Alicequote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef Skwish het volgende:
Hoe heette die muts van vorige idols die vaak zei: "Yesssin the pocket"
![]()
Daar vergelijk ik haar een beetje mee, ik denk dat ze wel in de top 10 eindigd (vooral door haar look) maar niet bij de laatste 5.
quote:Op maandag 27 november 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
Lotus vergelijken met Alice
Ik weet niet wat ik van haar moet denkenquote:Op maandag 27 november 2006 12:31 schreef --Globe-- het volgende:
Ik snap die Lotus-hype nog steeds niet. Ik denk echt dat ze tegen gaat vallen.
Dat weet je nog nietquote:Op maandag 27 november 2006 12:31 schreef --Globe-- het volgende:
Ik snap die Lotus-hype nog steeds niet. Ik denk echt dat ze tegen gaat vallen.
Kwestie van smaak denk ik. Denk dat als ze wat ouder is, ze best mooi op albumhoesjes zou kunnen staanquote:Op maandag 27 november 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van haar moet denkenZe zingt op zich wel ok, maar ze is toch geen BABE ofzo
![]()
Dat weet ze inderdaad nog niet, daarom zegt ze ook dat ze het denkt.quote:
Dat denk jij.quote:[..]
Kwestie van smaak denk ik. Denk dat als ze wat ouder is, ze best mooi op albumhoesjes zou kunnen staan![]()
Ok, had mischien ff beter moeten lezenquote:Op maandag 27 november 2006 17:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat weet ze inderdaad nog niet, daarom zegt ze ook dat ze het denkt.
[..]
Dat denk jij.(Maar ik denk het ook wel hoor, ben alleen bang dat het er niet echt van gaat komen.)
Ach komop CrazyDutchPunk, zeg nou eerlijk, jij zou haar toch ook wel een keertje willen verwennen?quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat soort praatjes hebben we idd andere fora voor.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Klik hier voor een naaktfoto van Lotus!![]()
Geilquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Vind ik ook niet passen bij een nummer als Because of Youquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:19 schreef SpecialGuest het volgende:
Zeker niet slecht, maar wel een beetje zachtjes.
Pirats of the Carribeanquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
En Maria Mena - Apparently Unaffected
Halve quotes
Ken ik niet. Jij wel, ook schokkend.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:37 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Explosive cartuning vind ik schokkender.![]()
Zo staat het op de X-Factor-site. Maar ik zal het wel even aanpassen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
En Maria Mena - Apparently Unaffected
Halve quotes
I knowquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zo staat het op de X-Factor-site. Maar ik zal het wel even aanpassen.
slecht zou ik het niet willen noemen, maar het was ook niet goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:13 schreef superhero87 het volgende:
Zooo wat zong ze slecht zeg. Alleen maar door kijkend naar haar uitstraling![]()
Slecht tov de rest die ook door zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
slecht zou ik het niet willen noemen, maar het was ook niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |