Ja. En haar sokjes ook.quote:Op zondag 5 november 2006 16:35 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt het nu zeker wel weggooien?
Als je 't kind maar niet weggooit met de sokjes.quote:
Nee, of met de 2 kommen met koud water (400 ml)quote:Op zondag 5 november 2006 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je 't kind maar niet weggooit met de sokjes.
Ken je Joep van Lieshout wel?quote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik had zeker moeten weten wie Peter Giele was.
Dat was toch die windbuil die in Zomergasten zat?quote:Op zondag 5 november 2006 16:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ken je Joep van Lieshout wel?![]()
Peter Giele was vormgever, kunstenaar, oprichter van de Roxy.
quote:Op zondag 5 november 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben blij dat ik toch nog even naar de verjaardag gegaan ben.
Want?quote:Op zondag 5 november 2006 16:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoelde, geen toeval dat je juist gisteren op het kerkhof was.
Ik dacht dat het gisteren zo ongeveer Allerzielen was, maar dat was donderdag al!quote:
Alweer?quote:Op zondag 5 november 2006 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan ook nog pompoensoep maken.
Volgens mij is dat inderdaad niet fout.quote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Lienekien het volgende:
'Vorige week hebben we de buurvrouw moeten begraven'. Nederlands of Brabants? Aangereden.
Wat is daar nou fout aan?!
In mijn ogen helemaal niets.quote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Lienekien het volgende:
'Vorige week hebben we de buurvrouw moeten begraven'. Nederlands of Brabants? Aangereden.
Wat is daar nou fout aan?!
Ik heb via via vernomen dat het niet zo'n aardige mevrouw was, dus zo verdrietig is het niet.quote:Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef Lienekien het volgende:
Wel verdrietig van de buurvrouw
't Was dus druk?quote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb via via vernomen dat het niet zo'n aardige mevrouw was, dus zo verdrietig is het niet.
Ik bedoelde vanwege de koopzondag.quote:Op zondag 5 november 2006 17:42 schreef broer het volgende:
Ja, het is nog een groot feest geworden.
Jouw reactie was leuk.quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef broer het volgende:
[..]
O. Ik ben kennelijk weer eens traag van begrip.
Ik zie jou ook wel zo in de keuken staan, zingend en zwaaiend met je prei.quote:Op zondag 5 november 2006 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf het leuk vinden, ik word er vrolijk van.
Echt alleen het wit? Dat is zonde. Het lichtgroen is prima te verteren.quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die groene stukken niet lekker. Ik gebruik dus alleen de steel. Dat is nooit zo heel veel.
Ik heb gelukkig nog pasta van gisteren. Met courgette
Ik bedoel ook niet dat je twéé preien op moet eten. Ik vind prei niet echt een maaltijdgroente, wel leuk om het eten op te vullen of te decoreren.quote:Op zondag 5 november 2006 17:57 schreef broer het volgende:
Er moet nog wel heel wat gebeuren voor ik toch twee hele preien naar binnen werk bij het avondeten.
Dat groen doet me te veel denken aan gras.quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Echt alleen het wit? Dat is zonde. Het lichtgroen is prima te verteren.
Ja, als jij alleen het wit opsnijdt.quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat je twéé preien op moet eten. Ik vind prei niet echt een maaltijdgroente, wel leuk om het eten op te vullen of te decoreren.
Paprika's, broccoli, courgette en sperziebonen.![]()
Dat had je moeten zeggen vóór ik naar de supermarkt ging.quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel ook niet dat je twéé preien op moet eten. Ik vind prei niet echt een maaltijdgroente, wel leuk om het eten op te vullen of te decoreren.
Paprika's, broccoli, courgette en sperziebonen.![]()
Zeg! Wat is er niet goed aan mijn recept!!quote:Op zondag 5 november 2006 18:01 schreef broer het volgende:
[..]
Dat had je moeten zeggen vóór ik naar de supermarkt ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |