Ben echt heel erg benieuwdquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:34 schreef happyme28 het volgende:
Ze zeggen dus nog steeds dat er iemand komt. Het zou zomaar vanavond nog kunnen zijn. Van talpa.tv
15:20 - Vers bloed
De Miljonairs worden steeds nieuwsgieriger naar de nieuwe Miljonair. Angelique is gisteravond als eerste Miljonair weggestemd. Ieder moment kan er vers bloed voor de poort verschijnen. “Ik ben benieuwd naar de nieuweling. Van mij mag hij vanavond komen”, laat Ilona weten. “Ik denk dat het een jong iemand is”, zegt Eveline. “Ja dat weet ik ook honderd procent zeker”, roept Ilona. Nog even geduld meiden.
ze mag niet al te veel kwijt over wat ze ziet thuis etc. om de boel niet te beïnvloedenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou ze nu echt dat van Nicolaas niet weten? Of doet ze maar alsof?
En van haar mag Bart het ook doen (de handdoek over de camera gooien, ten koste van een diskwalificatie)
Het is ook vernieuwend. Een bewoner die verliefd wordt op een buitenstaander. Hoewel Lesley niet echt meer een buitenstaander is te noemen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Lesley en Bart is grappiger om te zien dan Mo en Tijn.
Ik denk dat ze best veel ziet, maar ze mag er niets over zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou ze nu echt dat van Nicolaas niet weten? Of doet ze maar alsof?
Jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit overstijgt zelfs Bart en Sabine van BB1
Dat hoor ik vaker. Werken ze daar ook met cameramannen? Dus niet alleen vaste camera's... (newbevraag waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Al die cameramannen om je heen haalt wel alle romantiek weg, dat is zeker. Ik snap niet dat JdM dat niet in de gaten heeft. Laten ze gewoon alles van afstand filmen. Is iets minder goed beeld misschien, maar wel veel leuker voor B&L.
Er lopen gewoon mannen rondom die twee heen met camera in de hand. Bijzonder storend dus. Soms staan ze gewoon een paar meter van hun af.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Werken ze daar ook met cameramannen? Dus niet alleen vaste camera's... (newbevraag waarschijnlijk)
Ik weet het niet zeker, maar las hier eens dat iemand er een paar in beeld zag lopen. Heb zelf wel regelmatig onbekende figuren in beeld gezien, medewerkers.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat hoor ik vaker. Werken ze daar ook met cameramannen? Dus niet alleen vaste camera's... (newbevraag waarschijnlijk)
ja er lopen ook gewoon mensen daar rond.. soms zie je ze ook gewoon op de streamsquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bart en lesley hebben het soms zelfs over een man of 8quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar las hier eens dat iemand er een paar in beeld zag lopen. Heb zelf wel regelmatig onbekende figuren in beeld gezien, medewerkers.
Jup, en er wordt vast weer niks van uitgezonden....quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef scanman01 het volgende:
Oh oh... streamlock?
Damn 8 man, zo gaat de spontaniteit er wel gauw af ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Bart en lesley hebben het soms zelfs over een man of 8
Constant dus. En niet maar één.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:51 schreef Bommel12 het volgende:
Liep er nouw een cameraman door de tuin?? net als het een beetje spannend word.....:S
Je gaat toch niet lekker knuffelen als er mannen om je heen staan met een camera?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
Met die camaramensen heb ik niet zoveel moeite.
Mja vanacht tijdens die handjob hoorde je continu die camera's draaien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
Met die camaramensen heb ik niet zoveel moeite.
Het zijn de váste camera's die veel te opvallend zijn. Dat knakt en piept maar als er gedraaid of ingezoemd wordt. De bewoners "wanen" zich zo geen moment onbespied (al deed Nena vannacht dan een poging middels dat kussen.)
Ik bedoelde er mee, dat er zoals laatst met dat wijntje op het terras óók niet gezoend wordt. Want zodra Lesley zich ook maar iets voorover buigt naar Bart, hoor je ZZZZZZZZZZZZZZZoem! van die vaste camera.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet lekker knuffelen als er mannen om je heen staan met een camera?
Met vaste camera's zou ik veel minder moeite hebben. Is toch niet zo persoonlijk en dus minder storend.
Mij ook... maar je hoort ook Bart en Lesley alleen maar klagen over de mannen met camera's. Ik heb ze nog niet horen klagen over de vaste camera's. Ik kan me dat ook echt voorstellen. Ze lijken daar nu echt samen heel romantisch te staan bij die stallen, maar als je meerekent dat er dus een aantal mensen omgeen staan, is dat wel opeens helemaal weg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde er mee, dat er zoals laatst met dat wijntje op het terras óók niet gezoend wordt. Want zodra Lesley zich ook maar iets voorover buigt naar Bart, hoor je ZZZZZZZZZZZZZZZoem! van die vaste camera.
Dat er overdag wat extra coverage nodig is van vaste camera's: prima. Maar waarom de vaste camera's niet wat onzichtbaarder en geruislozer zijn gemaakt, is me een raadsel.
Dat is precies wat ik bedoel. Achterlijk gedaan. De bewoners zouden zich veel vrijer voelen, en zich daarnaar gedragen, als die camera's stil en onzichtbaar zouden zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mja vanacht tijdens die handjob hoorde je continu die camera's draaien.
Ik kijk sinds vannacht pas een beetje meer DGK. Maar vanmiddag keek Lesley al in de camera en Bart net ook al een keer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb ze nog nooit in de camera's zien kijken, doen ze wel goed dan.
Met de huidige technologie zou je op zijn minst kunnen verwachten dat ze geluidsloze camera's kunnen produceren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef Gert het volgende:
Dat is precies wat ik bedoel. Achterlijk gedaan. De bewoners zouden zich veel vrijer voelen, en zich daarnaar gedragen, als die camera's stil en onzichtbaar zouden zijn.
Kijk ook naar Nena als ze gaat douchen. Ze krijgt keurig een seintje dat ze er aan moet denken om zich te bedekken, want de camera's zoemen en piepen zo hard dat niet eens de káns krijgt om het een keer te vergeten.
Dan ben je meer oplettend dan ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk sinds vannacht pas een beetje meer DGK. Maar vanmiddag keek Lesley al in de camera en Bart net ook al een keer.
Als we het er toch over hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan ben je meer oplettend dan ik.
Is dat Nena die half over de schutting kijkt of het achtereind van een paard.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als we het er toch over hebben![]()
[afbeelding]
Als dit nog iets te twijfelen overlaat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dat Nena die half over de schutting kijkt of het achtereind van een paard.![]()
Zie hem niet in de camera kijken overigens op die cap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |