Vooral die quasi-intelligente kop van Stefan is super lachwekkend.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik lig in een duik om stephan en sylvia![]()
En bij een tussenstand hoort een shotje
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik schakel net in en hoor Eveline behoorlijk hard tegen een vrouw uitvallen. Ik dacht al 'dit kan niet waar zijn'.... en dat was het dus ook niet.Ik zag Eveline er ook al niet voor aan dat ze zo hard voor haar ening zou uitkomen recht in het gezicht van die persoon.
Dat was ook mijn indrukquote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:
die vrouw dr zender stond gelukkig nog aan voor ze de auto instapte, dus kon nog net horen dat ze zei ' het was hopeloos '
Als ze dat bont nu van die honden maken... Zijn ze gelijk van die beestjes afquote:Op woensdag 8 november 2006 14:46 schreef Leandra het volgende:
Ilona is echt niet wijs hè.... voorstellen dat ze ook bontjasjes van echt bont gaan verkopen voor de honden.
Nou ben ik helemaal geen dierenfreak, maar een bontjasje van echt bont verkopen kost je IMO meer (potentiële) klanten dan dat het je oplevert.
Maar goed, Ilona denkt dat mensen die mogelijkheid graag willen hebben en dus vindt ze dat ze het moeten bieden.
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als ze dat bont nu van die honden maken... Zijn ze gelijk van die beestjes afTwéé vliegen in één klap...
Laten we a.u.b. hopen van niet!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef farceman het volgende:
kan iemand mij kort uitleggen wat nu in godsnaam de bedoeling is van die honden show?
waar wordt dat uitgezonden op talpa op internet?
Ze willen asieldieren in the spotlights zetten en hopen dat er n.a.v. hun TV show mensen interesse in het asieldier van de week krijgen en het dier dus geen asieldier meer is.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef farceman het volgende:
kan iemand mij kort uitleggen wat nu in godsnaam de bedoeling is van die honden show?
waar wordt dat uitgezonden op talpa op internet?
quote:Maar het is duidelijk dat Simone niet heel enthousiast is over het presentatietalent van de Miljonairs. Als ze de Villa verlaat, roept de workshoplerares: "Het was hopeloos. Echt hopeloos!"
haha, dank je voor reaktie.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze willen asieldieren in the spotlights zetten en hopen dat er n.a.v. hun TV show mensen interesse in het asieldier van de week krijgen en het dier dus geen asieldier meer is.
Het is nog niet op TV, en als je de reacties van degene leest die ze vandaag een workshop heeft gegeven dan kan dat nog wel even duren:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |