Ik ben aan het tellen, score komt zometeen een update van.quote:Op maandag 6 november 2006 01:34 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ook 2 punten hoortoch?
ik wil namelijk gewoon eensmiley
danku!quote:Op maandag 6 november 2006 01:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben aan het tellen, score komt zometeen een update van.
wauw ik ben echt trots op mezelfquote:Op maandag 6 november 2006 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De punten uit het vorige topic:
Soempie I
RoofingBurner II
Erkel I
Berkery I
liefie_ II
Lieneken I
Wyccie I
Hawaii_Tim III
TSE I
YuriTheMaster I
Ik ga ze er nu inzetten
quote:Op maandag 6 november 2006 01:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik loop achter met mijn 29 punten! Vorige keer dat ik hier was, stond ik nog bovenaan!![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 01:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik loop achter met mijn 29 punten! Vorige keer dat ik hier was, stond ik nog bovenaan!![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Debbie Does Donkeytown, Serge the Seal of Death, Reincarnation en Mister Hell
Ik zocht eigenlijk de originele titels, maar aangezien ik dat er niet bij had gezegd reken ik het goedquote:Op maandag 6 november 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Festen
Idiots
Italian for beginners
Mifune's last song
Die van een paar jaar terug? Jaquote:Op maandag 6 november 2006 01:54 schreef Don_Tom het volgende:
[offtopic] even voor mijn beeldvorming, ben jij eigenlijk de "echte" Hawaii Tim?[/offtopic]
Welke echte?quote:Op maandag 6 november 2006 01:54 schreef Don_Tom het volgende:
[offtopic] even voor mijn beeldvorming, ben jij eigenlijk de "echte" Hawaii Tim?[/offtopic]
Als je niet uit je nek lult, alsnog hulde!quote:Op maandag 6 november 2006 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van een paar jaar terug? Ja
Dacht dat iedereen dat nu wel vergeten zou zijn
Ja, maar die film staat hier in Nederland bekend als Festen.quote:Op maandag 6 november 2006 01:57 schreef Don_Tom het volgende:
Bijna goed, begyndere
En als je consequent zou zijn zou je de eerste keer "celebration" hebben gezegd
Waarom zou ik dat nu nog doen? De neppers geven dat nu niet meer toequote:Op maandag 6 november 2006 01:58 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Als je niet uit je nek lult, alsnog hulde!![]()
Klopt maar ik heb mifune hier in de bios ook gewoon als "Mifunes Sidste Sang" gezien. Idoterne wel weer gewoon als Idiots, dus wat dat betreft zijn ze zelf ook niet zo consequentquote:Op maandag 6 november 2006 01:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar die film staat hier in Nederland bekend als Festen.
Welterusten jojoortje.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 6 november 2006 01:58 schreef Don_Tom het volgende:
Als je niet uit je nek lult, alsnog hulde!![]()
Over zijn geweldige Sid Vicious imitatie bij Idols, uit welke grot ben jij gekropen?!quote:
Niet te hard zeggenquote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Over zijn geweldige Sid Vicious imitatie bij Idols, uit welke grot ben jij gekropen?!
Deze man is een legende!!
Hawkingquote:Op maandag 6 november 2006 02:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat Stephen Hawkin?
Ah, die met dat, eeehh, aparte blouse?quote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef Don_Tom het volgende:
Over zijn geweldige Sid Vicious imitatie bij Idols, uit welke grot ben jij gekropen?!
Deze man is een legende!!
Hence de "Hawaii" in "Hawaii Tim"....quote:Op maandag 6 november 2006 02:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ah, die met dat, eeehh, aparte blouse?
Juist! Ik vond 'm redelijk onherkenbaar in voetbaltenue. HAWAII -I DID IT MY WAY- TIM+1quote:Op maandag 6 november 2006 02:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Justin Hawkins
Misschien is het iemand anders en heb je nog een kansquote:Op maandag 6 november 2006 02:10 schreef Don_Tom het volgende:
crap te laat
Sneller dan verwachtquote:Op maandag 6 november 2006 02:16 schreef Don_Tom het volgende:
roux?
Don_Tom, eikelquote:
Yourithemaster +1quote:Op maandag 6 november 2006 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Hawaii_Tim?
Jeejquote:Op maandag 6 november 2006 02:20 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Yourithemaster +1
Nog sneller dan hij het zelf kon zien en "ik" kon typen![]()
![]()
Tenerife, KLM-Pan-Amquote:Op maandag 6 november 2006 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
ff een makkeljke want dan kan ik naar bed
Wat is het ergste vliegtuig ongeluk ter wereld
Ik reken dit niet als een ongelukquote:Op maandag 6 november 2006 02:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
11 september 2001 - 2 toestellen in WTC.
Of valt dit niet onder ongeluk?
johquote:Op maandag 6 november 2006 02:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga tukken, en vanaf morgen niet al te veel grappen erover okay?
Geen flauw idee, maar ik bedoel natuurlijk de man op de voorgrond....quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 02:29 schreef Don_Tom het volgende:
(aan jou ga ik niet dezelfde vraag stellen als aan Tim, aangezien ik het antwoord al weet)
Bewijs zal hij zelf moeten leveren.... maar volgens mij issie al naar bed...quote:Op maandag 6 november 2006 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
okay ff reality check. Ik ben een half uur weg en het blijkt dat Hawaii_Tim, Tim Vicious is?
Ik wil bewijs
Morgen komt Supersheep nog vertellen dat hij één van de schaapje van Tik Tak was
Straks gaat Erkel nog beweren dat hij Arjan isquote:Op maandag 6 november 2006 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
okay ff reality check. Ik ben een half uur weg en het blijkt dat Hawaii_Tim, Tim Vicious is?
Ik wil bewijs
Morgen komt Supersheep nog vertellen dat hij één van de schaapje van Tik Tak was
quote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Straks gaat Erkel nog beweren dat hij Arjan is
Zal ie leuk vindenquote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zet ik hier z'n filmpje neer
filmpje
Ach..die fanpage bestaat nog en het filmpje komt direct van RTL4....dus ik kan er weinig aan doenquote:
Wat een gast!!quote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zet ik hier z'n filmpje neer
filmpje
dan moet je maar niet mee doenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 02:43 schreef erkel het volgende:
Dat filmpje moet eigenlijk vereeuwigd worden in de OP![]()
Voor óns plezier, snap dat dan!quote:Op maandag 6 november 2006 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik snap eigenljjk nog steeds niet waarom dat soort mensen mee doen
ik zal maar niet zeggen wat ik denkquote:Op maandag 6 november 2006 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom dat soort mensen mee doen
Dan weet ik het nietquote:Op maandag 6 november 2006 02:54 schreef Don_Tom het volgende:
Hij "doet iets" in de autosport
Bernie Ecclestone ja, Nembrionic +1quote:Op maandag 6 november 2006 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
Berny Ecclestone?
Dus Baccara is juist?quote:Op maandag 6 november 2006 03:09 schreef liefie_ het volgende:
potverdorie die wist ik als mn fok niet staakte!
naja ik geef t op en ga slapen!
TheSilentEnigma +1quote:Op maandag 6 november 2006 03:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Baccara
Jup. Het staat op een parkeerkaartje dat voor mijn neus ligt en betekent 'For conditions see notice board'quote:Op maandag 6 november 2006 03:15 schreef Don_Tom het volgende:
Welsh?
Nope, nog meer kandidaten? (volgens mij is het "just the three of us")quote:Op maandag 6 november 2006 03:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
electriciteitsproductiemaatschappij?
Ja dusquote:Op maandag 6 november 2006 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmmik vond 35 letters al heel mooi gevonden, kan het nog langer?
Verklap hem maar.quote:Op maandag 6 november 2006 03:27 schreef Don_Tom het volgende:
Zal ik hem nog verklappen of laten we hem dan staan voor de ochtendcrew?
quote:Op maandag 6 november 2006 03:29 schreef Don_Tom het volgende:
zandzeepsodamineraalwatersteenstralen!, wat zoiets betekent als optiefen
In de mijne ook niet hoorquote:Op maandag 6 november 2006 07:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
In mijn Van Dale staat dat woord niet.
die kan langerquote:Op maandag 6 november 2006 07:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fietsbandenventieldopjesfabrikantenvakbodvoorzittersclubhuis?
Fietsbandenventieldopjesfabrikantenvakbondvoorzittersclubhuisvoordeurdeurbelknopjesfrabrikantenvakbond......etc.quote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef Etcetera het volgende:
goedemorgen![]()
[..]
die kan langer
Fietsbandenventieldopjesfabrikantenvakbodvoorzittersclubhuisvoordeurdeurbelknopje
quote:Op maandag 6 november 2006 10:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Fietsbandenventieldopjesfabrikantenvakbondvoorzittersclubhuisvoordeurdeurbelknopjesfrabrikantenvakbond......etc.
Yuri Gagarinquote:Op maandag 6 november 2006 10:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie was de eerste mens die rond de wereld is geweest
Het was wel een ontdekkingsreiziger maar niet tasmanquote:Op maandag 6 november 2006 10:41 schreef cafca het volgende:
Abel Tasman ?
Dat is toch het zelfde?quote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef Lienekien het volgende:
Rond de wereld of de wereld rond?
Ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef Berkery het volgende:
Cooke?
quote:Op maandag 6 november 2006 10:44 schreef Anarion het volgende:
F. Magelhaan was dat volgens mij ergens rond 1520
Nou, daar wil ik nog wel een discussie aan wagen.quote:
Die was nog wel blijven naast da Gama en Columbus. Geschiedenis was vroeger niet mijn sterkste vak.quote:
Jeejquote:Op maandag 6 november 2006 10:53 schreef Anarion het volgende:
Wordt toch tijd om moeilijkere vragen te gaan verzinnen!
Yuri + 1
quote:Op maandag 6 november 2006 11:11 schreef Berkery het volgende:
De Onedin Line?
Ik weet wie je bedoeld maar ik weet niet hoe ie heetquote:Op maandag 6 november 2006 11:25 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, degene met wie ze officieel verloofd is bedoel ik.
Ja, ik heb de film nooit helemaal gezien (steeds in slaap gevallenquote:Op maandag 6 november 2006 11:25 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, degene met wie ze officieel verloofd is bedoel ik.
Dat klopt, weliswaar geen belasting maar een bezwaring.quote:Op maandag 6 november 2006 11:51 schreef SaskiaR het volgende:
Een belasting die op iemands eigendom ligt; bijv. het recht van overpad (dus ook al is iets je eigendom, je moet dan toch anderen het genot van jouw bezit toestaan). Lastig uit te leggen dit :s
Ongetwijfeld een idiote naam, ik gok Bostonquote:Op maandag 6 november 2006 11:54 schreef SaskiaR het volgende:
Dank je:) Zal ik dan eens een schandelijk niet-historische vraag stellen:
Hoe heet het dochtertje van Tom Cruise en Katie Holmes?
Elkerlijc staat voor iedereen.quote:Op maandag 6 november 2006 12:09 schreef ChopperMick het volgende:
Allegorie slaat op de karakters toch? Lang geleden dat ik dit heb gehad.
Nieuwe vraag....
Ik dacht dat ze zich vernoemd hadden naar 'Like a rolling stone' van Robert Allen Zimmerman?quote:Op maandag 6 november 2006 12:12 schreef ChopperMick het volgende:
De “Rolling Stones” begonnen hun carrière als bluesband. Hun naam ontleenden zij aan het nummer “Rolling Stone” van een blueszanger wiens echte naam Morganfield McKinley was. Wat is de artiestennaam van deze blueslegende?
Ofwel Bob Dylanquote:Op maandag 6 november 2006 12:19 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zich vernoemd hadden naar 'Like a rolling stone' van Robert Allen Zimmerman?
eigenlijk niet, maar hij is toch niet goedquote:Op maandag 6 november 2006 12:36 schreef EdwardJobHopper het volgende:
100 m lopen, hoogspringen, verspringen, polsstokspringen, hinkstapspringen, hamerslingeren, kogelstoten
(ik mag toch nog eens proberen als iemand anders al gepost heeft, hé?)
Ah, okquote:Op maandag 6 november 2006 12:38 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar hij is toch niet goed![]()
Nee, eigenlijk moet je wachten tot er gezegd is dat het fout is, tenzij je een plotselinge ingeving hebt.quote:Op maandag 6 november 2006 12:36 schreef EdwardJobHopper het volgende:
100 m lopen, hoogspringen, verspringen, polsstokspringen, hinkstapspringen, hamerslingeren, kogelstoten
(ik mag toch nog eens proberen als iemand anders al gepost heeft, hé?)
Die plotse ingeving was dat ze ook wel eens smijten met iets i.p.v. enkel te lopenquote:Op maandag 6 november 2006 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet je wachten tot er gezegd is dat het fout is, tenzij je een plotselinge ingeving hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:40 schreef ChopperMick het volgende:
Edward mag ook nog een keer
Lienekien +1quote:Op maandag 6 november 2006 12:40 schreef Lienekien het volgende:
100 meter, verspringen, hoogspringen, kogelstoten, speerwerpen, 110 m horden, 800 meter lopen
Wás, want ik ken er geenquote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef Lienekien het volgende:
Welke Brit was legendarisch in de tienkamp?
Zijn jullie daar met twaalf experts om op alle vragen correct te antwoorden?quote:Op maandag 6 november 2006 12:55 schreef Lienekien het volgende:
Delorean.
Ik heb mijn jaren mee. Ik was 16 toen Back to the Future uitkwam.quote:Op maandag 6 november 2006 12:57 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Zijn jullie daar met twaalf experts om op alle vragen correct te antwoorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |