Er schijnt ook een thai box-expert te komen, volgens Carlo/Carlos.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik las iets dat Lesley morgen niet komt omdat 'ze niet nodig was'. Zou het niet kunnen dat dan de nieuwe bewoner(s) komt/komen?
Verder staat er niets gepland toch morgen?
Lesley is wel vaker vrij op woensdag, dus dat is redelijk normaal. Maar dat betekent niet dat de nieuwe bewoners niet kunnen komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik las iets dat Lesley morgen niet komt omdat 'ze niet nodig was'. Zou het niet kunnen dat dan de nieuwe bewoner(s) komt/komen?
Verder staat er niets gepland toch morgen?
Oh ja, dat is haar vaste vrije dag, da's waar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lesley is wel vaker vrij op woensdag, dus dat is redelijk normaal. Maar dat betekent niet dat de nieuwe bewoners niet kunnen komen natuurlijk.
Nee die sport nooit..quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:44 schreef bunnyma het volgende:
Traint Stephan nooit mee met Carlos?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kom niet vaak op de Talpa site.
Zit me net af te vragen... Als je twee jaar weg "mag" heb je dan een perfecte relatie... of bij voorbaat hopeloos ??quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
Wat een praatjes...
Net of hij de perfecte relatie heeft...
Het is echte liefde...quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zit me net af te vragen... Als je twee jaar weg "mag" heb je dan een perfecte relatie... of bij voorbaat hopeloos ??
Tja ik weet het niet hoor... ik snap sowieso niet dat je zomaar weg kunt gaan bij je partner voor zo langquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zit me net af te vragen... Als je twee jaar weg "mag" heb je dan een perfecte relatie... of bij voorbaat hopeloos ??
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef bunnyma het volgende:
Zooooo, Ilona beticht Talpa ervan gesjoemeld te hebben met stemmen voor haar.
Ze denkt dus dat zij populairder was dan eruit kwam.
Hij heeft het aardig doorquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Misschien zitten we net op het randje van de kijkcijfers."
Volgens mij gingen ze nog ff op Brian wachten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef happyme28 het volgende:
Bart heeft het voor elkaar. Bart mag als eerste en nu gaan ze lootjes trekken wie na Bart mag.
Niet van de bewoners zelf, van de personeelsleden als ik het zo hoor. Denk ook niet dat dat zomaar gaat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef avonne het volgende:
Dat wordt heel moeilijk om te filmen. Ik denk niet dat er partners/ vrienden meegenomen mogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |