Zou ze op fok lezen? Hopelijk niet, want als je ziet dat alles zo enorm wordt gevolgd, is dat ook niet echt bevorderlijk voor hun relatie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey scan? Misschien moeten we die cap weghalen. Nu ziet Lesley die thuis ook en dan doen die 2 niets meer![]()
![]()
Ik denk dat ze vast wel eens iets leest...quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ze op fok lezen? Hopelijk niet, want als je ziet dat alles zo enorm wordt gevolgd, is dat ook niet echt bevorderlijk voor hun relatie.
plus wat topics en andere capsquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey scan? Misschien moeten we die cap weghalen. Nu ziet Lesley die thuis ook en dan doen die 2 niets meer![]()
![]()
Eensch, is leukste wat ik van al die BB's en real-live programma's heb gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
Het is wat mij betreft de love-story van het jaar
Hij moest handelen zoals afgesproken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kreeg die kok nu al meteen op z'n kloten?
Waar bemoeit dat mens zich eigenlijk mee?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwen of Natasia nog met Bart gaat praten. Ze heeft even met Lesley gesproken en vond dus dat Bart meer actie moet ondernemen. Lesley was het daar wel mee eens. Misschien gaat ze hem dat nog even duidelijk maken, vooral dat lesley dat ook vond.
Zit wat in, maar Natasia bemoeit zich overal mee. In dit geval niet geheel zinloos trouwens, want Bart mag haar ook best een keer lekker vastpakken enzo. Ook dat doet hij niet echt. Maar hij moet het eigenlijk gewoon lekker doen in zijn eigen tempo. En als Lesley graag wil dat ze iets meer elkaar aanraken ofzo, moet ze zelf in actie komen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar bemoeit dat mens zich eigenlijk mee?![]()
DGK duurt toch nog maanden en maanden? Waarom nu alles zo gehaast? Laat dat wijf vrouwtje zich druk maken om haar eigen privéleven.
Precies. Heb je Nataaaaasiaaaaa niet voor nodig, dat loopt wel los. Voor zover ik het gezien heb.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar Natasia bemoeit zich overal mee. In dit geval niet geheel zinloos trouwens, want Bart mag haar ook best een keer lekker vastpakken enzo. Ook dat doet hij niet echt. Maar hij moet het eigenlijk gewoon lekker doen in zijn eigen tempo. En als Lesley graag wil dat ze iets meer elkaar aanraken ofzo, moet ze zelf in actie komen.
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Naaaaataaaaasiaaaaa kan wel zeiken, maar pesten kan ze niet eens....![]()
het biljart staat erg scheef en is geen lol aan om op te spelenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is duidelijk geen BB. Want wie de neuk zet er iets op een billartlaken?
[afbeelding]
Ja en??? Dan zet je die toch waterpas. Maar ga je een laken toch niet om verneuken, door er dingen op te zetten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef avonne het volgende:
[..]
het biljart staat erg scheef en is geen lol aan om op te spelen
Viel mij ook op. Ze kijken elke avond en ze vragen dingen die al op TV zijn geweest, laat staan op de streams.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef avonne het volgende:
Rob Briessen (?)
"Je bent heel populair. We kijken elke avond. Het is leuk om te volgen. Hier is je moeder"
"" Hai, schat, hoe is het. Ik zat net op internet te kijken wat er vandaag gebeurd was. Hoe is het met je studie? En met je lijnen? Je zit nu in de gesprekronde? Gisteravond hebben we de hele avond zitten kijken. Ik heb net een brief op de bus gedaan. Heb je je fotolijstje gekregen?"
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar goed dat Hilde eruit is. Anders was Talpa nu failliet geweest met zo'n opdracht. Met al dat stof wat benodigd is om een outfit voor haar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |