Op de voorpagina van de telegraaf met grote letters: "SEKS IN DE GOUDEN KOOI"quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd of dit incident tussen hun blijft. En mocht dat zo zijn of de bewoners het in het huis in 1 van de kranten lezen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de voorpagina van de telegraaf met grote letters: "SEKS IN DE GOUDEN KOOI"
![]()
AFTREKKEN in DGK!quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd of dit incident tussen hun blijft. En mocht dat zo zijn of de bewoners het in het huis in 1 van de kranten lezen.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!H!quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia zal er weer zo een draai aan weten te geven dat alles om haar draait. Jaloers, ik ben niet jaloers hoor Brian, wil je mijn harde tepels nog ff zien.![]()
Vertel eens.. Ik heb het allemaal een beetje gemist...quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:41 schreef scanman01 het volgende:
Andermaal weer iets van nena wat je totaal niet verwacht had (ik tenminste niet). Het is wel een avond/nacht vol verrassingen
Nena heeft Brian afgetrokkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:34 schreef My_ het volgende:
[..]
Vertel eens.. Ik heb het allemaal een beetje gemist...![]()
Dat zou een stunt zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mischien verteld Lesley het Bart wel , Bart mept dan Brian op zin hoofd omdat hij van zijn kleine zusje af moet blijven ; -)
Ja ik dacht ook echt donderdag voor Bart en Lesley..quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:49 schreef happyme28 het volgende:
Nee, hij komt vanavond voor iedereen. Aanstaande donderdag is er een dinertje voor Lesley en Bart alleen.
Ik heb heel wat gemist vannachtmaar ik vind het niet zo slimme zet van Nena, denk ook dat ze er vandaag spijt van zal hebben.
Sylvia en Evil zitten ook gezellig aan de tafel nu![]()
Bart heeft hem gebeld pas geleden. Toen zei die kok ook dat hij zaterdag zou komen en dan donderdag dus nog een keer. Vandaag is voor de hele groep en donderdag voor B&L.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook echt donderdag voor Bart en Lesley..
Dus we zullen zien
Ik denk ook dat Nena enorme spijt heeft.. ben benieuwd ook of het uitlekt naar de andere miljonairs...
Ja wat denk jij! Natuurlijk!!!!quote:
Jij had ook niet verwacht hè, dat Nena zo ver zou gaan? We hebben ons beide behoorlijk vergist.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat denk jij! Natuurlijk!!!!
En ook een aankondiging in de preview.
Ik ook... weet ook niet of ik het wel zo leuk vind.. ( niet jaloers , maar ach.. ik had dat gedraai van Brian nog wel even willen aanschouwen zonder dat hij "scoort" ... Maar wie weet wordt het nu nog erger ; -)quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij had ook niet verwacht hè, dat Nena zo ver zou gaan. We hebben ons beide behoorlijk vergist.
Dat 'cockteasen' deed ze eergisteren, toen ze hem iedere keer BIJNA aanraakte. Dat van vannacht kun je niet echt 'teasen' meer noemenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
]
Maar ze heeft het dus niet afgemaakt... een échte cockteaser dus.
Nee, dat is intens gemeen pesten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'cockteasen' deed ze eergisteren, toen ze hem iedere keer BIJNA aanraakte. Dat van vannacht kun je niet echt 'teasen' meer noemen
Ik zou dat het toppunt van teasen willen noemen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'cockteasen' deed ze eergisteren, toen ze hem iedere keer BIJNA aanraakte. Dat van vannacht kun je niet echt 'teasen' meer noemen
Dan wil ik iedere avond wel zo geteased wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dat het toppunt van teasen willen noemen!
Na zo'n 'avondje Natasia' ga je toch een stuk genuanceerder denken over vrouwenmishandeling!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:17 schreef Fikkert het volgende:
we hebben een 'hildestream' op 1 ..... of is het bart zn tweelingbroer
ik ben al weer klaar met natasia voor vandaag... bah
En dan iedere avond daarna naar de wc om het zelf af te maken? Nou veel plezier dan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wil ik iedere avond wel zo geteased worden
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef demins het volgende:
[..]
Na zo'n 'avondje Natasia' ga je toch een stuk genuanceerder denken over vrouwenmishandeling!![]()
Had je exclusiviteit gewild?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Ligt bij jullie stream 1 ook plat?
ja bart die hilde na doetquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Ligt bij jullie stream 1 ook plat?
Ja, dat aftrekken ging heftig te keer. Waarschijnlijk te XXX-rated of zo???quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie het let's get it on filmpje al gezien op talpa?
Daar zie je idd dat Nena met haar hand in Brian's broek gaat. Het aftrek stukje later zit er niet in trouwens. Heel apart.
Nou ja, verkeerd woord, maar de stem van een redactie lid die in het huis te horen is, maar da's zo lang typen.quote:
Als ik lesley's hints zo af en toe goed begrijp vind ze dat zelf ook ; -)quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt lachend dat haar vriendinnen een grote bek hebben.
Lesley: "Wat zeiden ze dan?"
Bart: "Niks.... iets met actie ofzo"
(bedoelden ze dat Bart eens in actie moet komen?)
Dan moet ze zelf ook eens in actie komen. Waarom moet ze afwachten? Het is 2006 !quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ik lesley's hints zo af en toe goed begrijp vind ze dat zelf ook ; -)
Overdag stelt Brian ook niets voor. Hij doet het steeds 's nachts in bed. Die mogelijkheid heeft Bart niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:01 schreef moowriece het volgende:
Wat Brian teveel heeft aan love power, heeft Bart een groot tekort aan
Ik blijf het "apart" vinden, dat ze niet gezoend wilde worden, maar 'm wél begon af te trekken. Had het sowieso niet verwacht, dat ze iets in die richting zou doen. Nena is wederom in mijn achting gestegen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena betaalde Brian handje contantje voor al zijn inspanningen.
heerlijk,.. bartjuh bartjuh bartjuhquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:27 schreef Day het volgende:
Lachen dit!
Nena, Brian, Natasia en Stefan zitten Bart te zieken.
Nena had verwacht dat het niet gezien werd. Daarom lag het kussen er ook voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik blijf het "apart" vinden, dat ze niet gezoend wilde worden, maar 'm wél begon af te trekken. Had het sowieso niet verwacht, dat ze iets in die richting zou doen. Nena is wederom in mijn achting gestegen.![]()
![]()
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:35 schreef Fikkert het volgende:
dat paard gaat zo een trap verkopen aan natasia
Voor talpa ging het trekken wat te ver blijkbaar. Zit niet in het filmpje op hun site. Nena's hand in Brian's broek wel trouwens. Was idd ook overduidelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nena had verwacht dat het niet gezien werd. Daarom lag het kussen er ook voor.![]()
Zoenen zou honderd procent opgemerkt worden.
Helaas voor Nena, liep het anders.
Ja, jammer zeg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Helaas voor Nena, liep het anders.
Dat was echt net lingo, of niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor talpa ging het trekken wat te ver blijkbaar. Zit niet in het filmpje op hun site. Nena's hand in Brian's broek wel trouwens. Was idd ook overduidelijk![]()
Brian was al uren bezig met haar. Strelen, aaien enz enz.... en het heeft resultaat gehadquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vind het wel grappig dat Brian voor het trekincident rustig minutenlang Nena haar hand aan het insmeren was met handcreme. Vervolgens legt Nena subtiel de kussen ervoor en begint met de handjob.
De volhouder wint, zeggen ze welquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian was al uren bezig met haar. Strelen, aaien enz enz.... en het heeft resultaat gehad
En dat is Brian absoluut. Wat een doorzetterquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:44 schreef moowriece het volgende:
[..]
De volhouder wint, zeggen ze wel
De aanhouder bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:44 schreef moowriece het volgende:
[..]
De volhouder wint, zeggen ze wel
Ze mag sowieso niks zeggen, over wat ze gezien heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuws of Lesley het überhaupt al weet, want het was vannacht he? En of ze het wel mag zeggen dan.
Denk het ook, hij ging daarna in zijn eigen bed liggen. Mission accomplished.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
En dat is Brian absoluut. Wat een doorzetter![]()
Het was duidelijk dat dit wel zijn doel was.
Zij heeft wel een erg relaxe rol in de DGK. Ze kan thuis alles op Internet en in de media volgen, en is tegelijkertijd een steeds interessanter onderdeel van het programma.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze mag sowieso niks zeggen, over wat ze gezien heeft.
Oeps, ja... you got mequote:Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De aanhouder bedoel je zeker?![]()
En ze verdient er volgens mij nog geld mee ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zij heeft wel een erg relaxe rol in de DGK. Ze kan thuis alles op Internet en in de media volgen, en is tegelijkertijd een steeds interessanter onderdeel van het programma.
Uiteraard. Ze wordt gewoon ingehuurd als paardrijd-instructrice.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En ze verdient er volgens mij nog geld mee ook.
Lijkt me vooral ook erg lastig trouwens. Helemaal als je vriendje (zo kunnen we Bart inmiddels wel noemen volgens mij) in het huis zit. Stel je voor dat ze een complot tegen Bart aan het smeden zijn en zij weet het. Dan kan ze dus niets zeggen. Lastig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zij heeft wel een erg relaxe rol in de DGK. Ze kan thuis alles op Internet en in de media volgen, en is tegelijkertijd een steeds interessanter onderdeel van het programma.
En geliefd bij de kijker. Totzover een van de grote winnaars. Voert haar hobby uit, misschien wel in love, wordt BN'er en krijgt nog geld toe ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
En ze verdient er volgens mij nog geld mee ook.
Dat is wel erg lastig ja, schuldgevoel kan opspelen misschien. Of stel dat Bart een opmerking maakt die haar niet bevalt dat zij ziet op Internet. Bart zal daar misschien ook wel steeds meer rekening mee gaan houden in het huis.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me vooral ook erg lastig trouwens. Helemaal als je vriendje (zo kunnen we Bart inmiddels wel noemen volgens mij) in het huis zit. Stel je voor dat ze een complot tegen Bart aan het smeden zijn en zij weet het. Dan kan ze dus niets zeggen. Lastig.
Lesley vertelde dat haar vriendinnen helemaal in een deuk lagen. Ontmoet ze eindelijk de man van haar leven en zit hij een paar jaar vast in een huisquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En geliefd bij de kijker. Totzover een van de grote winnaars. Voert haar hobby uit, misschien wel in love, wordt BN'er en krijgt nog geld toe ook.
Daar zat Bart dus ook over in. Daardoor liep het afspraakje laatst bijna mis. Maar ze heeft hem goed duidelijk gemaakt dat dat absoluut niet was. Bart heeft beloofd nooit meer aan haar te zullen twijfelen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:59 schreef moowriece het volgende:
Het zou trouwens wel een enorme valse stunt zijn als Lesley later bekend maakt aan Bart:"Sorry hoor, maar het was allemaal nep. Ik heb nix met je. Het was alleen maar een spel, weet je. Dat wist je van tevoren toen je de villa inging". En daarna een close-up van de totaal onthutste Bart.
De mensen waar een bedrijf achter zit krijgen geen geld. Carlos en de kok bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze wordt gewoon ingehuurd als paardrijd-instructrice.
Whehehe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hou dat paardje maar stevig vast Nena, hij is nu wel warm.![]()
Brian gek op Nena, maar Nena is gek op Bart, maar Bart is gek op Lesley, dus gaat Nena maar met Brian.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef moowriece het volgende:
Lesley en Nena: allebei gek op Bart..Tja...
Klinkt logischquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian gek op Nena, maar Nena is gek op Bart, maar Bart is gek op Lesley, dus gaat Nena maar met Brian.
Zoiets?
Dat Lesley gek op Brian wordt zit er vast niet in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian gek op Nena, maar Nena is gek op Bart, maar Bart is gek op Lesley, dus gaat Nena maar met Brian.
Zoiets?
Die kans is vrij klein jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat Lesley gek op Brian wordt zit er vast niet in.![]()
Geniaal.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zegt dat Nena los gaat.
Bart: "Wanneer ga jij los?"
Lesley: "Moet je hem horen"
Dat mens doet niks anders dan zeiken zeiken zeiken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Dan vertelt Natasia even aan Lesley waarom ze zo'n hekel heeft aan Sylvia. Lesley knikt maar een beetje.
Oei, komt er een kleine kink in de kabel tussen de relatie van Bart en Brian.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:50 schreef moowriece het volgende:
Nena fluisterde net tegen Bart dat Brian het niet leuk vond dat zij met Bart omgaat.
Zou dit misschien een plan zijn van Nena om Bart en Brian tegen elkaar uit te spelen zodat zij uiteindelijk overblijft??quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Oei, komt er een kleine kink in de kabel tussen de relatie van Bart en Brian.
Lijkt me geen slimme zet in dit stadium, wanneer ze nog met 5 a 6 man over zijn zou het wel tacktisch zijn. Maar zolang ze gezamelijk 1 front vormen tegen het andere groepje lijken ze me sterker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:54 schreef moowriece het volgende:
Zou dit misschien een plan zijn van Nena om Bart en Brian tegen elkaar uit te spelen zodat zij uiteindelijk overblijft??
Nou, zo'n beest is Nena nou ook weer niet toch?quote:
The Beast and Beauty klinkt niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Nou, zo'n beest is Nena nou ook weer niet toch?
Tja, dan gebruik de Mirror functie in Photoshop he???quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
The Beast and Beauty klinkt niet.![]()
Met pijn in haar hart laat ze Bart alleen met Lesleyquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
Nna heeft het door en ze laten Bart en Lesley verder met rust.
Nog 1x dan. Beauty and The Beastquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef moowriece het volgende:
[..]
Tja, dan gebruik de Mirror functie in Photoshop he???![]()
Ligt er al een kussen voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Lesley net met vingers in de broekzak van Bart.
De rest volgt in de stallen, waar geen camera hangt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ligt er al een kussen voor.![]()
Ah, maar Lesley heeft 1 voordeel t.o.v. de Bewoners. Ze kan de sex gewoon buiten de deur halen. Volgens mij mannen zat die haar wel zien zitten. Of ze dat doet is natuurlijk wel de vraag. Als ze echt Bart ziet zitten, dan wellicht niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ligt er al een kussen voor.![]()
Heeft Bart al gevraagd en ze heeft hem verzekerd dat hij zich daar absoluut geen zorgen over hoeft te maken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:10 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ah, maar Lesley heeft 1 voordeel t.o.v. de Bewoners. Ze kan de sex gewoon buiten de deur halen. Volgens mij mannen zat die haar wel zien zitten. Of ze dat doet is natuurlijk wel de vraag. Als ze echt Bart ziet zitten, dan wellicht niet.
Ah, Lesley kan Bart controleren, maar hij haar niet. Dus hij moet haar maar vertrouwen. Lesley is gelukkig ook niet zo'n type dat dat soort dingen doet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft Bart al gevraagd en ze heeft hem verzekerd dat hij zich daar absoluut geen zorgen over hoeft te maken.
De roddelpers zal ook niet stil zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:13 schreef moowriece het volgende:
Ah, Lesley kan Bart controleren, maar hij haar niet.
Dan moet ze dat zelf doen. Is toch ook niet onmogelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:16 schreef moowriece het volgende:
Die Bart doet ook niets he? Ze smacht naar een volle kus (op haar mond). Tssss..
Wel grappig dat hij dat gewoon verteldquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Bart droomt van cameramensen... dat ze achter hem aan rennen enzo
Beide willen zich niet laten gaan voor de camera's. Bart heeft er nog wat meer last van dan Lesley volgens mij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:26 schreef n1ek het volgende:
Beide wachten op een stap van de één, dat kan dus ff duren
Dat is completer ja... en beterquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lesley: "Vanavond ff wat kroegjes pakken, kijken of er gezellige mensen zijn"
Bart: "Dat weet je maar nooit"
Lesley: "ik kom jou niet tegen..."
Bart: "Zou wat zijn als je mij tegen zou komen, wat zou je dan doen?"
Lesley:"Ik zou dat zeker niet vervelend vinden..."
![]()
Ze moeten even met Brian en Nena praten voor advies.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Beide willen zich niet laten gaan voor de camera's. Bart heeft er nog wat meer last van dan Lesley volgens mij.
Anky van Grunsvenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wel raar, een paardenmeisje met een witte broek
Ben echt heel erg benieuwdquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:34 schreef happyme28 het volgende:
Ze zeggen dus nog steeds dat er iemand komt. Het zou zomaar vanavond nog kunnen zijn. Van talpa.tv
15:20 - Vers bloed
De Miljonairs worden steeds nieuwsgieriger naar de nieuwe Miljonair. Angelique is gisteravond als eerste Miljonair weggestemd. Ieder moment kan er vers bloed voor de poort verschijnen. “Ik ben benieuwd naar de nieuweling. Van mij mag hij vanavond komen”, laat Ilona weten. “Ik denk dat het een jong iemand is”, zegt Eveline. “Ja dat weet ik ook honderd procent zeker”, roept Ilona. Nog even geduld meiden.
ze mag niet al te veel kwijt over wat ze ziet thuis etc. om de boel niet te beïnvloedenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou ze nu echt dat van Nicolaas niet weten? Of doet ze maar alsof?
En van haar mag Bart het ook doen (de handdoek over de camera gooien, ten koste van een diskwalificatie)
Het is ook vernieuwend. Een bewoner die verliefd wordt op een buitenstaander. Hoewel Lesley niet echt meer een buitenstaander is te noemen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Lesley en Bart is grappiger om te zien dan Mo en Tijn.
Ik denk dat ze best veel ziet, maar ze mag er niets over zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou ze nu echt dat van Nicolaas niet weten? Of doet ze maar alsof?
Jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit overstijgt zelfs Bart en Sabine van BB1
Dat hoor ik vaker. Werken ze daar ook met cameramannen? Dus niet alleen vaste camera's... (newbevraag waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Al die cameramannen om je heen haalt wel alle romantiek weg, dat is zeker. Ik snap niet dat JdM dat niet in de gaten heeft. Laten ze gewoon alles van afstand filmen. Is iets minder goed beeld misschien, maar wel veel leuker voor B&L.
Er lopen gewoon mannen rondom die twee heen met camera in de hand. Bijzonder storend dus. Soms staan ze gewoon een paar meter van hun af.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Werken ze daar ook met cameramannen? Dus niet alleen vaste camera's... (newbevraag waarschijnlijk)
Ik weet het niet zeker, maar las hier eens dat iemand er een paar in beeld zag lopen. Heb zelf wel regelmatig onbekende figuren in beeld gezien, medewerkers.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat hoor ik vaker. Werken ze daar ook met cameramannen? Dus niet alleen vaste camera's... (newbevraag waarschijnlijk)
ja er lopen ook gewoon mensen daar rond.. soms zie je ze ook gewoon op de streamsquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bart en lesley hebben het soms zelfs over een man of 8quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar las hier eens dat iemand er een paar in beeld zag lopen. Heb zelf wel regelmatig onbekende figuren in beeld gezien, medewerkers.
Jup, en er wordt vast weer niks van uitgezonden....quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef scanman01 het volgende:
Oh oh... streamlock?
Damn 8 man, zo gaat de spontaniteit er wel gauw af ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Bart en lesley hebben het soms zelfs over een man of 8
Constant dus. En niet maar één.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:51 schreef Bommel12 het volgende:
Liep er nouw een cameraman door de tuin?? net als het een beetje spannend word.....:S
Je gaat toch niet lekker knuffelen als er mannen om je heen staan met een camera?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
Met die camaramensen heb ik niet zoveel moeite.
Mja vanacht tijdens die handjob hoorde je continu die camera's draaien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
Met die camaramensen heb ik niet zoveel moeite.
Het zijn de váste camera's die veel te opvallend zijn. Dat knakt en piept maar als er gedraaid of ingezoemd wordt. De bewoners "wanen" zich zo geen moment onbespied (al deed Nena vannacht dan een poging middels dat kussen.)
Ik bedoelde er mee, dat er zoals laatst met dat wijntje op het terras óók niet gezoend wordt. Want zodra Lesley zich ook maar iets voorover buigt naar Bart, hoor je ZZZZZZZZZZZZZZZoem! van die vaste camera.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet lekker knuffelen als er mannen om je heen staan met een camera?
Met vaste camera's zou ik veel minder moeite hebben. Is toch niet zo persoonlijk en dus minder storend.
Mij ook... maar je hoort ook Bart en Lesley alleen maar klagen over de mannen met camera's. Ik heb ze nog niet horen klagen over de vaste camera's. Ik kan me dat ook echt voorstellen. Ze lijken daar nu echt samen heel romantisch te staan bij die stallen, maar als je meerekent dat er dus een aantal mensen omgeen staan, is dat wel opeens helemaal weg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee, dat er zoals laatst met dat wijntje op het terras óók niet gezoend wordt. Want zodra Lesley zich ook maar iets voorover buigt naar Bart, hoor je ZZZZZZZZZZZZZZZoem! van die vaste camera.
Dat er overdag wat extra coverage nodig is van vaste camera's: prima. Maar waarom de vaste camera's niet wat onzichtbaarder en geruislozer zijn gemaakt, is me een raadsel.
Dat is precies wat ik bedoel. Achterlijk gedaan. De bewoners zouden zich veel vrijer voelen, en zich daarnaar gedragen, als die camera's stil en onzichtbaar zouden zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mja vanacht tijdens die handjob hoorde je continu die camera's draaien.
Ik kijk sinds vannacht pas een beetje meer DGK. Maar vanmiddag keek Lesley al in de camera en Bart net ook al een keer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb ze nog nooit in de camera's zien kijken, doen ze wel goed dan.
Met de huidige technologie zou je op zijn minst kunnen verwachten dat ze geluidsloze camera's kunnen produceren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef Gert het volgende:
Dat is precies wat ik bedoel. Achterlijk gedaan. De bewoners zouden zich veel vrijer voelen, en zich daarnaar gedragen, als die camera's stil en onzichtbaar zouden zijn.
Kijk ook naar Nena als ze gaat douchen. Ze krijgt keurig een seintje dat ze er aan moet denken om zich te bedekken, want de camera's zoemen en piepen zo hard dat niet eens de káns krijgt om het een keer te vergeten.
Dan ben je meer oplettend dan ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk sinds vannacht pas een beetje meer DGK. Maar vanmiddag keek Lesley al in de camera en Bart net ook al een keer.
Als we het er toch over hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan ben je meer oplettend dan ik.
Is dat Nena die half over de schutting kijkt of het achtereind van een paard.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als we het er toch over hebben![]()
[afbeelding]
Als dit nog iets te twijfelen overlaat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dat Nena die half over de schutting kijkt of het achtereind van een paard.![]()
Zie hem niet in de camera kijken overigens op die cap.
Zou ze op fok lezen? Hopelijk niet, want als je ziet dat alles zo enorm wordt gevolgd, is dat ook niet echt bevorderlijk voor hun relatie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey scan? Misschien moeten we die cap weghalen. Nu ziet Lesley die thuis ook en dan doen die 2 niets meer![]()
![]()
Ik denk dat ze vast wel eens iets leest...quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ze op fok lezen? Hopelijk niet, want als je ziet dat alles zo enorm wordt gevolgd, is dat ook niet echt bevorderlijk voor hun relatie.
plus wat topics en andere capsquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey scan? Misschien moeten we die cap weghalen. Nu ziet Lesley die thuis ook en dan doen die 2 niets meer![]()
![]()
Eensch, is leukste wat ik van al die BB's en real-live programma's heb gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
Het is wat mij betreft de love-story van het jaar
Hij moest handelen zoals afgesproken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kreeg die kok nu al meteen op z'n kloten?
Waar bemoeit dat mens zich eigenlijk mee?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen of Natasia nog met Bart gaat praten. Ze heeft even met Lesley gesproken en vond dus dat Bart meer actie moet ondernemen. Lesley was het daar wel mee eens. Misschien gaat ze hem dat nog even duidelijk maken, vooral dat lesley dat ook vond.
Zit wat in, maar Natasia bemoeit zich overal mee. In dit geval niet geheel zinloos trouwens, want Bart mag haar ook best een keer lekker vastpakken enzo. Ook dat doet hij niet echt. Maar hij moet het eigenlijk gewoon lekker doen in zijn eigen tempo. En als Lesley graag wil dat ze iets meer elkaar aanraken ofzo, moet ze zelf in actie komen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar bemoeit dat mens zich eigenlijk mee?![]()
DGK duurt toch nog maanden en maanden? Waarom nu alles zo gehaast? Laat dat wijf vrouwtje zich druk maken om haar eigen privéleven.
Precies. Heb je Nataaaaasiaaaaa niet voor nodig, dat loopt wel los. Voor zover ik het gezien heb.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar Natasia bemoeit zich overal mee. In dit geval niet geheel zinloos trouwens, want Bart mag haar ook best een keer lekker vastpakken enzo. Ook dat doet hij niet echt. Maar hij moet het eigenlijk gewoon lekker doen in zijn eigen tempo. En als Lesley graag wil dat ze iets meer elkaar aanraken ofzo, moet ze zelf in actie komen.
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Naaaaataaaaasiaaaaa kan wel zeiken, maar pesten kan ze niet eens....![]()
het biljart staat erg scheef en is geen lol aan om op te spelenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is duidelijk geen BB. Want wie de neuk zet er iets op een billartlaken?
[afbeelding]
Ja en??? Dan zet je die toch waterpas. Maar ga je een laken toch niet om verneuken, door er dingen op te zetten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef avonne het volgende:
[..]
het biljart staat erg scheef en is geen lol aan om op te spelen
Viel mij ook op. Ze kijken elke avond en ze vragen dingen die al op TV zijn geweest, laat staan op de streams.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef avonne het volgende:
Rob Briessen (?)
"Je bent heel populair. We kijken elke avond. Het is leuk om te volgen. Hier is je moeder"
"" Hai, schat, hoe is het. Ik zat net op internet te kijken wat er vandaag gebeurd was. Hoe is het met je studie? En met je lijnen? Je zit nu in de gesprekronde? Gisteravond hebben we de hele avond zitten kijken. Ik heb net een brief op de bus gedaan. Heb je je fotolijstje gekregen?"
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar goed dat Hilde eruit is. Anders was Talpa nu failliet geweest met zo'n opdracht. Met al dat stof wat benodigd is om een outfit voor haar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |