Ik als ik mod zou zijn. maar niemand die me even voordraagt!quote:
Oke, het is nog geen 2 uur maar toch, die Patty B ben je kwijt zodra ze weer online komt, Bommie pakt haar volledig in en ze laat een huilend eendje achterquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja daar heb je bij bommert idd niet zoveel last van![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
BUIG ALLEMAAL, VOOR MIJN SUPERIEURE "ZIJN"!
Leuk dat je zit te flirten met dat oetje lief, maar kom je zo naar bed? Heb een stramme max waar jouw naam op staat!quote:
Ja, schandaligquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik als ik mod zou zijn. maar niemand die me even voordraagt!![]()
Hoi Gladysquote:
eerst afvallen anders kan ik je niet dragenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik als ik mod zou zijn. maar niemand die me even voordraagt!![]()
oeps dacht dat je het niet zagquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuk dat je zit te flirten met dat oetje lief, maar kom je zo naar bed? Heb een stramme max waar jouw naam op staat!
Plompzakkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, die doet zulks met stijl, nitwit![]()
Het is PATRICIAquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, het is nog geen 2 uur maar toch, die Patty B ben je kwijt zodra ze weer online komt, Bommie pakt haar volledig in en ze laat een huilend eendje achter![]()
Het bestaan van plompzakken is betwist.quote:
quote:
Ohw je mag van mij wel flirten met die eend hoor, krijgt die ook misschien een beetje eigenwaardequote:Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
oeps dacht dat je het niet zagMaar ik kom zo hoor
![]()
![]()
maarre staat de electrische deken al aan ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw je mag van mij wel flirten met die eend hoor, krijgt die ook misschien een beetje eigenwaarde
Dan zou je geloof ik toch even op de BNN site moeten kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bestaan van plompzakken is betwist.![]()
Zijn eigenwaarde is de laatste dagen kilometers omhoog geschoten door ene Patty B (schijnt Patricia B te wezen)quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw je mag van mij wel flirten met die eend hoor, krijgt die ook misschien een beetje eigenwaarde
Het zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 7 november 2006 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn eigenwaarde is de laatste dagen kilometers omhoog geschoten door ene Patty B (schijnt Patricia B te wezen)![]()
Het bewijs wordt echter onomstreden geleverd in het programma Spuiten en Slikken van de omroep BNN. In een scene die too hot for tv is (en dus enkel op de site van BNN te zien is) wordt het door een stel gedemonstreerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou je geloof ik toch even op de BNN site moeten kijken![]()
Niet echt want ik gun je het allerbeste, dat weet je tochquote:
Elektrische deken? Ik zal je dermate uitwonen dat je geen besef meer van warm of koud hebt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
maarre staat de electrische deken al aan ?![]()
link ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bewijs wordt echter onomstreden geleverd in het programma Spuiten en Slikken van de omroep BNN. In een scene die too hot for tv is (en dus enkel op de site van BNN te zien is) wordt het door een stel gedemonstreerd.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elektrische deken? Ik zal je dermate uitwonen dat je geen besef meer van warm of koud hebt!![]()
Plompzakken is de nieuwe sexrage volgens het televisie programma spuiten en slikken van BNN.Omdat er gesproken werdt op Tv dat het niet mocht worden uitgezonden en het te zien was op de website gingen we natuurlijk gelijk even kijken. Helaas is het filmpje niet te zien als je geen lid bent van deze zender. Let op!! dit betreft een 18+quote:
Ja maar jij kwam met dit...quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bewijs wordt echter onomstreden geleverd in het programma Spuiten en Slikken van de omroep BNN. In een scene die too hot for tv is (en dus enkel op de site van BNN te zien is) wordt het door een stel gedemonstreerd.
Ik had het natuurlijk allang op de BNN site gezienquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bestaan van plompzakken is betwist.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet echt want ik gun je het allerbeste, dat weet je toch![]()
Hoop zo dat het Herman is of een andere kerel![]()
![]()
Blame wiki !quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar jij kwam met dit...
[..]
Ik had het natuurlijk allang op de BNN site gezien![]()
Ik weet niet wie het is, maar ik ben het zeker nietquote:
quote:
Helaas is het filmpje niet te zien als je geen lid bent van deze zenderquote:
ik zag ze wel hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helaas is het filmpje niet te zien als je geen lid bent van deze zender
Ik heb ook voor je gezochtquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zag ze wel hoormaar je hebt de links weggehaald
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zag ze wel hoormaar je hebt de links weggehaald
![]()
ik zei nergens ja opquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook voor je gezocht![]()
Zodat je weet waar je ja op gezegd hebt![]()
ja ik zag ze wel,was de eerste link aan het checkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zag jij de afleveringen wel ?
maar het is nooit uitgezonden dus het zit daar ook niet tussen
jawel, je wilde!quote:
doet deze het dan ook bij jou?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ik zag ze wel,was de eerste link aan het checken![]()
ja maar ja maar uuuhhh niet dattequote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
doet deze het dan ook bij jou?
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/bnn/leden/sens/plomp.wmv
ik klik gewoon op de link en dan opent een ander schermquote:
Ik dacht al, jij bent de expert toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
ik mis een codec, zegt ie![]()
http://145.58.33.86:80/bo(...)omp.wmv?MSWMExt=.asf
werkt wel bij mij !
in plompzakken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij bent de expert toch?
Ze heeft het nu zelf gezien, vraag nog esquote:
Nee, hij wist niet eens zeker of het wel bestondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |