Ik werp me op als woordvoerder van alle betonnen pantoffelfheldenquote:Op maandag 6 november 2006 10:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij de reincarnatie van Brilleman ?![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 10:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Soort van......ik regel het transport
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliepquote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
getver, niks an..
vriendin gebruikt voor hetzelfde dormisan ofzo. een of ander homeopatisch middel. helpt haar goed! (ze geeft het ook wel aan haar kinderen met sinterklaas enzozal ook wel kindervariant van zijn
)
.. ik zal vanmiddag meteen ff gaan kijken hierzo .. een moedertje hier op school had het een paar weken geleden ook over een homeopatisch middeltje wat ze voor haar dochter had ... ze zou ff gaan kijken wat het ookalweer was...vergeet alleen steeds aan haar te vragen ..hihiquote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
getver, niks an..
vriendin gebruikt voor hetzelfde dormisan ofzo. een of ander homeopatisch middel. helpt haar goed! (ze geeft het ook wel aan haar kinderen met sinterklaas enzozal ook wel kindervariant van zijn
)
had je er meer tegelijk moeten nemenquote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliep
hoi gladysquote:
Wil je me dood hebben ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 10:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
had je er meer tegelijk moeten nemen![]()
![]()
![]()
bij haar werkt het prima. Had eerst echt heftige medicatie maar reguleert het nu zelf met deze dingen. werkt bij iedereen anders. maar 8 a 9 uur slaap aan een stuk?!quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij werken die pillen niet echt, heb verschillende slaapmiddelen gebruikt en bij mij hebben ze nooit dermate goed gewerkt dat ik echt 8/9 uur aaneen sliep
...quote:Op maandag 6 november 2006 10:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee tuurlijk nietquote:
5 uur is normaal m'n max en bij mij werkten die pillen gewoon niet, heb op vakantie in Mallorca pillen voorgeschreven gekregen die niet werkten, in NL opnieuw en die werkten ook niet beterquote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij haar werkt het prima. Had eerst echt heftige medicatie maar reguleert het nu zelf met deze dingen. werkt bij iedereen anders. maar 8 a 9 uur slaap aan een stuk?!da's ook wel heel hoog gegrepen. 7 uur max is het gezondst.
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
kreeg net mail... heb een reischeque van 250 euro gewonnen
ik zou niet weten waar ik naar toe moet gaanquote:
waar gaan we heen?!quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
Barcelonaquote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik naar toe moet gaan![]()
Meetquote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar gaan we heen?!![]()
![]()
gefeliciteerd!!
met de bus ?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 10:20 schreef Gladys het volgende:
je weet dat ik niet durf te vliegen ?quote:Op maandag 6 november 2006 10:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]vliegtuig, kost iets van 80 euro pp en is vanaf eindhoven
thanxxxquote:Op maandag 6 november 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar gaan we heen?!![]()
![]()
gefeliciteerd!!
dankjequote:
Geen probleem, ik gooi je gewoon vol met drank en draag je daarna het vliegtuig inquote:Op maandag 6 november 2006 10:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
je weet dat ik niet durf te vliegen ?![]()
en dan loop ik in barcelona met een kater rond en krijg ik er nix van meequote:Op maandag 6 november 2006 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen probleem, ik gooi je gewoon vol met drank en draag je daarna het vliegtuig in![]()
Wanneer gaan we boekenquote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
en dan loop ik in barcelona met een kater rond en krijg ik er nix van meeJij hebt echt leuke ideeen
maar ff serieus wil best naar barcelona hoor
![]()
![]()
uhhh vandaag iig niet meerquote:
quote:
voor hetzelfde geld sta je hier in het dorp een half weekje op de camping..quote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
en dan loop ik in barcelona met een kater rond en krijg ik er nix van meeJij hebt echt leuke ideeen
maar ff serieus wil best naar barcelona hoor
![]()
![]()
* Gladys geeft boodschappenlijstje meequote:
nou daar lijkt me eerlijk gezegd niet veel aan hoorquote:Op maandag 6 november 2006 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld sta je hier in het dorp een half weekje op de camping..
oe, neem voor mij zo'n lekkere boerensalade meequote:
quote:Op maandag 6 november 2006 10:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou daar lijkt me eerlijk gezegd niet veel aan hoor
kan je beter voor 100 euro een busreis naar Llorret nemen voor 10 dagenquote:Op maandag 6 november 2006 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mij ook niet... maar even om aan te geven hoe belachelijk duur een huisje huren in nederland is.![]()
en dan te bedenken dat ik er een week of 6 moet zitten...![]()
dat wel, maar dan gaan de kids zo moeilijk naar school..quote:Op maandag 6 november 2006 10:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan je beter voor 100 euro een busreis naar Llorret nemen voor 10 dagen
... wanneer begind het "tijdelijke"verhuis feest?quote:Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat wel, maar dan gaan de kids zo moeilijk naar school..![]()
ach, het is een avontuur. en de camping heeft echt een super ballenbadkasteelklimrek-geval. en springkussens en overdekte speeltuin.. die jongens willen vast niet meer naar huis..![]()
vanaf de 20e hebben we het huisje. maar hoop er dan nog niet in te hoeven. maar zal wel. ben nu dus al aan het inpakken enzo, want de hele benedenverdieping moet dan leeg zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... wanneer begind het "tijdelijke"verhuis feest?
mogguh TL.quote:
das dus over iets meer dan 2 weekjes.. lekkere klus alles inpakkenquote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vanaf de 20e hebben we het huisje. maar hoop er dan nog niet in te hoeven. maar zal wel. ben nu dus al aan het inpakken enzo, want de hele benedenverdieping moet dan leeg zijn.![]()
o mijn god... kijk is wie we daar hebben.. hoi hoiquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das dus over iets meer dan 2 weekjes.. lekkere klus alles inpakken... zit je zeker ook ff zonder internet of niet?
terug uit spanje?quote:Op maandag 6 november 2006 11:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o mijn god... kijk is wie we daar hebben.. hoi hoi
nee, die komt pas de 18dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |