jij bent toch op Patriciaquote:
vaderquote:
yepsquote:
Nou enquote:
kweetnie ?quote:
weltruste gladysquote:
oma,opa en neef ook nog ff doorstrepenquote:
en zus en moederquote:
nog ff peuk oprokenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
oma,opa en neef ook nog ff doorstrepen
bij oom... boven de o de m en dan naar benee links afquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
is ie al geweest dan?
waar staat moeder?
hoor net dat diagonaal niet magquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
bij oom... boven de o de m en dan naar benee links af![]()
wat een zeurpietenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat een zeurpietendan ga ik maar naar bed
![]()
truste
![]()
De Wereld Haait Noorquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:57 schreef Manu82 het volgende:
offtopic, maar als demins terugleest: vanavond ging het in DWHN weer over Brood en die film
zit op andere laptop te werken, de wereld draait door dusquote:
Zit die arme Demins dan niet op een dwaalspoor te zetten, met een Dit was het nieuws afkortingquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit op andere laptop te werken, de wereld draait door dus
jappiequote:Op dinsdag 7 november 2006 07:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Gladys...of is het nog avond voor je
Ga maar weer lekker slapen dan...tis nog veel te vroeg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
jappieen nee geen avond meer dat niet
![]()
hey oortjes!! lekker geslapen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:28 schreef puntoortje het volgende:
een hele goeiemorgen wakkere wereld![]()
ik sliep denk al om half 12quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey oortjes!! lekker geslapen?![]()
aj, da's wel vroeg..., maar wel 6 uur slaap te pakken (als je niet wakker was gemaakt)quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik sliep denk al om half 12.. en al daan me niet wakker had gemaakt om 2 uur
had ik denk de hele nacht wel door kunnen slapen
tot vanmorgen half 6
![]()
meestal wel iets van een half uurtje nu denk een kwartiertje ... maar dat kwam misschien ook omdat ik nu me bed uitmoest om water voor daan te pakkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aj, da's wel vroeg..., maar wel 6 uur slaap te pakken (als je niet wakker was gemaakt)
kon je nadat je wakker was gemaakt ook weer makkelijk inslapen?
klinkt goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
meestal wel iets van een half uurtje nu denk een kwartiertje ... maar dat kwam misschien ook omdat ik nu me bed uitmoest om water voor daan te pakken
ik voel me zeker meer uitgerust ...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
voel je je ook al beter?!
helemaal mee eens... lekker bakkiequote:
zeg dat wel, ja ... allemaal druk aan het werk, denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
heerlijk bakkie. wat is het hier ongelofelijk rustig trouwens!
ik ben intussen lekker op me gemakkie de aan de gymtasjes voor daan's klas aan het werk ...quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
tja, ik zou ook een en ander moeten doen....![]()
maar geniet even van het feit dat Bram ook naar school is. heerlijk. ff de radio aan. even helemaal niks...![]()
mogge phquote:
goeiemorgen PHquote:
Interessant!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff de jongetjes weer ophalen, fiets naar de fietsenmaker, dat soort dingen. straks weer terug...
ja ga ik ook maar eens doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff de jongetjes weer ophalen, fiets naar de fietsenmaker, dat soort dingen. straks weer terug...
.ooohhh.... lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Interessant!
Ik zal maar even in de gezette toon blijven: ben kippensoep aan het maken van een echte soepkip.
Huishoudelijk, nietwaar?
Als het voor mezelf zou zijn geweest had ik je graag een kopje aangeboden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |