Optimisme!quote:

Kan wel, maar dan weet je zeker dat je het zelfde krijgt als de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef buzzer het volgende:
Leuk meisje, leuke stem, maar laat haar over een jaar of vijf maar terugkomen.
Je kunt zo'n kind toch niet als artiest lanceren ?

Wij werken hier met Lotus Notes maar heel vaak zeg ik Lotesquote:Op donderdag 7 december 2006 17:15 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
moet je notes eens heel verkeerd Nederlands uitspreken. Zeg me na: Lotus Notus![]()

En zo is hetquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
een dikke kop, jeeempie! jullie zijn echt vaag hoor, dat kind heeft gewoon een rond gezicht, geen dikke kop!

quote:

Net zoals dat Bart de Graaf "anders" was?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:
een dikke kop, jeeempie! jullie zijn echt vaag hoor, dat kind heeft gewoon een rond gezicht, geen dikke kop!

En al hád ze een dikke kop; dan kon ze toch nog altijd een keertje anaal vernederd worden?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:09 schreef sbientje het volgende:

quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En al hád ze een dikke kop; dan kon ze toch nog altijd een keertje anaal vernederd worden?

Hij wordt oud.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En al hád ze een dikke kop; dan kon ze toch nog altijd een keertje anaal vernederd worden?

Het is niet grappig meer. Echt niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]

Moet dat nou? Wat moet dat arme kind wel denken als ze haar eigen topic doorleest?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:

Gaat het over jezelfquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]

En wat moet ze denken van al die mensen in dit topic die serieus reageren met allemaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Moet dat nou? Wat moet dat arme kind wel denken als ze haar eigen topic doorleest?

Wie welquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
Ik zal 'r niet missen.

Dat denk ik ook. Ze is ook "pas" 15 jaar, ja dat werkte misschien met Jim wel, maar zij... ze moet gewoon de tijd nemen om zich te ontwikkelen en misschiend at er over een paar jaar wel iets tofs uit komt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:30 schreef BVO het volgende:
Gewoon nog niet goed genoeg.

Ja maar Jim had toen de x-factor... Lotus nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze is ook "pas" 15 jaar, ja dat werkte misschien met Jim wel, maar zij... ze moet gewoon de tijd nemen om zich te ontwikkelen en misschiend at er over een paar jaar wel iets tofs uit komt.

Precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:32 schreef Lynx666 het volgende:
Sja. het zat eraan te komen. Jammer. Probeer het over 3 jaar nog eens

die wordt in Holly wel getroost door wat getinte knapen die minstens 5 jaar ouder zijnquote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik zie d'r net pas op tv. Ze moest huilenArm meiske
![]()

quote:Op maandag 11 december 2006 21:01 schreef Herald het volgende:
[..]
die wordt in Holly wel getroost door wat getinte knapen die minstens 5 jaar ouder zijn

Mooi op tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef ryangozer het volgende:
Ik moet deze even tvp'en hoor!

Verwacht je nog wat van dr dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef ryangozer het volgende:
Ik moet deze even tvp'en hoor!

nee wil alleen een keer rustig dit topic doorlezen, nu geen tijd...quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |