quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bij de mensen thuis.
Zelfvertrouwen zat probleem is dat ik bij de meeste vrouwen de neiging heb weg te lopen zodra ze iets zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleren zijn een overschat versieritem. Karakter is what counts.
Uitstraling helpt.. kleding zelfvertrouwen.![]()
En ben best lui in alles dus ook met vrouwvolk
![]()
Heb je iets tegen trommelende beertjes ofzo?quote:
Ik ken 't, passen is echt irritantquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan winkelen voor mijzelf.
Koop alles zonder te passen, en kom er soms na weken pas achter dat de maat niet goed is/was.
Tja, dan moet je het met filmpjes doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Zelfvertrouwen zat probleem is dat ik bij de meeste vrouwen de neiging heb weg te lopen zodra ze iets zeggenEn ben best lui in alles dus ook met vrouwvolk
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het met filmpjes doen.Hoop dat je niet te lui bent om je handen te wassen.
![]()
Na de laatste twee "niveau"postjes van deze kant zal ik nu maar stoppen.![]()
Had alleen van de zomer een paar dure t'shirts 50 kilometer verderop gekocht..quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
tentamen statistiek vanochtendpracticum op pc met open boek..kun je ook gewoon het netwerk op om de antwoorden van de opgaven uit het boek op te zoeken
was niet al te moeilijk dus
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]KontebonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleren zijn een overschat versieritem. Karakter is what counts.
Uitstraling helpt.. kleding zelfvertrouwen.![]()
![]()
het is zaterdagquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
tentamen statistiek vanochtendpracticum op pc met open boek..kun je ook gewoon het netwerk op om de antwoorden van de opgaven uit het boek op te zoeken
was niet al te moeilijk dus
deeltijd hequote:
kan best handig zijnquote:Waarom heb ik nou nooit tentamens met een computer en alles dr bij, t enige wat ik krijg is een formuleblad
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deeltijd he
[..]
kan best handig zijn
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik heb altijd 3 paar schoenenGewoon, basketbal en motorlaarzen
Worden dan ook altijd vervangen als de voorganger uit elkaar valt
dat klinkt heel bekendquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een jongen die een schijthekel aan winkelen heeft en dus ook geen kleedgeld heeft en niet zijn eigen zooi gaat betalen
boeiend, als het lekker zit fuck, moet je het toch weer passen en je het zelf mooi vind, who gives a fuck wat anderen ervan vindenquote:Bovendien heb ik geen smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies, cadeautjes kopen laat ik ook altijd iemand anders doen, of via internet bestellenquote:[..]
Hell no, als het niet voor mezelf is blijf ik wel uit de stad![]()
JA ik wil ze dood hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je iets tegen trommelende beertjes ofzo?
[..]
Fris maar wel lekkerquote:
Hoe was je gesprek afgelopen woensdagquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In BazzieKs' geval het toetsenbordquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het met filmpjes doen.Hoop dat je niet te lui bent om je handen te wassen.
![]()
en bij mannen heb je dat nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef BazzieK het volgende:
Zelfvertrouwen zat probleem is dat ik bij de meeste vrouwen de neiging heb weg te lopen zodra ze iets zeggenEn ben best lui in alles dus ook met vrouwvolk
![]()
Beetje brutaal van Nickquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en bij mannen heb je dat niet
Ze is zo klein zoquote:
WTF als ik dat zo post werkt het nietquote:
letterlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Okay, duidelijk...
Jammer om dat te horen![]()
www.monsterboard.nl
Maare........... hoe kan dat ? Meneerquote:
Ik weet het niet, er stond .th in je URL. Dus die heb ik weggehaald en foto opgeslagen en bij mij gehost voor het geval de site iets met referrers en zulks doet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maare........... hoe kan dat ? Meneer
Had ik ook al geprobeertquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:31 schreef worldpimber het volgende:
http://images6.theimagehosting.com/FOKikPose.jpg
Die doet het toch ok gewoon?
edit: Nee dus, dat wordt een kruisje
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
letterlijkhad buikgriep, gesprek is verplaatst naar volgende week ergens..
ik was ook niet duidelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:42 schreef Rib-i het volgende:![]()
Ik bracht het in verband met een eerdere post over de tegenvallende cijfers![]()
Begin je wat los te komen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als compensatie voor mensen die regelmatig plakkende toetsen hebben
Mooi logoquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:36 schreef ikookhier het volgende:
dat was weer een mooie pose sessie![]()
![]()
Opzettelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik was ook niet duidelijk
Door Elle?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is verplicht om X-factor te kijken![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
OWOW shees hurdingngngng. Wasie got whaat ai dooont hef!!!!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef worldpimber het volgende:
Ik had ergens pannekoeken gezien, maar weet niet meer waar. Ik moet toch echt gauw een gezonde hap naar binnen werken, maar zo komt er natuurlijk niets van![]()
Wannuhpikquote:Tilburger door het lint vanwege laptop en mishandelt vriendin!
Een Tilburgse man is dinsdagnacht door het lint gegaan omdat het hem niet lukte een laptop op internet aan te sluiten.De vriendin van de man maakte een opmerking en daarop werd hij zo kwaad, dat hij de laptop tegen haar hoofd gooide. Toen de vrouw naar de politie wilde gaan, mishandelde de man haar.De politie heeft de Tilburger aangehouden.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef Rib-i het volgende:
Wannuhpik
Had dan een stoel gegooid ofsow
Ik weet niet wat een vla flip isquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:
Ok, gevonden![]()
Alleen slagroom voor op de dubbele vla flip (echt gat in de markt, al zeg ik het zelf) was een beetje op
Smakelijkquote:
Ga je zoiets makenquote:Aardbeien vla flip
Bereiding:
Was de aardbeien,en verwijder de kroontjes op vier na.(die zijn voor de garnering) snijd ze in stukjes. Breek de koekjes in kleine stukjes. Verdeel de helft van de aardbeien stukjes over 4 hoge glazen.Schenk de helft van de yoghurt erover. Verdeel dan de helft van de koek stukjes erover,en helft van de vanille vla, en herhaal dit nog een keer.Giet er een scheutje aardbeienlimonade over. En garneer de aardbeien flip met aardbeien en een takje mint.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga je zoiets maken![]()
Ik geloof er niks vaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn!!11!1!!1
/-XX-
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:36 schreef -XX- het volgende:
[..]Grapjas
Das finde ich nicht toffffffffff!![]()
Zet maar terug, ik had het al gelezenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:39 schreef Snelwagen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Je neemt mijn perfectie in twijfel?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef Rib-i het volgende:
Ga je zoiets maken![]()
Ik geloof er niks vaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn!!11!1!!1
/-XX-
nee het was een hele domme opmerking die mezelf schade aan zou brengenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:36 schreef -XX- het volgende:
[..]Grapjas
Das finde ich nicht toffffffffff!![]()
/rib-i![]()
niet alle Arnhemmers zijn zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is verplicht om X-factor te kijken![]()
Die roze is het lekkerst, ik voel het aan me eksteroogquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je neemt mijn perfectie in twijfel?
Hier een roedel vlaflippen in de natuurlijke habitat
[afbeelding]
Voor kleurenblinden, vlnr (boven): Roze, rood, geel, geel, donkerbruin bruin![]()
[afbeelding]
Maar wat is de flip danquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je neemt mijn perfectie in twijfel?
Hier een roedel vlaflippen in de natuurlijke habitat
[afbeelding]
Voor kleurenblinden, vlnr (boven): Roze, rood, geel, geel, donkerbruin bruin :")
Zeg ik niet, dat is kwetsend!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat stond er nou daar bij Snelwaggi?
Neeeh, ... dat rode euuhh.. wacht ff ik ga de tekst op het pak lezenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar wat is de flip dan![]()
Dat is toch gewoon dubbelvla![]()
Ik snap er nog steeds niks vanquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Aggro Berlin - Wodka and Bacardi...Haaaaaaaaa hoor dat nummer dan!
![]()
![]()
Papkindje!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:54 schreef worldpimber het volgende:
Ja, dat rode is dus aardbeiensaus ofzo. Je weets. Dat maakt de flip. Anyweg, hou je muil tis lekker [afbeelding]
Daar hebben Nick en de buurjongen het altijd over.quote:
quote:
Jammer, ik had wel wat vlaflipsupport verwacht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:05 schreef Worldbeater het volgende:
Tot zover bijgelezen, nu ff tv kijken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel wat vlaflipsupport verwacht. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |