De volhouder wint, zeggen ze welquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian was al uren bezig met haar. Strelen, aaien enz enz.... en het heeft resultaat gehad
En dat is Brian absoluut. Wat een doorzetterquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:44 schreef moowriece het volgende:
[..]
De volhouder wint, zeggen ze wel
De aanhouder bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:44 schreef moowriece het volgende:
[..]
De volhouder wint, zeggen ze wel
Ze mag sowieso niks zeggen, over wat ze gezien heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuws of Lesley het überhaupt al weet, want het was vannacht he? En of ze het wel mag zeggen dan.
Denk het ook, hij ging daarna in zijn eigen bed liggen. Mission accomplished.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
En dat is Brian absoluut. Wat een doorzetter![]()
Het was duidelijk dat dit wel zijn doel was.
Zij heeft wel een erg relaxe rol in de DGK. Ze kan thuis alles op Internet en in de media volgen, en is tegelijkertijd een steeds interessanter onderdeel van het programma.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze mag sowieso niks zeggen, over wat ze gezien heeft.
Oeps, ja... you got mequote:Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De aanhouder bedoel je zeker?![]()
En ze verdient er volgens mij nog geld mee ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zij heeft wel een erg relaxe rol in de DGK. Ze kan thuis alles op Internet en in de media volgen, en is tegelijkertijd een steeds interessanter onderdeel van het programma.
Uiteraard. Ze wordt gewoon ingehuurd als paardrijd-instructrice.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En ze verdient er volgens mij nog geld mee ook.
Lijkt me vooral ook erg lastig trouwens. Helemaal als je vriendje (zo kunnen we Bart inmiddels wel noemen volgens mij) in het huis zit. Stel je voor dat ze een complot tegen Bart aan het smeden zijn en zij weet het. Dan kan ze dus niets zeggen. Lastig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zij heeft wel een erg relaxe rol in de DGK. Ze kan thuis alles op Internet en in de media volgen, en is tegelijkertijd een steeds interessanter onderdeel van het programma.
En geliefd bij de kijker. Totzover een van de grote winnaars. Voert haar hobby uit, misschien wel in love, wordt BN'er en krijgt nog geld toe ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
En ze verdient er volgens mij nog geld mee ook.
Dat is wel erg lastig ja, schuldgevoel kan opspelen misschien. Of stel dat Bart een opmerking maakt die haar niet bevalt dat zij ziet op Internet. Bart zal daar misschien ook wel steeds meer rekening mee gaan houden in het huis.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me vooral ook erg lastig trouwens. Helemaal als je vriendje (zo kunnen we Bart inmiddels wel noemen volgens mij) in het huis zit. Stel je voor dat ze een complot tegen Bart aan het smeden zijn en zij weet het. Dan kan ze dus niets zeggen. Lastig.
Lesley vertelde dat haar vriendinnen helemaal in een deuk lagen. Ontmoet ze eindelijk de man van haar leven en zit hij een paar jaar vast in een huisquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En geliefd bij de kijker. Totzover een van de grote winnaars. Voert haar hobby uit, misschien wel in love, wordt BN'er en krijgt nog geld toe ook.
Daar zat Bart dus ook over in. Daardoor liep het afspraakje laatst bijna mis. Maar ze heeft hem goed duidelijk gemaakt dat dat absoluut niet was. Bart heeft beloofd nooit meer aan haar te zullen twijfelen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:59 schreef moowriece het volgende:
Het zou trouwens wel een enorme valse stunt zijn als Lesley later bekend maakt aan Bart:"Sorry hoor, maar het was allemaal nep. Ik heb nix met je. Het was alleen maar een spel, weet je. Dat wist je van tevoren toen je de villa inging". En daarna een close-up van de totaal onthutste Bart.
De mensen waar een bedrijf achter zit krijgen geen geld. Carlos en de kok bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze wordt gewoon ingehuurd als paardrijd-instructrice.
Whehehe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hou dat paardje maar stevig vast Nena, hij is nu wel warm.![]()
Brian gek op Nena, maar Nena is gek op Bart, maar Bart is gek op Lesley, dus gaat Nena maar met Brian.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef moowriece het volgende:
Lesley en Nena: allebei gek op Bart..Tja...
Klinkt logischquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian gek op Nena, maar Nena is gek op Bart, maar Bart is gek op Lesley, dus gaat Nena maar met Brian.
Zoiets?
Dat Lesley gek op Brian wordt zit er vast niet in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian gek op Nena, maar Nena is gek op Bart, maar Bart is gek op Lesley, dus gaat Nena maar met Brian.
Zoiets?
Die kans is vrij klein jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat Lesley gek op Brian wordt zit er vast niet in.![]()
Geniaal.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Lesley zegt dat Nena los gaat.
Bart: "Wanneer ga jij los?"
Lesley: "Moet je hem horen"
Dat mens doet niks anders dan zeiken zeiken zeiken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Dan vertelt Natasia even aan Lesley waarom ze zo'n hekel heeft aan Sylvia. Lesley knikt maar een beetje.
Oei, komt er een kleine kink in de kabel tussen de relatie van Bart en Brian.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:50 schreef moowriece het volgende:
Nena fluisterde net tegen Bart dat Brian het niet leuk vond dat zij met Bart omgaat.
Zou dit misschien een plan zijn van Nena om Bart en Brian tegen elkaar uit te spelen zodat zij uiteindelijk overblijft??quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Oei, komt er een kleine kink in de kabel tussen de relatie van Bart en Brian.
Lijkt me geen slimme zet in dit stadium, wanneer ze nog met 5 a 6 man over zijn zou het wel tacktisch zijn. Maar zolang ze gezamelijk 1 front vormen tegen het andere groepje lijken ze me sterker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:54 schreef moowriece het volgende:
Zou dit misschien een plan zijn van Nena om Bart en Brian tegen elkaar uit te spelen zodat zij uiteindelijk overblijft??
Nou, zo'n beest is Nena nou ook weer niet toch?quote:
The Beast and Beauty klinkt niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:00 schreef scanman01 het volgende:
Nou, zo'n beest is Nena nou ook weer niet toch?
Tja, dan gebruik de Mirror functie in Photoshop he???quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
The Beast and Beauty klinkt niet.![]()
Met pijn in haar hart laat ze Bart alleen met Lesleyquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:
Nna heeft het door en ze laten Bart en Lesley verder met rust.
Nog 1x dan. Beauty and The Beastquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef moowriece het volgende:
[..]
Tja, dan gebruik de Mirror functie in Photoshop he???![]()
Ligt er al een kussen voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Lesley net met vingers in de broekzak van Bart.
De rest volgt in de stallen, waar geen camera hangt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ligt er al een kussen voor.![]()
Ah, maar Lesley heeft 1 voordeel t.o.v. de Bewoners. Ze kan de sex gewoon buiten de deur halen. Volgens mij mannen zat die haar wel zien zitten. Of ze dat doet is natuurlijk wel de vraag. Als ze echt Bart ziet zitten, dan wellicht niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ligt er al een kussen voor.![]()
Heeft Bart al gevraagd en ze heeft hem verzekerd dat hij zich daar absoluut geen zorgen over hoeft te maken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:10 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ah, maar Lesley heeft 1 voordeel t.o.v. de Bewoners. Ze kan de sex gewoon buiten de deur halen. Volgens mij mannen zat die haar wel zien zitten. Of ze dat doet is natuurlijk wel de vraag. Als ze echt Bart ziet zitten, dan wellicht niet.
Ah, Lesley kan Bart controleren, maar hij haar niet. Dus hij moet haar maar vertrouwen. Lesley is gelukkig ook niet zo'n type dat dat soort dingen doet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft Bart al gevraagd en ze heeft hem verzekerd dat hij zich daar absoluut geen zorgen over hoeft te maken.
De roddelpers zal ook niet stil zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:13 schreef moowriece het volgende:
Ah, Lesley kan Bart controleren, maar hij haar niet.
Dan moet ze dat zelf doen. Is toch ook niet onmogelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:16 schreef moowriece het volgende:
Die Bart doet ook niets he? Ze smacht naar een volle kus (op haar mond). Tssss..
Wel grappig dat hij dat gewoon verteldquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Bart droomt van cameramensen... dat ze achter hem aan rennen enzo
Beide willen zich niet laten gaan voor de camera's. Bart heeft er nog wat meer last van dan Lesley volgens mij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:26 schreef n1ek het volgende:
Beide wachten op een stap van de één, dat kan dus ff duren
Dat is completer ja... en beterquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lesley: "Vanavond ff wat kroegjes pakken, kijken of er gezellige mensen zijn"
Bart: "Dat weet je maar nooit"
Lesley: "ik kom jou niet tegen..."
Bart: "Zou wat zijn als je mij tegen zou komen, wat zou je dan doen?"
Lesley:"Ik zou dat zeker niet vervelend vinden..."
![]()
Ze moeten even met Brian en Nena praten voor advies.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Beide willen zich niet laten gaan voor de camera's. Bart heeft er nog wat meer last van dan Lesley volgens mij.
Anky van Grunsvenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Wel raar, een paardenmeisje met een witte broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |