Op de voorpagina van de telegraaf met grote letters: "SEKS IN DE GOUDEN KOOI"quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd of dit incident tussen hun blijft. En mocht dat zo zijn of de bewoners het in het huis in 1 van de kranten lezen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de voorpagina van de telegraaf met grote letters: "SEKS IN DE GOUDEN KOOI"
![]()
AFTREKKEN in DGK!quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd of dit incident tussen hun blijft. En mocht dat zo zijn of de bewoners het in het huis in 1 van de kranten lezen.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!H!quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia zal er weer zo een draai aan weten te geven dat alles om haar draait. Jaloers, ik ben niet jaloers hoor Brian, wil je mijn harde tepels nog ff zien.![]()
Vertel eens.. Ik heb het allemaal een beetje gemist...quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:41 schreef scanman01 het volgende:
Andermaal weer iets van nena wat je totaal niet verwacht had (ik tenminste niet). Het is wel een avond/nacht vol verrassingen
Nena heeft Brian afgetrokkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:34 schreef My_ het volgende:
[..]
Vertel eens.. Ik heb het allemaal een beetje gemist...![]()
Dat zou een stunt zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mischien verteld Lesley het Bart wel , Bart mept dan Brian op zin hoofd omdat hij van zijn kleine zusje af moet blijven ; -)
Ja ik dacht ook echt donderdag voor Bart en Lesley..quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:49 schreef happyme28 het volgende:
Nee, hij komt vanavond voor iedereen. Aanstaande donderdag is er een dinertje voor Lesley en Bart alleen.
Ik heb heel wat gemist vannachtmaar ik vind het niet zo slimme zet van Nena, denk ook dat ze er vandaag spijt van zal hebben.
Sylvia en Evil zitten ook gezellig aan de tafel nu![]()
Bart heeft hem gebeld pas geleden. Toen zei die kok ook dat hij zaterdag zou komen en dan donderdag dus nog een keer. Vandaag is voor de hele groep en donderdag voor B&L.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook echt donderdag voor Bart en Lesley..
Dus we zullen zien
Ik denk ook dat Nena enorme spijt heeft.. ben benieuwd ook of het uitlekt naar de andere miljonairs...
Ja wat denk jij! Natuurlijk!!!!quote:
Jij had ook niet verwacht hè, dat Nena zo ver zou gaan? We hebben ons beide behoorlijk vergist.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat denk jij! Natuurlijk!!!!
En ook een aankondiging in de preview.
Ik ook... weet ook niet of ik het wel zo leuk vind.. ( niet jaloers , maar ach.. ik had dat gedraai van Brian nog wel even willen aanschouwen zonder dat hij "scoort" ... Maar wie weet wordt het nu nog erger ; -)quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij had ook niet verwacht hè, dat Nena zo ver zou gaan. We hebben ons beide behoorlijk vergist.
Dat 'cockteasen' deed ze eergisteren, toen ze hem iedere keer BIJNA aanraakte. Dat van vannacht kun je niet echt 'teasen' meer noemenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
]
Maar ze heeft het dus niet afgemaakt... een échte cockteaser dus.
Nee, dat is intens gemeen pesten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'cockteasen' deed ze eergisteren, toen ze hem iedere keer BIJNA aanraakte. Dat van vannacht kun je niet echt 'teasen' meer noemen
Ik zou dat het toppunt van teasen willen noemen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat 'cockteasen' deed ze eergisteren, toen ze hem iedere keer BIJNA aanraakte. Dat van vannacht kun je niet echt 'teasen' meer noemen
Dan wil ik iedere avond wel zo geteased wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dat het toppunt van teasen willen noemen!
Na zo'n 'avondje Natasia' ga je toch een stuk genuanceerder denken over vrouwenmishandeling!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:17 schreef Fikkert het volgende:
we hebben een 'hildestream' op 1 ..... of is het bart zn tweelingbroer
ik ben al weer klaar met natasia voor vandaag... bah
En dan iedere avond daarna naar de wc om het zelf af te maken? Nou veel plezier dan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wil ik iedere avond wel zo geteased worden
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef demins het volgende:
[..]
Na zo'n 'avondje Natasia' ga je toch een stuk genuanceerder denken over vrouwenmishandeling!![]()
Had je exclusiviteit gewild?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Ligt bij jullie stream 1 ook plat?
ja bart die hilde na doetquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Ligt bij jullie stream 1 ook plat?
Ja, dat aftrekken ging heftig te keer. Waarschijnlijk te XXX-rated of zo???quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie het let's get it on filmpje al gezien op talpa?
Daar zie je idd dat Nena met haar hand in Brian's broek gaat. Het aftrek stukje later zit er niet in trouwens. Heel apart.
Nou ja, verkeerd woord, maar de stem van een redactie lid die in het huis te horen is, maar da's zo lang typen.quote:
Als ik lesley's hints zo af en toe goed begrijp vind ze dat zelf ook ; -)quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Bart zegt lachend dat haar vriendinnen een grote bek hebben.
Lesley: "Wat zeiden ze dan?"
Bart: "Niks.... iets met actie ofzo"
(bedoelden ze dat Bart eens in actie moet komen?)
Dan moet ze zelf ook eens in actie komen. Waarom moet ze afwachten? Het is 2006 !quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ik lesley's hints zo af en toe goed begrijp vind ze dat zelf ook ; -)
Overdag stelt Brian ook niets voor. Hij doet het steeds 's nachts in bed. Die mogelijkheid heeft Bart niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:01 schreef moowriece het volgende:
Wat Brian teveel heeft aan love power, heeft Bart een groot tekort aan
Ik blijf het "apart" vinden, dat ze niet gezoend wilde worden, maar 'm wél begon af te trekken. Had het sowieso niet verwacht, dat ze iets in die richting zou doen. Nena is wederom in mijn achting gestegen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena betaalde Brian handje contantje voor al zijn inspanningen.
heerlijk,.. bartjuh bartjuh bartjuhquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:27 schreef Day het volgende:
Lachen dit!
Nena, Brian, Natasia en Stefan zitten Bart te zieken.
Nena had verwacht dat het niet gezien werd. Daarom lag het kussen er ook voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik blijf het "apart" vinden, dat ze niet gezoend wilde worden, maar 'm wél begon af te trekken. Had het sowieso niet verwacht, dat ze iets in die richting zou doen. Nena is wederom in mijn achting gestegen.![]()
![]()
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:35 schreef Fikkert het volgende:
dat paard gaat zo een trap verkopen aan natasia
Voor talpa ging het trekken wat te ver blijkbaar. Zit niet in het filmpje op hun site. Nena's hand in Brian's broek wel trouwens. Was idd ook overduidelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nena had verwacht dat het niet gezien werd. Daarom lag het kussen er ook voor.![]()
Zoenen zou honderd procent opgemerkt worden.
Helaas voor Nena, liep het anders.
Ja, jammer zeg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Helaas voor Nena, liep het anders.
Dat was echt net lingo, of niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor talpa ging het trekken wat te ver blijkbaar. Zit niet in het filmpje op hun site. Nena's hand in Brian's broek wel trouwens. Was idd ook overduidelijk![]()
Brian was al uren bezig met haar. Strelen, aaien enz enz.... en het heeft resultaat gehadquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vind het wel grappig dat Brian voor het trekincident rustig minutenlang Nena haar hand aan het insmeren was met handcreme. Vervolgens legt Nena subtiel de kussen ervoor en begint met de handjob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |