ik ben wel enigszins jaloers.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef ivo-de-piefo het volgende:
TV is ook te relaxt, kep m voor mijn voeteneind van mijn bed staan![]()
![]()
chille petquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:06 schreef ivo-de-piefo het volgende:
New Era cappie met Fourstar, skatemerk![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:45 schreef no1uknow het volgende:
Zo ongeveer een 70cc cilinder voor mn puch
hah nee sorryquote:Op woensdag 29 november 2006 22:29 schreef jors het volgende:
[..]
chille pet
heb je nog intresse in een grindbuis?
Ik kan de mijne morgen ophalen, met alleen categorie AM welliswaarquote:Op donderdag 30 november 2006 18:39 schreef Sylvana het volgende:
Mn rijbewijs
Volgende week onderdag kan ik hem ophalen
Die krijg ik er gratis bijquote:Op donderdag 30 november 2006 18:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan de mijne morgen ophalen, met alleen categorie AM welliswaar
valt nog mee, hier in Deventer alleen voor rijbewijs al 60 euro kwijtquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
45,25 en daar moeten nog pasfoto's bij.
Die waren ook nog 'ns 9 euro.
Hier in Utrecht was het 45,25quote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
valt nog mee, hier in Deventer alleen voor rijbewijs al 60 euro kwijt
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
![]()
alweer puch ftw =D
OT:
ik heb net een remkabel en een kentekenplaathouder gekocht![]()
Maarja, ik heb hem nuquote:Op donderdag 30 november 2006 23:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zoveel was ik niet eens voor me rijbewijs kwijt
Achtbaan is coolquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:15 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Boeken:
Guinness World Records 2004
Stephen King - Achtbaan
Cd's:
Nelly Furtado - Loose
tATu - Dangerous And Moving
Dvd:
Gladiator: Extended Special Edition![]()
CoD3 ga je een heleboel plezier mee beleven GoW heb ik maar even kunnen doen maar die is ook vet!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:42 schreef cyberrobin het volgende:
Jarig geweest!
Komt ie:
Voor de Xbox 360:
- Call of Duty 3
- Gears of War
Voor de PC:
- Need for Speed: Carbon
- FEAR - Extracion Point
Voor de PSP:
- Syphon Filter - Dark Mirror
- White Noise (Film)
En verder:
- Nikon 50mm F1.8
- Red Hot Chili Peppers poster
- Geld
En ook nog een Nikon Speedlight SB-600 maar die heb ik zelf gekocht
Iligaal hoofd ook.quote:
Is dat een waterpijp of zo?quote:
Mijn PC ownt jouw laptop zwaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:28 schreef B_BOY het volgende:
christiaan dat van jou is voor nep-geeks. mijn shit is voor de echte mannen.
whehehe dacht het niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mijn PC ownt jouw laptop zwaar.
Wat is het?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:51 schreef Soepkip-je het volgende:
[afbeelding]
Hijs 90x45 cm (GROOT.) maar oh zo relax
Hahaha die laptop van jou ken ikquote:
whehehe ik hou van hete ballen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Hahaha die laptop van jou ken ik. niet over 3 maanden janken dat je ballen eraf gebrand zijn hoor, wat een klote dingen zijn dat.
mooi dingetje.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:35 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Gisteren opgehaald![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |