Zat je wel op stream 2? Op stream 1 zag je niets volgens mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was gefocust op de kus.
Romanticus hè
Ja, op stream 2. Maar die cameraman zat te kutten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zat je wel op stream 2? Op stream 1 zag je niets volgens mij
Misschien werd ze wat opgewonden door zijn tedere kusjesquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind haar nu wel een vreemd kind...van "nou ik wil je wel trekken maar laat me dan wel met rust ok"
Hij lag wel flink te zuchten ja. Wel snel dan, maar na 6 weken is dat ook niet echt vreemdquote:
Denk het wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:24 schreef scanman01 het volgende:
SpankTheMoney, denk je dat Brian nu nog even jouw naam eer aan gaat doen?
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Fuck.. ze trekt hem af.
Opeens zegt ze: "Ga weg, dit is geen goed idee"
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:14 schreef moowriece het volgende:
Volgens mij zit Nena aan z'nlul te trekken!!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is hem nu toch werkelijk wel aan het trekken hoor...
Ja ik hoorde het, hij hield per ongeluk z'n zender om toen ie naar de w.c. ging om het af te maken...quote:
Ik keek naar de streamsquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
[..]
[..]
Ik schreef 'money' zag ik net. Freudian slip zal ik maar zeggenquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schreef 'money' zag ik net. Freudian slip zal ik maar zeggen
Wat denk je van de nieuwe bewoner.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ben benieuwd of dit incident tussen hun blijft. En mocht dat zo zijn of de bewoners het in het huis in 1 van de kranten lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |