Vind ik ook niet passen bij een nummer als Because of Youquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Zeker niet slecht, maar wel een beetje zachtjes.
Pirats of the Carribeanquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
En Maria Mena - Apparently Unaffected
Halve quotes
Ken ik niet. Jij wel, ook schokkend.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:37 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Explosive cartuning vind ik schokkender.![]()
Zo staat het op de X-Factor-site. Maar ik zal het wel even aanpassen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
En Maria Mena - Apparently Unaffected
Halve quotes
I knowquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zo staat het op de X-Factor-site. Maar ik zal het wel even aanpassen.
slecht zou ik het niet willen noemen, maar het was ook niet goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:13 schreef superhero87 het volgende:
Zooo wat zong ze slecht zeg. Alleen maar door kijkend naar haar uitstraling![]()
Slecht tov de rest die ook door zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
slecht zou ik het niet willen noemen, maar het was ook niet goed.
TRS?quote:
Inderdaad.......misschien moet ze toch eerst een aantal keer anaal vernederd wordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Onterecht door vind ik, ze zong erg trillerig, erg onzeker kwam ze over. Ze is gewoon nog veel te jong hiervoor.
Heb je hem weerquote:Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad.......misschien moet ze toch eerst een aantal keer anaal vernederd worden
quote:leolinedance - zondag 3 december 2006 @ 01:28
LOTUS!![]()
Hulde!
Groetjes TRS
Haha til er niet zo zwaar aan dudequote:Op maandag 4 december 2006 11:50 schreef bravoboost het volgende:
[..]
Gozer, je bent echt hopeloos verliefd he. Het is bij jou Lotus voor Lotus na.![]()
Als 23 jarige op een 15 ( net geworden) jarige meisje geilen.![]()
OT: Ze zong behoorlijk slecht vergeleken met de rest vond ik. Heel verlegen en geen volume in dr stem.
Heeeey!quote:
dat is maar waar je naar kijkt, mij valt ze echt niet op hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel grappig dat in alle shots zij steeds het meest opviel vond ik, zonder dat ze moeite doet op te vallen, dat is haar x-factor denk ik.
Zingen ging idd helaas wat minder, maar ze verdiend wel een 2e kans.
Als ze op FOK! niet zo gehyped was had ik ook niet echt op haar gelet, denk ik.quote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat is maar waar je naar kijkt, mij valt ze echt niet op hoor
quote:maar het was vergeleken met de rest wel wat laag qua volume
Ja ik heb er nog eens naar gekeken. Degene die na haar begon te zingen zong gelijk een stuk harder en ik vond dat het stukje dat Lotus zong veel verfijnder klonk. Verder vind ik d'r stem vrij volwassen klinken voor een (net) 15-jarige. Tijdens d'r eerste auditie zong ze ook met meer volume, vooral bij het whyyhyyhyyyhyyy stukje (slecht omschrevenquote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef Dammie het volgende:
[..]
Vond ik ook......maar ze had ook het meest saaie stukje van dat liedje volgens mij.....de andere konden mooi uithalen in het refrein.
Goede omschrijving inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 20:56 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog eens naar gekeken. Degene die na haar begon te zingen zong gelijk een stuk harder en ik vond dat het stukje dat Lotus zong veel verfijnder klonk. Verder vind ik d'r stem vrij volwassen klinken voor een (net) 15-jarige. Tijdens d'r eerste auditie zong ze ook met meer volume, vooral bij het whyyhyyhyyyhyyy stukje (slecht omschrevennou ja, je kent het wel van Maria Mena - Just hold me) wist ze het volume goed te doseren. Wat ben ik een expert
![]()
Dat shirtje wordt toch al lekker strakgetrokken hoor!quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik blijf maar denken hoe het zou zijn als je haar vader zou zijn, en dit topic zou lezen waar er allemaal gozers openlijk op haar zitten te geilenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat shirtje wordt toch al lekker strakgetrokken hoor!![]()
Ach, die zal het vast ook allemaal wel met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ik blijf maar denken hoe het zou zijn als je haar vader zou zijn, en dit topic zou lezen waar er allemaal gozers openlijk op haar zitten te geilen. Moet toch wel een beetje eng zijn, als vader
.
![]()
Eens. De bakviscultuur is hier daar gewoon te groot voorquote:Op woensdag 6 december 2006 16:32 schreef BVO het volgende:
Een 15jarig meisje zie ik, tenzij ze echt een extreem goede stem heeftr zoals in dat topic van 11jarige sterren, gewoon nog geen daverende carriere hebben. Of het moet een leuk uitziende jongen zijn, zoals Jim, maar als meisje is dat gewoon ondoenlijk lijkt me. Zeker in Nederland.
Of ze is juist heel blij!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:54 schreef OreO het volgende:
omdat voorstukje op tv voor zaterdag zie je dat ze huilt.. ik denk dus dat ze eruit gaat
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef Molluck het volgende:
Ze heeft op die nieuwe foto's wel een dikke kop zeg...
Wel lekkere tieten though
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |