Zei de dorpsgekquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
nee zit bij een nieuwe klant...,die begrijpen me nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee zit bij een nieuwe klant...,die begrijpen me niet![]()
ojee ....je kijkt boos naar mequote:
wat ben je stil....ben jij die klantquote:
Betaald Flugel tegenwoordig voor je dienstenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee zit bij een nieuwe klant...,die begrijpen me niet![]()
nee, bedoelde meer aan te geven dat er vast meer zijn die hem niet begrijpen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat ben je stil....ben jij die klant![]()
Wat kan jij een gemeen mokkel zijn zeg!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, bedoelde meer aan te geven dat er vast meer zijn die hem niet begrijpen...![]()
ik ga maar niet lachen want dan gaat hij weerquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, bedoelde meer aan te geven dat er vast meer zijn die hem niet begrijpen...![]()
Had ik zin inquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ga maar niet lachen want dan gaat hij weerzo naar me kijken
![]()
van mij mag je ...ik kan je toch niet tegen houdenquote:
Yeah right, net of ze dakan betalenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Betaald Flugel tegenwoordig voor je diensten
Gaan er nog x-rated foto's gemaakt worden op die meet ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeah right, net of ze dakan betalen![]()
alleen ter naslag voor de mensen die wel komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaan er nog x-rated foto's gemaakt worden op die meet ?
kolere...jij bent vandaag wel heel erg makkelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
van mij mag je ...ik kan je toch niet tegen houden![]()
nee hoor ...gewoon in een goeie buiquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
kolere...jij bent vandaag wel heel erg makkelijk![]()
geleerd van de bommiemaster himselfquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat kan jij een gemeen mokkel zijn zeg!![]()
thank god for that...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
alleen ter naslag voor de mensen die wel komen![]()
laat me raden jij gaat niet ..hihiquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geleerd van de bommiemaster himself![]()
moeje vaker doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor ...gewoon in een goeie bui![]()
.... moet ik wel een beetje normaal slapenquote:
kom jij welquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat me raden jij gaat niet ..hihi
Waar lul jij nou weer over?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:12 schreef luciano het volgende:
Is de kea weer van huis , want deze muis is alweer 12 !!!!!!!!! minuten aan het dansen ergens ........ zonder edit , zonder commentaar , zonder ban ! , legaal dansen alleen deze keer ( was het eerder illegaal dan trouwens ? )![]()
Moet ik JOU uitleggen waar je zowel legaal als illegaal als muis kunt dansen als de kea kat van huis is ???quote:
misschien moet je jezelf eens wat dingetjes laten uitleggenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Moet ik JOU uitleggen waar je zowel legaal als illegaal als muis kunt dansen als de kea kat van huis is ???
![]()
![]()
![]()
Patricia heb ik nog niet mogen ontmoeten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef luciano het volgende:
Hou die tong lekker binnenboord als je tegen me praat , gebruik hem liever voor oortje gladys day fluge talitha buurvrouw patricia was de laatste geloof ik dè ?![]()
Bij wie nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef luciano het volgende:
Doe ze maar niet de groeten van mij de 1e keer , want ik had het met mijn 1e post al verknald bij haar !![]()
Thats it , nou kom ik ECHT naar die ECHTE meet , al is het alleen maar om JOU ook te gaan zuigen te gaanquote:
Moet ik guns meenemen op de meetquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:50 schreef luciano het volgende:
[..]
Thats it , nou kom ik ECHT naar die ECHTE meet , al is het alleen maar om JOU ook te gaan zuigen te gaan![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:00 schreef teamlead het volgende:
sc verwijderd
zo'n meet werkt verhelderendquote:
Volgens mij wel en daar hebben ze een ban lijst opgesteldquote:
quote:
waar is het voor ???quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Dormeasan (homeopathisch geneesmiddel) kun je gewoon hij de drogist kopen
quote:
Je hebt je gewoon laten beinvloeden door Flugel en Day bedoel jequote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en we hebben prima technieken uitgewisseld om bepaalde users te behandelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |