Hey, daar is XFA juist voor geopendquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tegendraads zijn doe je maar in je puberteit
Nou ja, dat dus.quote:
Is een spoiler he.quote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef jp84 het volgende:
http://interactief.rtl.nl/forum/X%20Factor/?msg=956808&rootmsg=937083&rootpg=0
Jij wilt wel erg graag dat ze eruit is hequote:
Goede bronquote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef jp84 het volgende:
http://interactief.rtl.nl/forum/X%20Factor/?msg=956808&rootmsg=937083&rootpg=0
quote:heey,, jaja zelfs snachts spacen er mensen op je hyves,, wat moet je anders als je je verveelt om 1 uur snachts,, :shrug:
maar goed,, heb vernomen dat je helaas de 2e ronden niet zo lekker ging als de 1e 8-o
als je maar weet dat ik je nog steeds een toffe griet vind :peace:
hoop dat je een beetje geniet van je aandacht,, heb ook al enkele berichtjes gelezen van mensen die je deze roem niet gunden,, maar * hun,, er zijn zat veel leukere mensen die wel gewoon gezellig met je omgaan,, ik heb besloten om maar eens een heeeeeeel lang verhaal te gaan typen zodat ik misschien opval tussen de 4309 andere berichtjes die je de laatste 5.3 dagen hebt mogen ontvangen,, jaja,, ik heb mijn 'huiswerk' gedaan :hitchhike:
eeehh,, hoop dat je verder wel leuke herinneringen aan het programma hebt over gehouden,, dat je heerlijk feestend je leven mag vervolgen.. (wat een teksten :nerd: )
ik moet nog zown 300 tekens wil ik een aardig verhaaltje hebben getypt dus ik ga vrolijk verder,, wat kunnen we zoal vertellen,, misschien iets over mij?:baseball:
ik ben Aleks uit dordrecht,, kwartiertje van je vandaan,, en verveel me regelmatig,, vooral doordeweeks snachts,, maaaar,, ik heb toch een mogelijk alternatief gevonden,, mijn bed,, dus als u het niet erg vind,, stop ik hier mijn verslag,, en komt ik snel weer een verhaaltje vertellen,,
lief klein kusje
ALEKSS :mickey:
ik denk van niet... misschien als ze over een jaartje of 3 weer probeerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:32 schreef SpecialGuest het volgende:
Het blijft een schattig jong ding, ze heeft zeker één of andere factor, maar of ze Nederlands nieuwe superster kan worden betwijfel ik.
Ja, maar nu zijn ze in de puberteit en kan er nog het een en ander omslaan. Door uitgaan, vrienden, vriendinnen en weet ik veel wat nog niet meer kan er vanalles veranderen. Als ze nu er al uit wordt gepikt, is de kans natuurlijk kleiner dat ze dit soort dingen (teveel) gaat doen. En daarbij dus haar zangcarriere op een laag pitje zet, waardoor ze op 20 jarige leeftijd niks opgeschoten is of zelfs slechter is geworden.quote:Op zondag 5 november 2006 13:42 schreef Knipoogje het volgende:
Ik snap zowiezo niet dat 15 jarigen mee mogen doen. Als ze op 15 jaar al goed zijn, dan zijn ze op 18-20 jaar veel beter. Je ziet het ook aan Idols 1. Jim & Jamai waren best aardig maar op internationaal nivo zijn het nog 2 kindjes.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:03 schreef Kw4Kje het volgende:
Ze is nichtje van Fatima Moreira de Melo (Hockeyster).
of is dat al gezecht?
quote:
heeft ze geen geheimhoudingsplicht?quote:Op maandag 6 november 2006 08:29 schreef csmoo het volgende:
Ze licht er alweer uit als het goed is. Vrienden van haar hebben op haar hyves berichtjes achter gelaten van wat jammer dat je niet door bent enzo.
natuurlijk wel, dus is ze na de theaterronde naar huis gegaan en zei ze tegen al haar vriendenquote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
heeft ze geen geheimhoudingsplicht?
quote:Op maandag 6 november 2006 11:10 schreef Herald het volgende:
[..]
natuurlijk wel, dus is ze na de theaterronde naar huis gegaan en zei ze tegen al haar vrienden
"of ik door ben mag ik niet zeggen, maar ik hoef in elk geval niet meer terug te komen"
Zou ik ook zeggen. En is de tweede ronde wel al opgenomen?quote:Op maandag 6 november 2006 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft ze geen geheimhoudingsplicht?
quote:Op zondag 5 november 2006 14:15 schreef leolinedance het volgende:
Door uitgaan, vrienden, vriendinnen en weet ik veel wat nog niet meer kan er vanalles veranderen.
Nee, dat ze gewoon stopt met zingen en andere dingen gaat doen die op dat moment leuker lijken. Roken zou kunnen, maar daar doelde ik niet zo op. Meer dat ze niet meer oefent enzo.quote:
flauw hoorquote:
Je laat het klinken als een geslachtsziekte...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2006 16:25:16 ]
ik heb een collega en die heeft een vriend en die heeft weer een buurmeisje en die is ooit ziek geworden van de knoflook bij de shoarmazaak op de hoek, want daar bleek sperma in te zitten. Dezelfde collega wist me te vertellen dat iemand op sportclub waar hij ook komt op school heeft gezeten bij dat meisje die een bevroren worst in haar gleufje stopte en afbrak. Oh en hij zegt net dat een oude leraar van zijn neef de theorie aanhangt dat je wel 15 spinnen per uur in je slaap op eet!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb van een goede collega gehoord
mijn collega heeft een goede vriend
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb van een goede collega gehoord, dat het verhaal over Lotus een fabeltje is…
Hij wilde me niet meer vertellen omdat er nog een geheimhoudingsplicht geldt.
Maar de Lotusfans hebben goede hoop.
Zal het even uitleggen: mijn collega heeft een goede vriend en die heeft ook meegedaan, is ook door de auditie gekomen.
En die weet dus dat alles over Lotus een fabeltje is.
Tjongejonge wat kinderachtig om over zoiets dom te reageren.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb een collega en die heeft een vriend en die heeft weer een buurmeisje en die is ooit ziek geworden van de knoflook bij de shoarmazaak op de hoek, want daar bleek sperma in te zitten. Dezelfde collega wist me te vertellen dat iemand op sportclub waar hij ook komt op school heeft gezeten bij dat meisje die een bevroren worst in haar gleufje stopte en afbrak. Oh en hij zegt net dat een oude leraar van zijn neef de theorie aanhangt dat je wel 15 spinnen per uur in je slaap op eet!
Kijk even naar de PIquote:Op donderdag 9 november 2006 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tjongejonge wat kinderachtig om over zoiets dom te reageren.
Ik heb daaronder uitgelegd dat Mijn goede collega een goede vriend heeft. En dat die ook door was naar de volgende rondes... dus doe alsjeblieft niet zo moeilijk
En anders PLEUR ik helemaal geen inside information meer neer....![]()
(en ik weet nog veel mee intressante dingen, maar goed dat hou ik vanaf nu maar voor mezelf)
Bekijk het even...
sorry ik hou niet van zulke irritante mensen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kijk even naar de PI.
En ik kan inside information altijd waarderen![]()
.
Trek het je niet zo aan c_a, hij bedoelt het vast niet op een lullige manier.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tjongejonge wat kinderachtig om over zoiets dom te reageren.
Ik heb daaronder uitgelegd dat Mijn goede collega een goede vriend heeft. En dat die ook door was naar de volgende rondes... dus doe alsjeblieft niet zo moeilijk
En anders PLEUR ik helemaal geen inside information meer neer....![]()
(en ik weet nog veel mee intressante dingen, maar goed dat hou ik vanaf nu maar voor mezelf)
Bekijk het even...
Ja! Humor, gadver.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik hou niet van zulke irritante mensen.
Dan heb ik zoiets van: DAN NIET
oeps spoiler... maar goed is niet ehct een spoiler... er was al neergezet dat ze niet door was... en ik zeg dat het een fabeltje isquote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan c_a, hij bedoelt het vast niet op een lullige manier.
Spoilers blijven natuurlijk welkom in het spoilertopic.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Xbox_360 het volgende:
Wat een engeltjeKnap hoe ze een moeilijk nummer als 'just hold me' met best veel gevoel kan zingen. Ze is in ieder geval geen breezerslet
Bovendien heb je geen recht van spreken als je een avatar hebt van Marian
![]()
Jim heeft niet gewonnenquote:
Dat ik voor d'r hoop dat ze doorgaat naar de derde rondequote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef leolinedance het volgende:
Is er nog iets te melden over onze liefste Lotus Metaal? Het blijft toch echt een schatje he
Is ze door de 2e ronde heen dan?quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Dat ik voor d'r hoop dat ze doorgaat naar de derde ronde![]()
Ik zie trouwens liever een ontschuldig ogend engeltje dan die domme mutjes die denken dat ze echt alles hebben
Zoals:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Zou Lotus trouwens weten dat ze al 2 topics op Fok! forum heeft?![]()
doorgaan naar de derde ronde. met andere woorden: dat ze door de 2e ronde heen komt.quote:Op maandag 13 november 2006 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ze door de 2e ronde heen dan?
indeed, dat jaquote:Op maandag 13 november 2006 22:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
doorgaan naar de derde ronde. met andere woorden: dat ze door de 2e ronde heen komt.
Alsof Jim en Jamai zoveel slimmer waren geworden wanneer ze doorgeleerd haddenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:28 schreef northernlight81 het volgende:
Ik denk niet dat ze een echte kans maakt. Ze is te jong en Henk jan wil geld verdienen. Dat is niet makkelijk met iemand van pas 15.
Is ook niet goed voor de ontwikkeling als je al zo vroeg bekend wordt en moet gaan optreden. Meestal stoppen ze dan gelijk met studeeren en blijven de rest van hun leven zo dom als het achtereind van een varken.
Nou, ik heb eerlijkgezegd nog nooit zo'n schattig meisje van die leeftijd gezien. Stel dat ze niet door was gegaan en ze was gaan huilen, had ik ook echt medelijden met d'r gehadquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:06 schreef poepje3 het volgende:
Ik vind haar trouwens ook nogal gewoontjes. Gewoon een doorsnede 15-jarige meisje
Ja, absoluut. Jij 12, zij 15, dat kan echt niet.........quote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef Xbox_360 het volgende:
[knip]
(is 3 jaar verschil teveel trouwens?)
quote:Op zondag 19 november 2006 04:06 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Jij 12, zij 15, dat kan echt niet.........![]()
Dude...quote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Nou, ik heb eerlijkgezegd nog nooit zo'n schattig meisje van die leeftijd gezien. Stel dat ze niet door was gegaan en ze was gaan huilen, had ik ook echt medelijden met d'r gehadAls ik d'r zo zie denk ik gelijk: die verdient niks slechts, beetje vreemd omschreven mischien
Bij de meeste mensen die jankend in de gang staan na de auditiekamer heb ik zoiets van: Dude
get over yourself, maar bij haar is dat anders. In die paar minuutjes op tv heeft ze echt een goeie indruk gemaakt vind ik
(is 3 jaar verschil teveel trouwens?
)
Dat kan niet anders dan een heel slechte artiestennaam zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:46 schreef OreO het volgende:
Die naam Lotus metaaL werkt constant op mijn lachspieren
lol ja,ik kan gewoon niet geloven dat het haar echte naam isquote:Op woensdag 22 november 2006 07:53 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan een heel slechte artiestennaam zijn.![]()
* leolinedance mee eens isquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef my_own het volgende:
Waar baseer je dat 'breezersletje' op. Is elk meisje van 15 een breezerslet? Zo ziet ze r niet bepaald uit. En gedrag al helemaal niet
Jij kent dr? Jij weet hoe ze zich gedraagt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef my_own het volgende:
Waar baseer je dat 'breezersletje' op. Is elk meisje van 15 een breezerslet? Zo ziet ze r niet bepaald uit. En gedrag al helemaal niet
Ik vind d'r Hyves nog wel meevallen. Alleen vond ik dit nogal schokkendquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij kent dr? Jij weet hoe ze zich gedraagt?
Dr Hyves gedrag vind ik anders aardig Breezerig..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik vind d'r Hyves nog wel meevallen. Alleen vond ik dit nogal schokkend![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
uit het reglement van hmhquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Kansloze kneuzenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Nou! Donkere jongens! Eng!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Nou ja, zo schokkend is dat toch nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Misschien doelde die ook op de Hollywood Music Hall, schijnt een foute tent te zijn.quote:
Mwah, niks fouts aan hoor als je van die leeftijd bentquote:Op zondag 26 november 2006 17:02 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Misschien doelde die ook op de Hollywood Music Hall, schijnt een foute tent te zijn.
Je bedoelt d'r tieten dusquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft trouwens wel een mooie lichaamsbouw voor een 15 jarige.
quote:Op zondag 26 november 2006 19:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben ergens bang dat ze enorm tegen gaat vallen in de volgende ronde, ook al gun ik het haar van harte.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
Ik ben bang dat ze enorm tegen gaat vallen straks..
ik hoop dat je dat positief bedoeld.quote:
Je mag gewoon zeggen dat je op haar geilt hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ze heeft trouwens wel een mooie lichaamsbouw voor een 15 jarige.
Denk dat het merendeel van de mensen op dit topic zitten, wel op d'r geilen. I won't deny.quote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef vosss het volgende:
Je mag gewoon zeggen dat je op haar geilt hoor
-edit-
uhuquote:Op zondag 26 november 2006 20:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha nee, bedoel d'r postuur.. en houding van rug en schouders enzo.
Alicequote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef Skwish het volgende:
Hoe heette die muts van vorige idols die vaak zei: "Yesssin the pocket"
![]()
Daar vergelijk ik haar een beetje mee, ik denk dat ze wel in de top 10 eindigd (vooral door haar look) maar niet bij de laatste 5.
quote:Op maandag 27 november 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
Lotus vergelijken met Alice
Ik weet niet wat ik van haar moet denkenquote:Op maandag 27 november 2006 12:31 schreef --Globe-- het volgende:
Ik snap die Lotus-hype nog steeds niet. Ik denk echt dat ze tegen gaat vallen.
Dat weet je nog nietquote:Op maandag 27 november 2006 12:31 schreef --Globe-- het volgende:
Ik snap die Lotus-hype nog steeds niet. Ik denk echt dat ze tegen gaat vallen.
Kwestie van smaak denk ik. Denk dat als ze wat ouder is, ze best mooi op albumhoesjes zou kunnen staanquote:Op maandag 27 november 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van haar moet denkenZe zingt op zich wel ok, maar ze is toch geen BABE ofzo
![]()
Dat weet ze inderdaad nog niet, daarom zegt ze ook dat ze het denkt.quote:
Dat denk jij.quote:[..]
Kwestie van smaak denk ik. Denk dat als ze wat ouder is, ze best mooi op albumhoesjes zou kunnen staan![]()
Ok, had mischien ff beter moeten lezenquote:Op maandag 27 november 2006 17:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat weet ze inderdaad nog niet, daarom zegt ze ook dat ze het denkt.
[..]
Dat denk jij.(Maar ik denk het ook wel hoor, ben alleen bang dat het er niet echt van gaat komen.)
Ach komop CrazyDutchPunk, zeg nou eerlijk, jij zou haar toch ook wel een keertje willen verwennen?quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat soort praatjes hebben we idd andere fora voor.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Klik hier voor een naaktfoto van Lotus!![]()
Geilquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Vind ik ook niet passen bij een nummer als Because of Youquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Zeker niet slecht, maar wel een beetje zachtjes.
Pirats of the Carribeanquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
En Maria Mena - Apparently Unaffected
Halve quotes
Ken ik niet. Jij wel, ook schokkend.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:37 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Explosive cartuning vind ik schokkender.![]()
Zo staat het op de X-Factor-site. Maar ik zal het wel even aanpassen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
En Maria Mena - Apparently Unaffected
Halve quotes
I knowquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zo staat het op de X-Factor-site. Maar ik zal het wel even aanpassen.
slecht zou ik het niet willen noemen, maar het was ook niet goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:13 schreef superhero87 het volgende:
Zooo wat zong ze slecht zeg. Alleen maar door kijkend naar haar uitstraling![]()
Slecht tov de rest die ook door zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
slecht zou ik het niet willen noemen, maar het was ook niet goed.
TRS?quote:
Inderdaad.......misschien moet ze toch eerst een aantal keer anaal vernederd wordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Onterecht door vind ik, ze zong erg trillerig, erg onzeker kwam ze over. Ze is gewoon nog veel te jong hiervoor.
Heb je hem weerquote:Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad.......misschien moet ze toch eerst een aantal keer anaal vernederd worden
quote:leolinedance - zondag 3 december 2006 @ 01:28
LOTUS!![]()
Hulde!
Groetjes TRS
Haha til er niet zo zwaar aan dudequote:Op maandag 4 december 2006 11:50 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Gozer, je bent echt hopeloos verliefd he. Het is bij jou Lotus voor Lotus na.![]()
Als 23 jarige op een 15 ( net geworden) jarige meisje geilen.![]()
OT: Ze zong behoorlijk slecht vergeleken met de rest vond ik. Heel verlegen en geen volume in dr stem.
Heeeey!quote:
dat is maar waar je naar kijkt, mij valt ze echt niet op hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel grappig dat in alle shots zij steeds het meest opviel vond ik, zonder dat ze moeite doet op te vallen, dat is haar x-factor denk ik.
Zingen ging idd helaas wat minder, maar ze verdiend wel een 2e kans.
Als ze op FOK! niet zo gehyped was had ik ook niet echt op haar gelet, denk ik.quote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is maar waar je naar kijkt, mij valt ze echt niet op hoor
quote:maar het was vergeleken met de rest wel wat laag qua volume
Ja ik heb er nog eens naar gekeken. Degene die na haar begon te zingen zong gelijk een stuk harder en ik vond dat het stukje dat Lotus zong veel verfijnder klonk. Verder vind ik d'r stem vrij volwassen klinken voor een (net) 15-jarige. Tijdens d'r eerste auditie zong ze ook met meer volume, vooral bij het whyyhyyhyyyhyyy stukje (slecht omschrevenquote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef Dammie het volgende:
[..]
Vond ik ook......maar ze had ook het meest saaie stukje van dat liedje volgens mij.....de andere konden mooi uithalen in het refrein.
Goede omschrijving inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 20:56 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog eens naar gekeken. Degene die na haar begon te zingen zong gelijk een stuk harder en ik vond dat het stukje dat Lotus zong veel verfijnder klonk. Verder vind ik d'r stem vrij volwassen klinken voor een (net) 15-jarige. Tijdens d'r eerste auditie zong ze ook met meer volume, vooral bij het whyyhyyhyyyhyyy stukje (slecht omschrevennou ja, je kent het wel van Maria Mena - Just hold me) wist ze het volume goed te doseren. Wat ben ik een expert
![]()
Dat shirtje wordt toch al lekker strakgetrokken hoor!quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik blijf maar denken hoe het zou zijn als je haar vader zou zijn, en dit topic zou lezen waar er allemaal gozers openlijk op haar zitten te geilenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat shirtje wordt toch al lekker strakgetrokken hoor!![]()
Ach, die zal het vast ook allemaal wel met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ik blijf maar denken hoe het zou zijn als je haar vader zou zijn, en dit topic zou lezen waar er allemaal gozers openlijk op haar zitten te geilen. Moet toch wel een beetje eng zijn, als vader
.
![]()
Eens. De bakviscultuur is hier daar gewoon te groot voorquote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef BVO het volgende:
Een 15jarig meisje zie ik, tenzij ze echt een extreem goede stem heeftr zoals in dat topic van 11jarige sterren, gewoon nog geen daverende carriere hebben. Of het moet een leuk uitziende jongen zijn, zoals Jim, maar als meisje is dat gewoon ondoenlijk lijkt me. Zeker in Nederland.
Of ze is juist heel blij!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:54 schreef OreO het volgende:
omdat voorstukje op tv voor zaterdag zie je dat ze huilt.. ik denk dus dat ze eruit gaat
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef Molluck het volgende:
Ze heeft op die nieuwe foto's wel een dikke kop zeg...
Wel lekkere tieten though
Optimisme!quote:
Kan wel, maar dan weet je zeker dat je het zelfde krijgt als de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef buzzer het volgende:
Leuk meisje, leuke stem, maar laat haar over een jaar of vijf maar terugkomen.
Je kunt zo'n kind toch niet als artiest lanceren ?
Wij werken hier met Lotus Notes maar heel vaak zeg ik Lotesquote:Op donderdag 7 december 2006 17:15 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
moet je notes eens heel verkeerd Nederlands uitspreken. Zeg me na: Lotus Notus![]()
En zo is hetquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
een dikke kop, jeeempie! jullie zijn echt vaag hoor, dat kind heeft gewoon een rond gezicht, geen dikke kop!
quote:
Net zoals dat Bart de Graaf "anders" was?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
een dikke kop, jeeempie! jullie zijn echt vaag hoor, dat kind heeft gewoon een rond gezicht, geen dikke kop!
En al hád ze een dikke kop; dan kon ze toch nog altijd een keertje anaal vernederd worden?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En al hád ze een dikke kop; dan kon ze toch nog altijd een keertje anaal vernederd worden?
Hij wordt oud.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En al hád ze een dikke kop; dan kon ze toch nog altijd een keertje anaal vernederd worden?
Het is niet grappig meer. Echt niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet dat nou? Wat moet dat arme kind wel denken als ze haar eigen topic doorleest?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
Gaat het over jezelfquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En wat moet ze denken van al die mensen in dit topic die serieus reageren met allemaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Moet dat nou? Wat moet dat arme kind wel denken als ze haar eigen topic doorleest?
Wie welquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
Ik zal 'r niet missen.
Dat denk ik ook. Ze is ook "pas" 15 jaar, ja dat werkte misschien met Jim wel, maar zij... ze moet gewoon de tijd nemen om zich te ontwikkelen en misschiend at er over een paar jaar wel iets tofs uit komt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
Gewoon nog niet goed genoeg.
Ja maar Jim had toen de x-factor... Lotus nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze is ook "pas" 15 jaar, ja dat werkte misschien met Jim wel, maar zij... ze moet gewoon de tijd nemen om zich te ontwikkelen en misschiend at er over een paar jaar wel iets tofs uit komt.
Precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:32 schreef Lynx666 het volgende:
Sja. het zat eraan te komen. Jammer. Probeer het over 3 jaar nog eens
die wordt in Holly wel getroost door wat getinte knapen die minstens 5 jaar ouder zijnquote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik zie d'r net pas op tv. Ze moest huilenArm meiske
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 21:01 schreef Herald het volgende:
[..]
die wordt in Holly wel getroost door wat getinte knapen die minstens 5 jaar ouder zijn
Mooi op tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef ryangozer het volgende:
Ik moet deze even tvp'en hoor!
Verwacht je nog wat van dr dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef ryangozer het volgende:
Ik moet deze even tvp'en hoor!
nee wil alleen een keer rustig dit topic doorlezen, nu geen tijd...quote:
nee hoor ik vind r gewoon leuk en zie nu wat sites over haar, die ik nu met julie deel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Je wilde dus gewoon reclame maken
En terechtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef superhero87 het volgende:
De Lotus topics hebben nog steeds meer posts dan de Richy topics![]()
ja maar richy is ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef superhero87 het volgende:
De Lotus topics hebben nog steeds meer posts dan de Richy topics![]()
Denk je? Of heeft ze dit gezegd in de media ofzo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende editie weer auditie, leo.
Hmm, jammer zeg. Het blijft een leuk ding.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |