¤22?quote:Op maandag 6 november 2006 18:58 schreef vosss het volgende:
1 pak halfvolle melk
1 komkommer
350 gram gemengd gekruid gehakt
10 scheermesjes Gilette Sensor
1 zakje Duyvis Specially Baked pinda's
1 zak met franse broodjes
Nee, iets van 15 euro nogwat nadat ik een kratje bier statiegeld eraf had zegmaarquote:
hoe duur zijn die en waar kan je ze kopen?quote:Op maandag 6 november 2006 18:17 schreef EricG het volgende:
[afbeelding]
Zo relaxt als het koud is buiten en je moet trainen![]()
www.hellyhansen.com SPAMMM :pquote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe duur zijn die en waar kan je ze kopen?
OT:
broodje kroket/kitkat chunky white op school
Kwam ik toch dicht in de buurtquote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, iets van 15 euro nogwat nadat ik een kratje bier statiegeld eraf had zegmaar
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen..quote:Op maandag 6 november 2006 17:00 schreef birdydontfly het volgende:
Van die Wraps bij de Albert Heijn to go. Toscane smaak.
Jezus wat vies
iets specifieker?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:49 schreef Ipho het volgende:
Nieuwe jas, en nieuwe schoenen.
whehe was met 2 maten van me toevallig in de stad en toen liepen we een klerenwinkel binnen en toen zag ik toevallig een coole hangen, die meegenomenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:18 schreef birdydontfly het volgende:
wat is dat toch met die bjorn borg boxers
Welke?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:42 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe was met 2 maten van me toevallig in de stad en toen liepen we een klerenwinkel binnen en toen zag ik toevallig een coole hangen, die meegenomen![]()
Groen? Zo fel, die heb ik ook, das mijn favorietquote:Op woensdag 8 november 2006 17:37 schreef C2C het volgende:
[..]
hoe zeg je dat, olijfkleurig is het beste woord denk ik
nee beetje bruinig, apparte kleur istquote:Op woensdag 8 november 2006 17:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Groen? Zo fel, die heb ik ook, das mijn favoriet
Fotoquote:Op woensdag 8 november 2006 17:57 schreef C2C het volgende:
[..]
nee beetje bruinig, apparte kleur ist
quote:Op maandag 6 november 2006 21:05 schreef Michellll het volgende:
5 gram hasj.
Mensen willen ze graag duur voelenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:18 schreef birdydontfly het volgende:
wat is dat toch met die bjorn borg boxers
t lukt niet om een foto te maken, me mobiel wil niet mee werkenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Foto![]()
Ik ga denk ik nog een witte halen, ik heb al een witte, maar ze zijn geil
whehe dat vind ik dan weer lelijk van die kleren waarop met koeieletters staat replay oid, gewoon lekker stijlvol een klein merkje..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:24 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Mensen willen ze graag duur voelen![]()
Ik draag wel gewoon merkkleding wat je van buitenaf kan zien (meestal goeie kwaliteit, en ik doe wel redelijk mee met de mode), maar gewone goedkope nette boxers, daar boeit het merk me echt niet![]()
Iets leuks/geks?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:32 schreef birdydontfly het volgende:
ff serieus, ONDERBROEKEN
waarom moet je merk onderbroeken
en helemaal als ze effen zijn met niks boeiends leuks geks erop.
nee donald duckquote:Op woensdag 8 november 2006 18:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Iets leuks/geks?
Je draagt Simpson onderbroeken?
Paul Frank was ik naar op zoek, maar kan ze nergens vindenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef birdydontfly het volgende:
ik ben een meisje, ik draag geen simpson onderbroeken gek.
nee maar ik bedoel, je hebt bijv hele stoere paul frank onderbroeken.
daar staat dan een leuke print op. wat is er leuk aan een effen suffe onderbroek.
kan je net zo goed een halen bij de hema.
*kuch* http://www.isleofyou.com/products/Paul%20Frank/images/2214118.jpg *kuch*quote:
stijlvolquote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
*kuch* http://www.isleofyou.com/products/Paul%20Frank/images/2214118.jpg *kuch*
waarom, deze passen je toch ook bestquote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef C2C het volgende:
[..]
stijlvolzijn ze er ook voor jongens?
ehuh.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef C2C het volgende:
[..]
stijlvolzijn ze er ook voor jongens?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:54 schreef mister_dog het volgende:
[..]
waarom, deze passen je toch ook best![]()
jep... appel en kerse....quote:
ja ....quote:
quote:
heb je een feestje?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Zonnebril het volgende:
2 streepjes blousjes van Benneton
Wollen trui van Benneton
Slaapzak
Slaapmatje
Purol
Pizza
Witte wijn
Hee wat een mooie hockeystokquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:28 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
Dvd Platoon
[afbeelding]
Cd Björk - Medulla
[afbeelding]
Cd Autechre - Nothing
Vaste klant van de Mac.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Eeeuh ja ik was zo bij de Mac ik zeg zo van doe mij een McKroket en koffie met koekjes maar ik kreeg die McKroket gratis omdat ik vaste klant ben![]()
Dus die hoort hier helemaal niet thuis![]()
![]()
![]()
Ik ga het dan maar vieren met mijn taart die ik hiervoor gekocht heb![]()
Een taart!
Niet zo offensief doen, iedereen heeft zo'n periode. Je moet toch wat als middelbare scholier.quote:
Jeetje! Die heb ik nog niet gehoord vandaagquote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Toppie, mag ik ook meedammen?![]()
Ook besteld. Had em al op tv gezien maar net even op internet gekeken, wel humor zoiets.quote:Op maandag 13 november 2006 20:02 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Toppie, mag ik ook meedammen?![]()
Ik heb deze vandaag door de bus gekregen:
[afbeelding]
Ballekenende wie lof joe! etc. etc. etc.
![]()
Ben benieuwd morgen op school![]()
Kirbyquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:19 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Voor mijn verjaardag gekregen alvast
Een kirby en een mashimaro en blue bear stickertjes en allemaal hippe snoepjes
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef Appeltaarten het volgende:
[afbeelding]
Poster: Sleeping Beauties
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
the doors shirt (never mind mijn hoofd)
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:22 schreef snopprinses het volgende:
een nieuw shirtje gekocht
[afbeelding]
en nog een, maar die wilde niet op de foto
[afbeelding]
En mijn nieuwe wintermuts; fluffy, roze, wit én corona!
[afbeelding]
Vet mooie kleren, en een mooie lichaamquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij is mooi!quote:Op maandag 20 november 2006 16:31 schreef Zonnebril het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn nieuwe aanwinst![]()
Wel leuk, maar apart boek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:03 schreef birdydontfly het volgende:
05: Van mijn ouders; nieuw Stephen King boek.
Ik hoor heel verschillende dingen erover jaquote:
wooh.. jij staat die muts goed!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:22 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die muts doet me niets, maar wat er onder zit........quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef dRobje het volgende:
[..]
wooh.. jij staat die muts goed! [afbeelding]
ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef mstr het volgende:
Gekocht én behaald: Brommer Theorie-examen
haha die heb ik ook, vet coolquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:03 schreef birdydontfly het volgende:
Ik ben jarig geweest
08: Swerelds liefste vingerpoppetjes
09: Swerelds liefste vingerpoppetjes
Die cd van Wolfmother heb ik ook, die is geweldig!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:54 schreef Guerra het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
wolfmother - joker and the thiefquote:Op donderdag 23 november 2006 21:32 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Die cd van Wolfmother heb ik ook, die is geweldig!
zijn inderdaad leukquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:19 schreef jors het volgende:
ik heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
amen
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:13 schreef gateh het volgende:
[..]
lekker offtopic
OT:
[afbeelding]
links: redman rechts: beastie boystotaal 17,-
tis niet een zeg hier hoeveel je gedronken hebt topic hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 05:38 schreef Zonnebril het volgende:
hele avond tequilla gedronken.. stuk of 12?![]()
nicequote:Op zondag 26 november 2006 18:05 schreef Bhuddy het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een nieuwe jeans van de WE (Julian model)
Haha pwned.quote:Op maandag 27 november 2006 16:21 schreef cyberrobin het volgende:
PSP
LocoRoco
[..]
Je woorden maar terug genomen?![]()
![]()
leuk!quote:Op zondag 26 november 2006 18:05 schreef Bhuddy het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
[afbeelding]
En een nieuwe jeans van de WE (Julian model)
Awwquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik wil deze schoenen kopen, twijfel nog een beetje wat vinden jullie?
http://www.asos.com/Original-Penguin-Stitch-Detail-Shoe/Prod/pgeproduct.aspx?iid=102632&cid=2645
waarom geen allstars?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
http://www.asos.com/Original-Penguin-Stitch-Detail-Shoe/Prod/pgeproduct.aspx?iid=102632&cid=2645
Ik vind ze lelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik ben wel enigszins jaloers.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef ivo-de-piefo het volgende:
TV is ook te relaxt, kep m voor mijn voeteneind van mijn bed staan![]()
![]()
chille petquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:06 schreef ivo-de-piefo het volgende:
New Era cappie met Fourstar, skatemerk![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:45 schreef no1uknow het volgende:
Zo ongeveer een 70cc cilinder voor mn puch
hah nee sorryquote:Op woensdag 29 november 2006 22:29 schreef jors het volgende:
[..]
chille pet
heb je nog intresse in een grindbuis?
Ik kan de mijne morgen ophalen, met alleen categorie AM welliswaarquote:Op donderdag 30 november 2006 18:39 schreef Sylvana het volgende:
Mn rijbewijs
Volgende week onderdag kan ik hem ophalen
Die krijg ik er gratis bijquote:Op donderdag 30 november 2006 18:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan de mijne morgen ophalen, met alleen categorie AM welliswaar
valt nog mee, hier in Deventer alleen voor rijbewijs al 60 euro kwijtquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
45,25 en daar moeten nog pasfoto's bij.
Die waren ook nog 'ns 9 euro.
Hier in Utrecht was het 45,25quote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
valt nog mee, hier in Deventer alleen voor rijbewijs al 60 euro kwijt
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
![]()
alweer puch ftw =D
OT:
ik heb net een remkabel en een kentekenplaathouder gekocht![]()
Maarja, ik heb hem nuquote:Op donderdag 30 november 2006 23:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zoveel was ik niet eens voor me rijbewijs kwijt
Achtbaan is coolquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Boeken:
Guinness World Records 2004
Stephen King - Achtbaan
Cd's:
Nelly Furtado - Loose
tATu - Dangerous And Moving
Dvd:
Gladiator: Extended Special Edition![]()
CoD3 ga je een heleboel plezier mee beleven GoW heb ik maar even kunnen doen maar die is ook vet!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef cyberrobin het volgende:
Jarig geweest!
Komt ie:
Voor de Xbox 360:
- Call of Duty 3
- Gears of War
Voor de PC:
- Need for Speed: Carbon
- FEAR - Extracion Point
Voor de PSP:
- Syphon Filter - Dark Mirror
- White Noise (Film)
En verder:
- Nikon 50mm F1.8
- Red Hot Chili Peppers poster
- Geld
En ook nog een Nikon Speedlight SB-600 maar die heb ik zelf gekocht
Iligaal hoofd ook.quote:
Is dat een waterpijp of zo?quote:
Mijn PC ownt jouw laptop zwaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:28 schreef B_BOY het volgende:
christiaan dat van jou is voor nep-geeks. mijn shit is voor de echte mannen.
whehehe dacht het niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mijn PC ownt jouw laptop zwaar.
Wat is het?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:51 schreef Soepkip-je het volgende:
[afbeelding]
Hijs 90x45 cm (GROOT.) maar oh zo relax
Hahaha die laptop van jou ken ikquote:
whehehe ik hou van hete ballen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Hahaha die laptop van jou ken ik. niet over 3 maanden janken dat je ballen eraf gebrand zijn hoor, wat een klote dingen zijn dat.
mooi dingetje.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:35 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald![]()
geile motor zegquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:35 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef Quara het volgende:
SONY PSP
+ 1GB Sandisk Memory Stick Pro Duo
+ 32MB Memory Stick Pro Duo
+ Sony Stereo Headset met afstandsbediening
+ Beschermhoes voor je PSP
+ Oplader
Grand Theft Auto : Liberty City
Ridge Racer
Lumines : Puzzle Fusion
Prince of Persia : Revelations
MOVIE:
Spiderman 2
UMD Videofilm
PROGRAM:
X-OOM VIDEO
Honda CBR 600quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:35 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald![]()
TZR 50? Altijd is ik dat ding zie aankomen denk ik wow geile motor, tot je het geluid hoort, het enige wat jammer is aan die brommer eigenlijk want zijn design is perfectquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
Bij lange na niet zo cool als whizkid railman... maarja
[afbeelding]
een brommer dus
schakel brommer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
een brommer dus
nee chocolate's van lakai, limited editions ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 18:05 schreef jors het volgende:
[..]
jah die zag ik ook laats lakai schoenen van chocolat![]()
Thxxquote:
Je moet ergens beginnen, mijn brommer zag er lang niet zo strak uit als die van jouquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
een brommer dus
600 RRquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:03 schreef Zuen het volgende:
[..]
Honda CBR 600. Echt waar een heel mooi ding, zijn die dingen nou ook verkrijgbaar in 25 kw variant? Ik hoop het echt want dan kan ik er binnenkort ook een kopen
.
Dat geloof ik best; nu maar hopen dat het deze winter 15 graden blijftquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:06 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
ThxxHij rijd ook zoo lekker
![]()
Ik ben dan ook relatief oud aan de brommer begonnen (21)... motorrijbewijs + pak + motor was me momenteel nog iets te duurquote:Je moet ergens beginnen, mijn brommer zag er lang niet zo strak uit als die van jou
wattus?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef gateh het volgende:
ik weet niet precies welke nivea maar zo een pakket![]()
een echte vogel?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
lampjes komen erin zodra mn pappa de lamp heeft opgehangen
[afbeelding]
met een echt vogeltje ^^
en nog twee theeglazen gekocht
heb het al veranderdquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een echte vogel?
heb je dan geen vogelzaad gekocht![]()
leuke combinatiequote:Op zaterdag 9 december 2006 11:37 schreef KaMo het volgende:
gisteravond: loempia's en oliebollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |