quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:51 schreef Knuffelslet het volgende:
domme hoer ben ik ook af en toe..
Wat is het juiste dan ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:10 schreef -XX- het volgende:
Goeie OPMooie fietsen
![]()
Anyway, het moet toch niet gekker worden met die domme vragen!
![]()
Nee die moeten op de speelplaats spelenquote:
Ben je al bezig voor theorie ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee die moeten op de speelplaats spelen![]()
Maar dat geldt toch niet voor jou, maar voor die koters![]()
![]()
Euhquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:15 schreef Gawaine het volgende:
oops, liggen hier nog naast mijn scherm, evenals die voor Rib-i, Mercy, m'n wife en een collegaatje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Euh [afbeelding]
Is het pakketje al onderweg of istie door een bezorger gejatBen door m'n Simpsons afleveringen heen en heb niks meer te kijken onder het eten
Ja maar oefen wel op de Bquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:44 schreef -XX- het volgende:
GeweldigGa je het resultaat wel ff showen!
![]()
![]()
Je moet gewoon logisch nadenken. ( en op een woonerf hebben wandelaars en dus ook kinderen voorrangquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar oefen wel op de B![]()
Pfffff ze gaan me serieus slecht afAldoor rondom de 15 fout!
1tje is gelukt om 6 fouten te hebben...![]()
Netjes netjesquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kort hierna storte het in.Toch maar hulp gehaald om het te verplaatsen..
.. en hier show ikhet eindresultaat.
[afbeelding]
De ventjes gingen gelijk enthousiast spelen.
[afbeelding]
Hebben nog niet door dat het bureau rechts achter tegen de muur moet.![]()
Momenteel doorzoeken ze 5 vuilniszakken met speelgoed, en gooien bijna alles weg..
Zelfs het mooie degelijke houten "Bert en Ernie" vier op een rij spel..![]()
Dat wist ik dus ook nog nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je moet gewoon logisch nadenken. ( en op een woonerf hebben wandelaars en dus ook kinderen voorrang![]()
Waarmee ga je telkens de fout in ?
eej, dat speelgoed moet je ze op marktplaats laten verkopen, kunnen ze een zakcentje verdienenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Momenteel doorzoeken ze 5 vuilniszakken met speelgoed, en gooien bijna alles weg..
Keeeejquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oops, liggen hier nog naast mijn scherm, evenals die voor Rib-i, Mercy, m'n wife en een collegaatje.![]()
Nu toch wel iets minder.. je moet ze al helemaal niet naast elkaar zien qua afwerking.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:26 schreef Makster het volgende:
Damn wat een fietsen
Die morini ruled ze echt allemaal
8 jaar en ergens in de 50 kilo.. valt toch wel mee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
Netjes netjes![]()
Wat een manse aap die 2de!, dat heeftie vast van jou
![]()
Ik vind het opruimen ook wel wat waard. En het huis staat al vol troep, dus weg is weg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef Gawaine het volgende:
eej, dat speelgoed moet je ze op marktplaats laten verkopen, kunnen ze een zakcentje verdienen![]()
Voor de rest.....is je verwarming stuk ?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef hicham het volgende:
[..]
KeeeejAls je krap bij kas zit voor de postzegels dan mag het wel een andere keer
Als ik snel kijk lijkt ie op m'n neef in Spanjequote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet lukken, heb nog andere dingen te doen. Morgen ben ik misschien in de buurt (niet echt in de buurt, maar dichterbij dan Amsterdam iigquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar straks ff tegemoet rijden ?
Morguh waarschijnlijjk ff met de bollen rijdenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik snel kijk lijkt ie op m'n neef in SpanjeWel van de Nederlandse kant van de familie uiteraard
Vragen die vriendjes nooit waarom je zoveel foto's maakt?
Nick: Ja die gaat ie aan z'n stomme motorvriendjuhs laten zien![]()
[..]
Gaat vandaag niet lukken, heb nog andere dingen te doen. Morgen ben ik misschien in de buurt (niet echt in de buurt, maar dichterbij dan Amsterdam iig), jij?
het lijkt bijna alsof haast niet meer in dat bed pastquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
heb je al wel zo'n boek doorgelezen dan? ;')quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook nog niet
Ehmz, bijna met alle..ik ken de verkeers regels nog niet..![]()
Neee... dat vinden ze gááf!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:31 schreef hicham het volgende:
Vragen die vriendjes nooit waarom je zoveel foto's maakt?
Gaat het daarom danquote:
Die imitaties, zo slechtquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6935009203970711737&q=celebrity+osbournde droogheid
Niet.quote:
quote:
Met nieuwe avatar.quote:
Ja maar hij kreukt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met nieuwe avatar.![]()
Ik ga eens douchen, boodschappen doen, ijsje kopen, en met de kids naar het park. /voorzetje voor Bazziek.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met nieuwe avatar.![]()
Ik ga eens douchen, boodschappen doen, ijsje kopen, en met de kids naar het park. /voorzetje voor Bazziek.![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk om je rechter polsquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet iemand waar mijn knoopcel batterijtjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om je rechter polsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee niet die...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keejquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Morguh waarschijnlijjk ff met de bollen rijden![]()
Ik stuur ze wel op.![]()
Hij kreuktquote:
Nee dat klopt, hij is goed!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij rekt helemaal niet, daar sta ik voor in
Het plaatje is 60*60 duzzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee dat klopt, hij is goed!
<< Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook maar een ander icon voor mezelf te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben er vandoor
![]()
Whahaquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:43 schreef hicham het volgende:
[..]
<< Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook maar een ander icon voor mezelf te kiezen![]()
ben er vandoor
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:43 schreef hicham het volgende:
[..]
<< Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook maar een ander icon voor mezelf te kiezen![]()
ben er vandoor
Cache heet dat.. ff f5'en.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:41 schreef -XX- het volgende:
Maar die oude stond er nog, terwijl ik die nieuwe al geupload had![]()
Maja, fok heeft zo zijn kuren!
Que.. ongelukje...quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:00 schreef Rib-i het volgende:
Denk ik het maar of is je zoon de hoogte in gegaan
Ah ok, ik dacht al...quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Que.. ongelukje...![]()
Je bedoelt die brillemans met de jas? Da's de buurjongen.Was net groot genoeg om ff te tillen.
De buurman zet 5 stappen in het weekend en is chaggo.
De kleine versie van het buurjongetje zei net nog dat hij wel hier wilde wonen voortaan.![]()
Ik vind de FZ(R)750 wel een prima fiets, maar niet te vergelijken wat je ervoor hebt verkocht. Net nog een klein stukje met een TLR meegeredenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
De algehele opinie hier was een beetje tegen de Yamaha FZ(R)750......
[afbeelding]
Ik was compleet van de pot gerukt, etc......![]()
Check deze ombouw.![]()
[afbeelding]
En hij'b gelijk een betere cam gekocht zo te zien.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is niet echt "ervoor", maar meer een voordelig alternatief.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:26 schreef Rib-i het volgende:
Ik vind de FZ(R)750 wel een prima fiets, maar niet te vergelijken wat je ervoor hebt verkocht.
JàH, geniet van het weer.quote:
Vooruitgang zie ik er wel in !quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Check deze ombouw.![]()
[afbeelding]
Dat metaal is gewoon zo leip gepolijst dat je die stoep dr in zietquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vooruitgang zie ik er wel in !![]()
Alleen dat geschuurde metaal..(wat het ook mag zijn) ziet wat gaar.
Geweldigquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is niet echt "ervoor", maar meer een voordelig alternatief.![]()
En er waren nogal wat brikkenreacties te noteren.Geeft ook niet.
[..]
JàH, geniet van het weer.![]()
Leermateriaal voor Pimber en Bazziek..
Omgang met grindbakken deel 1.![]()
Oww dat veranderd de zaakquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat metaal is gewoon zo leip gepolijst dat je die stoep dr in ziet![]()
heeft dat ding nou een seatpipe en een gewone uitlaatquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Check deze ombouw.![]()
[afbeelding]
Gepolijst aluminium is bijna niet te fotograferen.. en zeker al niet met flitser.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:55 schreef -XX- het volgende:
Vooruitgang zie ik er wel in !![]()
Alleen dat geschuurde metaal..(wat het ook mag zijn) ziet wat gaar.
Hij's nog niet klaar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:57 schreef Snelwagen het volgende:
Dat metaal is gewoon zo leip gepolijst dat je die stoep dr in ziet![]()
Maar tis volgens mij best roestig bij die standaard![]()
Maar petje af hoor!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gepolijst aluminium is bijna niet te fotograferen.. en zeker al niet met flitser.![]()
[..]
Hij's nog niet klaar.![]()
Maaruh is die FZR van jou dan? Nee tog?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gepolijst aluminium is bijna niet te fotograferen.. en zeker al niet met flitser.![]()
[..]
Hij's nog niet klaar.![]()
Mooi toch? MotoGP stijl.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:
heeft dat ding nou een seatpipe en een gewone uitlaat![]()
Thanks.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef -XX- het volgende:
Maar petje af hoor!![]()
Menigt een doet het je niet na!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef Snelwagen het volgende:
Maaruh is die FZR van jou dan? Nee tog?![]()
Duidelijk antwoord?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voorbeeld ja.![]()
Duidelijk antwoord?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:23 schreef BazzieK het volgende:
Net wezen winkelenFucking nachtmerrie
![]()
![]()
Show me us your stuffquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:23 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i heeft honger en vriendin is nog steeds in de stad...
Zal ik of zal ik niet...halen, ff een stukkie raggen op de motor. Heb je direct een goede reden om snel terug te rijden want anders word het koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(als je iets warms haalt iig
)
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Halen is inderdaad een optie maar het is nog te druk met mensen die naar huis rijdenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:26 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
halen, ff een stukkie raggen op de motor. Heb je direct een goede reden om snel terug te rijden want anders word het koud(als je iets warms haalt iig
)
Welke gezonde jongen van 18 gaat er dan ook nog shoppen met zijn ouders.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:23 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...was alleen maar een meelopertje denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:24 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i heeft honger en vriendin is nog steeds in de stad...
Zal ik of zal ik niet...Misschien heeft de buurvrouw wel lekkers in de aanbieding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is me nu duidelijk geworden jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
Wie gaat er dan ook winkelen met zn gezonde verstand ..
Verstand laat je thuis ..
Mijn buurvrouw heeft vast wel wat lekkersquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien heeft de buurvrouw wel lekkers in de aanbieding.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welke gezonde jongen van 18 gaat er dan ook nog shoppen met zijn ouders.
Een jongen die een schijthekel aan winkelen heeft en dus ook geen kleedgeld heeft en niet zijn eigen zooi gaat betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien heb ik geen smaak
Hell no, als het niet voor mezelf is blijf ik wel uit de stadquote:[..]
..was alleen maar een meelopertje denk ik.![]()
![]()
Bij de buurvrouw?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft vast wel wat lekkers![]()
Ik ga toch maar wat halen![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit aan het derde magnum ijsje.. heb een doos gehaald, moet toch alle smaken even proberen.![]()
Grow up. Nou ja.. je mag nog even.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:33 schreef BazzieK het volgende:
Een jongen die een schijthekel aan winkelen heeft en dus ook geen kleedgeld heeft en niet zijn eigen zooi gaat betalen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen een hekel aan winkelen voor mijzelf.
Koop alles zonder te passen, en kom er soms na weken pas achter dat de maat niet goed is/was.
Voor mijn meisje shoppen is daarentegen heel leuk, zoek ik de kleren uit.
Uiteraard geen mantelpakjes.![]()
Genoteerd.quote:Bovendien heb ik geen smaak![]()
Duurt ook nog wel een paar jaren. Ervaring met de liefde is ervaring met smaak krijgen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Grow up. Nou ja.. je mag nog even.
Ik moet gewoon een vriendin die kleren voor me wil uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen een hekel aan winkelen voor mijzelf.
Koop alles zonder te passen, en kom er soms na weken pas achter dat de maat niet goed is/was.
Voor mijn meisje shoppen is daarentegen heel leuk, zoek ik de kleren uit.
Uiteraard geen mantelpakjes.![]()
![]()
Lekker simpel
Probleem is dat enigzins acceptable kledij vereist is voor liefde meestalquote:[..]
Genoteerd.![]()
Duurt ook nog wel een paar jaren. Ervaring met de liefde is ervaring met smaak krijgen.![]()
![]()
![]()
Meestal heb je dan je kleren uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef BazzieK het volgende:
Probleem is dat enigzins acceptable kledij vereist is voor liefde meestal
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe maak je van een Fireblade iets nuttigs?![]()
[..]
Meestal heb je dan je kleren uit.![]()
Daar heb je pepperspray voorquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
Maar Bazziek in een politiepakje, en de -XX-'s komen in drommen op je af.. uniform...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hutspot
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:48 schreef -XX- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hutspot
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ik kom wel eens bij de mensen thuis.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:46 schreef BazzieK het volgende:
Weet niet wat voor tenten jij komt maar het begint meestal met kleren aan
En trouwens ik denk dat ik meer kans maak met kleren aan dan met kleren uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleren zijn een overschat versieritem. Karakter is what counts.
Uitstraling helpt.. kleding zelfvertrouwen.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:49 schreef -XX- het volgende:
En nee ik houdt niet van shoppen voor kleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb altijd 3 paar schoenenGewoon, basketbal en motorlaarzen
Worden dan ook altijd vervangen als de voorganger uit elkaar valt
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bij de mensen thuis.
Zelfvertrouwen zat probleem is dat ik bij de meeste vrouwen de neiging heb weg te lopen zodra ze iets zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleren zijn een overschat versieritem. Karakter is what counts.
En ben best lui in alles dus ook met vrouwvolk
![]()
Heb je iets tegen trommelende beertjes ofzo?quote:
Ik ken 't, passen is echt irritantquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan winkelen voor mijzelf.
Tja, dan moet je het met filmpjes doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Zelfvertrouwen zat probleem is dat ik bij de meeste vrouwen de neiging heb weg te lopen zodra ze iets zeggenEn ben best lui in alles dus ook met vrouwvolk
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het met filmpjes doen.Hoop dat je niet te lui bent om je handen te wassen.
![]()
Na de laatste twee "niveau"postjes van deze kant zal ik nu maar stoppen.![]()
Had alleen van de zomer een paar dure t'shirts 50 kilometer verderop gekocht..quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
tentamen statistiek vanochtendpracticum op pc met open boek..kun je ook gewoon het netwerk op om de antwoorden van de opgaven uit het boek op te zoeken
was niet al te moeilijk dus
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]KontebonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleren zijn een overschat versieritem. Karakter is what counts.
![]()
het is zaterdagquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
tentamen statistiek vanochtendpracticum op pc met open boek..kun je ook gewoon het netwerk op om de antwoorden van de opgaven uit het boek op te zoeken
was niet al te moeilijk dus
deeltijd hequote:
kan best handig zijnquote:Waarom heb ik nou nooit tentamens met een computer en alles dr bij, t enige wat ik krijg is een formuleblad
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deeltijd he
[..]
kan best handig zijn
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik heb altijd 3 paar schoenenGewoon, basketbal en motorlaarzen
Worden dan ook altijd vervangen als de voorganger uit elkaar valt
dat klinkt heel bekendquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een jongen die een schijthekel aan winkelen heeft en dus ook geen kleedgeld heeft en niet zijn eigen zooi gaat betalen
boeiend, als het lekker zit fuck, moet je het toch weer passen en je het zelf mooi vind, who gives a fuck wat anderen ervan vindenquote:Bovendien heb ik geen smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies, cadeautjes kopen laat ik ook altijd iemand anders doen, of via internet bestellenquote:[..]
Hell no, als het niet voor mezelf is blijf ik wel uit de stad![]()
JA ik wil ze dood hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je iets tegen trommelende beertjes ofzo?
[..]
Fris maar wel lekkerquote:
Hoe was je gesprek afgelopen woensdagquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In BazzieKs' geval het toetsenbordquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het met filmpjes doen.Hoop dat je niet te lui bent om je handen te wassen.
![]()
en bij mannen heb je dat nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Zelfvertrouwen zat probleem is dat ik bij de meeste vrouwen de neiging heb weg te lopen zodra ze iets zeggenEn ben best lui in alles dus ook met vrouwvolk
![]()
Beetje brutaal van Nickquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en bij mannen heb je dat niet
Ze is zo klein zoquote:
WTF als ik dat zo post werkt het nietquote:
letterlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Okay, duidelijk...
Jammer om dat te horen![]()
www.monsterboard.nl
Maare........... hoe kan dat ? Meneerquote:
Ik weet het niet, er stond .th in je URL. Dus die heb ik weggehaald en foto opgeslagen en bij mij gehost voor het geval de site iets met referrers en zulks doet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maare........... hoe kan dat ? Meneer
Had ik ook al geprobeertquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:31 schreef worldpimber het volgende:
http://images6.theimagehosting.com/FOKikPose.jpg
Die doet het toch ok gewoon?
edit: Nee dus, dat wordt een kruisje
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
letterlijkhad buikgriep, gesprek is verplaatst naar volgende week ergens..
ik was ook niet duidelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:42 schreef Rib-i het volgende:![]()
Ik bracht het in verband met een eerdere post over de tegenvallende cijfers![]()
Begin je wat los te komen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als compensatie voor mensen die regelmatig plakkende toetsen hebben
Mooi logoquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:36 schreef ikookhier het volgende:
dat was weer een mooie pose sessie![]()
![]()
Opzettelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik was ook niet duidelijk
Door Elle?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is verplicht om X-factor te kijken![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
OWOW shees hurdingngngng. Wasie got whaat ai dooont hef!!!!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef worldpimber het volgende:
Ik had ergens pannekoeken gezien, maar weet niet meer waar. Ik moet toch echt gauw een gezonde hap naar binnen werken, maar zo komt er natuurlijk niets van![]()
Wannuhpikquote:Tilburger door het lint vanwege laptop en mishandelt vriendin!
Een Tilburgse man is dinsdagnacht door het lint gegaan omdat het hem niet lukte een laptop op internet aan te sluiten.De vriendin van de man maakte een opmerking en daarop werd hij zo kwaad, dat hij de laptop tegen haar hoofd gooide. Toen de vrouw naar de politie wilde gaan, mishandelde de man haar.De politie heeft de Tilburger aangehouden.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef Rib-i het volgende:
Wannuhpik
Had dan een stoel gegooid ofsow
Ik weet niet wat een vla flip isquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:
Ok, gevonden![]()
Alleen slagroom voor op de dubbele vla flip (echt gat in de markt, al zeg ik het zelf) was een beetje op
Smakelijkquote:
Ga je zoiets makenquote:Aardbeien vla flip
Bereiding:
Was de aardbeien,en verwijder de kroontjes op vier na.(die zijn voor de garnering) snijd ze in stukjes. Breek de koekjes in kleine stukjes. Verdeel de helft van de aardbeien stukjes over 4 hoge glazen.Schenk de helft van de yoghurt erover. Verdeel dan de helft van de koek stukjes erover,en helft van de vanille vla, en herhaal dit nog een keer.Giet er een scheutje aardbeienlimonade over. En garneer de aardbeien flip met aardbeien en een takje mint.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga je zoiets maken![]()
Ik geloof er niks vaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn!!11!1!!1
/-XX-
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:36 schreef -XX- het volgende:
[..]Grapjas
Das finde ich nicht toffffffffff!![]()
Zet maar terug, ik had het al gelezenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:39 schreef Snelwagen het volgende:
Je neemt mijn perfectie in twijfel?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef Rib-i het volgende:
Ga je zoiets maken![]()
Ik geloof er niks vaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn!!11!1!!1
/-XX-
nee het was een hele domme opmerking die mezelf schade aan zou brengenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:36 schreef -XX- het volgende:
[..]Grapjas
Das finde ich nicht toffffffffff!![]()
/rib-i![]()
niet alle Arnhemmers zijn zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is verplicht om X-factor te kijken![]()
Die roze is het lekkerst, ik voel het aan me eksteroogquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je neemt mijn perfectie in twijfel?
Hier een roedel vlaflippen in de natuurlijke habitat
[afbeelding]
Voor kleurenblinden, vlnr (boven): Roze, rood, geel, geel, donkerbruin bruin![]()
[afbeelding]
Maar wat is de flip danquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je neemt mijn perfectie in twijfel?
Hier een roedel vlaflippen in de natuurlijke habitat
[afbeelding]
Voor kleurenblinden, vlnr (boven): Roze, rood, geel, geel, donkerbruin bruin :")
Zeg ik niet, dat is kwetsend!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat stond er nou daar bij Snelwaggi?
Neeeh, ... dat rode euuhh.. wacht ff ik ga de tekst op het pak lezenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar wat is de flip dan![]()
Dat is toch gewoon dubbelvla![]()
Ik snap er nog steeds niks vanquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Aggro Berlin - Wodka and Bacardi...Haaaaaaaaa hoor dat nummer dan!
![]()
![]()
Papkindje!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:54 schreef worldpimber het volgende:
Ja, dat rode is dus aardbeiensaus ofzo. Je weets. Dat maakt de flip. Anyweg, hou je muil tis lekker [afbeelding]
Daar hebben Nick en de buurjongen het altijd over.quote:
quote:
Jammer, ik had wel wat vlaflipsupport verwacht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Tot zover bijgelezen, nu ff tv kijken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel wat vlaflipsupport verwacht. [afbeelding]
Arghhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Het was leuker toen ik ermee bezig was, je had erbij moeten zijn
Even serieus, wat bedoel je eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arghhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Is dat waar je al die tijd mee bezig geweest bent!!!!!!
:/![]()
![]()
Dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Even serieus, wat bedoel je eigenlijk![]()
![]()
Probeer iets duidelijker te zijn dan Worldpimbers' vlaflip uitleg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef -XX- het volgende:
Maar lieve schatten
HoudoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
WaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
Nog een tweeling bij FOK! MC
[afbeelding]
MSN telt niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Nee!!! jij vrijgezel?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Al hoewel, ik ben ook nog vrijgezel natuurlijkzou dat dan daardoor komen
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:15 schreef worldpimber het volgende:
Beetje brutaal van Nick![]()
Of ben ik vergeetachtig, kan me niet herinneren dat Nick deze jongeman heeft voorgesteld.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Beetje jammer die ene negatieve Nederlandse familie.quote:
Stukje net gemist, mijn energiesector in de wijk had last van een tijdelijke stroomuitval.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje jammer die ene negatieve Nederlandse familie.
Over de inboorlingen: wat een stelletje mongolen zeg.
Of een naam die op een scheldwoord lijkt misbruiken. Tjik tjik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
Heb het plaatje maar achter een link geplaatst gezien de reactie van Worldpimber
Dat was zowel aan het begin als aan het eind. Die blonde vrouw.. wat een muts.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
Stukje net gemist, mijn energiesector in de wijk had last van een tijdelijke stroomuitval.
Altijd gezellig, iedereen op straat met elkaar kletsen wat ze overdag nooit doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef Rib-i het volgende:
Wat is dat toch met die vingers
[afbeelding]Gewóón stoer en cóól doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat nog te denken of ik niet ergens anders een signaal uit de lucht kon trekkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was zowel aan het begin als aan het eind. Die blonde vrouw.. wat een muts.![]()
Sowieso was het sterkere geslacht continu op alle fronten het zwakke geslacht.
Bijna de hele aflevering zeikende wijven.Je zou ze toch achterlaten..
Ik hoop dat je geen echte stroomuitval krijgt.. zonder koelkast compie is geen leven.![]()
Doe eensquote:Hier in huis zit de centrale verdeelkast voor de hele rij huizen.
Daar schijn je aardig mee te kunnen frauderen.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef Rib-i het volgende:
Wat is dat toch met die vingers
[afbeelding]colin edwards doet dat ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Mijn broertje ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
colin edwards doet dat ook altijd![]()
Aightquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Och die ken ik, dat is de nieuwe afwerkplaats in jouw regioquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef Snelwagen het volgende:
Nog ff terug van de hond uitlaten, 's avond loop ik ff een rondje over het industrieterrein waar overdag eigenlijk al bar weinig te doen is. Maar nu is er 1 achterkant van een bedrijvenpand waar door de weeks dus egt nooit iets is, alleen de afgelopen 4 weken is er alleen elke zaterdagavond ineens drukte. Dan staat er vanaf een uur of 6 een busje met roze strepen, en vanaf 9 uur ong. komen er allemaal auto's aan rijden (stuk of 15 net). Volgens mij is het een sexclub ofzo, maarja ff aankloppen om te kijken wat het is is ook zo wat
![]()
. Kzal eens googlen
![]()
Nee, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Heb ik de grap gemist over de TT of negert iedereen mijn opmerkingen tegenwoordig ?
Wacht even, mischien gaat Kratjuh wat vertellenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:37 schreef -XX- het volgende:
Slapen gaat moeilijk als je niet moe bent..
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Och die ken ik, dat is de nieuwe afwerkplaats in jouw regio![]()
Heb ik gehoord hoor![]()
Toppie .. Leuke meid .. Voor herhaling vatbaar heb ik begrepen ..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk
Hoe was de date
Lul ..quote:[..]
Wacht even, mischien gaat Kratjuh wat vertellen![]()
![]()
Kijk eens aaaaaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Toppie .. Leuke meid .. Voor herhaling vatbaar heb ik begrepen ..
[..]
Lul ..
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Toppie .. Leuke meid .. Voor herhaling vatbaar heb ik begrepen ..
quote:[..]
Lul ..
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk eens aaaaaan![]()
![]()
Wat lul jij nu weer en waarom zit je niet op msn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Durf je geen uitleg te geven zeker ..![]()
Uhmmm... omdat ze morgen koopzondag hebben in de juwelierszaakquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zij moet morgen werken ..
Waarom denk je dat ik zo vroeg THUIS ben ..
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmmm... omdat ze morgen koopzondag hebben in de juwelierszaak
Ik heb een voornemen om minder te gaan msn'en...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer en waarom zit je niet op msn ?![]()
Durf je geen uitleg te geven zeker ..
MSN is goed voor je sociale vaardigheden contacten, heur ..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb een voornemen om minder te gaan msn'en...![]()
Als gevolg dat ik gigantisch veel loop te fokken en surfen....
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
MSN is goed voor je sociale vaardigheden contacten, heur ..
dikke amerikaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Daar hebben Nick en de buurjongen het altijd over.Geen idee wat het is.
![]()
![]()
En dat ik mijn vorige auto parelmoer moest spuiten van Nick..
Dat vond ik ook van de 300Cquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke amerikaanben em es tegengekomen irl
grooote oootooo
![]()
Trustenquote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
Ik snap 'm niet ..
Neer .. Weltrusten
ook nais jahquote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van de 300C![]()
[afbeelding]
Wie zegt dat je moet slapen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:37 schreef -XX- het volgende:
Slapen gaat moeilijk als je niet moe bent..
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i vraagt om een hulplijn en roept BazzieK
NooOOOooOOOOOooOoOOoOooooOh!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111einzeinzeinzoneoneeleveneleveneenelf1111!!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
Heb het plaatje maar achter een link geplaatst gezien de reactie van Worldpimber
quote:Op zondag 5 november 2006 00:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net van alles opgeruimd, lekkere tijd ook, tussendoor een hoop boutjes van de XJ in de kruipolie gezet, het zadel in de leervet, en eindelijk de koffer van Cuba opgeruimd.
Alles is gewassen en opgeborgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb 20 paar sokken uit te zoeken.. koop nooit geen zwarte meer..![]()
Waarom kom ik daar nu pas achter?quote:Op zondag 5 november 2006 00:33 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Daarom moet je ze ook met verschillende figuurtjes kopen![]()
![]()
![]()
Waar is de babe foto die ik van je gewend ben.quote:Op zondag 5 november 2006 00:52 schreef Crashcat het volgende:
Deze draadje moet ik ff aan mijn post historie toevoegen
+5 focusquote:Op zondag 5 november 2006 01:25 schreef bvvt het volgende:
Zal ik er dan maar 1 neer zetten?
[afbeelding]
* bvvt terug van een paardagen lekker ziek zijn
quote:Op zondag 5 november 2006 08:55 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
De reden waarom Rib-I gisteren geen stroom had., OMG ... slaat nergens op![]()
Sjah, beetje zwaar materiaal om op te reageren op deze mooie, vroege, olijke zondagochtend.quote:Op zondag 5 november 2006 03:19 schreef Crashcat het volgende:
Hey,
Hebben jullie enige suggesties om dit op te knappen, want ik weet niet waar ik mee moet beginnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tank kopen of uitdeuken?
Nieuw sub-frame voor de bovenkuip
Nieuwe linker kuip aangezien de steunen gebroken zijn (bijna tot geen 2ehands beschikbaar)
Alles overnieuw spuiten in een andere kleur?
Dilemma--> frame en achterbrug hebben wat schaaf of roest plekjes. Ook behandelen en spuiten?
Zowiezo moet anders de tank en linker kuip gespoten worden.
Ik moet oppassen dat ik niet te wilde plannen krijg, want ik ben student.
Kan het het wel betalen, maar de motor gewoon rijklaar maken is eigenlijk mijn prioriteit.
Of zal ik het proberen gewoon de bike terug te brengen naar voor de crash, want anders blijf ik geld erin pompen en een nieuwere bike is altijd leuk.
-edit... Crap.. Vergat dat ik weer een nieuwe helm en jas moet kopen
quote:Op zondag 5 november 2006 08:55 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
De reden waarom Rib-I gisteren geen stroom had., OMG ... slaat nergens op![]()
quote:
Ze verwachten meer dan 10.000 mensen...quote:Op zondag 5 november 2006 01:49 schreef BazzieK het volgende:
http://www.redbullknockout.nl/
Nog mensvolk dat hierheen gaat?
[afbeelding]
Totall loss .. ik bied 400 250 euro.quote:Op zondag 5 november 2006 03:19 schreef Crashcat het volgende:
Hey,
Hebben jullie enige suggesties om dit op te knappen, want ik weet niet waar ik mee moet beginnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tank kopen of uitdeuken?
Nieuw sub-frame voor de bovenkuip
Nieuwe linker kuip aangezien de steunen gebroken zijn (bijna tot geen 2ehands beschikbaar)
Alles overnieuw spuiten in een andere kleur?
Dilemma--> frame en achterbrug hebben wat schaaf of roest plekjes. Ook behandelen en spuiten?
Zowiezo moet anders de tank en linker kuip gespoten worden.
Ik moet oppassen dat ik niet te wilde plannen krijg, want ik ben student.
Kan het het wel betalen, maar de motor gewoon rijklaar maken is eigenlijk mijn prioriteit.
Of zal ik het proberen gewoon de bike terug te brengen naar voor de crash, want anders blijf ik geld erin pompen en een nieuwere bike is altijd leuk.
-edit... Crap.. Vergat dat ik weer een nieuwe helm en jas moet kopen
Netwerk..quote:
Je maakt het alleen maar vager ..quote:Op zondag 5 november 2006 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ze verwachten meer dan 10.000 mensen...
En Faithy heeft uitzicht op het strand.. domme vraag dus.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Netwerk.... te hacken dus.... Attentie terroristen..
Of hadden ze een nieuwe medewerker, zoals Bazziek, die de hele bandbreedte van de zaak voor het spelen van WoW aan het benutten was.
Had je niet beter gewoon de hele ketting in 1 van de bakken oud olie die je hebt staan kunnen gooien? Geniaal idee vind ik zelf, al is het maar dat je dan 10 minuten langer had kunnen Fok!en.quote:Op zondag 5 november 2006 11:17 schreef Worldbeater het volgende:
Net voor handmatige scott oiler gespeeld.![]()
De gortdroge roestige ketting van de XJ kreeg op iedere schakel drie druppels.![]()
Best wel werk.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
Z'n internet voor http sites is afgesloten.![]()
Was mischien wel sneller geweest jah alleen krijg je dan zo'n troep in de huiskamerquote:Op zondag 5 november 2006 11:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had je niet beter gewoon de hele ketting in 1 van de bakken oud olie die je hebt staan kunnen gooien? Geniaal idee vind ik zelf, al is het maar dat je dan 10 minuten langer had kunnen Fok!en.
Was een optie.. motorolie werd wel vaker voor het smeren van kettingen gebruikt.quote:Op zondag 5 november 2006 11:21 schreef worldpimber het volgende:
Had je niet beter gewoon de hele ketting in 1 van de bakken oud olie die je hebt staan kunnen gooien? Geniaal idee vind ik zelf, al is het maar dat je dan 10 minuten langer had kunnen Fok!en.
http://forum.fok.nl/quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze verwachten meer dan 10.000 mensen...
En Faithy heeft uitzicht op het strand.. domme vraag dus.![]()
[..]
Totall loss .. ik bied 400 250 euro.
of (4) als afwerking prioriteit tot de macht 312657 heeft bij de lokake stickerboer de kleuren bestellen die je nodig hebt en met een schaar aan de slag gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plak er een gigantische fluoriserende Worldbeater sticker op via stickerland.nlquote:Op zondag 5 november 2006 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of (4) als afwerking prioriteit tot de macht 312657 heeft bij de lokake stickerboer de kleuren bestellen die je nodig hebt en met een schaar aan de slag gaan
Kan ook een stuntbike van gemaakt wordenquote:Op zondag 5 november 2006 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Plak er een gigantische fluoriserende Worldbeater sticker op via stickerland.nl![]()
Behalve optie 1, allemaal zaken waarbij je het uitgegeven geld nooit meer via restwaarde terugkrijgt.![]()
Tenzij je het later goed hersteld.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 11:39 schreef worldpimber het volgende:
hou;s op met die SKESSKX plaatjes !!!#w3einsd
Inderdaadquote:Op zondag 5 november 2006 11:39 schreef worldpimber het volgende:
hou;s op met die SKESSKX plaatjes !!!#w3einsd
quote:Op zondag 5 november 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
OeW......... de Chinezen komen er aan.![]()
[afbeelding]
Logo van een BMW gejat.![]()
![]()
[afbeelding]
Misschien is het model iets voor -XX-![]()
ENNNNNNN STEREO ONBOARD.![]()
![]()
[afbeelding]
You teh m4N!!!quote:Op zondag 5 november 2006 11:41 schreef Rib-i het volgende:
Kan ook een stuntbike van gemaakt wordenDan staat een gedeukte tank gelijk aan ervaring
![]()
Morgenquote:Op zondag 5 november 2006 11:47 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Damnz kut zondagochtend ook altijd
Wat een lelijk dingquote:Op zondag 5 november 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
OeW......... de Chinezen komen er aan.![]()
[afbeelding]
Logo van een BMW gejat.![]()
![]()
[afbeelding]
Misschien is het model iets voor -XX-![]()
ENNNNNNN STEREO ONBOARD.![]()
![]()
[afbeelding]
Ehzhzz, paardepisredneckquote:Op zondag 5 november 2006 11:47 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Damnz kut zondagochtend ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |