quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
59 euro.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
En dat voor +- ¤63,- (schuurmachine, schroef/boormachine, decoupeerzaak + werkbankje)
Mooi, excuses voor het weinige posten aanvaard.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Top, kon niet beter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
liefde = die chatvriendin![]()
Nog ff en je bent meer geld kwijt aan alle gereedschap dan als je een 'goede' motor had gekochtquote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
Sleutelen kan ik niet .. maar een spullen dat ik heb.....![]()
[afbeelding]
Gelukkig heb ik een groot kofferbakkie.![]()
[afbeelding]
Een lasapparaat, kolomboormachine, decoupeerzaag, accuboormachine, een werkbank, een 18 delige schroevedraaierset. En pepernoten met witte chocolade en yoghurt.![]()
ik kan niet eens typen daar ban ik veel te labiel voorquote:
Redelijk duurzame investeringen hoop ik......... kan een beetje alles maken op den duur....quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
Nog ff en je bent meer geld kwijt aan alle gereedschap dan als je een 'goede' motor had gekocht
dat je het gereedschap hebt wil niet zeggen dat je het kan gebruikenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Redelijk duurzame investeringen hoop ik......... kan een beetje alles maken op den duur....![]()
Heb een uitlaatje van de Aprilia verkocht voor 40 euro.Rest nog 60 euro van die uitgave.
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef ikookhier het volgende:
ABSnu alleen nog in mijn onderbroekje
En dat is een groot feit.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
dat je het gereedschap hebt wil niet zeggen dat je het kan gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Worldbeater op 01-11-2006 19:57:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef ikookhier het volgende:
ABSnu alleen nog in mijn onderbroekje
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:33 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater, komt het morgen uit. Ik was van plan om rond 14:00 - 14:30 bij jou aan te komen waaien![]()
Woooot een kikkerquote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
w00000000000000000000000000000t
Hmm ik als voormalig-choppernicht kan zeggen: Daar kan ik 't allebei wel op ..quote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
w00000000000000000000000000000t
quote:
Zal wel dikke tepels hebben van de koude tankquote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm ik als voormalig-choppernicht kan zeggen: Daar kan ik 't allebei wel op ..![]()
Geeft niks, dan kan de melk er makkelijker uit ..quote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Zal wel dikke tepels hebben van de koude tank![]()
Ervaring mee zeker ..quote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef Rib-i het volgende:
Als ik chopperliefhebber zou zijn, zou ik me meer zorgen maken over de zadel trouwens. Zo'n Corbin zadel kan niet tegen alle vloeistoffen
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi, excuses voor het weinige posten aanvaard.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey jij ... Dat je 't ff weet ... Ik ben stikjaloers ...
Ik wil ook een leven hebben ..
Tsjah, die schijnheilige wielrenner-wannabe's hiero durven er niet voor uit te komen ..quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tsjah, die schijnheilige wielrenner-wannabe's hiero durven er niet voor uit te komen ..
Ik wel, ik heb toch geen flauw idee wat ik doe ..
En dan maar zien wie zich aangesproken voelen ..
Ik ben vandaag in een Bert Visscher-bui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikke ikke ikkequote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tsjah, die schijnheilige wielrenner-wannabe's hiero durven er niet voor uit te komen ..
Ik wel, ik heb toch geen flauw idee wat ik doe ..
En dan maar zien wie zich aangesproken voelen ..
Ik ben vandaag in een Bert Visscher-bui
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]Mja kost allebei geld, je kunt op beide rijden en met beide pronken, kwestie van prioriteiten stellen dus ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Motoren kan je makkelijker nieuwe onderdelen op plakken als ze aftakelenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja kost allebei geld, je kunt op beide rijden en met beide pronken, kwestie van prioriteiten stellen dus ..
Kan bij vrouwen net zo makkelijk, maar 't kost wat meer geld en discipline ..quote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Motoren kan je makkelijker nieuwe onderdelen op plakken als ze aftakelen
quote:
En nog een overeenkomst is dat je met beide kan kijken hoever je kan gaan alvorens je er schade van gaat ondervindenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja kost allebei geld, je kunt op beide rijden en met beide pronken, kwestie van prioriteiten stellen dus ..
Bij de motor is het resultaat meteen optimaal en een motor hoef je nie te overtuigenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan bij vrouwen net zo makkelijk, maar 't kost wat meer geld en discipline ..
Zweep doet wonderen ..:')quote:Op woensdag 1 november 2006 20:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij de motor is het resultaat meteen optimaal en een motor hoef je nie te overtuigen
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zweep doet wonderen ..:')
Je hebt nog een hoop te leren ..
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:56 schreef Rib-i het volgende:
Het is maar goed dat er vrouwen zijn, anders zou het op kantoor en op personeelsfeestjes regelmatig naar poep ruiken
Oh vuile sletquote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Das sind die Vliegende Panters ja ...
Meneer de Boer, kassa 3 .. [afbeelding]
Trustenquote:
Hoe is het met je motor, veel belangrijkerquote:Op woensdag 1 november 2006 22:48 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat heeft geen discipline om thuis te studeren. Terwijl tentamens al over twee weken zijn.![]()
Al over twee weken?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:48 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat heeft geen discipline om thuis te studeren. Terwijl tentamens al over twee weken zijn.![]()
Motor staat nog steeds stil. Ketting spannen en een nieuw... hoe heet da? Zo'n sub-frame voor de bovenkuip erop en rijden maar.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trusten![]()
[..]
Hoe is het met je motor, veel belangrijker![]()
quote:
en dan vind ie het gek dat ie geen dicipline heeft om te lerenquote:
Ik had gisteren een tentamen en ik heb nog steeds niet geleerd ...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef Crashcat het volgende:
[..]
![]()
Je wilt niet weten hoe ver ik achter loop.
Plus het feit dat de dagen voorbij vliegen.![]()
Wat wilt gij als ge al 7 jaar niet gestudeerd heeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en dan vind ie het gek dat ie geen dicipline heeft om te lerendat heb ik 3 dagen voor een tentamen nog niet eens
Praat het maar goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:12 schreef Knuffelslet het volgende:
Fok! deed raar op het werk met posten enzo..
dacht even dat ik weer gebanned wasmaar het viel mee
![]()
dus nu vanaf huis maar ff posten
nee, het duurt ook weer 10 weken tot de herkansingquote:Op woensdag 1 november 2006 23:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had gisteren een tentamen en ik heb nog steeds niet geleerd ...
ik moet eigenlijk ook eerder beginnen met leren... maar ja, ben lui enzo, schiet echt niet op...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wat wilt gij als ge al 7 jaar niet gestudeerd heeft.![]()
Heb een lappie aangeschaft.. Ga voortaan ongeacht de roosters om negen uur naar de school en probeer daar tot zes uur te blijven om werk in te halen en te leren. Dat moet wel lukken.
Eigen huis is the comfortabel om te studeren.![]()
Ik ging net even terug lezen / reageren, zag dat ik wat gemist had, maar moest ff elders wat sussen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:28 schreef BazzieK het volgende:
Anders negeer je even 2 prangende vragen in het vorige en dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het komt niet uit, maar hier maak ik tijd voor, dus je(jullie) bent(zijn) toch van harte welkom.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:33 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater, komt het morgen uit. Ik was van plan om rond 14:00 - 14:30 bij jou aan te komen waaien![]()
Is dat een reclame voor een merk autoradio's?quote:
Heb totaal geen ideequote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, het komt niet uit, maar hier maak ik tijd voor, dus je(jullie) bent(zijn) toch van harte welkom.![]()
(vanavond al even alle kranten en folders doorgespit en opgeruimd, en alle rekeningen in de compie gezet.
Hoef ik het morgen niet te doen... voorbedachte rade..)
Hoe zit het met't weer... volgende week kan ook. Pimber kon nu niet. Of combineer je het ergens mee?
Die had ze dan wel eens uit mogen nodigen voor de BBQquote:[..]
Het zou een zus van Faithy kunnen zijn.![]()
Hoogvliet... Pimber knows it all.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
Heb totaal geen ideeWaar woon je overigens, dat weten zowel Rib-I als ik niet
Zal hem wel even smsen over wat we nu doen en dat wordt vast wel ergens doorgegeven
![]()
Dan had je niets meer gezegd.. alleen maar ...quote:Die had ze dan wel eens uit mogen nodigen voor de BBQ
Bewaar wat voor morgenquote:
But I dont know pimberquote:Op donderdag 2 november 2006 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoogvliet... Pimber knows it all.
Pimbers nummer of msn heb ik nietquote:Kan je vast sms'en... msn'en .. etc.. ow wacht, heb je mobiele nummer geloof ik. (copy paste Fok!)
Nee joh, ben geen middelmatige nerdquote:Slaap je al..... Ping!![]()
Denk dat dat jullie indruk over mij alleen maar ten goede was gekomenquote:[..]
Dan had je niets meer gezegd.. alleen maar ...![]()
Hoezo SMS? Is die niet telefonisch bereikbaar?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:40 schreef BazzieK het volgende:
0633821292
Anders ben je ff gelollerpwned met je grote muil over mijn verhaal vs Faithy en de BBQ. Overkomt je nu precies hetzelfdequote:Op woensdag 1 november 2006 23:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Anders negeer je even 2 prangende vragen in het vorige en dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
Ook welquote:Op donderdag 2 november 2006 00:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoezo SMS? Is die niet telefonisch bereikbaar?![]()
Faithy's adres was anders wel beschikbaar via je broer luie aarschquote:Op donderdag 2 november 2006 00:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders ben je ff gelollerpwned met je grote muil over mijn verhaal vs Faithy en de BBQ. Overkomt je nu precies hetzelfdeBehalve dan dat Pepijn uiteindelijk wel reageert ....
Het ging niet om het adres, het ging om je seksuele avances in het vorige topic.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Faithy's adres was anders wel beschikbaar via je broer luie aarsch![]()
Te laat, heb er nog zeven... begin wel maagkrampen te krijgen.quote:
S'ochtends een man... etc..quote:OMG, wat een vage dag, wat een slaapritme, ik denk dat ik ga trippen.
![]()
Ik mail Ribbol wel ff het adres, ik weet echt niet of ik morgen wel kan komen (geestelijk, fysiek, weertechnisch gezien
)
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:42 schreef BazzieK het volgende:
Je bent duidelijk een ervaren sms versierdertOver zo'n sms doe ik 3 dagen
Sexuele avances?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het ging niet om het adres, het ging om je seksuele avances in het vorige topic.
Ja... ik had het al gezien hier op pagina 1 .. moest alleen eerst ff administratie doen.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:44 schreef worldpimber het volgende:
Behalve dan dat Pepijn uiteindelijk wel reageert ....
Niet vaag praten..... quoten is de zaak...quote:Op donderdag 2 november 2006 00:47 schreef worldpimber het volgende:
Het ging niet om het adres, het ging om je seksuele avances in het vorige topic.
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
Over SMS gesproken
Ik had dus zojuist een rit van 260 km, heenweg zo een 3,5 uur over gedaan, terugweg 2 uur. 16.00 van huis, 0.00 weer thuis. En dat alles voor niets, mijn vracht werd geweigerd.(te laat, stond 1,5 uur letterlijk stil op de snelweg) Dus ik jewets, ik ge SMS't naar Radio 538 voor de Fuck you Top 5. Dat het Kruidvat DC de tering mocht krijgen.
Werd ie voorgelezen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hehehee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:50 schreef worldpimber het volgende:
Over SMS gesproken
Ik had dus zojuist een rit van 260 km, heenweg zo een 3,5 uur over gedaan, terugweg 2 uur. 16.00 van huis, 0.00 weer thuis. En dat alles voor niets, mijn vracht werd geweigerd.(te laat, stond 1,5 uur letterlijk stil op de snelweg) Dus ik jewets, ik ge SMS't naar Radio 538 voor de Fuck you Top 5. Dat het Kruidvat DC de tering mocht krijgen.
Werd ie voorgelezen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hehehee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm .. moet ik hier nu echt tijd in stekenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:49 schreef Worldbeater het volgende:
Niet vaag praten..... quoten is de zaak...![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm .. moet ik hier nu echt tijd in steken?
Ik zal ff kijken wat ik voor je kan doen m8 [afbeelding]
Komt zij naar de volgende meet? Want dan ga ik morgen niet naar college en ga dan mijn motor rijklaar maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het zou een zus van Faithy kunnen zijn.![]()
Achteraan sluitenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:53 schreef Crashcat het volgende:
Komt zij naar de volgende meet? Want dan ga ik morgen niet naar college en ga dan mijn motor rijklaar maken.
Valt me tegen van je, meer rotzooi eten wordt je er imuum voorquote:Op donderdag 2 november 2006 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Te laat, heb er nog zeven... begin wel maagkrampen te krijgen.![]()
Luister naar pimber, bewaar er watquote:[..]
S'ochtends een man... etc..![]()
![]()
![]()
Ik stel naar bed gaan ook al even uit, toch nog maar wat drinken, en weer, en weer, en dan komt de derde portie kruidnootjes weer op tafel.![]()
![]()
quote:[..]
![]()
Ja... ik bel ook nooit... zelfs niet met mijn meisje.Wel 10 keer 5 sms'jes lang per keer // per dag.
Bellen kost teveel tijd en aandacht.![]()
*kop* zegt meer over jouw levenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:56 schreef BazzieK het volgende:
mijn hele levensverhaal pratend uit de doeken kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |