Dat hele dierenprogramma echt alle redenen om te floppen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:09 schreef Myriam1978 het volgende:
tip van de week: zet je hond niet op Marktplaats! ...Gouden tip!![]()
![]()
![]()
Sinds die brief van haar zus ( en ik vermoed wat ingefluister van de redactie ) is Eveli 180 graden gedraait ten opzichte van Stefan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Evelien & Stephan irriteren zich blauw aan elkaar.
Per dame verschillend denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian zegt wel 100x per dag tegen Nena dat ze schattig is.. en zo leuke dingetjes doet...
Dames is dat nou leuk/ Of teiltjes matreriaal ??
Beginnend met hand en dan de arm...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaat vast weer masseren.
Gaat ze ook niet, maar hij pakt het blijkbaar voor haar heel glad aan. En dat kan hij uren lang volhouden. Tel daarbij op dat Nena niet zo moeilijk doet over bepaalde handelingen en voila...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena gaat ook niet vrijuit hoor scan... Hij heeft nog niet gehypnotiseerd.. maar haar blikken, glimlach... laten hem toch weeer toe.. of in ieder geval .. geven hem hoop !
Lijkt er wel op... maar volgens mij doet hij niet anders...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:29 schreef avonne het volgende:
ik kom net binnen... begrijp ik nou goed dat Nena een liefdesverklaring eist?
Aan de ene kant heeft Nena hem door, maar aan de andere kant wil ze dat ontkennen. Zo komt het op mij over.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:30 schreef Myriam1978 het volgende:
wat een bullshitter zeg!
Ja.. maar wat wil zij zelf?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft Nena hem door, maar aan de andere kant wil ze dat ontkennen. Zo komt het op mij over.
Als je verliefd bent (op Nena ) dan doe je daar niet aan mee. Punt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef avonne het volgende:
nah... dat dating buro is denk ik niet serieus. Dat is een sponsor, denk ik, voor de kijkcijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |