaquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Doet me denken aan ER dat kamp Noord-Zuid gedoe
Maargoed, ik voel meer symphatie voor de BBNN groep
Natasia is een engeltje t.o.v. het begin.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ook al heb ik wel wat moeite met Natasia.. maarja![]()
Ik hoorde haar ook al vragen over dat Tell me.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:33 schreef avonne het volgende:
Bart wordt aardig bemoederd door Natasia
(heb je vandaag wel fruit gegeten? Heb je de Tell Me vandaag al ingevuld?)
Het gaat veel beter idd maar toch kan en wil ik haar niet oke gaan vindenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:24 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia is een engeltje t.o.v. het begin.![]()
Vind haar prima te pruimen de laatste tijd.
Ze moeten elke dag hun gemoedstoestand aangeven (lust, vrolijk, dat soort dingen).quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoorde haar ook al vragen over dat Tell me.
Wat houdt dat in?
Dank je.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze moeten elke dag hun gemoedstoestand aangeven (lust, vrolijk, dat soort dingen).
Dat kun je zien op de talpa site.
Douchen ze in bikini????quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:45 schreef avonne het volgende:
Eveline gaat douchen.
(for the record, voor hun die denken dat ze nooit doucht)
Die is al aan het douchen.. in bikini iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:53 schreef Day het volgende:
Even kijken of Evil gaat douchen na het sporten.
LOLquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:45 schreef avonne het volgende:
Eveline gaat douchen.
(for the record, voor hun die denken dat ze nooit doucht)
Maar ze doet wel haar bikinilijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef Day het volgende:
Ah ok, ik zie d'r. Ze heeft een wit broekje aan, toch?
Nope.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel.....hoe kunstig verwisselen ze van slip!
Zijn ze allemaal zo? Helemaal niets te zien?
Zijn de mannen ook zo?
Dan blijf ik nog maar even achter de pc werken.quote:
Hadden ze niet beter een dierenarts kunnen bellen dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:20 schreef Day het volgende:
Nee, de dokter voor Natasia.
Ze is vanmiddag blijven hangen met d'r been in de stijgbeugel.
Er schijnt ook een thai box-expert te komen, volgens Carlo/Carlos.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik las iets dat Lesley morgen niet komt omdat 'ze niet nodig was'. Zou het niet kunnen dat dan de nieuwe bewoner(s) komt/komen?
Verder staat er niets gepland toch morgen?
Lesley is wel vaker vrij op woensdag, dus dat is redelijk normaal. Maar dat betekent niet dat de nieuwe bewoners niet kunnen komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik las iets dat Lesley morgen niet komt omdat 'ze niet nodig was'. Zou het niet kunnen dat dan de nieuwe bewoner(s) komt/komen?
Verder staat er niets gepland toch morgen?
Oh ja, dat is haar vaste vrije dag, da's waar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley is wel vaker vrij op woensdag, dus dat is redelijk normaal. Maar dat betekent niet dat de nieuwe bewoners niet kunnen komen natuurlijk.
Nee die sport nooit..quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:44 schreef bunnyma het volgende:
Traint Stephan nooit mee met Carlos?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kom niet vaak op de Talpa site.
Zit me net af te vragen... Als je twee jaar weg "mag" heb je dan een perfecte relatie... of bij voorbaat hopeloos ??quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
Wat een praatjes...
Net of hij de perfecte relatie heeft...
Het is echte liefde...quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zit me net af te vragen... Als je twee jaar weg "mag" heb je dan een perfecte relatie... of bij voorbaat hopeloos ??
Tja ik weet het niet hoor... ik snap sowieso niet dat je zomaar weg kunt gaan bij je partner voor zo langquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zit me net af te vragen... Als je twee jaar weg "mag" heb je dan een perfecte relatie... of bij voorbaat hopeloos ??
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef bunnyma het volgende:
Zooooo, Ilona beticht Talpa ervan gesjoemeld te hebben met stemmen voor haar.
Ze denkt dus dat zij populairder was dan eruit kwam.
Hij heeft het aardig doorquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Misschien zitten we net op het randje van de kijkcijfers."
Volgens mij gingen ze nog ff op Brian wachten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef happyme28 het volgende:
Bart heeft het voor elkaar. Bart mag als eerste en nu gaan ze lootjes trekken wie na Bart mag.
Niet van de bewoners zelf, van de personeelsleden als ik het zo hoor. Denk ook niet dat dat zomaar gaat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef avonne het volgende:
Dat wordt heel moeilijk om te filmen. Ik denk niet dat er partners/ vrienden meegenomen mogen worden.
Dat hele dierenprogramma echt alle redenen om te floppen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:09 schreef Myriam1978 het volgende:
tip van de week: zet je hond niet op Marktplaats! ...Gouden tip!![]()
![]()
![]()
Sinds die brief van haar zus ( en ik vermoed wat ingefluister van de redactie ) is Eveli 180 graden gedraait ten opzichte van Stefan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Evelien & Stephan irriteren zich blauw aan elkaar.
Per dame verschillend denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian zegt wel 100x per dag tegen Nena dat ze schattig is.. en zo leuke dingetjes doet...
Dames is dat nou leuk/ Of teiltjes matreriaal ??
Beginnend met hand en dan de arm...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaat vast weer masseren.
Gaat ze ook niet, maar hij pakt het blijkbaar voor haar heel glad aan. En dat kan hij uren lang volhouden. Tel daarbij op dat Nena niet zo moeilijk doet over bepaalde handelingen en voila...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena gaat ook niet vrijuit hoor scan... Hij heeft nog niet gehypnotiseerd.. maar haar blikken, glimlach... laten hem toch weeer toe.. of in ieder geval .. geven hem hoop !
Lijkt er wel op... maar volgens mij doet hij niet anders...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:29 schreef avonne het volgende:
ik kom net binnen... begrijp ik nou goed dat Nena een liefdesverklaring eist?
Aan de ene kant heeft Nena hem door, maar aan de andere kant wil ze dat ontkennen. Zo komt het op mij over.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef Myriam1978 het volgende:
wat een bullshitter zeg!
Ja.. maar wat wil zij zelf?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft Nena hem door, maar aan de andere kant wil ze dat ontkennen. Zo komt het op mij over.
Als je verliefd bent (op Nena ) dan doe je daar niet aan mee. Punt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef avonne het volgende:
nah... dat dating buro is denk ik niet serieus. Dat is een sponsor, denk ik, voor de kijkcijfers
Kom dan ook eens op tijd thuis johquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo.. ik ben thuis en iedereen gaat naar bed... Op de dierentuin in de gameroom na..![]()
Ze twijfelt omdat ze aan zijn gevoelens twijfelt, heb ik het idee. En misschien is ze ook wel gewoon geil, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja.. maar wat wil zij zelf?![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom dan ook eens op tijd thuis joh![]()
Dat datingbureau was al lang in de planning, zal ook een sponsor zijn dus daar zullen afspraken over gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als je verliefd bent (op Nena ) dan doe je daar niet aan mee. Punt.
Ik denk dat haar gevoelens een resultaat zijn van eenzaamheid, afwijzing door Bart (en haar ex) en geiligheid... Maar leifde? No way !quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb het idee dat zij aan het aftasten is of Brian z'n gevoelens wel oprecht zijn. Dat impliceert dus ook dat zij meer voelt dan ze wil toegeven.
Ik weet niet hoe lang je dit al volgt.. maar ga er maar voor zitten, dit duurt nog ongeveer 1,5 uur...quote:
Precies. Eerder is Nena nog niet in de mood. Die heeft een flink voorspel nodigquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je dit al volgt.. maar ga er maar voor zitten, dit duurt nog ongeveer 1,5 uur...![]()
Het zal de aanraking wel zijn, waar ze van houdt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:41 schreef avonne het volgende:
Is dat nou lekker, zo'n arm massage?
Lijkt me geen ruk aan
excusez le mot
Wat wordt het vervolg? "Jouw doosje, mijn piemeltje" ??quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian praat tegen nena ook met van die kindertaal: Je hoofdje.. je vingertje... Pfffff
'doosje'quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wordt het vervolg? "Jouw doosje, mijn piemeltje" ??
Zoiezo een pet achterstevoren dragen.... Brrrrquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Met die pet op lijkt Brian helemaal op Kevin Federline.![]()
Ik noem het geen doos, ik noem het ook geen piemel trouwens, maar ik zie Brian er zeker toe in staatquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'doosje'![]()
Niet weer iemand die het 'doos' noemt aub...
Ik ook. Dat is de ellendequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik noem het geen doos, ik noem het ook geen piemel trouwens, maar ik zie Brian er zeker toe in staat![]()
Bwhahaha!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:50 schreef Missy_1974 het volgende:
snap er geen zak van dat brian zich zo laat (mis)gebruiken.
me voor dit soort 'spelletjes' te laten gebruiken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat zei nena nu: Ik vind mezelf te leuk om.... ? Iemand?
Dan staat haar nog wat te wachten nadat morgen de rukscenes zijn uitgezonden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:53 schreef n1ek het volgende:
[..]
me voor dit soort spelletjes te laten gebruiken...
ze denkt dat mensen dr dan als een goedkope blonde hoer zien oid
Ach, niet iedereen reageert daar heftig op. Je kunt je ook afvragen hoe Brian's familie erop zal reageren dat hij dat heeft toegelaten. Maar de focus is in dit soort situaties meestal op het meisje idd. Wat mij betreft totaal onnodig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan staat haar nog wat te wachten nadat morgen de rukscenes zijn uitgezonden.
Daar zal ze zeker commentaar op krijgen van vrienden/familie.
Not tonight..quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je dit al volgt.. maar ga er maar voor zitten, dit duurt nog ongeveer 1,5 uur...![]()
Nena is degene die vanaf dag 1 superpreuts in het huis heeft gezeten, fantastische omkleedrituelen heeft enz. allemaal om maar niet "te kijk" te kunnen worden gezet en zodat er geen foto's van haar borsten (en verder) zijn, zo ook bij die FHM shoot.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen reageert daar heftig op. Je kunt je ook afvragen hoe Brian's familie erop zal reageren dat hij dat heeft toegelaten. Maar de focus is in dit soort situaties meestal op het meisje idd. Wat mij betreft totaal onnodig.
Brian's zei dat het goed was en Nena begreep niet wat hij daarmee bedoelde. Hij bedoelde dat hij het een goede eigenschap vindt dat ze zichzelf te goed vindt om flauwe spelletjes mee te spelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
De eerste afwijzing voor Brian.
Al snap ik niet wat Nena bedoelde met dat ze Brian niet snapte.
Totaal mee oneens. Ze wil gewoon niet naakt in een blad staan, klaar. En ze heeft donders goed door dat ze naakt op het hele internet zal staan als ze zich openlijk aan en uitkleed. Dat dat verder niets te maken heeft met hoe open ze op seksueel gebied is, hebben we gezien. En ze is volgens mij helemaal niet bezig met het opbouwen van een imago.... die ze wat mij betreft ook alles behalve vernaggelt trouwens.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:00 schreef Leandra het volgende:
Juist daarom zal er anders gereageerd worden op deze actie van haar kant.
Ze vernaggelt een zorgvuldig opgebouwd imago in een paar seconden tijd.
Ik snap wel dat ze niet (half)naakt in een blad en/of internet wil staan, maar ik vind dat ze in het gebeurde zeker niet zo onschuldig is als sommigen hier vinden.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Ze wil gewoon niet naakt in een blad staan, klaar. En ze heeft donders goed daar dat ze naakt op het hele internet zal staan als ze zich openlijk aan en uitkleed. Dat dat verder niets te maken heeft met hoe open ze op seksueel gebied is, hebben we gezien. En ze is volgens mij helemaal niet bezig met het opbouwen van een imago.... die ze wat mij betreft ook alles behalve vernaggelt trouwens.
De rukscene was alles behalve tegen haar zin. Ze had er volgens mij niet eens spijt van. Ze baalde alleen dat Brian de dag erna zo claimend over haar praatte. Daar knapte ze volledig op af. Brian heeft haar die nacht in een bepaalde stemming gebracht, maar de uiteindelijke handeling was volledig haar eigen keuze.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze niet (half)naakt in een blad en/of internet wil staan, maar ik vind dat ze in het gebeurde zeker niet zo onschuldig is als sommigen hier vinden.
Ze ziet er goed uit en zal de laatste 5 jaar wel vaker tegen iemand "nee" hebben moeten zeggen.
Ik geloof er gewoon niet in dat de rukscene volledig tegen haar zin was, ze had er achteraf waarschijnlijk wel spijt van.
heel grofquote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef Leandra het volgende:
Tering, Natasia krijg nu een brief van 1 november waarin stond dat Yairo een virus had en naar het ziekenhuis in Groningen moest??
Ik vind het wel heel grof dat de redactie beslist dat zo iets wel ff kan blijven liggen.
Ik moet er steeds weer om lachen als Bart gaat zingen.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit leidje van Brian met Bart op zang over Nena heeft nu al meer hitpotentie dan die hele dierenshow !
Staat het al op de DGK-site?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik moet er steeds weer om lachen als Bart gaat zingen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef avonne het volgende:
http://tellmegoldencage.talpa.tv/index.php?Action=showTelenovela_Charaktere&tsDay=1162144800&iCharacter=1733
Nena bijvoorbeeld, verveelt zich vandaag en voelt vijandigheid tegenover Ilona (dat wist ik nog niet)
Nee, dat is morgenavond, 20:00 uur. Toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef Tamaartje het volgende:
Vandaag is de dagvan Bart en Lesley
Ben zo benieuwd!
Ohhhhh jaaaaaaaa het is pas woensdag ... wat domquote:Op woensdag 8 november 2006 09:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat is morgenavond, 20:00 uur. Toch?
Is volgens mij ook gewoon niet waarquote:Op woensdag 8 november 2006 10:30 schreef happyme28 het volgende:
Ik ben het hier eerlijk gezegd ook niet mee eens mocht het waar zijn. Bart moet geen privilges krijgen. Hij heeft al een voordeel dat Lesley regelmatig komt tov relaties van andere bewoners.
Dan moet hij toch juist blij zijn dat hij weg mag! Snap niet dat ze dat niet gelijk voor zijn voeten gooien.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:44 schreef camerondiaz het volgende:
Stephan is nog steeds bezig met het behouden van zijn slaapkamer, door het winnen van "zwakke" zieltjes die vanavond tegen te stemmen wat betreft het wisselen van bedden.
Hij probeert nu Evil en Syl ervan te overtuigen dat hij het zo zwaar heeft met het boven slapen, schijnbaar hoor je in die slaapkamer alles wat er in het huis gedaan wordt.
Vooral die quasi-intelligente kop van Stefan is super lachwekkend.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik lig in een duik om stephan en sylvia![]()
En bij een tussenstand hoort een shotje
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik schakel net in en hoor Eveline behoorlijk hard tegen een vrouw uitvallen. Ik dacht al 'dit kan niet waar zijn'.... en dat was het dus ook niet.Ik zag Eveline er ook al niet voor aan dat ze zo hard voor haar ening zou uitkomen recht in het gezicht van die persoon.
Dat was ook mijn indrukquote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:
die vrouw dr zender stond gelukkig nog aan voor ze de auto instapte, dus kon nog net horen dat ze zei ' het was hopeloos '
Als ze dat bont nu van die honden maken... Zijn ze gelijk van die beestjes afquote:Op woensdag 8 november 2006 14:46 schreef Leandra het volgende:
Ilona is echt niet wijs hè.... voorstellen dat ze ook bontjasjes van echt bont gaan verkopen voor de honden.
Nou ben ik helemaal geen dierenfreak, maar een bontjasje van echt bont verkopen kost je IMO meer (potentiële) klanten dan dat het je oplevert.
Maar goed, Ilona denkt dat mensen die mogelijkheid graag willen hebben en dus vindt ze dat ze het moeten bieden.
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als ze dat bont nu van die honden maken... Zijn ze gelijk van die beestjes afTwéé vliegen in één klap...
Laten we a.u.b. hopen van niet!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef farceman het volgende:
kan iemand mij kort uitleggen wat nu in godsnaam de bedoeling is van die honden show?
waar wordt dat uitgezonden op talpa op internet?
Ze willen asieldieren in the spotlights zetten en hopen dat er n.a.v. hun TV show mensen interesse in het asieldier van de week krijgen en het dier dus geen asieldier meer is.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef farceman het volgende:
kan iemand mij kort uitleggen wat nu in godsnaam de bedoeling is van die honden show?
waar wordt dat uitgezonden op talpa op internet?
quote:Maar het is duidelijk dat Simone niet heel enthousiast is over het presentatietalent van de Miljonairs. Als ze de Villa verlaat, roept de workshoplerares: "Het was hopeloos. Echt hopeloos!"
haha, dank je voor reaktie.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze willen asieldieren in the spotlights zetten en hopen dat er n.a.v. hun TV show mensen interesse in het asieldier van de week krijgen en het dier dus geen asieldier meer is.
Het is nog niet op TV, en als je de reacties van degene leest die ze vandaag een workshop heeft gegeven dan kan dat nog wel even duren:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |