Arghhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Het was leuker toen ik ermee bezig was, je had erbij moeten zijn
Even serieus, wat bedoel je eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arghhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Is dat waar je al die tijd mee bezig geweest bent!!!!!!
:/![]()
![]()
Dat gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Even serieus, wat bedoel je eigenlijk![]()
![]()
Probeer iets duidelijker te zijn dan Worldpimbers' vlaflip uitleg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef -XX- het volgende:
Maar lieve schatten
HoudoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
WaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
Nog een tweeling bij FOK! MC
[afbeelding]
MSN telt niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Zelfvertrouwen zat probleem is dat ik bij de meeste vrouwen de neiging heb weg te lopen zodra ze iets zeggenEn ben best lui in alles dus ook met vrouwvolk
![]()
Nee!!! jij vrijgezel?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Al hoewel, ik ben ook nog vrijgezel natuurlijkzou dat dan daardoor komen
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:15 schreef worldpimber het volgende:
Beetje brutaal van Nick![]()
Of ben ik vergeetachtig, kan me niet herinneren dat Nick deze jongeman heeft voorgesteld.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Beetje jammer die ene negatieve Nederlandse familie.quote:
Stukje net gemist, mijn energiesector in de wijk had last van een tijdelijke stroomuitval.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje jammer die ene negatieve Nederlandse familie.
Over de inboorlingen: wat een stelletje mongolen zeg.
Of een naam die op een scheldwoord lijkt misbruiken. Tjik tjik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:06 schreef Rib-i het volgende:
Heb het plaatje maar achter een link geplaatst gezien de reactie van Worldpimber
Dat was zowel aan het begin als aan het eind. Die blonde vrouw.. wat een muts.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
Stukje net gemist, mijn energiesector in de wijk had last van een tijdelijke stroomuitval.
Altijd gezellig, iedereen op straat met elkaar kletsen wat ze overdag nooit doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef Rib-i het volgende:
Wat is dat toch met die vingers
[afbeelding]Gewóón stoer en cóól doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zat nog te denken of ik niet ergens anders een signaal uit de lucht kon trekkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was zowel aan het begin als aan het eind. Die blonde vrouw.. wat een muts.![]()
Sowieso was het sterkere geslacht continu op alle fronten het zwakke geslacht.
Bijna de hele aflevering zeikende wijven.Je zou ze toch achterlaten..
Ik hoop dat je geen echte stroomuitval krijgt.. zonder koelkast compie is geen leven.![]()
Doe eensquote:Hier in huis zit de centrale verdeelkast voor de hele rij huizen.
Daar schijn je aardig mee te kunnen frauderen.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef Rib-i het volgende:
Wat is dat toch met die vingers
[afbeelding]colin edwards doet dat ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Mijn broertje ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
colin edwards doet dat ook altijd![]()
Aightquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Och die ken ik, dat is de nieuwe afwerkplaats in jouw regioquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef Snelwagen het volgende:
Nog ff terug van de hond uitlaten, 's avond loop ik ff een rondje over het industrieterrein waar overdag eigenlijk al bar weinig te doen is. Maar nu is er 1 achterkant van een bedrijvenpand waar door de weeks dus egt nooit iets is, alleen de afgelopen 4 weken is er alleen elke zaterdagavond ineens drukte. Dan staat er vanaf een uur of 6 een busje met roze strepen, en vanaf 9 uur ong. komen er allemaal auto's aan rijden (stuk of 15 net). Volgens mij is het een sexclub ofzo, maarja ff aankloppen om te kijken wat het is is ook zo wat
![]()
. Kzal eens googlen
![]()
Nee, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Heb ik de grap gemist over de TT of negert iedereen mijn opmerkingen tegenwoordig ?
Wacht even, mischien gaat Kratjuh wat vertellenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:37 schreef -XX- het volgende:
Slapen gaat moeilijk als je niet moe bent..
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Och die ken ik, dat is de nieuwe afwerkplaats in jouw regio![]()
Heb ik gehoord hoor![]()
Toppie .. Leuke meid .. Voor herhaling vatbaar heb ik begrepen ..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk
Hoe was de date
Lul ..quote:[..]
Wacht even, mischien gaat Kratjuh wat vertellen![]()
![]()
Kijk eens aaaaaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Toppie .. Leuke meid .. Voor herhaling vatbaar heb ik begrepen ..
[..]
Lul ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Toppie .. Leuke meid .. Voor herhaling vatbaar heb ik begrepen ..
quote:[..]
Lul ..
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk eens aaaaaan![]()
![]()
Wat lul jij nu weer en waarom zit je niet op msn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Durf je geen uitleg te geven zeker ..![]()
Uhmmm... omdat ze morgen koopzondag hebben in de juwelierszaakquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zij moet morgen werken ..
Waarom denk je dat ik zo vroeg THUIS ben ..
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmmm... omdat ze morgen koopzondag hebben in de juwelierszaak
Ik heb een voornemen om minder te gaan msn'en...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer en waarom zit je niet op msn ?![]()
Durf je geen uitleg te geven zeker ..
MSN is goed voor je sociale vaardigheden contacten, heur ..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb een voornemen om minder te gaan msn'en...![]()
Als gevolg dat ik gigantisch veel loop te fokken en surfen....
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
MSN is goed voor je sociale vaardigheden contacten, heur ..
dikke amerikaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Daar hebben Nick en de buurjongen het altijd over.Geen idee wat het is.
![]()
![]()
En dat ik mijn vorige auto parelmoer moest spuiten van Nick..
Dat vond ik ook van de 300Cquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dikke amerikaanben em es tegengekomen irl
grooote oootooo
![]()
Trustenquote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]![]()
Ik snap 'm niet ..
Neer .. Weltrusten
ook nais jahquote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van de 300C![]()
[afbeelding]
Wie zegt dat je moet slapen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:37 schreef -XX- het volgende:
Slapen gaat moeilijk als je niet moe bent..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |