oeps spoiler... maar goed is niet ehct een spoiler... er was al neergezet dat ze niet door was... en ik zeg dat het een fabeltje isquote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan c_a, hij bedoelt het vast niet op een lullige manier.
Spoilers blijven natuurlijk welkom in het spoilertopic.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Xbox_360 het volgende:
Wat een engeltjeKnap hoe ze een moeilijk nummer als 'just hold me' met best veel gevoel kan zingen. Ze is in ieder geval geen breezerslet
Bovendien heb je geen recht van spreken als je een avatar hebt van Marian
![]()
Jim heeft niet gewonnenquote:
Dat ik voor d'r hoop dat ze doorgaat naar de derde rondequote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef leolinedance het volgende:
Is er nog iets te melden over onze liefste Lotus Metaal? Het blijft toch echt een schatje he
Is ze door de 2e ronde heen dan?quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Dat ik voor d'r hoop dat ze doorgaat naar de derde ronde![]()
Ik zie trouwens liever een ontschuldig ogend engeltje dan die domme mutjes die denken dat ze echt alles hebben
Zoals:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Zou Lotus trouwens weten dat ze al 2 topics op Fok! forum heeft?![]()
doorgaan naar de derde ronde. met andere woorden: dat ze door de 2e ronde heen komt.quote:Op maandag 13 november 2006 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is ze door de 2e ronde heen dan?
indeed, dat jaquote:Op maandag 13 november 2006 22:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
doorgaan naar de derde ronde. met andere woorden: dat ze door de 2e ronde heen komt.
Alsof Jim en Jamai zoveel slimmer waren geworden wanneer ze doorgeleerd haddenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:28 schreef northernlight81 het volgende:
Ik denk niet dat ze een echte kans maakt. Ze is te jong en Henk jan wil geld verdienen. Dat is niet makkelijk met iemand van pas 15.
Is ook niet goed voor de ontwikkeling als je al zo vroeg bekend wordt en moet gaan optreden. Meestal stoppen ze dan gelijk met studeeren en blijven de rest van hun leven zo dom als het achtereind van een varken.
Nou, ik heb eerlijkgezegd nog nooit zo'n schattig meisje van die leeftijd gezien. Stel dat ze niet door was gegaan en ze was gaan huilen, had ik ook echt medelijden met d'r gehadquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:06 schreef poepje3 het volgende:
Ik vind haar trouwens ook nogal gewoontjes. Gewoon een doorsnede 15-jarige meisje
Ja, absoluut. Jij 12, zij 15, dat kan echt niet.........quote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef Xbox_360 het volgende:
[knip]
(is 3 jaar verschil teveel trouwens?)
quote:Op zondag 19 november 2006 04:06 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Jij 12, zij 15, dat kan echt niet.........![]()
Dude...quote:Op zondag 19 november 2006 00:34 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Nou, ik heb eerlijkgezegd nog nooit zo'n schattig meisje van die leeftijd gezien. Stel dat ze niet door was gegaan en ze was gaan huilen, had ik ook echt medelijden met d'r gehadAls ik d'r zo zie denk ik gelijk: die verdient niks slechts, beetje vreemd omschreven mischien
Bij de meeste mensen die jankend in de gang staan na de auditiekamer heb ik zoiets van: Dude
get over yourself, maar bij haar is dat anders. In die paar minuutjes op tv heeft ze echt een goeie indruk gemaakt vind ik
(is 3 jaar verschil teveel trouwens?
)
Dat kan niet anders dan een heel slechte artiestennaam zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:46 schreef OreO het volgende:
Die naam Lotus metaaL werkt constant op mijn lachspieren
lol ja,ik kan gewoon niet geloven dat het haar echte naam isquote:Op woensdag 22 november 2006 07:53 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan een heel slechte artiestennaam zijn.![]()
* leolinedance mee eens isquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef my_own het volgende:
Waar baseer je dat 'breezersletje' op. Is elk meisje van 15 een breezerslet? Zo ziet ze r niet bepaald uit. En gedrag al helemaal niet
Jij kent dr? Jij weet hoe ze zich gedraagt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef my_own het volgende:
Waar baseer je dat 'breezersletje' op. Is elk meisje van 15 een breezerslet? Zo ziet ze r niet bepaald uit. En gedrag al helemaal niet
Ik vind d'r Hyves nog wel meevallen. Alleen vond ik dit nogal schokkendquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij kent dr? Jij weet hoe ze zich gedraagt?
Dr Hyves gedrag vind ik anders aardig Breezerig..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik vind d'r Hyves nog wel meevallen. Alleen vond ik dit nogal schokkend![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
uit het reglement van hmhquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Kansloze kneuzenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Nou! Donkere jongens! Eng!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Nou ja, zo schokkend is dat toch nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Misschien doelde die ook op de Hollywood Music Hall, schijnt een foute tent te zijn.quote:
Mwah, niks fouts aan hoor als je van die leeftijd bentquote:Op zondag 26 november 2006 17:02 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Misschien doelde die ook op de Hollywood Music Hall, schijnt een foute tent te zijn.
Je bedoelt d'r tieten dusquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft trouwens wel een mooie lichaamsbouw voor een 15 jarige.
quote:Op zondag 26 november 2006 19:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben ergens bang dat ze enorm tegen gaat vallen in de volgende ronde, ook al gun ik het haar van harte.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:30 schreef Svensational het volgende:
Ik ben bang dat ze enorm tegen gaat vallen straks..
ik hoop dat je dat positief bedoeld.quote:
Je mag gewoon zeggen dat je op haar geilt hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ze heeft trouwens wel een mooie lichaamsbouw voor een 15 jarige.
Denk dat het merendeel van de mensen op dit topic zitten, wel op d'r geilen. I won't deny.quote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef vosss het volgende:
Je mag gewoon zeggen dat je op haar geilt hoor
-edit-
uhuquote:Op zondag 26 november 2006 20:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha nee, bedoel d'r postuur.. en houding van rug en schouders enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |