De keeper was nog aan het warmlopenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*kop* zegt meer over jouw leven
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:01 schreef BazzieK het volgende:
Als ik uberhaupt binnen mag als het aan mij ligt wel![]()
quote:
Dus sjeh, hendig sjiek gelollerpwned wie une frikandel.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:28 schreef BazzieK het volgende:
Anders negeer je even 2 prangende vragen in het vorige en dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
Betekent dit dat WB morgen niet voor me zal bukken?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:03 schreef worldpimber het volgende:
Hier de seksuele avances waarbij je renkerdekenkerhard in je kontje werd gedissed, smah
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus sjeh, hendig sjiek gelollerpwned wie une frikandel.![]()
Ik heb Rib-I gemailed, bel hem maar of ie de mail wil voorlezen.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:07 schreef BazzieK het volgende:
Kom je nou morgen nog mee of ben je weer zo bang voor me dat je wederom niet op komt dagen?![]()
Ik zat al vol voordat ik er aan begon .. avondeten viel laat en zwaar.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:56 schreef BazzieK het volgende:
Valt me tegen van je, meer rotzooi eten wordt je er imuum voor
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb Rib-I gemailed, bel hem maar of ie de mail wil voorlezen.![]()
Smoesjesquote:Op donderdag 2 november 2006 01:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat al vol voordat ik er aan begon .. avondeten viel laat en zwaar.![]()
Het wordt toch weer tijd voor gezonde hapjes .. komkommers, etc...
![]()
again..
dat was dan wel mijn mooie slanke geweldige zusje geweest bij wie ik in het niet val...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, het komt niet uit, maar hier maak ik tijd voor, dus je(jullie) bent(zijn) toch van harte welkom.![]()
(vanavond al even alle kranten en folders doorgespit en opgeruimd, en alle rekeningen in de compie gezet.
Hoef ik het morgen niet te doen... voorbedachte rade..)
Hoe zit het met't weer... volgende week kan ook. Pimber kon nu niet. Of combineer je het ergens mee?
[..]
Is dat een reclame voor een merk autoradio's?![]()
Het zou een zus van Faithy kunnen zijn.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:34 schreef Knuffelslet het volgende:
damn, wat doe ik hier nog?
oh ja, MF lag plat
Morgenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:35 schreef Knuffelslet het volgende:
wanneer wordt er weer gemeet?
tot aan half februari kan ik iig op zondag niet![]()
andere verplichtingen enzo.. toneel op mn oude school heeft me nodig
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:49 schreef Knuffelslet het volgende:
morgen mag ik van de arbo de deur niet uit..
moet wel ff die lege fles rose en die bierflesjes discreet uit mijn woning verwijderen vrees ik
tikken gaat voor mijn doen ook verdacht langzaam
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:51 schreef Knuffelslet het volgende:
vannacht om half 2 heb ik in mn badjas en op mn sloffen de straat door gerend achter mn motorhoes aanwas net optijd
oh, en mn sleutels zaten ook nog in het contact
gelukkig had ik een schijfremslot
domme hoer ben ik ook af en toe..
zo maar 's checken of de hoes er nu nog wel omheen zit
officiele baaldagquote:
Gewoon telefoon van de haak gooien en lekker rijdenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:59 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
officiele baaldag
nah, beetje ziekig, niets te doen op mn werk
en beetje baaldag dus
morgen nog 1, dan vrijdag nog maar even werken
ze komen aan huis controlerenquote:Op donderdag 2 november 2006 02:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon telefoon van de haak gooien en lekker rijden
Dan zeg je toch dat je slaapt?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:39 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ze komen aan huis controleren![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 02:32 schreef Knuffelslet het volgende:
[Centraal] Rijbewijs/ Rijles Topic (deel 73)
En in de rest van de tijd ben je een normale of slimme hoer?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:51 schreef Knuffelslet het volgende:
De aandacht voor de gastvrouw des huizes zou echt niet minder zijn geweest.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:33 schreef Knuffelslet het volgende:
dat was dan wel mijn mooie slanke geweldige zusje geweest bij wie ik in het niet val...
leuke BBQ was dat geweest dan
quote:
quote:
quote:
quote:
Morning allquote:
Wat een mannetje die wbquote:Op donderdag 2 november 2006 09:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De aandacht voor de gastvrouw des huizes zou echt niet minder zijn geweest.
Het is toch gewoon een groepsgevoel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Morning allen Hicham.
![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 november 2006 09:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De aandacht voor de gastvrouw des huizes zou echt niet minder zijn geweest.
Het is toch gewoon een groepsgevoel?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Morning allen Hicham.
![]()
Pics!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:01 schreef kratjuh het volgende:
Potverdorie die receptionistes hier worden steeds lekkerder ..
Op je nieuwe werk?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:01 schreef kratjuh het volgende:
Potverdorie die receptionistes hier worden steeds lekkerder ..
ag, gewoon uitkijken naar hicham op een kawaquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
Over SMS gesproken
Ik had dus zojuist een rit van 260 km, heenweg zo een 3,5 uur over gedaan, terugweg 2 uur. 16.00 van huis, 0.00 weer thuis. En dat alles voor niets, mijn vracht werd geweigerd.(te laat, stond 1,5 uur letterlijk stil op de snelweg) Dus ik jewets, ik ge SMS't naar Radio 538 voor de Fuck you Top 5. Dat het Kruidvat DC de tering mocht krijgen.
Werd ie voorgelezen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hehehee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikquote:Op donderdag 2 november 2006 10:00 schreef -XX- het volgende:
Wat is het nog vroegIk heb het gevoel alsof ik al een halve dag op school zit
![]()
anyway... Wuaa, wie hebben hier alleen een M-f stickertje ?
Op me motorquote:Op donderdag 2 november 2006 11:26 schreef Knuffelslet het volgende:
bovenin Algemene Motorpraat (forum 1) staat een sticky van Orpheus waar je die dingen kan bestellen
formuliertje invullen --> geld overmaken --> afwachten --> plakken
maar ehm.. waar wil je die opplakken dan?
oh en MF is weer 's kapot, daarom ben ik hier ook
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had gisteren een tentamen en ik heb nog steeds niet geleerd ...
Ja, het weer....quote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, het komt niet uit, maar hier maak ik tijd voor, dus je(jullie) bent(zijn) toch van harte welkom.![]()
(vanavond al even alle kranten en folders doorgespit en opgeruimd, en alle rekeningen in de compie gezet.
Hoef ik het morgen niet te doen... voorbedachte rade..)
Hoe zit het met't weer... volgende week kan ook. Pimber kon nu niet. Of combineer je het ergens mee?
Nee, nieuwe baan is pas 2 januari ..quote:Op donderdag 2 november 2006 11:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Op je nieuwe werk?Goed begin dan hehhhh!!!
![]()
Zit net even een half uurtje mee te werken maar nu ik dit lees gaat de PC uit en gaat ik weer slapenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, het weer....
Ik heb inmiddels de gegevens ontvangen omtrent je WITSEC (Witness Protection Program) cq motorsloop cq lovenest![]()
Bij deze zeg ik de micromeet af omdat het je de volgende week beter uitkomt![]()
Niet omdat de weersverwachting regen, hagel en een stevige wind uit het NW voorspeld![]()
![]()
Bedankt voor de gastvrijheid in ieder geval![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
Over SMS gesproken
Ik had dus zojuist een rit van 260 km, heenweg zo een 3,5 uur over gedaan, terugweg 2 uur. 16.00 van huis, 0.00 weer thuis. En dat alles voor niets, mijn vracht werd geweigerd.(te laat, stond 1,5 uur letterlijk stil op de snelweg) Dus ik jewets, ik ge SMS't naar Radio 538 voor de Fuck you Top 5. Dat het Kruidvat DC de tering mocht krijgen.
Werd ie voorgelezen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hehehee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee! Meelopers.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:00 schreef -XX- het volgende:
anyway... Wuaa, wie hebben hier alleen een M-f stickertje ?
Lees ik er weer over heen...quote:Op donderdag 2 november 2006 11:40 schreef BazzieK het volgende:
Zit net even een half uurtje mee te werken maar nu ik dit lees gaat de PC uit en gaat ik weer slapen![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:31 schreef Rib-i het volgende:
Sowieso maak je grote kans om s'avonds op de radio te komen..quote:Op donderdag 2 november 2006 12:15 schreef Makster het volgende:![]()
En nu hopen dat het DC de radio op 538 heeft![]()
Back it up mèn.quote:Update 11:20: Een tabel van de database is na reparatie helemaal leeg, we zijn aan het kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen.
Maar heb ik daarvoor de woonkamer en de WC gedweild vanochtend? Zelfs nog voor het ontbijt.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:31 schreef Rib-i het volgende:
Bij deze zeg ik de micromeet af omdat het je de volgende week beter uitkomt![]()
Niet omdat de weersverwachting regen, hagel en een stevige wind uit het NW voorspeld![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had te weinig dataverkeer in mijn Photobucket account. Dat is nu opgelost.![]()
Zon brommer heb ik gehad, honda c70quote:Op donderdag 2 november 2006 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had te weinig dataverkeer in mijn Photobucket account. Dat is nu opgelost.![]()
relaxdquote:Op donderdag 2 november 2006 13:12 schreef BazzieK het volgende:
Psiegoloogies rapport binnen van de plisie en ik wordt niet opgehaald door de mannen met de witte pakken![]()
![]()
Op dat antwoord moet ik nog even wachtenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar ook niet door de mannen in de donkerblauwe pakken?
ow dus opzich ziet het er wel goed uitquote:Op donderdag 2 november 2006 13:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op dat antwoord moet ik nog even wachtenOp alle competenties behalve overwicht, waar ik een puntje te laag haal, scoor ik vereist of hoger en kwa intelligentie zit ik bij de hoogste 15% voor mijn niveau. Moet nu afwachten wat de plisie van de resultaten vindt en of ze me nog terug willen zien
Toeters dr af, en geen spiegels of knippers, relaxte toerentellerquote:Op donderdag 2 november 2006 13:17 schreef Worldbeater het volgende:
Polletje!!
What is it going to be.. knipperlichten van de Aprilia.. of de spiegels op de XJ zetten......
[afbeelding]
![]()
Mooie toerenteller met laptimer.![]()
[afbeelding]
Ik zocht een rechterluchtinlaat en een contactslot, verschillenden op internet wil daar geld voor neertellen.
Misschien straks nog in de andere kratjes neuzen.......![]()
Ik ben wel benieuwd hoe het toetert.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:19 schreef Snelwagen het volgende:
Toeters dr af, en geen spiegels of knippers, relaxte toerenteller![]()
Het geeft een prachtige melding hierquote:Op donderdag 2 november 2006 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
MF leeft bijna..........anyway, ik ga wat doen.
![]()
![]()
Eerst maar eens alles afstoffenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:17 schreef Worldbeater het volgende:
Polletje!!
What is it going to be.. knipperlichten van de Aprilia.. of de spiegels op de XJ zetten......
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Ik zocht een rechterluchtinlaat en een contactslot, verschillenden op internet wil daar geld voor neertellen.
Had slechter kunnen zijn jaquote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ow dus opzich ziet het er wel goed uit![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het toetert.![]()
MF leeft bijna..........anyway, ik ga wat doen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het geeft een prachtige melding hier![]()
Kga ook wat doen, battlefield
![]()
heb je niet allebei nodigquote:Op donderdag 2 november 2006 13:17 schreef Worldbeater het volgende:
Polletje!!
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Wat... de spiegels+knipperlichten of de luchtinlaten+contactslot?quote:
Op talent... je kan het...quote:straks een toets, waar ik niks voor geleerd heb![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
Nee! Meelopers.Als ik stickers ga plakken maak ik 'em zelf wel.
![]()
Je moet toch wat als je alleen een paar uur in de auto zitquote:Sowieso maak je grote kans om s'avonds op de radio te komen..
WB was drie jaar geleden regelmatig op de radio als hij weer eens laat onderweg was uit het werk.![]()
Hij vraagt waar ie vandaag zijn tijd aan moet besteden denk ik, volgende week weer tijd voor het volgende onderdeel.quote:
Hehehe, kwam mij wel goed uit... heeft me wel goed gedaan die 2 uurtjes slaap extra derbij pakken.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:31 schreef Rib-i het volgende:
Ja, het weer....
Ik heb inmiddels de gegevens ontvangen omtrent je WITSEC (Witness Protection Program) cq motorsloop cq lovenest![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:51 schreef Knuffelslet het volgende:
vannacht om half 2 heb ik in mn badjas en op mn sloffen de straat door gerend achter mn motorhoes aanwas net optijd
oh, en mn sleutels zaten ook nog in het contact
gelukkig had ik een schijfremslot
zo maar 's checken of de hoes er nu nog wel omheen zit
En steeds dezelfde muziek.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
Maar soms staat echt 14 uur lang de radio aan, hoor je alles 100 keer voorbij komen van "vertel mij waarom jij zo vroeg op bent" en 6 uur lang "een hele goede morgen". Tot "vertel mij waarom jij zo laat nog wakker bent". Ja mi jong, ik ben zo levenloos dat ik de hele dag werk, wat mot je nou![]()
quote:Maar dan volgende week vrijdag het liefst eigenlijk? Weer even kijken of we WB kunnen porren. Vrijdag is misschien wel de " 's avonds krijg ik hem niet meer omhoog, dus kijken we samen SBS6 om in the mood te komen" dag voor hem ...![]()
Dealquote:Op donderdag 2 november 2006 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Neem maar halal vlees mee. Ik kook, bak en braad'et wel.![]()
Slapen hoort ook nog tot de mogelijkheden, Nick is er dan niet, en ik heb nòg een slaapkamer over.quote:
kan ik me aanmelden?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En steeds dezelfde muziek.Duurt soms weken dat bepaalde oude nummers ineens veel gedraaid worden.
![]()
[..]
![]()
Neem maar halal vlees mee. Ik kook, bak en braad'et wel.![]()
Ik eet alles dat niet meer beweegtquote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Deal
Rib-I?
BazzieK?
... etc.![]()
Ah Joeri ja... die Joeri tochquote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef Knuffelslet het volgende:
MF nog steeds doood.....
wel triest.. Joeri zou me sms-en alsie 't weer deed terwijl ik lag te slapen![]()
het gaat om de idee, niet om joeriquote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ah Joeri ja... die Joeri toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kennen we niet .. willen we die kennen.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef Knuffelslet het volgende:
wel triest.. Joeri zou me sms-en alsie 't weer deed terwijl ik lag te slapen![]()
Ik lust alles.quote:
Rustig aan, maar 1 tegelijk mag de aanval openen.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kennen we niet .. willen we die kennen.![]()
![]()
Verkapt.. ik heb een vriendjûh?![]()
ik heb geen vriendjuh hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kennen we niet .. willen we die kennen.![]()
![]()
Verkapt.. ik heb een vriendjûh?![]()
[..]
Ik lust alles.![]()
Ik had ruzie met de preview, dus was ff later.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef worldpimber het volgende:
Rustig aan, maar 1 tegelijk mag de aanval openen.![]()
ai.. dan doe ik wel gewoon alsof ik op mn werk zit de dagen ernaquote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen als je dan de volgende dagen wel gewoon netjes op je werk verschijnt.
Koffie?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef Knuffelslet het volgende:
oh, maar ik ben wel taai hoor.. doe 's lief WB B}:|
ik heb trouwens jouw zonnebril hier nog steeds
Subtiele massage dus van de bovenste aanhechting van de nekspieren.quote:
Weer 10 jaar van mijn leven af door verbrande salmonella kip te etenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:31 schreef Knuffelslet het volgende:
nee dank je
dus, wanneer gaan we BBQ-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |