geile motor zegquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:35 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef Quara het volgende:
SONY PSP
+ 1GB Sandisk Memory Stick Pro Duo
+ 32MB Memory Stick Pro Duo
+ Sony Stereo Headset met afstandsbediening
+ Beschermhoes voor je PSP
+ Oplader
Grand Theft Auto : Liberty City
Ridge Racer
Lumines : Puzzle Fusion
Prince of Persia : Revelations
MOVIE:
Spiderman 2
UMD Videofilm
PROGRAM:
X-OOM VIDEO
Honda CBR 600quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:35 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald![]()
TZR 50? Altijd is ik dat ding zie aankomen denk ik wow geile motor, tot je het geluid hoort, het enige wat jammer is aan die brommer eigenlijk want zijn design is perfectquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
Bij lange na niet zo cool als whizkid railman... maarja
[afbeelding]
een brommer dus
schakel brommer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
een brommer dus
nee chocolate's van lakai, limited editions ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 18:05 schreef jors het volgende:
[..]
jah die zag ik ook laats lakai schoenen van chocolat![]()
Thxxquote:
Je moet ergens beginnen, mijn brommer zag er lang niet zo strak uit als die van jouquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[afbeelding]
een brommer dus
600 RRquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:03 schreef Zuen het volgende:
[..]
Honda CBR 600. Echt waar een heel mooi ding, zijn die dingen nou ook verkrijgbaar in 25 kw variant? Ik hoop het echt want dan kan ik er binnenkort ook een kopen
.
Dat geloof ik best; nu maar hopen dat het deze winter 15 graden blijftquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:06 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
ThxxHij rijd ook zoo lekker
![]()
Ik ben dan ook relatief oud aan de brommer begonnen (21)... motorrijbewijs + pak + motor was me momenteel nog iets te duurquote:Je moet ergens beginnen, mijn brommer zag er lang niet zo strak uit als die van jou
wattus?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef gateh het volgende:
ik weet niet precies welke nivea maar zo een pakket![]()
een echte vogel?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
lampjes komen erin zodra mn pappa de lamp heeft opgehangen
[afbeelding]
met een echt vogeltje ^^
en nog twee theeglazen gekocht
heb het al veranderdquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
een echte vogel?
heb je dan geen vogelzaad gekocht![]()
leuke combinatiequote:Op zaterdag 9 december 2006 11:37 schreef KaMo het volgende:
gisteravond: loempia's en oliebollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |