Vind hij het erg om oud te worden, zoent hij drie keer bij felicitaties, viert hij zijn verjaardag?quote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dàt weet ik ook niet zeker.
Wat een vragen, wyccie.quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind hij het erg om oud te worden, zoent hij drie keer bij felicitaties, viert hij zijn verjaardag?
Daarkwam ik na een tijdje ook achter, daarvoor snapte ik er niet veel vanquote:
Toen ik het teruglas, wist ik al niet meer wat ik bedoelde. Ik keek echt zoquote:Op zondag 5 november 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar kwam ik na een tijdje ook achter, daarvoor snapte ik er niet veel van.
Kloon van gebande. Dus die gaat weg.quote:
Ja dat weet ik. Maar hoe wisten "zij" het?quote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kloon van gebande. Dus die gaat weg.
Wir haben es nicht gewusst.quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
Ik niet, want ik wist van niets.
Ik denk trouwens dat je eerder een ban had gehad als je hem had aangegeven... dan had je indirect om een ban gevraagd voor een ander he... en dan krijg je hem zelf op Fok.quote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef broer het volgende:
Zouden we nu eigenlijk allemaal geband worden, omdat iedereen het wist, maar niemand aangifte heeft gedaan van deze gezagsondermijnende praktijken?
Ik probeerde me even te verplaatsen in het brein van Danny en toen kwam die zin eruit. Sorry.quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
Dat zou toch wel te zot zijn.
Ach, wat minder afwezig zijn, en er ontgaat je nog wel eens wat... de komende twee dagen zal ik ook niet of nauwelijk online te bewonderen zijn... dus wat er ook gebeurt... woensdag weet ik er waarschijnlijk pas wat vanaf...quote:
Zalig zijn de onwetenden.quote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Zijn banaanvragen verboden?
Daar zijn toch hele topics voor (feedback)?
quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ben gewoon een pessimist. Ik zei al eerder dat ik van het slechte uitga zodat het alleen maar beter kan worden.
Als je altijd van het goede uitgaat, kun je nog wel eens teleurgesteld worden.
En jouwsmiley vind ik altijd een beetje dubieus.
Maar het is ook de enige manier om iets positiefs mee te maken.quote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Als je altijd van het goede uitgaat, kun je nog wel eens teleurgesteld worden.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:46 schreef Lienekien het volgende:
Jij zou eens van het positieve uit moeten gaan. Ik heb nou al een paar keer jouw foute interpretaties recht moeten zetten, dit weekend.
Als je van het positieve uitgaat, dan worden je verwachtingen ook nog wel eens overtroffen. Dàt is pas leuk.quote:Op zondag 5 november 2006 23:51 schreef broer het volgende:
[..]
Maar het is ook de enige manier om iets positiefs mee te maken.
Maar het is waar. Eerst dacht ze da'k haar uitschold met 'lutje wicht'. En toen dat ik wel eens met haar wou koken om haar uit te lachen.quote:
Dat is mij nog nooit overkomen. Maar mijn positieve instelling is dan ook een wassen neus. Daar zou het ook nog wel eens door kunnen komen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:52 schreef Lienekien het volgende:
Als je van het positieve uitgaat, dan worden je verwachtingen ook nog wel eens overtroffen. Dàt is pas leuk.
En jij zou eens wat vaker naar je eigen adviezen moeten luisteren,quote:Op zondag 5 november 2006 23:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar het is waar. Eerst dacht ze da'k haar uitschold met 'lutje wicht'. En toen dat ik wel eens met haar wou koken om haar uit te lachen.
Waarom denk je dat ik het zo goed weet?quote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En jij zou eens wat vaker naar je eigen adviezen moeten luisteren,.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij zou eens wat vaker naar je eigen adviezen moeten luisteren,.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan zeker weer vannacht de hele nacht op zijn?
Dat is vechten tegen de bierkaai.quote:Op zondag 5 november 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
Ik wil niet dat Erik gelijk krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |