Ships, blijk ik toch iets met PC Eend gemeen te hebben, we kennen beide het Zuider Park nietquote:Op maandag 6 november 2006 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
geweld, grof taalgebruik en referenties naar seksueel gedrag, kortom south park
of fok!, net wat je wilt
quote:Op maandag 6 november 2006 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ships, blijk ik toch iets met PC Eend gemeen te hebben, we kennen beide het Zuider Park niet![]()
Heb jij geen cloacaquote:
Heeft niets met wielrennen te maken maar alles met kantklossenquote:Op maandag 6 november 2006 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Geeft niks, ik kijk ook nooit naar wielrennen
Kloskant wordt gemaakt met behulp van kantklosjes. Deze klosjes worden altijd in paren gebruikt, die over het gehele werk bij elkaar blijven behoren. Op deze klosjes worden draden gewikkeld. Een ervaren kantkloster kan werken met honderden klosjes tegelijk, die zeer snel om elkaar heen geslagen worden.quote:Op maandag 6 november 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heeft niets met wielrennen te maken maar alles met kantklossen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kloskant wordt gemaakt met behulp van kantklosjes. Deze klosjes worden altijd in paren gebruikt, die over het gehele werk bij elkaar blijven behoren. Op deze klosjes worden draden gewikkeld. Een ervaren kantkloster kan werken met honderden klosjes tegelijk, die zeer snel om elkaar heen geslagen worden.
Bedoel je dit ?
Je kan het altijd even aan hem vragenquote:Op maandag 6 november 2006 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
scan rijselse kloskant
Oh, ik dacht dat alleen scanman dat deed![]()
Vraag jij het even aan scan ?quote:Op maandag 6 november 2006 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan het altijd even aan hem vragen![]()
Blame Cannadaquote:Op maandag 6 november 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
Aan wat voor titel had je gedachtIn welke hoek gaan we het zoeken
![]()
Ik durf nietquote:
Of Canadaquote:
nee... kids hadden de zondag bij hun vader ... hij brengt de oudste dan naar school en ik de jongste naar het kinderdagverblijf ... en die ga ik nu wegbrengenquote:Op maandag 6 november 2006 08:28 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen Oortjealweer terug van school?
quote:
ik had m een pm gestuurd en weer antwoord gekregen...quote:Op maandag 6 november 2006 09:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je vriendje is nog geweest;maar hij was weer eens te lui om terug te lezen.
![]()
Tis gewoon een luie smokende donderstraal...en dat is het..quote:Op maandag 6 november 2006 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had m een pm gestuurd en weer antwoord gekregen...![]()
ik weet niet precies wat m mankeert, maar wel dat het niet flitsend met m gaat soms. Was dus bezorgdMaar gaat goed dus en nu is ie weer back on track.
als jij het zegt...quote:Op maandag 6 november 2006 09:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis gewoon een luie smokende donderstraal...en dat is het..![]()
en zo zie je maar weer: gekken heb je overal..quote:
aaah gossie toch, kijk eens eenquote:Op maandag 6 november 2006 08:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Oortjes
ik heb het zowaar druk hier op het werk op ma-mo![]()
goeiemorgen buufiequote:Op maandag 6 november 2006 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
ff het duckiestad tupoc doorlezen...
moggu oortjes...quote:
Hij dee iets met beton ja, maar dat doen de Hell's Angels ook, en de maffia, dr wordt nog wel eens een vat opgevistquote:Op maandag 6 november 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als jij het zegt...![]()
zeg, ben jij nou betonnert? begreep ik dat nou laatst goed?
quote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hij dee iets met beton ja, maar dat doen de Hell's Angels ook, en de maffia, dr wordt nog wel eens een vat opgevist![]()
... o ja lekker ik zet ook ff een bakkiequote:Op maandag 6 november 2006 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moggu oortjes...
ff wasje opzetten en dan![]()
heb gisterennacht en vannacht gelukkig weer een beetje normaal kunnen slapenquote:
betonnen gympiesquote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hij dee iets met beton ja, maar dat doen de Hell's Angels ook, en de maffia, dr wordt nog wel eens een vat opgevist![]()
Soort van......ik regel het transportquote:Op maandag 6 november 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als jij het zegt...![]()
zeg, ben jij nou betonnert? begreep ik dat nou laatst goed?
aj, sliep je slecht?!quote:Op maandag 6 november 2006 09:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb gisterennacht en vannacht gelukkig weer een beetje normaal kunnen slapen![]()
Ben jij de reincarnatie van Brilleman ?quote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
al een tijdje ... moeilijk in slaap komen ..aantal keer per nacht wakker en om de stomste tijden wakker en gewoon niet meer in slaap kunnen komenquote:
getver, niks an..quote:Op maandag 6 november 2006 10:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
al een tijdje ... moeilijk in slaap komen ..aantal keer per nacht wakker en om de stomste tijden wakker en gewoon niet meer in slaap kunnen komen![]()
Ik werp me op als woordvoerder van alle betonnen pantoffelfheldenquote:Op maandag 6 november 2006 10:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij de reincarnatie van Brilleman ?![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 10:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Soort van......ik regel het transport
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliepquote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
getver, niks an..
vriendin gebruikt voor hetzelfde dormisan ofzo. een of ander homeopatisch middel. helpt haar goed! (ze geeft het ook wel aan haar kinderen met sinterklaas enzozal ook wel kindervariant van zijn
)
.. ik zal vanmiddag meteen ff gaan kijken hierzo .. een moedertje hier op school had het een paar weken geleden ook over een homeopatisch middeltje wat ze voor haar dochter had ... ze zou ff gaan kijken wat het ookalweer was...vergeet alleen steeds aan haar te vragen ..hihiquote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
getver, niks an..
vriendin gebruikt voor hetzelfde dormisan ofzo. een of ander homeopatisch middel. helpt haar goed! (ze geeft het ook wel aan haar kinderen met sinterklaas enzozal ook wel kindervariant van zijn
)
had je er meer tegelijk moeten nemenquote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliep
hoi gladysquote:
Wil je me dood hebben ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 10:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
had je er meer tegelijk moeten nemen![]()
![]()
![]()
bij haar werkt het prima. Had eerst echt heftige medicatie maar reguleert het nu zelf met deze dingen. werkt bij iedereen anders. maar 8 a 9 uur slaap aan een stuk?!quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliep
...quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee tuurlijk nietquote:
5 uur is normaal m'n max en bij mij werkten die pillen gewoon niet, heb op vakantie in Mallorca pillen voorgeschreven gekregen die niet werkten, in NL opnieuw en die werkten ook niet beterquote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij haar werkt het prima. Had eerst echt heftige medicatie maar reguleert het nu zelf met deze dingen. werkt bij iedereen anders. maar 8 a 9 uur slaap aan een stuk?!da's ook wel heel hoog gegrepen. 7 uur max is het gezondst.
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
kreeg net mail... heb een reischeque van 250 euro gewonnen
ik zou niet weten waar ik naar toe moet gaanquote:
waar gaan we heen?!quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
Barcelonaquote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik naar toe moet gaan![]()
Meetquote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar gaan we heen?!![]()
![]()
gefeliciteerd!!
met de bus ?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |