Tjongejonge....quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef Fikkert het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061106/lampiekl.jpg]afbeelding][/URL]
Oops! My bad!...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef Leandra het volgende:
Ehm... is dit niet COS # 27???
Tellquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:17 schreef Day het volgende:
Oh Bart! Wat een ongelooflijk lullige opmerking!
Hij had er ook spijt van en had zoiets van' kut dat ging mn bek uit voor ik het wist'quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:17 schreef Day het volgende:
Oh Bart! Wat een ongelooflijk lullige opmerking!
Ik weet niet meer precies wat de aanleiding was, maar het kwam er op neer dat als hij er eruit gestemd was, zij iets voor Brian kon betekenen.quote:
Ik was ff weg...quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij had er ook spijt van en had zoiets van' kut dat ging mn bek uit voor ik het wist'
wat Day zei, dat hij dan maar met Brian moest beginnen als Bart eruit was ;0 maar die opmerking was natuurlijk vrij lulligquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik was ff weg...
Waar had hij spijt van?
Het is Carlos maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:22 schreef Leandra het volgende:
Dikke Cheyenne...... nieuwe bewoner???
Edit: laat maar..... niet opgelet wat Carlos reed![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Bart pakt de gitaar en begint te zingen: "En, Natasia wil een buikcorresatie"....
Ze schijnt ook te stinken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
Bart, terwijl Nena zich verop aankleed: "Nena is echt dik geworden hè. Toen ze net ook paard reed. Dat paard kreeg echt knikkende knieën."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |