Ships, blijk ik toch iets met PC Eend gemeen te hebben, we kennen beide het Zuider Park nietquote:Op maandag 6 november 2006 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
geweld, grof taalgebruik en referenties naar seksueel gedrag, kortom south park
of fok!, net wat je wilt
quote:Op maandag 6 november 2006 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships, blijk ik toch iets met PC Eend gemeen te hebben, we kennen beide het Zuider Park niet![]()
Heb jij geen cloacaquote:
Heeft niets met wielrennen te maken maar alles met kantklossenquote:Op maandag 6 november 2006 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Geeft niks, ik kijk ook nooit naar wielrennen
Kloskant wordt gemaakt met behulp van kantklosjes. Deze klosjes worden altijd in paren gebruikt, die over het gehele werk bij elkaar blijven behoren. Op deze klosjes worden draden gewikkeld. Een ervaren kantkloster kan werken met honderden klosjes tegelijk, die zeer snel om elkaar heen geslagen worden.quote:Op maandag 6 november 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heeft niets met wielrennen te maken maar alles met kantklossen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kloskant wordt gemaakt met behulp van kantklosjes. Deze klosjes worden altijd in paren gebruikt, die over het gehele werk bij elkaar blijven behoren. Op deze klosjes worden draden gewikkeld. Een ervaren kantkloster kan werken met honderden klosjes tegelijk, die zeer snel om elkaar heen geslagen worden.
Bedoel je dit ?
Je kan het altijd even aan hem vragenquote:Op maandag 6 november 2006 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
scan rijselse kloskant
Oh, ik dacht dat alleen scanman dat deed![]()
Vraag jij het even aan scan ?quote:Op maandag 6 november 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan het altijd even aan hem vragen![]()
Blame Cannadaquote:Op maandag 6 november 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
Aan wat voor titel had je gedachtIn welke hoek gaan we het zoeken
![]()
Ik durf nietquote:
Of Canadaquote:
nee... kids hadden de zondag bij hun vader ... hij brengt de oudste dan naar school en ik de jongste naar het kinderdagverblijf ... en die ga ik nu wegbrengenquote:Op maandag 6 november 2006 08:28 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen Oortjealweer terug van school?
quote:
ik had m een pm gestuurd en weer antwoord gekregen...quote:Op maandag 6 november 2006 09:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je vriendje is nog geweest;maar hij was weer eens te lui om terug te lezen.
![]()
Tis gewoon een luie smokende donderstraal...en dat is het..quote:Op maandag 6 november 2006 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had m een pm gestuurd en weer antwoord gekregen...![]()
ik weet niet precies wat m mankeert, maar wel dat het niet flitsend met m gaat soms. Was dus bezorgdMaar gaat goed dus en nu is ie weer back on track.
als jij het zegt...quote:Op maandag 6 november 2006 09:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis gewoon een luie smokende donderstraal...en dat is het..![]()
en zo zie je maar weer: gekken heb je overal..quote:
aaah gossie toch, kijk eens eenquote:Op maandag 6 november 2006 08:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Oortjes
ik heb het zowaar druk hier op het werk op ma-mo![]()
goeiemorgen buufiequote:Op maandag 6 november 2006 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
ff het duckiestad tupoc doorlezen...
moggu oortjes...quote:
Hij dee iets met beton ja, maar dat doen de Hell's Angels ook, en de maffia, dr wordt nog wel eens een vat opgevistquote:Op maandag 6 november 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als jij het zegt...![]()
zeg, ben jij nou betonnert? begreep ik dat nou laatst goed?
quote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hij dee iets met beton ja, maar dat doen de Hell's Angels ook, en de maffia, dr wordt nog wel eens een vat opgevist![]()
... o ja lekker ik zet ook ff een bakkiequote:Op maandag 6 november 2006 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moggu oortjes...
ff wasje opzetten en dan![]()
heb gisterennacht en vannacht gelukkig weer een beetje normaal kunnen slapenquote:
betonnen gympiesquote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hij dee iets met beton ja, maar dat doen de Hell's Angels ook, en de maffia, dr wordt nog wel eens een vat opgevist![]()
Soort van......ik regel het transportquote:Op maandag 6 november 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als jij het zegt...![]()
zeg, ben jij nou betonnert? begreep ik dat nou laatst goed?
aj, sliep je slecht?!quote:Op maandag 6 november 2006 09:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb gisterennacht en vannacht gelukkig weer een beetje normaal kunnen slapen![]()
Ben jij de reincarnatie van Brilleman ?quote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
al een tijdje ... moeilijk in slaap komen ..aantal keer per nacht wakker en om de stomste tijden wakker en gewoon niet meer in slaap kunnen komenquote:
getver, niks an..quote:Op maandag 6 november 2006 10:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
al een tijdje ... moeilijk in slaap komen ..aantal keer per nacht wakker en om de stomste tijden wakker en gewoon niet meer in slaap kunnen komen![]()
Ik werp me op als woordvoerder van alle betonnen pantoffelfheldenquote:Op maandag 6 november 2006 10:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij de reincarnatie van Brilleman ?![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 10:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Soort van......ik regel het transport
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliepquote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
getver, niks an..
vriendin gebruikt voor hetzelfde dormisan ofzo. een of ander homeopatisch middel. helpt haar goed! (ze geeft het ook wel aan haar kinderen met sinterklaas enzozal ook wel kindervariant van zijn
)
.. ik zal vanmiddag meteen ff gaan kijken hierzo .. een moedertje hier op school had het een paar weken geleden ook over een homeopatisch middeltje wat ze voor haar dochter had ... ze zou ff gaan kijken wat het ookalweer was...vergeet alleen steeds aan haar te vragen ..hihiquote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
getver, niks an..
vriendin gebruikt voor hetzelfde dormisan ofzo. een of ander homeopatisch middel. helpt haar goed! (ze geeft het ook wel aan haar kinderen met sinterklaas enzozal ook wel kindervariant van zijn
)
had je er meer tegelijk moeten nemenquote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliep
hoi gladysquote:
Wil je me dood hebben ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 10:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
had je er meer tegelijk moeten nemen![]()
![]()
![]()
bij haar werkt het prima. Had eerst echt heftige medicatie maar reguleert het nu zelf met deze dingen. werkt bij iedereen anders. maar 8 a 9 uur slaap aan een stuk?!quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliep
...quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee tuurlijk nietquote:
5 uur is normaal m'n max en bij mij werkten die pillen gewoon niet, heb op vakantie in Mallorca pillen voorgeschreven gekregen die niet werkten, in NL opnieuw en die werkten ook niet beterquote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij haar werkt het prima. Had eerst echt heftige medicatie maar reguleert het nu zelf met deze dingen. werkt bij iedereen anders. maar 8 a 9 uur slaap aan een stuk?!da's ook wel heel hoog gegrepen. 7 uur max is het gezondst.
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
kreeg net mail... heb een reischeque van 250 euro gewonnen
ik zou niet weten waar ik naar toe moet gaanquote:
waar gaan we heen?!quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
Barcelonaquote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik naar toe moet gaan![]()
Meetquote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar gaan we heen?!![]()
![]()
gefeliciteerd!!
met de bus ?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
je weet dat ik niet durf te vliegen ?quote:Op maandag 6 november 2006 10:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]vliegtuig, kost iets van 80 euro pp en is vanaf eindhoven
thanxxxquote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar gaan we heen?!![]()
![]()
gefeliciteerd!!
dankjequote:
Geen probleem, ik gooi je gewoon vol met drank en draag je daarna het vliegtuig inquote:Op maandag 6 november 2006 10:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
je weet dat ik niet durf te vliegen ?![]()
en dan loop ik in barcelona met een kater rond en krijg ik er nix van meequote:Op maandag 6 november 2006 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen probleem, ik gooi je gewoon vol met drank en draag je daarna het vliegtuig in![]()
Wanneer gaan we boekenquote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
en dan loop ik in barcelona met een kater rond en krijg ik er nix van meeJij hebt echt leuke ideeen
maar ff serieus wil best naar barcelona hoor
![]()
![]()
uhhh vandaag iig niet meerquote:
quote:
voor hetzelfde geld sta je hier in het dorp een half weekje op de camping..quote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
en dan loop ik in barcelona met een kater rond en krijg ik er nix van meeJij hebt echt leuke ideeen
maar ff serieus wil best naar barcelona hoor
![]()
![]()
* Gladys geeft boodschappenlijstje meequote:
nou daar lijkt me eerlijk gezegd niet veel aan hoorquote:Op maandag 6 november 2006 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld sta je hier in het dorp een half weekje op de camping..
oe, neem voor mij zo'n lekkere boerensalade meequote:
quote:Op maandag 6 november 2006 10:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou daar lijkt me eerlijk gezegd niet veel aan hoor
kan je beter voor 100 euro een busreis naar Llorret nemen voor 10 dagenquote:Op maandag 6 november 2006 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mij ook niet... maar even om aan te geven hoe belachelijk duur een huisje huren in nederland is.![]()
en dan te bedenken dat ik er een week of 6 moet zitten...![]()
dat wel, maar dan gaan de kids zo moeilijk naar school..quote:Op maandag 6 november 2006 10:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan je beter voor 100 euro een busreis naar Llorret nemen voor 10 dagen
... wanneer begind het "tijdelijke"verhuis feest?quote:Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat wel, maar dan gaan de kids zo moeilijk naar school..![]()
ach, het is een avontuur. en de camping heeft echt een super ballenbadkasteelklimrek-geval. en springkussens en overdekte speeltuin.. die jongens willen vast niet meer naar huis..![]()
vanaf de 20e hebben we het huisje. maar hoop er dan nog niet in te hoeven. maar zal wel. ben nu dus al aan het inpakken enzo, want de hele benedenverdieping moet dan leeg zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... wanneer begind het "tijdelijke"verhuis feest?
mogguh TL.quote:
das dus over iets meer dan 2 weekjes.. lekkere klus alles inpakkenquote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vanaf de 20e hebben we het huisje. maar hoop er dan nog niet in te hoeven. maar zal wel. ben nu dus al aan het inpakken enzo, want de hele benedenverdieping moet dan leeg zijn.![]()
o mijn god... kijk is wie we daar hebben.. hoi hoiquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das dus over iets meer dan 2 weekjes.. lekkere klus alles inpakken... zit je zeker ook ff zonder internet of niet?
terug uit spanje?quote:Op maandag 6 november 2006 11:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o mijn god... kijk is wie we daar hebben.. hoi hoi
nee, die komt pas de 18dequote:
das niet eerlijk...heb ik niemand om mee te koffieleutenquote:
toen flugel in het spaans afscheid nam ging ze naar spanje. Dus ik nam gevoegelijk aan dat tl ook naar spanje ging..quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o mijn god... kijk is wie we daar hebben.. hoi hoi
ik zal eens bellen met @home, of ze mijn verbinding ook kunnen omleggen... tijdelijk. ik pruts er liever niet mee, maar 6 weken geen internet is wel heeeeel erg cold turkeyquote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das niet eerlijk...heb ik niemand om mee te koffieleuten![]()
ik word hier al gek als ik hier ff geen internet heb... 6 weken zou voor mij nix zijn ..quote:Op maandag 6 november 2006 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zal eens bellen met @home, of ze mijn verbinding ook kunnen omleggen... tijdelijk. ik pruts er liever niet mee, maar 6 weken geen internet is wel heeeeel erg cold turkey
ik vind 6 uur al lang...quote:Op maandag 6 november 2006 11:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik word hier al gek als ik hier ff geen internet heb... 6 weken zou voor mij nix zijn ..
tot zo!quote:Op maandag 6 november 2006 11:19 schreef puntoortje het volgende:
...zo ik ga daan uit school vissentozo
nou nou wat je zegtquote:Op maandag 6 november 2006 11:17 schreef Jappie het volgende:
...zijn we weer...en ohwat zien ik.? ...een vakantie naar Barca
.....kan ik nog ergens inschrijven ? ...romantisch hoor...zo met z'n 2en naar camp nou
Ga jij maar een fietsvakantie houden, camp nou heb ik al gereserveerdquote:Op maandag 6 november 2006 11:17 schreef Jappie het volgende:
...zijn we weer...en ohwat zien ik.? ...een vakantie naar Barca
.....kan ik nog ergens inschrijven ? ...romantisch hoor...zo met z'n 2en naar camp nou
geen ruzie maken jongensquote:Op maandag 6 november 2006 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga jij maar een fietsvakantie houden, camp nou heb ik al gereserveerd![]()
Ik maak geen ruzie, weet toevallig dat Jappie erg veel van fietsen houdtquote:
en ik ben alweer terugquote:Op maandag 6 november 2006 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tot zo!![]()
ik heb nog een half uurtje
quote:Op maandag 6 november 2006 11:39 schreef Gladys het volgende:
ik ga eens kijken of ik ergens sigaretten kan scoren
oww ik nietquote:Op maandag 6 november 2006 11:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, weet toevallig dat Jappie erg veel van fietsen houdt![]()
ik heb nix te roken,das juist het probleemquote:
mooizo, Jappie kunnen we dus ook de prullenbak in gooienquote:
...straks als je peuken hebt wel neem ik aanquote:Op maandag 6 november 2006 11:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb nix te roken,das juist het probleem![]()
dan moet je eerst nog langs mijquote:Op maandag 6 november 2006 11:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mooizo, Jappie kunnen we dus ook de prullenbak in gooien
quote:Op maandag 6 november 2006 11:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga jij maar een fietsvakantie houden, camp nou heb ik al gereserveerd![]()
ik ga liever stappenquote:Op maandag 6 november 2006 11:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu wel jaquote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...straks als je peuken hebt wel neem ik aan![]()
waaromquote:
wij gaan wel wat anders doenquote:
ik wil geen bammetjesquote:Op maandag 6 november 2006 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
zoooo, ben er weer...
nog ff bammetjes smeren, is iedereen weer blij...
ik heb mijn hele keuken overhoop liggen..quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En check dan me avatarquote:
sorryquote:Op maandag 6 november 2006 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb mijn hele keuken overhoop liggen..![]()
Bammetjes ga ik nog nét redden...
en breng ze hier niet op ideeen wil je![]()
ga jij maar fietsen met jappie danquote:Op maandag 6 november 2006 12:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En check dan me avatar![]()
okee... gladys en manu gaan op busvakantiequote:
nee ik ga toch maar vliegenquote:Op maandag 6 november 2006 12:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee... gladys en manu gaan op busvakantie
en jappie en bartoli gaan op fietsvakantie ... hihhi
ga ik wel met je mee heb ook nog nooit gevlogenquote:Op maandag 6 november 2006 12:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee ik ga toch maar vliegenals ik durf
![]()
ik heb al eens gevlogen,daarom durf ik niet meerquote:Op maandag 6 november 2006 12:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ga ik wel met je mee heb ook nog nooit gevlogen![]()
Ik was er ff stil van...quote:
nieuwe schoenenquote:Op maandag 6 november 2006 12:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was er ff stil van...![]()
...maar eh lijkt me een bon plan..
![]()
![]()
Pleite is nu...ze blijven bellen voor nieuwe schoenen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 12:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was er ff stil van...![]()
...maar eh lijkt me een bon plan..
![]()
![]()
Pleite is nu...ze blijven bellen voor nieuwe schoenen![]()
steek uw arm door het gat in de romp en wilt u dan bij het opstijgen meevladderenquote:Op maandag 6 november 2006 12:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb al eens gevlogen,daarom durf ik niet meerAir Malta
Roest aan de binnenkant,het was net een vliegende bus met propellers
![]()
betonnen gympies henkiequote:
ik dacht dat ik er in bleef zegquote:Op maandag 6 november 2006 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
steek uw arm door het gat in de romp en wilt u dan bij het opstijgen meevladderen![]()
en die zijn belangrijker dan mij ?quote:
tja, lopen was niet echt een optie...quote:Op maandag 6 november 2006 12:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik dacht dat ik er in bleef zeghet was dat ik nog terugmoest naar NL
![]()
ik vond het ook doodeng hoor... maar nu vind ik heb ook niet eng meer ... gaat helemaal goed komen meidquote:Op maandag 6 november 2006 12:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee ik ga toch maar vliegenals ik durf
![]()
niet echt neequote:Op maandag 6 november 2006 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, lopen was niet echt een optie...![]()
De maffia betaald er dik geld voor....dus uh...als je die pareltjes om je nek straks niet naar de lommerd wil brengen lijkt mij dat ik voorlopig nog ff gewoon doorga met leveren.quote:
grappigquote:Op maandag 6 november 2006 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.songtapper.com/s/tappingmain.bin?dotap=1
kreeg net dit geinige linkje..
ik hoef geen pareltjesquote:Op maandag 6 november 2006 12:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
De maffia betaald er dik geld voor....dus uh...als je die pareltjes om je nek straks niet naar de lommerd wil brengen lijkt mij dat ik voorlopig nog ff gewoon doorga met leveren.![]()
![]()
please press 10 times on the space barquote:Op maandag 6 november 2006 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.songtapper.com/s/tappingmain.bin?dotap=1
kreeg net dit geinige linkje..
ik heb er nog niet een goed...quote:Op maandag 6 november 2006 12:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
please press 10 times on the space bar![]()
ik snap het volgens mij niet echt. je moet starten, op de spacebar drukken en dan nog eens en dan krijg je een error. Je moest 10x op dat ding drukken. Ik 10x gedrukt krijg ik eindelijk die lijst met nummers maar verder snap ik het niequote:Op maandag 6 november 2006 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb er nog niet een goed...![]()
je kan zo een liedje zoeken... dus tap op de spacebar,hoe het ritme van het liedje gaat en die site zoekt dan welk liedje het ZOU kunnen zijnquote:Op maandag 6 november 2006 12:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik snap het volgens mij niet echt. je moet starten, op de spacebar drukken en dan nog eens en dan krijg je een error. Je moest 10x op dat ding drukken. Ik 10x gedrukt krijg ik eindelijk die lijst met nummers maar verder snap ik het nie![]()
ow zo op die manierquote:Op maandag 6 november 2006 12:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
je kan zo een liedje zoeken... dus tap op de spacebar,hoe het ritme van het liedje gaat en die site zoekt dan welk liedje het ZOU kunnen zijn![]()
het staat er toch duidelijk hoorquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
het staat er toch duidelijk hoor'Find music by tapping the rhythm of the song's melody' en 'song search by tapping '
![]()
quote:
quote:
Hoe laat is dat ? Moet ook nog eten, en nog ff een bezoekje afleggen, dus wel ff tijdig waarschuwenquote:Op maandag 6 november 2006 13:28 schreef puntoortje het volgende:
zo ik ben weer terug met druppeltjes die we vanavond maar eens gaan proberen
laten we maar om 22.30 proberen ... en ik hoop dat je een halfuurtje daarna niet meer zoveel aan me hebtquote:Op maandag 6 november 2006 13:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ? Moet ook nog eten, en nog ff een bezoekje afleggen, dus wel ff tijdig waarschuwen![]()
Maar morgenochtend daarentegen, asl je lekker uitgeslapen bent .........quote:Op maandag 6 november 2006 13:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laten we maar om 22.30 proberen ... en ik hoop dat je een halfuurtje daarna niet meer zoveel aan me hebt![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 13:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar morgenochtend daarentegen, asl je lekker uitgeslapen bent .........![]()
heb je dat dormisan ofzo gehaald?!quote:
dormeasan ja ...ondanks mijn verkeerde uitspraak wist ze meteen wat ik bedoelde..hihiquote:Op maandag 6 november 2006 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je dat dormisan ofzo gehaald?!
ik ben weer terug van kindjes wegbrengen, oeps boeken vergeten, toch maar naar de bakker shit lekke band...![]()
nee, echt lek... ik voelde al een poosje een wat rare bobbel met fietsen. er zit denk ik een breuk/zwakke plek in de buitenband en door een beetje sportief door de bocht gaan ging de binnenband precies daar stuk. zal wel een nieuwe binnen en buitenband om moeten. en ook nog mijn achterwiel...quote:Op maandag 6 november 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dormeasan ja ...ondanks mijn verkeerde uitspraak wist ze meteen wat ik bedoelde..hihi
lekker band lekker verveelend echt lek of gewoon leeg?
ik hoop dat het jou net zo goed helpt als het haar helpt.quote:Op maandag 6 november 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dormeasan ja ...ondanks mijn verkeerde uitspraak wist ze meteen wat ik bedoelde..hihi
lekker band lekker verveelend echt lek of gewoon leeg?
ik kan bijna niet wachten om het te proberen..hihiquote:Op maandag 6 november 2006 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop dat het jou net zo goed helpt als het haar helpt.![]()
![]()
kan me voorstellen! niks zo irritant als slecht slapen...quote:Op maandag 6 november 2006 14:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik kan bijna niet wachten om het te proberen..hihi
Over slapen gesprokenquote:Op maandag 6 november 2006 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan me voorstellen! niks zo irritant als slecht slapen...
had ik ook net zitten lezen ... maar nee ik zou niet meedoen ...ik lig er toch zo uit ..quote:Op maandag 6 november 2006 14:23 schreef KRIBBET het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)g_Brother.html?p=6,1
Gaat er iemand meedoen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Over slapen gesproken![]()
Ga nog even liggen
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
Is Alfred J. Kwak's stem de stem van dat mens uit kinderen geen bezwaar?
Nee, bedoelde die 'moeder' van celine pucell (was vanmorgen trouwens nog bij GMNL), maar stem leek er heel erg opquote:Op maandag 6 november 2006 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
alfred is een dame genaamd Jip...
en ik denk dat jij celine purcell bedoelt?! (kijk dat programma nooit, was iemand fan van haar op het widm forum..
ik heb geen idee. kijk dat programma dus nooit...quote:Op maandag 6 november 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, bedoelde die 'moeder' van celine pucell (was vanmorgen trouwens nog bij GMNL), maar stem leek er heel erg op
you've lost me...quote:
quote:
En nu the boldquote:Op maandag 6 november 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahahaha, ik maak het stereotyp in ieder geval niet waar....![]()
Ik ruik het!quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
zo mijn scheetjes zijn allebijj weer thuis...
...kan niet ze zitten al in badquote:
Ik ruik het!quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
zo mijn scheetjes zijn allebijj weer thuis...
volgens mij levensmoe en dan heeft die ondankbare zak nog wel een dag extra gekregenquote:
daarom zeg ik kan niet ze zitten al in bad ... ze ruiken dus alweer lekker nu zijn het weer gewoon me schatjesquote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ruik het!![]()
[nog maar eens proberen]
o ja ... jij was jarig ... nog gefelicidingesquote:
Ik ga jou in het vervolg veel letterlijker nemen!quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daarom zeg ik kan niet ze zitten al in bad ... ze ruiken dus alweer lekker nu zijn het weer gewoon me schatjes![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Over een jaartje pas weer, dus.![]()
Een oude man en der dagen zat, dat klopt wel aardig, maar van wie heb ik die "extra dagquote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij levensmoe en dan heeft die ondankbare zak nog wel een dag extra gekregen![]()
Dank je wel, mijn lieve, domste bewoner!quote:
...maar niet TE letterlijk, hoop ikquote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga jou in het vervolg veel letterlijker nemen!![]()
Ik bedoelde dat meer mbt je vriend die van het Hilton is afgegooidquote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Een oude man en der dagen zat, dat klopt wel aardig, maar van wie heb ik die "extra dag" gekregen?
Je kan beter hopen van wel!quote:Op maandag 6 november 2006 18:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...maar niet TE letterlijk, hoop ik![]()
Je maakt je uitverkiezing weer méér dan waar!quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat meer mbt je vriend die van het Hilton is afgegooid
Zet een poll op, wedden dat ik nummer 1 benquote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Je maakt je uitverkiezing weer méér dan waar!![]()
OMFG!quote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zet een poll op, wedden dat ik nummer 1 ben![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 09:24 schreef Talitha het volgende:
Demins gefeliciteerd!![]()
![]()
Brood en Spelen, zal ik maar zeggen.
![]()
Whehehe...wie is die 3de ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef demins het volgende:
Poll: Wie is de domste bewoner van het BB6 Forum?Manu Manu
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik had het wel gelezen, lieverd! Dank je wel! Voor alles!quote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Talitha het volgende:
Heb je teruggelezen of zal ik die van mij nog even herhalen? Is misschien sowieso wel verstandig gezien leeftijd en falend geheugen enzo!![]()
Voor de zekerheid dan maar:
[..]
hoi talithaquote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Talitha het volgende:
Heb je teruggelezen of zal ik die van mij nog even herhalen? Is misschien sowieso wel verstandig gezien leeftijd en falend geheugen enzo!![]()
Voor de zekerheid dan maar:
[..]
hoi jappiequote:
hoi patricia.bquote:
hallo bartoliquote:
Uhuh......hier is duidelijk een wat subtielere aproach needed...quote:Op maandag 6 november 2006 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
Pittig vrouwtje, die Patty Patricia!![]()
Is hij er niet vanavondquote:
Werd ik geroepen?quote:Op maandag 6 november 2006 19:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh......hier is duidelijk een wat subtielere aproach needed...![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:30 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Is hij er niet vanavondIk heb straks een verjaardag waar ik naartoe moet en weet niet of ik daarna nog wel op fok kom, het wekkertje gaat veel te vroeg.
Je word op je wenken bediend.... look who's back......quote:Op maandag 6 november 2006 19:30 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Is hij er niet vanavondIk heb straks een verjaardag waar ik naartoe moet en weet niet of ik daarna nog wel op fok kom, het wekkertje gaat veel te vroeg.
Op dezelfde dag dat ik trouwde met iemand die bommel heetquote:Op maandag 6 november 2006 19:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey schat welkom back
![]()
![]()
sinds wanneer zijn we getrouwdben vergeetachtig aant worden
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Pik ik nog net een stukkie van je mee![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je word op je wenken bediend.... look who's back......![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Op dezelfde dag dat ik trouwde met iemand die bommel heet![]()
Ik vraag wel een scheiding aan, Eendje is toch leuker![]()
Je dacht toch niet dat ik onze afspraak vergeten wasquote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Een man die dus zijn afspraken nakomt
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen, lieverd! Dank je wel! Voor alles!![]()
![]()
![]()
Wat hebben jullie toch de hele tijd met die bommie persoon? Nu word ik wel nieuwsgierig naar hemquote:
Tis jouw feestje.....maar ik kan je dingen vertellen......quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Een man die dus zijn afspraken nakomt
![]()
Wist het niet zeker, mannen zeggen wel vaker iets!quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik onze afspraak vergeten was![]()
![]()
Wie heeft het hier over plagen...quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke niet hoor! Manu is veel te schattig om te plagen.
Doe maarquote:Op maandag 6 november 2006 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis jouw feestje.....maar ik kan je dingen vertellen......![]()
Pittig en door het leven getekend!quote:Op maandag 6 november 2006 19:37 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Wist het niet zeker, mannen zeggen wel vaker iets!
Jij begon toch over bommel, waar je van ging scheidenquote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch de hele tijd met die bommie persoon? Nu word ik wel nieuwsgierig naar hem![]()
eendje heb ik al opgegeten je moet het toch met mij doenquote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Op dezelfde dag dat ik trouwde met iemand die bommel heet![]()
Ik vraag wel een scheiding aan, Eendje is toch leuker![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was een grapje ivm die .B op het eind ... ...werd alleen een beetje verkeerd opgepakt...![]()
Ik kom altijd mijn afspraken na hoor, laat je niet beinvloeden dat dat jaloerse addergebroed hierquote:
Maakt niets uit meidquote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Niet verkeerd opgepakt maar snapte het niet, sorry
![]()
Zodra ik 1 van hen ziequote:Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is niet mijn stijl......Vraag het maar aan Kribbet...en anders aan een van de modjes...
![]()
Daar begon meneer Demins mee, dacht bommel de voetballerquote:Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij begon toch over bommel, waar je van ging scheiden
hi buufiequote:
Eendje is er lekker alquote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
eendje heb ik al opgegeten je moet het toch met mij doen, en bommie ach die is spoorloos. Interpol heeft het opgegeven
![]()
Pittig, door het leven getekend én leugenachtig!quote:Op maandag 6 november 2006 19:45 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Daar begon meneer Demins mee, dacht bommel de voetballer![]()
kwestie van de kids naar bed sturen...quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kwestie van de kids naar bed sturen...![]()
maar daar ben ik dan ook weer helemaal.![]()
Ik hoop het maar ik moet zo echt weg, jammer want hier is het gezelliger dan op die verjaardagquote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt niets uit meid...je went snel genoeg hier.
![]()
"Once in a while you have to say: What The Fuck"quote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik moet zo echt weg, jammer want hier is het gezelliger dan op die verjaardag![]()
Jij wasde hele trouwerij vergetenquote:Op maandag 6 november 2006 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Pittig, door het leven getekend én leugenachtig!![]()
Ze hebben daar vast ook internetquote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik moet zo echt weg, jammer want hier is het gezelliger dan op die verjaardag![]()
Eenmaligquote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Once in a while you have to say: What The Fuck"![]()
Gewoon blijven, joh. Dit is éénmalig....
En de verjaardag van mijn oma zou ook eenmalig kunnen zijn!quote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Once in a while you have to say: What The Fuck"![]()
Gewoon blijven, joh. Dit is éénmalig....
quote:Op maandag 6 november 2006 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eenmalig
Dit is nog maar het begin![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:53 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
En de verjaardag van mijn oma zou ook eenmalig kunnen zijn!
Wélke trouwerij?quote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Jij wasde hele trouwerij vergeten![]()
Wat een avatar al niet kan doen.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |