dan vernaggelen ze me waar ik bijzit...quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar heb ik al 6 jaar gewoonden daar hebben ze geen limburgs bier
![]()
daar is geen bierquote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
kunnen we die meeting niet gewoon op internet houden ?![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar heb ik al 6 jaar gewoonden daar hebben ze geen limburgs bier
![]()
ik had het ook over alfa bierquote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]belgisch bier vind ik toch beter te pruimen dan brand, gulpener enzo
dat kan je gewoon kopen en naast de pc zetten ter consumptie assurantiedinges...quote:
ik miste je alquote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
nouja leuk dat ik er ben iig!
goed punt!! en helemaal mee eens...quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
nouja leuk dat ik er ben iig!
Ik miste mij ook alquote:
ja en dan nog skype aan en je hebt een meetquote:Op maandag 6 november 2006 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat kan je gewoon kopen en naast de pc zetten ter consumptie assurantiedinges...![]()
![]()
![]()
Truste, Bertus!quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goed punt!! en helemaal mee eens...![]()
ga nu echt slapen....![]()
das belgisch bier jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
geef mij dan maar jupiler, stelle artois, leffe ofzo
![]()
BERTUS?!quote:
dat klinkt al beterquote:
ach ja,maar hier hebben we ook belgisch bier in overvloedquote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is wat ik zei dat dat beter te pruimen is dan limburgs bier![]()
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
geef mij dan maar juupiler, stelle artois, leffe ofzo
![]()
dan komen we naar roermond net half uurtje ofzo van hierquote:Op maandag 6 november 2006 23:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach ja,maar hier hebben we ook belgisch bier in overvloed![]()
De meets schieten als paddestoelen de grond uitquote:Op maandag 6 november 2006 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan komen we naar roermond net half uurtje ofzo van hier![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan komen we naar roermond net half uurtje ofzo van hier![]()
Ga eens weg, newbie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
Bommie is dus ook weer onder zijn bank vandaan gekomen
![]()
quote:
Jippie, hij is nog helemaal de oudequote:
welke mod zei dat ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
BUIG ALLEMAAL, VOOR MIJN SUPERIEURE "ZIJN"!
quote:
Ja daar heb je bij bommert idd niet zoveel last vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jippie, hij is nog helemaal de oude![]()
Blij dat je er weer bent, het was een beetje misselijkmakend hoe een eend het hof probeerde te maken bij ene Patty B![]()
Alles doet het nog...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bent, het was een beetje misselijkmakend hoe een eend het hof probeerde te maken bij ene Patty B![]()
patricia Bquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee, die doet zulks met stijl, nitwitquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja daar heb je bij bommert idd niet zoveel last van![]()
Ik als ik mod zou zijn. maar niemand die me even voordraagt!quote:
Oke, het is nog geen 2 uur maar toch, die Patty B ben je kwijt zodra ze weer online komt, Bommie pakt haar volledig in en ze laat een huilend eendje achterquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja daar heb je bij bommert idd niet zoveel last van![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
BUIG ALLEMAAL, VOOR MIJN SUPERIEURE "ZIJN"!
Leuk dat je zit te flirten met dat oetje lief, maar kom je zo naar bed? Heb een stramme max waar jouw naam op staat!quote:
Ja, schandaligquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik als ik mod zou zijn. maar niemand die me even voordraagt!![]()
Hoi Gladysquote:
eerst afvallen anders kan ik je niet dragenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik als ik mod zou zijn. maar niemand die me even voordraagt!![]()
oeps dacht dat je het niet zagquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk dat je zit te flirten met dat oetje lief, maar kom je zo naar bed? Heb een stramme max waar jouw naam op staat!
Plompzakkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, die doet zulks met stijl, nitwit![]()
Het is PATRICIAquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, het is nog geen 2 uur maar toch, die Patty B ben je kwijt zodra ze weer online komt, Bommie pakt haar volledig in en ze laat een huilend eendje achter![]()
Het bestaan van plompzakken is betwist.quote:
quote:
Ohw je mag van mij wel flirten met die eend hoor, krijgt die ook misschien een beetje eigenwaardequote:Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
oeps dacht dat je het niet zagMaar ik kom zo hoor
![]()
![]()
maarre staat de electrische deken al aan ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw je mag van mij wel flirten met die eend hoor, krijgt die ook misschien een beetje eigenwaarde
Dan zou je geloof ik toch even op de BNN site moeten kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bestaan van plompzakken is betwist.![]()
Zijn eigenwaarde is de laatste dagen kilometers omhoog geschoten door ene Patty B (schijnt Patricia B te wezen)quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw je mag van mij wel flirten met die eend hoor, krijgt die ook misschien een beetje eigenwaarde
Het zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 7 november 2006 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn eigenwaarde is de laatste dagen kilometers omhoog geschoten door ene Patty B (schijnt Patricia B te wezen)![]()
Het bewijs wordt echter onomstreden geleverd in het programma Spuiten en Slikken van de omroep BNN. In een scene die too hot for tv is (en dus enkel op de site van BNN te zien is) wordt het door een stel gedemonstreerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou je geloof ik toch even op de BNN site moeten kijken![]()
Niet echt want ik gun je het allerbeste, dat weet je tochquote:
Elektrische deken? Ik zal je dermate uitwonen dat je geen besef meer van warm of koud hebt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
maarre staat de electrische deken al aan ?![]()
link ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bewijs wordt echter onomstreden geleverd in het programma Spuiten en Slikken van de omroep BNN. In een scene die too hot for tv is (en dus enkel op de site van BNN te zien is) wordt het door een stel gedemonstreerd.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elektrische deken? Ik zal je dermate uitwonen dat je geen besef meer van warm of koud hebt!![]()
Plompzakken is de nieuwe sexrage volgens het televisie programma spuiten en slikken van BNN.Omdat er gesproken werdt op Tv dat het niet mocht worden uitgezonden en het te zien was op de website gingen we natuurlijk gelijk even kijken. Helaas is het filmpje niet te zien als je geen lid bent van deze zender. Let op!! dit betreft een 18+quote:
Ja maar jij kwam met dit...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bewijs wordt echter onomstreden geleverd in het programma Spuiten en Slikken van de omroep BNN. In een scene die too hot for tv is (en dus enkel op de site van BNN te zien is) wordt het door een stel gedemonstreerd.
Ik had het natuurlijk allang op de BNN site gezienquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bestaan van plompzakken is betwist.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet echt want ik gun je het allerbeste, dat weet je toch![]()
Hoop zo dat het Herman is of een andere kerel![]()
![]()
Blame wiki !quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar jij kwam met dit...
[..]
Ik had het natuurlijk allang op de BNN site gezien![]()
Ik weet niet wie het is, maar ik ben het zeker nietquote:
quote:
Helaas is het filmpje niet te zien als je geen lid bent van deze zenderquote:
ik zag ze wel hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helaas is het filmpje niet te zien als je geen lid bent van deze zender
Ik heb ook voor je gezochtquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zag ze wel hoormaar je hebt de links weggehaald
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zag ze wel hoormaar je hebt de links weggehaald
![]()
ik zei nergens ja opquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook voor je gezocht![]()
Zodat je weet waar je ja op gezegd hebt![]()
ja ik zag ze wel,was de eerste link aan het checkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zag jij de afleveringen wel ?
maar het is nooit uitgezonden dus het zit daar ook niet tussen
jawel, je wilde!quote:
doet deze het dan ook bij jou?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik zag ze wel,was de eerste link aan het checken![]()
ja maar ja maar uuuhhh niet dattequote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
doet deze het dan ook bij jou?
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/bnn/leden/sens/plomp.wmv
ik klik gewoon op de link en dan opent een ander schermquote:
Ik dacht al, jij bent de expert toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
ik mis een codec, zegt ie![]()
http://145.58.33.86:80/bo(...)omp.wmv?MSWMExt=.asf
werkt wel bij mij !
in plompzakken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij bent de expert toch?
Ze heeft het nu zelf gezien, vraag nog esquote:
Nee, hij wist niet eens zeker of het wel bestondquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft het nu zelf gezien, vraag nog es
Dat is geen nee he, jij deugnietquote:
Ga jij ook opeens de playert uithangenquote:
Hoezo? ze heeft toch al oke gezegdquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft het nu zelf gezien, vraag nog es
Voor een potje plompzakken ben ik altijd te porrenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij ook opeens de playert uithangen![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft toch al oke gezegd![]()
Komt goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? ze heeft toch al oke gezegd![]()
In tijden van crisis moet men de broekriem een tandje aantrekkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor een potje plompzakken ben ik altijd te porren![]()
en de riem moet om de vrouw,niet om de man.... zeiden op t filmpjequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
In tijden van crisis moet men de broekriem een tandje aantrekken![]()
Hoeveel vrouwen van het forum heb je nodig zegquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
In tijden van crisis moet men de broekriem een tandje aantrekken![]()
Aah, heel goed opgelet, dan gaat van pas komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
en de riem moet om de vrouw,niet om de man.... zeiden op t filmpje![]()
ik ga dat echt niet onthouden hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aah, heel goed opgelet, dan gaat van pas komen![]()
Komt goedquote:
Je begint steeds lachwekkender te wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen van het forum heb je nodig zeg![]()
Was niet jaloers maar het begint nu wel te komen![]()
Binnenkort maar is een beetje werken aan die Patty van je![]()
![]()
oww jaquote:
En jij steeds geilerquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je begint steeds lachwekkender te worden![]()
![]()
quote:
Moeten ze hier maar geen plompzak pics gaan plaatsenquote:
er is alleen maar een buik met een riem te zienquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moeten ze hier maar geen plompzak pics gaan plaatsen![]()
kom je me redden ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
zoooooooooooo zijn jullie als wolven op die arme gladys gedoken ???
kneuzen![]()
ik heb dat filmpje in loop staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
er is alleen maar een buik met een riem te ziendaar word je al opgewonden van ?
![]()
ach mop, er is er uiteindelijk maar 1 die je gaat plompzakken en dat ben ikquote:
dat wordt dus zo lekker rukken voor het slapen gaanquote:
de afspraak is al gemaakt hequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach mop, er is er uiteindelijk maar 1 die je gaat plompzakken en dat ben ik![]()
Nou ze gaat er met HiDiHo vandoor geloof ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach mop, er is er uiteindelijk maar 1 die je gaat plompzakken en dat ben ik![]()
YEAH BABY YEAH!quote:
ik ben verlegenquote:
je moet niet denkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ze gaat er met HiDiHo vandoor geloof ik![]()
![]()
Wat zeg je dat liefquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat wordt dus zo lekker rukken voor het slapen gaan![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
(de link in je favorieten neerzetten is ook goed, mocht je je bedenken)
ik kan lief schrijven jaquote:
ik was ff plompzakdate aan t regelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
wat ben je stil duckie ?
waar zit iedereen?![]()
No wayquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
wat ben je stil duckie ?
doe es gezellig, sluit die mediaplayer eens
nee 0906-reclamequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
mis ik iets? is er voetbal op tv ofzo ?
quote:
jij bent toch op Patriciaquote:
vaderquote:
yepsquote:
Nou enquote:
kweetnie ?quote:
weltruste gladysquote:
oma,opa en neef ook nog ff doorstrepenquote:
en zus en moederquote:
nog ff peuk oprokenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
oma,opa en neef ook nog ff doorstrepen
bij oom... boven de o de m en dan naar benee links afquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
is ie al geweest dan?
waar staat moeder?
hoor net dat diagonaal niet magquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
bij oom... boven de o de m en dan naar benee links af![]()
wat een zeurpietenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat een zeurpietendan ga ik maar naar bed
![]()
truste
![]()
De Wereld Haait Noorquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:57 schreef Manu82 het volgende:
offtopic, maar als demins terugleest: vanavond ging het in DWHN weer over Brood en die film
zit op andere laptop te werken, de wereld draait door dusquote:
Zit die arme Demins dan niet op een dwaalspoor te zetten, met een Dit was het nieuws afkortingquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit op andere laptop te werken, de wereld draait door dus
jappiequote:Op dinsdag 7 november 2006 07:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Gladys...of is het nog avond voor je
Ga maar weer lekker slapen dan...tis nog veel te vroeg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
jappieen nee geen avond meer dat niet
![]()
hey oortjes!! lekker geslapen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:28 schreef puntoortje het volgende:
een hele goeiemorgen wakkere wereld![]()
ik sliep denk al om half 12quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey oortjes!! lekker geslapen?![]()
aj, da's wel vroeg..., maar wel 6 uur slaap te pakken (als je niet wakker was gemaakt)quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik sliep denk al om half 12.. en al daan me niet wakker had gemaakt om 2 uur
had ik denk de hele nacht wel door kunnen slapen
tot vanmorgen half 6
![]()
meestal wel iets van een half uurtje nu denk een kwartiertje ... maar dat kwam misschien ook omdat ik nu me bed uitmoest om water voor daan te pakkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aj, da's wel vroeg..., maar wel 6 uur slaap te pakken (als je niet wakker was gemaakt)
kon je nadat je wakker was gemaakt ook weer makkelijk inslapen?
klinkt goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
meestal wel iets van een half uurtje nu denk een kwartiertje ... maar dat kwam misschien ook omdat ik nu me bed uitmoest om water voor daan te pakken
ik voel me zeker meer uitgerust ...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
voel je je ook al beter?!
helemaal mee eens... lekker bakkiequote:
zeg dat wel, ja ... allemaal druk aan het werk, denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
heerlijk bakkie. wat is het hier ongelofelijk rustig trouwens!
ik ben intussen lekker op me gemakkie de aan de gymtasjes voor daan's klas aan het werk ...quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
tja, ik zou ook een en ander moeten doen....![]()
maar geniet even van het feit dat Bram ook naar school is. heerlijk. ff de radio aan. even helemaal niks...![]()
mogge phquote:
goeiemorgen PHquote:
Interessant!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff de jongetjes weer ophalen, fiets naar de fietsenmaker, dat soort dingen. straks weer terug...
ja ga ik ook maar eens doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff de jongetjes weer ophalen, fiets naar de fietsenmaker, dat soort dingen. straks weer terug...
.ooohhh.... lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Interessant!
Ik zal maar even in de gezette toon blijven: ben kippensoep aan het maken van een echte soepkip.
Huishoudelijk, nietwaar?
Als het voor mezelf zou zijn geweest had ik je graag een kopje aangeboden.quote:
moggu manu!quote:
'hè gladys, hoi tl...:Wquote:
heej buufquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
'hè gladys, hoi tl...:W
ook ff lunchen?!![]()
quote:
Goedemorgen oortjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:zo ik ben er ook weer..
hoi allemaal
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:zo ik ben er ook weer..
hoi allemaal
evengoed eet smakelijk dan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej buufmoet ontbijten nog
en dan haasten om te gaan werken
heb nog een uurtje hoor,maar ben niet echt vooruit te brandenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
evengoed eet smakelijk dan...![]()
en werkse voor daarna!
dat heb je soms... t'is ook van dat grijze weer schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb nog een uurtje hoor,maar ben niet echt vooruit te branden![]()
de zon schijnt hier hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb je soms... t'is ook van dat grijze weer schiet ook niet op.
nou hup, 10 diepe kniebuigingen en gáán...![]()
![]()
MOGGE!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:20 schreef Manu82 het volgende:
En goedemorgen Buurvrouw, TL en Joohanna![]()
oortjes heeft daar druppeltjes voor...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
de zon schijnt hier hoormaar goed ik schijn alleen te kunnen slapen als het licht is
![]()
die helpen bij mij nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oortjes heeft daar druppeltjes voor...![]()
![]()
Middag heer Deminsquote:
Beetje goed geslapen trouwens Oortjes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:zo ik ben er ook weer..
hoi allemaal
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oortjes heeft daar druppeltjes voor...![]()
![]()
goeiemiddag deminsquote:
ik sliep denk al om half 12quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Beetje goed geslapen trouwens Oortjes?
druppeltjes per oortje ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
en 4
nee schat 4 op een rijquote:
was het een lekker gebakkie PH?quote:
veel sexquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef Gladys het volgende:
koud water over je kop doet wonderen![]()
hoe kom ik nu van dat fitte gevoel af
![]()
daar heb ik geen tijd meer voorquote:
Zo, echt wel, ze hadden met 4 jarigen een taart van 1m2 besteld, zo'n lekker 3 laags met vruchtjes en slagroomquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was het een lekker gebakkie PH?
Hoi Petraaquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggg allemaal daar is ik ook weer eens een keer, gezellie die meet hiero
hoiiiiii petraaaaaquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef petraa het volgende:
Goedemiddagggggggggg allemaal daar is ik ook weer eens een keer, gezellie die meet hiero
...ooo lekkkkkkker mmmquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, echt wel, ze hadden met 4 jarigen een taart van 1m2 besteld, zo'n lekker 3 laags met vruchtjes en slagroom![]()
Nou, sorry, maar daar is geen stukje meer van over, alles opgevrotenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:41 schreef petraa het volgende:
wat hoor ik taartttttttttttt, waarrrrrrrrrrrrrr ???? dan kom ik eraan![]()
grrrrrrrrrrrrrr inhalig zeg hte was een taart van 1m2 is daar nietsssssssss meer van overquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar daar is geen stukje meer van over, alles opgevroten![]()
stelletje vreetzakken zijn het daarquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrr inhalig zeg hte was een taart van 1m2 is daar nietsssssssss meer van over![]()
![]()
![]()
Gelukkig, die zooi werkt dus wel of heb je het nog niet gebruikt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik sliep denk al om half 12.. en al daan me niet wakker had gemaakt om 2 uur
had ik denk de hele nacht wel door kunnen slapen
tot vanmorgen half 6
![]()
als het nou iedere nacht zo gaat ben ik allang blij ... voel me ook uitgeruster dan voor ervoor![]()
Gelukkig houd ik niet van slagroom...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, echt wel, ze hadden met 4 jarigen een taart van 1m2 besteld, zo'n lekker 3 laags met vruchtjes en slagroom![]()
wel gebruikt ... maar kan natuurlijk ook puur toeval zijn ... iig blijf ik het deze week proberen en daarna ff kijken hoe de resultaten zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gelukkig, die zooi werkt dus wel of heb je het nog niet gebruikt?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wel gebruikt ... maar kan natuurlijk ook puur toeval zijn ... iig blijf ik het deze week proberen en naarna ff kijken hoe de resultaten zijn![]()
Dormeasan (homeopathisch geneesmiddel) kun je gewoon hij de drogist kopenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Heet het Dormidina 25die heb ik nl
Thanks, morgen even een x proberenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Dormeasan (homeopathisch geneesmiddel) kun je gewoon hij de drogist kopen
Zei de dorpsgekquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
nee zit bij een nieuwe klant...,die begrijpen me nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee zit bij een nieuwe klant...,die begrijpen me niet![]()
ojee ....je kijkt boos naar mequote:
wat ben je stil....ben jij die klantquote:
Betaald Flugel tegenwoordig voor je dienstenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee zit bij een nieuwe klant...,die begrijpen me niet![]()
nee, bedoelde meer aan te geven dat er vast meer zijn die hem niet begrijpen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat ben je stil....ben jij die klant![]()
Wat kan jij een gemeen mokkel zijn zeg!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, bedoelde meer aan te geven dat er vast meer zijn die hem niet begrijpen...![]()
ik ga maar niet lachen want dan gaat hij weerquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, bedoelde meer aan te geven dat er vast meer zijn die hem niet begrijpen...![]()
Had ik zin inquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ga maar niet lachen want dan gaat hij weerzo naar me kijken
![]()
van mij mag je ...ik kan je toch niet tegen houdenquote:
Yeah right, net of ze dakan betalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Betaald Flugel tegenwoordig voor je diensten
Gaan er nog x-rated foto's gemaakt worden op die meet ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeah right, net of ze dakan betalen![]()
alleen ter naslag voor de mensen die wel komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaan er nog x-rated foto's gemaakt worden op die meet ?
kolere...jij bent vandaag wel heel erg makkelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
van mij mag je ...ik kan je toch niet tegen houden![]()
nee hoor ...gewoon in een goeie buiquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
kolere...jij bent vandaag wel heel erg makkelijk![]()
geleerd van de bommiemaster himselfquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat kan jij een gemeen mokkel zijn zeg!![]()
thank god for that...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
alleen ter naslag voor de mensen die wel komen![]()
laat me raden jij gaat niet ..hihiquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geleerd van de bommiemaster himself![]()
moeje vaker doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor ...gewoon in een goeie bui![]()
.... moet ik wel een beetje normaal slapenquote:
kom jij welquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat me raden jij gaat niet ..hihi
Waar lul jij nou weer over?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:12 schreef luciano het volgende:
Is de kea weer van huis , want deze muis is alweer 12 !!!!!!!!! minuten aan het dansen ergens ........ zonder edit , zonder commentaar , zonder ban ! , legaal dansen alleen deze keer ( was het eerder illegaal dan trouwens ? )![]()
Moet ik JOU uitleggen waar je zowel legaal als illegaal als muis kunt dansen als de kea kat van huis is ???quote:
misschien moet je jezelf eens wat dingetjes laten uitleggenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Moet ik JOU uitleggen waar je zowel legaal als illegaal als muis kunt dansen als de kea kat van huis is ???
![]()
![]()
![]()
Patricia heb ik nog niet mogen ontmoeten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef luciano het volgende:
Hou die tong lekker binnenboord als je tegen me praat , gebruik hem liever voor oortje gladys day fluge talitha buurvrouw patricia was de laatste geloof ik dè ?![]()
Bij wie nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef luciano het volgende:
Doe ze maar niet de groeten van mij de 1e keer , want ik had het met mijn 1e post al verknald bij haar !![]()
Thats it , nou kom ik ECHT naar die ECHTE meet , al is het alleen maar om JOU ook te gaan zuigen te gaanquote:
Moet ik guns meenemen op de meetquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:50 schreef luciano het volgende:
[..]
Thats it , nou kom ik ECHT naar die ECHTE meet , al is het alleen maar om JOU ook te gaan zuigen te gaan![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:00 schreef teamlead het volgende:
sc verwijderd
zo'n meet werkt verhelderendquote:
Volgens mij wel en daar hebben ze een ban lijst opgesteldquote:
quote:
waar is het voor ???quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Dormeasan (homeopathisch geneesmiddel) kun je gewoon hij de drogist kopen
quote:
Je hebt je gewoon laten beinvloeden door Flugel en Day bedoel jequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en we hebben prima technieken uitgewisseld om bepaalde users te behandelen![]()
En om oude topics te sluiten omdat er nieuwe zijn en om slowchat te verwijderen zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en we hebben prima technieken uitgewisseld om bepaalde users te behandelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |