Lang niet allemaal of lang niet altijd?quote:Op zondag 5 november 2006 12:16 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mirakels wellicht, maar lang niet allemaal even leuk, heur.
Als mensen waar je vroeger goed mee op kon schieten zich blijken te hebben ontwikkeld tot nogal vervelende schepsels, is een reünie tamelijk ontnuchterend.quote:
Oh, dat is jammer zeg. Was de dame die je laatst postte er ook?quote:Op zondag 5 november 2006 12:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Als mensen waar je vroeger goed mee op kon schieten zich blijken te hebben ontwikkeld tot nogal vervelende schepsels, is een reünie tamelijk ontnuchterend.
Ik kan nog wel even doorgaan met geld uitgeven hoor!quote:Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef JAM het volgende:
891 euro scheiden mij van het volkomen pauperdom. De vraag is; hoe diep heeft u de limiet op uw betaalrekening al aangesproken?
Oh, ik zie nu pas dat er toen al een pagina 2 was.quote:Op zondag 5 november 2006 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Hé, dat was vast Anne.
Toch goed geraden!quote:Op zondag 5 november 2006 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat er toen al een pagina 2 was.![]()
Ja, ik ga zo even naar de supermarkt. Lekker vind ik dat, zo'n uitje op zondag.quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Ga je dan nog boodschappen doen?
Lasagne vind ik te veel werk. Ik ben nog te veel in zomerstemming om erwtensoep te eten. En zalm heb ik de afgelopen week al twee keer gehad.quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef Augustina het volgende:
Lasagna? Erwtensoep? Zalm?
Dat klinkt wel goed. Alleen wel een beetje vegetarisch.quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Pasta met prei, geitenkaas en walnoten.
Ik doe er ook wel eens de a la minute filetlapjes van AH bij.quote:Op zondag 5 november 2006 16:01 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo even naar de supermarkt. Lekker vind ik dat, zo'n uitje op zondag.
[..]
Lasagne vind ik te veel werk. Ik ben nog te veel in zomerstemming om erwtensoep te eten. En zalm heb ik de afgelopen week al twee keer gehad.
[..]
Dat klinkt wel goed. Alleen wel een beetje vegetarisch.
Oké. Dat kan ik ook wel eens doen. Mooi geregeld. Dank je wel.quote:Op zondag 5 november 2006 16:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe er ook wel eens de a la minute filetlapjes van AH bij.
Hier is geen supermarkt open op zondag.

Nog stééds niet?!quote:Op zondag 5 november 2006 16:06 schreef broer het volgende:
[..]
Oké. Dat kan ik ook wel eens doen. Mooi geregeld. Dank je wel. [afbeelding]
Ik vind het echt geweldig dat er hier een supermarkt open is op zondag. Anders zou ik elke zondag naar de snackbar gaan, omdat ik er op zaterdag simpelweg niet aan denk om voor twee dagen te kopen.
Nee. Ik ben nogal een kortetermijndenker, geloof ik.quote:Op zondag 5 november 2006 16:07 schreef Lienekien het volgende:
Nog stééds niet?!
Ik was aan het zoeken, maar kon het nog niet echt vinden. Dus als je het bij de hand hebt, graag!quote:Wil je ook nog een recept?
Alleen maar met datgene waarvan jij me vertelt dat ik ermee moet thuiskomen.quote:Op zondag 5 november 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Nou, benieuwd waarmee broer thuiskomt.![]()
Goed, hè.quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef broer het volgende:
Dank, dank. Veel dank.
Vooral voor de zorgzame tip voor het toetje.
Ja, die moderne fratsen zijn meestal ook niks. En dat voor vier euro!quote:Op zondag 5 november 2006 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik deed dat wel met klei, en daar dan een gipsafdruk van maken. Hoeft ze ook geen twee minuten stil te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |