Mijn PM staat aan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:59 schreef sigme het volgende:
Wee'k niet. En zolang jij je PM niet aanzet banjer ik gewoon hier binnen, als ongemanierde polbewoner. Dag allemaal.
LXIV, kom eens naar mijn topic...?Dat is toch een van jouw meer favoriete onderwerpen, sociaal darwinisme?
Verdomd! Mijn eerste bericht ooit gestuurd.quote:
quote:Ik kom eraan!
Bij het PM'en:quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Verdomd! Mijn eerste bericht ooit gestuurd.
[..]
Moet dit niet "Dit wordt opgeslagen.." worden? Lienekien?quote:Jouw IP adres is. Deze wordt opgeslagen bij dit bericht
LXIV, die dt-fout vergeef ik je, maar censureer je m'n ip-adres even?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij het PM'en:
[..]
Moet dit niet "Dit wordt opgeslagen.." worden? Lienekien?
Ik had hem gekopiëerd uit mijn eigen PM-systeem, dus het was mijn eigen IP-adres.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
LXIV, die dt-fout vergeef ik je, maar censureer je m'n ip-adres even?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:22 schreef LXIV het volgende:
d's En dt's... Als ik er niet op let doe ik het nooit goed. Ik ben al lang blij dat ik het nu in principe begrijp.
Ja, dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval let je toch meestal erg goed op. Ik doe het heel vaak fout, standaard bij alle werkwoorden beginnend met ge, be en ver.
Ik werk nog altijd met het vervangen van het werkwoord door "lopen", dat krijgt het ergste er wel uit.
Och laiverd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:24 schreef LXIV het volgende:
Alhoewel...
Het is toch gewoon "Dit wordt" ?
Dit is toch altijd in de tweede persoon?
Nu snap ik het écht niet meer.
Dit wordt is wel goed hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook.![]()
Maar wat is er nu fout aan "Dit wordt" dan? Je zegt toch ook "Dit loopt lekker."?
Oh, díe 'dt'-fout, in het andere topic. Ja, dat moet beslist 'houd' zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Och laiverd.
met .. houdt je niet veel in stand.
Persoonsvorm voor 2e persoon enkelvoud: geen t achter de stam
met .. loop je ..
Klopt. Daar ben ik nu ook achter.quote:
't Gronings.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef wyccie het volgende:
Tot welk dialect hoort 'laiverd'?
Je moet wel in de buurt blijven voor als we je nodig hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dan kan ik wel weer gaan, zeker.
Da's goud, mien lutje wicht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet wel in de buurt blijven voor als we je nodig hebben.
Kleine meid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
Wat betekent 'lutje wicht'?
Ik heb net The Butterfly Effect gekeken. Ik ga weer terug naar de horrors.quote:Op zondag 5 november 2006 00:44 schreef k_man het volgende:
Wat een vaag geneuzel hier.
Gaan we het nog over essentiële existentiële levensvragen hebben of hoe zit dat?
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 november 2006 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net The Butterfly Effect gekeken. Ik ga weer terug naar de horrors.
Hoe komt dat, k_man?quote:Op zondag 5 november 2006 11:44 schreef k_man het volgende:
Hmm, ik heb ook ooit eens zo'n reünie meegemaakt, was van de 2/3 gym klas. Beetje gemengde gevoelens daarover.
postje van Anne.quote:Op zondag 5 november 2006 12:12 schreef LXIV het volgende:
,.l k.6cyu ggggggggggggggggggggg v vccccc opollllllllppppppppppp;i0-/'
Lang niet allemaal of lang niet altijd?quote:Op zondag 5 november 2006 12:16 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mirakels wellicht, maar lang niet allemaal even leuk, heur.
Als mensen waar je vroeger goed mee op kon schieten zich blijken te hebben ontwikkeld tot nogal vervelende schepsels, is een reünie tamelijk ontnuchterend.quote:
Oh, dat is jammer zeg. Was de dame die je laatst postte er ook?quote:Op zondag 5 november 2006 12:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Als mensen waar je vroeger goed mee op kon schieten zich blijken te hebben ontwikkeld tot nogal vervelende schepsels, is een reünie tamelijk ontnuchterend.
Ik kan nog wel even doorgaan met geld uitgeven hoor!quote:Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef JAM het volgende:
891 euro scheiden mij van het volkomen pauperdom. De vraag is; hoe diep heeft u de limiet op uw betaalrekening al aangesproken?
Oh, ik zie nu pas dat er toen al een pagina 2 was.quote:Op zondag 5 november 2006 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Hé, dat was vast Anne.
Toch goed geraden!quote:Op zondag 5 november 2006 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat er toen al een pagina 2 was.![]()
Ja, ik ga zo even naar de supermarkt. Lekker vind ik dat, zo'n uitje op zondag.quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Ga je dan nog boodschappen doen?
Lasagne vind ik te veel werk. Ik ben nog te veel in zomerstemming om erwtensoep te eten. En zalm heb ik de afgelopen week al twee keer gehad.quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef Augustina het volgende:
Lasagna? Erwtensoep? Zalm?
Dat klinkt wel goed. Alleen wel een beetje vegetarisch.quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Pasta met prei, geitenkaas en walnoten.
Ik doe er ook wel eens de a la minute filetlapjes van AH bij.quote:Op zondag 5 november 2006 16:01 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo even naar de supermarkt. Lekker vind ik dat, zo'n uitje op zondag.
[..]
Lasagne vind ik te veel werk. Ik ben nog te veel in zomerstemming om erwtensoep te eten. En zalm heb ik de afgelopen week al twee keer gehad.
[..]
Dat klinkt wel goed. Alleen wel een beetje vegetarisch.
Oké. Dat kan ik ook wel eens doen. Mooi geregeld. Dank je wel.quote:Op zondag 5 november 2006 16:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe er ook wel eens de a la minute filetlapjes van AH bij.
Hier is geen supermarkt open op zondag.
Nog stééds niet?!quote:Op zondag 5 november 2006 16:06 schreef broer het volgende:
[..]
Oké. Dat kan ik ook wel eens doen. Mooi geregeld. Dank je wel. [afbeelding]
Ik vind het echt geweldig dat er hier een supermarkt open is op zondag. Anders zou ik elke zondag naar de snackbar gaan, omdat ik er op zaterdag simpelweg niet aan denk om voor twee dagen te kopen.
Nee. Ik ben nogal een kortetermijndenker, geloof ik.quote:Op zondag 5 november 2006 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Nog stééds niet?!
Ik was aan het zoeken, maar kon het nog niet echt vinden. Dus als je het bij de hand hebt, graag!quote:Wil je ook nog een recept?
Alleen maar met datgene waarvan jij me vertelt dat ik ermee moet thuiskomen.quote:Op zondag 5 november 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Nou, benieuwd waarmee broer thuiskomt.![]()
Goed, hè.quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef broer het volgende:
Dank, dank. Veel dank.
Vooral voor de zorgzame tip voor het toetje.
Ja, die moderne fratsen zijn meestal ook niks. En dat voor vier euro!quote:Op zondag 5 november 2006 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik deed dat wel met klei, en daar dan een gipsafdruk van maken. Hoeft ze ook geen twee minuten stil te zitten.
Ja. En haar sokjes ook.quote:Op zondag 5 november 2006 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt het nu zeker wel weggooien?
Als je 't kind maar niet weggooit met de sokjes.quote:
Nee, of met de 2 kommen met koud water (400 ml)quote:Op zondag 5 november 2006 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je 't kind maar niet weggooit met de sokjes.
Ken je Joep van Lieshout wel?quote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik had zeker moeten weten wie Peter Giele was.
Dat was toch die windbuil die in Zomergasten zat?quote:Op zondag 5 november 2006 16:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ken je Joep van Lieshout wel?![]()
Peter Giele was vormgever, kunstenaar, oprichter van de Roxy.
quote:Op zondag 5 november 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben blij dat ik toch nog even naar de verjaardag gegaan ben.
Want?quote:Op zondag 5 november 2006 16:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoelde, geen toeval dat je juist gisteren op het kerkhof was.
Ik dacht dat het gisteren zo ongeveer Allerzielen was, maar dat was donderdag al!quote:
Alweer?quote:Op zondag 5 november 2006 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan ook nog pompoensoep maken.
Volgens mij is dat inderdaad niet fout.quote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Lienekien het volgende:
'Vorige week hebben we de buurvrouw moeten begraven'. Nederlands of Brabants? Aangereden.
Wat is daar nou fout aan?!
In mijn ogen helemaal niets.quote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Lienekien het volgende:
'Vorige week hebben we de buurvrouw moeten begraven'. Nederlands of Brabants? Aangereden.
Wat is daar nou fout aan?!
Ik heb via via vernomen dat het niet zo'n aardige mevrouw was, dus zo verdrietig is het niet.quote:Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef Lienekien het volgende:
Wel verdrietig van de buurvrouw
't Was dus druk?quote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb via via vernomen dat het niet zo'n aardige mevrouw was, dus zo verdrietig is het niet.
Ik bedoelde vanwege de koopzondag.quote:Op zondag 5 november 2006 17:42 schreef broer het volgende:
Ja, het is nog een groot feest geworden.
Jouw reactie was leuk.quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef broer het volgende:
[..]
O. Ik ben kennelijk weer eens traag van begrip.
Ik zie jou ook wel zo in de keuken staan, zingend en zwaaiend met je prei.quote:Op zondag 5 november 2006 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf het leuk vinden, ik word er vrolijk van.
Echt alleen het wit? Dat is zonde. Het lichtgroen is prima te verteren.quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die groene stukken niet lekker. Ik gebruik dus alleen de steel. Dat is nooit zo heel veel.
Ik heb gelukkig nog pasta van gisteren. Met courgette
Ik bedoel ook niet dat je twéé preien op moet eten. Ik vind prei niet echt een maaltijdgroente, wel leuk om het eten op te vullen of te decoreren.quote:Op zondag 5 november 2006 17:57 schreef broer het volgende:
Er moet nog wel heel wat gebeuren voor ik toch twee hele preien naar binnen werk bij het avondeten.
Dat groen doet me te veel denken aan gras.quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Echt alleen het wit? Dat is zonde. Het lichtgroen is prima te verteren.
Ja, als jij alleen het wit opsnijdt.quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat je twéé preien op moet eten. Ik vind prei niet echt een maaltijdgroente, wel leuk om het eten op te vullen of te decoreren.
Paprika's, broccoli, courgette en sperziebonen.![]()
Dat had je moeten zeggen vóór ik naar de supermarkt ging.quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel ook niet dat je twéé preien op moet eten. Ik vind prei niet echt een maaltijdgroente, wel leuk om het eten op te vullen of te decoreren.
Paprika's, broccoli, courgette en sperziebonen.![]()
Zeg! Wat is er niet goed aan mijn recept!!quote:Op zondag 5 november 2006 18:01 schreef broer het volgende:
[..]
Dat had je moeten zeggen vóór ik naar de supermarkt ging.
Moet ik je mond ook voor je afvegen?quote:Op zondag 5 november 2006 18:01 schreef broer het volgende:
Dat had je moeten zeggen vóór ik naar de supermarkt ging.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Lienekien het volgende:
Zeg! Wat is er niet goed aan mijn recept!!![]()
En hoe lul jij je hier uit, broer?quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Lienekien het volgende:
Ondankbare hond.
Dat zal ik je melden nadat ik het gemaakt heb. Nu, dus.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Lienekien het volgende:
Ondankbare hond.
Wist jij al dat het niet Koreaans of iets dergelijks is, maar Oud-Fins of zo?quote:Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef IQM het volgende:
Ik zie jou ook wel zo in de keuken staan, zingend en zwaaiend met je prei.
Hoezo? Kwijl ik?quote:Op zondag 5 november 2006 18:04 schreef wyccie het volgende:
Moet ik je mond ook voor je afvegen?
Ja, dat wel. Maar ik schil de broccoli wel.quote:Op zondag 5 november 2006 18:04 schreef Lienekien het volgende:
Eet jij wel de stronk van de broccoli, dan?
Dat weet ik niet. Doe je dat?quote:Op zondag 5 november 2006 18:06 schreef broer het volgende:
Hoezo? Kwijl ik?
Ik zou wel eens met jou willen koken.quote:Op zondag 5 november 2006 18:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik schil de broccoli wel.
Zonder sausjes smaakt mijn eten naar karton
Jep.quote:Op zondag 5 november 2006 18:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wist jij al dat het niet Koreaans of iets dergelijks is, maar Oud-Fins of zo?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou wel eens met jou willen koken.
Nee joh, om je wat handigheidjes bij te brengen.quote:Op zondag 5 november 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?![]()
Om mij uit te lachen zeker?![]()
Hoe weet jij dat ik dat niet kan?quote:Op zondag 5 november 2006 18:33 schreef wyccie het volgende:
Dan kan ik jou leren hoe je sushi kunt maken
En dan zeker weer vannacht de hele nacht op zijn?quote:Op zondag 5 november 2006 18:38 schreef wyccie het volgende:
Dat wéét ik niet, maar dat lijkt me zo.
Ik ben echt uitgeput, ik ga eventjes slapen.
Dat is niet de bedoeling, maar ik ben écht heel erg moe. En ik moet zo nog wat dingen doen voor mijn studie, dat lukt me nu niet meer.quote:Op zondag 5 november 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan zeker weer vannacht de hele nacht op zijn?
Het was lekker. Een prima recept, dus.quote:Op zondag 5 november 2006 18:02 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:14 schreef LXIV het volgende:
Mag
er
maar
één
woord
per
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef LXIV het volgende:
gepost
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef LXIV het volgende:
worden?
Je postte drie woorden.quote:Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg 't eens, broer?
Ja, daarvan ben ik me bewust.quote:
O, dan is het goed.quote:Op zondag 5 november 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, daarvan ben ik me bewust.
Maar zal hij er wel blij mee zijn?quote:Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de user een fervent TTK'er is, dan zie ik niet in waarom dat niet zou mogen.
Vind hij het erg om oud te worden, zoent hij drie keer bij felicitaties, viert hij zijn verjaardag?quote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dàt weet ik ook niet zeker.
Wat een vragen, wyccie.quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind hij het erg om oud te worden, zoent hij drie keer bij felicitaties, viert hij zijn verjaardag?
Daarkwam ik na een tijdje ook achter, daarvoor snapte ik er niet veel vanquote:
Toen ik het teruglas, wist ik al niet meer wat ik bedoelde. Ik keek echt zoquote:Op zondag 5 november 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar kwam ik na een tijdje ook achter, daarvoor snapte ik er niet veel van.
Kloon van gebande. Dus die gaat weg.quote:
Ja dat weet ik. Maar hoe wisten "zij" het?quote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kloon van gebande. Dus die gaat weg.
Wir haben es nicht gewusst.quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
Ik niet, want ik wist van niets.
Ik denk trouwens dat je eerder een ban had gehad als je hem had aangegeven... dan had je indirect om een ban gevraagd voor een ander he... en dan krijg je hem zelf op Fok.quote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef broer het volgende:
Zouden we nu eigenlijk allemaal geband worden, omdat iedereen het wist, maar niemand aangifte heeft gedaan van deze gezagsondermijnende praktijken?
Ik probeerde me even te verplaatsen in het brein van Danny en toen kwam die zin eruit. Sorry.quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
Dat zou toch wel te zot zijn.
Ach, wat minder afwezig zijn, en er ontgaat je nog wel eens wat... de komende twee dagen zal ik ook niet of nauwelijk online te bewonderen zijn... dus wat er ook gebeurt... woensdag weet ik er waarschijnlijk pas wat vanaf...quote:
Zalig zijn de onwetenden.quote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Zijn banaanvragen verboden?
Daar zijn toch hele topics voor (feedback)?
quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ben gewoon een pessimist. Ik zei al eerder dat ik van het slechte uitga zodat het alleen maar beter kan worden.
Als je altijd van het goede uitgaat, kun je nog wel eens teleurgesteld worden.
En jouwsmiley vind ik altijd een beetje dubieus.
Maar het is ook de enige manier om iets positiefs mee te maken.quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Als je altijd van het goede uitgaat, kun je nog wel eens teleurgesteld worden.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
Jij zou eens van het positieve uit moeten gaan. Ik heb nou al een paar keer jouw foute interpretaties recht moeten zetten, dit weekend.
Als je van het positieve uitgaat, dan worden je verwachtingen ook nog wel eens overtroffen. Dàt is pas leuk.quote:Op zondag 5 november 2006 23:51 schreef broer het volgende:
[..]
Maar het is ook de enige manier om iets positiefs mee te maken.
Maar het is waar. Eerst dacht ze da'k haar uitschold met 'lutje wicht'. En toen dat ik wel eens met haar wou koken om haar uit te lachen.quote:
Dat is mij nog nooit overkomen. Maar mijn positieve instelling is dan ook een wassen neus. Daar zou het ook nog wel eens door kunnen komen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:52 schreef Lienekien het volgende:
Als je van het positieve uitgaat, dan worden je verwachtingen ook nog wel eens overtroffen. Dàt is pas leuk.
En jij zou eens wat vaker naar je eigen adviezen moeten luisteren,quote:Op zondag 5 november 2006 23:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar het is waar. Eerst dacht ze da'k haar uitschold met 'lutje wicht'. En toen dat ik wel eens met haar wou koken om haar uit te lachen.
Waarom denk je dat ik het zo goed weet?quote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En jij zou eens wat vaker naar je eigen adviezen moeten luisteren,.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij zou eens wat vaker naar je eigen adviezen moeten luisteren,.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan zeker weer vannacht de hele nacht op zijn?
Dat is vechten tegen de bierkaai.quote:Op zondag 5 november 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik wil niet dat Erik gelijk krijgt.
quote:Op maandag 6 november 2006 00:17 schreef broer het volgende:
Dacht ik dat het hier net een beetje drukker werd, gaat iedereen zeker weer een beetje met elkaar zitten msn'en.
Dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 6 november 2006 00:17 schreef broer het volgende:
Dacht ik dat het hier net een beetje drukker werd, gaat iedereen zeker weer een beetje met elkaar zitten msn'en.
Zodadelijk zie ik me nog genoodzaakt om ook MEN in te duiken.quote:Op maandag 6 november 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
Dat dacht ik ook al.
Nee, ik meng me liever niet ongevraagd in persoonlijke gesprekken.quote:Op maandag 6 november 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Voel jij je ook al zo buitengesloten?
Dan MSN je toch gewoon met ze mee.
Och erm. Of je hebt echt een ongelukkig leven, of Lienekien heeft gelijk als ze zegt dat je de dingen wat positiever moet bekijken.quote:
O, ja. Koopzondag.quote:Oh, en ik heb meer geld verdiend door extra te werken vandaag. Maar daardoor heb ik dus niet echt een weekend gehad. Dat is dus niet positief.
Nee, ik zei dat je het nummer '9 crimes' moest downloaden. Maar inmiddels is de hele cd ook wel te vinden. (En ik vind hem mooi.)quote:Op maandag 6 november 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
Had je nou gezegd dat het nieuwe album van Damien Rice in/op de luisterpaal te horen was?
Ik zou pas helemaal gek worden als het niet druk is, als ik werk. Als ik slapend rijk wil worden, doe ik dat wel in bed.quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef broer het volgende:
Word je niet helemaal gek van die drukte als je moet werken?
Dat probeer ik dus met die extra cadeautjes; iets kleins wat bij die persoon past.quote:Op maandag 6 november 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Maar ik ben nog zo'n lul die vindt dat de gedachte en de intentie belangrijker zijn dan het daadwerkelijke cadeau.
quote:Op maandag 6 november 2006 14:06 schreef Flabofski het volgende:
Ja, gefeliciteerd, Do2.
Ah, vertel!quote:Op maandag 6 november 2006 17:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet iets bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |