Goed werk day!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:48 schreef Day het volgende:
De hoofdmiljonairskamer wordt weer besproken.
Bart is nog steeds vastbesloten om er een roulatiekamer van te maken. Vanavond maakt hij een een lijst.
Brian vertelt het verhaal van Ilona nu aan Bart. Dat ze van plan is bij Stefan te gaan slapen en dat ze gezegd heeft dat Stefan niet van plan is om de hoofmiljonairskamer te verlaten. Gaat niet door, volgens Bart.
En nu is Evil aan de beurt.
Vergeet de cola niet !quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:48 schreef Tamaartje het volgende:
Ze zitten nu oiver Eveline te lullen..
Natasia zegt dat het lichtje van Eveline langzaam aan het uitgaan is..
Bart zegt.. ja niet zo gek als je de hele dag leeft op mars, snickers, pepernoten en wat avondeten..
haha ja dat zeiden ze ook ja.. over die colaquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vergeet de cola niet !En als die op is .. loopt ze onrustig door de keuken te mopperen dat er geen cola is.. dat heb ik al een paar keer gehoord.
Grinn hoezo voorspelbaar.. ik heb al geen streams meer nodigquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ja dat zeiden ze ook ja.. over die cola![]()
![]()
Probeerde het ook te volgen maar daar komt het wel op neerquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:55 schreef Day het volgende:
Heeft Bart een sexvideo gemaakt?
Ah thanks.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:56 schreef Tamaartje het volgende:
hahaer is eens bij Bart ingebroken op de Prinsengracht..
Er was toen ook een videocamera gejat met een bandje erin
Op dat bandje stond waarschijnlijk iets van een sexfilmpje
Dus hij hoopt dat het nooit ergens boven water komt..
Natasia had nooit van Bart verwacht dat hij zulke filmpjes maakte.. en Bart snapt echt niet waarom ze dat denkt.. haha
haha ja... maar zo is het een beetje beter te doen dan echte verslagen..quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ah thanks.![]()
We zitten hier gewoon streamverslagen te tikken
Nu lesley lekker terug tongt is Bart plots weer stukken zelfverzekerderquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef Day het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat BBNN de andere groep totaal niet moet.
Bart noemt het groepje van Stefan, Ilona, Evil en Sylvia 'Kamp Zuid', zij zijn zelf "Kamp Noord".
Er wordt gesproken over de mogelijke komst van de 9e bewoner. Natasia zegt dat het wel moeilijk wordt als die zich bij Kamp Zuid aansluit.
Bart: "Als die nieuwe zich bij Kamp Zuid aansluit, weet ik al genoeg. (dat zegt dan veel over die bewoner, bedoelt hij). Het zou ook niet slim van degene zijn, want hier zit wel de top 5 van de populariteitspoll. "
Stefan en Eveline noemden zich zelf ook een keer Kamp Zuid.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:10 schreef Day het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat BBNN de andere groep totaal niet moet.
Bart noemt het groepje van Stefan, Ilona, Evil en Sylvia 'Kamp Zuid', zij zijn zelf "Kamp Noord".
Ik ook al heb ik wel wat moeite met Natasia.. maarjaquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Doet me denken aan ER dat kamp Noord-Zuid gedoe
Maargoed, ik voel meer symphatie voor de BBNN groep
Natasia is een engeltje t.o.v. het begin.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ook al heb ik wel wat moeite met Natasia.. maarja![]()
Ik hoorde haar ook al vragen over dat Tell me.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:33 schreef avonne het volgende:
Bart wordt aardig bemoederd door Natasia
(heb je vandaag wel fruit gegeten? Heb je de Tell Me vandaag al ingevuld?)
Het gaat veel beter idd maar toch kan en wil ik haar niet oke gaan vindenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:24 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia is een engeltje t.o.v. het begin.![]()
Vind haar prima te pruimen de laatste tijd.
Ze moeten elke dag hun gemoedstoestand aangeven (lust, vrolijk, dat soort dingen).quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoorde haar ook al vragen over dat Tell me.
Wat houdt dat in?
Dank je.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze moeten elke dag hun gemoedstoestand aangeven (lust, vrolijk, dat soort dingen).
Dat kun je zien op de talpa site.
Douchen ze in bikini????quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:45 schreef avonne het volgende:
Eveline gaat douchen.
(for the record, voor hun die denken dat ze nooit doucht)
Die is al aan het douchen.. in bikini iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:53 schreef Day het volgende:
Even kijken of Evil gaat douchen na het sporten.
LOLquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:45 schreef avonne het volgende:
Eveline gaat douchen.
(for the record, voor hun die denken dat ze nooit doucht)
Maar ze doet wel haar bikinilijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef Day het volgende:
Ah ok, ik zie d'r. Ze heeft een wit broekje aan, toch?
Nope.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel.....hoe kunstig verwisselen ze van slip!
Zijn ze allemaal zo? Helemaal niets te zien?
Zijn de mannen ook zo?
Dan blijf ik nog maar even achter de pc werken.quote:
Hadden ze niet beter een dierenarts kunnen bellen dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:20 schreef Day het volgende:
Nee, de dokter voor Natasia.
Ze is vanmiddag blijven hangen met d'r been in de stijgbeugel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |