abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43201101
quote:
'Schijnheilige Bos speelt op de man'

CDA-fractieleider Maxime Verhagen wil dat PvdA-leider Wouter Bos afstand neemt van de uitlating dat hij zich niet wil verlagen tot het niveau Verhagen.

Bos stoort zich aan de uitspraak van premier Balkenende dat hij ,,draait en niet eerlijk is''. Binnen het CDA-kamp noemt men Bos daarom lichtgeraakt. Verhagen noemt bovendien een passage van Bos in diens boekje Wat Wouter Wil het summum van schijnheiligheid.

In het boekje staat letterlijk: ,,Een goede vriendin heeft eens gezegd dat mijn grootste nadeel in de politiek is dat ik een aardige en beschaafde jongen ben. Zij wilde daarmee zeggen: Op het moment dat politiek een kwestie wordt van straatvechten, gemeen doen, met modder gooien en verdachtmakingen - niveau Verhagen zal ik dat maar noemen - dan kun jij dat niet, en als je het toch doet ben je niet geloofwaardig.'
Bron: NieuwNieuws

Is dit nu dezelfde Wouter Bos als deze Wouter Bos? Wat een hypocriet figuur...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:11:14 #2
105460 DerBolle
Electro Native
pi_43201153
heerlijk he, hypocriete klootzak.
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_43201215
Hij quote gewoon een vriendin toch?

Bovendien heeft-ie wel een punt, al is het mijns inziens meer de VVD die met modder aan het gooien was/is.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:16:01 #4
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_43201263
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Bovendien heeft-ie wel een punt, al is het mijns inziens meer de VVD die met modder aan het gooien was/is.
Volgens mij doet hij hier hetzelfde met Verhagen, als dat hij Balkende verwijt.

Wel degelijk hypocriet JK (Wel even je rode bril afzetten )
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_43201678
Hypocriete zak dus
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_43201720
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Bron: NieuwNieuws

Is dit nu dezelfde Wouter Bos als deze Wouter Bos? Wat een hypocriet figuur...
Uhmmm, volgens mij is het hier niet Bos die op de man speelt, maar Verhagen die al een half jaar bij elke gelegenheid op de man speelt, waarmee hij als een soort van straatvechter de weg moest plaveien voor Balkenende die zich tot een week geleden buiten de discussie hield. Terechte opmerking dus.

Briljante strategie van CDA-spindoctor Jack de Vries hoor, maar het is te hopen dat Balkenende en het CDA nu een beetje boven dat niveau gaan uitstijgen.
pi_43201846
quote:
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat Wouter Bos na dit citaat geen halve pagina besteedt aan uitleggen waarom het fout is, kortom, hij is het er compleet mee eens.

Die Verhagen is dan ook een naar mannetje.
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:37:53 #8
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_43201872
Bos is sowieso een hypocriet figuur.

Wheeeeeeeeeee Jan-Peter pest me wheeeeeeeeeeee

Die gast heeft 4 jaar lang opmerkingen over notabene z'n kapsel moeten aanhoren en dan begint woutertje over "niet op de man spelen". bos is een aansteller.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_43201930
Bos speelt al jaren op de man.
Bij elke gelegenheid die hij heeft begint hij tegen Balkenende over
christen-sociaal denken.
Voordeel voor Bos is echter dat hij dat ook binnen een dag compleet vergeten kan zijn
en dus met een uitgestreken kop de vermoorde onschuld kan uithangen.
Zal hij wel bij de Shell hebben geleerd, toen hij het uitbuiten van negertjes moest goedpraten.
pi_43201943
Bos heeft hierin groot gelijk

Verder dan draaikont en je ben niet eerlijk komt het CDA niet.

(beetje republijnse retoriek die we zagen tegen Kerry Flip Flop= draaikont)

Inhoudelijke kritiek van het CDA richting PVDA hebben we niet gezien.

Want we hebben nog steeds niet gehoord waarom afbreken ontslag recht niet in het verkiezings programma staat.

maar wel mee berekend moest worden.

Zelfs bij de stemwijzer of kieswijzer is het stand punt van de CDA we tasten ontslagrecht niet aan.

DAT IS EEN LEUGEN
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:40:57 #11
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43201974
En weer wordt Bos ontmaskerd als een schijnheilige draaikont. Het is wonderlijk dat hordes Nederlanders nog achter die man staan met z'n Nederland-kan-veel-beter-gebazel
Pugna Pro Patria
pi_43202050
Draaiers stemmen Draaiers
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43202064
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef Kozzmic het volgende:

Briljante strategie van CDA-spindoctor Jack de Vries hoor, maar het is te hopen dat Balkenende en het CDA nu een beetje boven dat niveau gaan uitstijgen.
Ik ben geen balkenende Fan, maar volgens mij doen die het gewoon erg slim en voeren op dit moment het sterkste campagne, zelfs Balkende valt me zeer positief op, die is een stuk sterker in het debat als ik hem inschatte...

dat heeft Bos in de verdediging gedrongen en dat is een goed teken dat het CDA de juiste campagne voert.
het zou erg dom van hen zijn als ze dat zouden veranderen.

Overigens, ik overweeg zelf juist mogelijk Bos te stemmen, ondanks dat ik een beetje anti-PvdA ben en al ruim tien jaar die partij niet meer gestemd heb; juist omdat je merkt dat hij geen sterke campagne voert en het CDA veel sterker overkomt... ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op nóg een kabinet Balkenende, het vierde of vijfde, weer zo'n instabiel en zwalkend kabinet....

[ Bericht 10% gewijzigd door KroJo op 03-11-2006 12:53:36 ]
pi_43202208
Dit is geen probleem voor Wouter Bos:

PvdA-voorzitter: CDA onbetrouwbaar

Maar als Balkenende dit zegt:

"U draait en bent oneerlijk''

Dan meteen huilen:

"Laten we stoppen met verdachtmakingen"

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:55:11 #15
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_43202344
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:49 schreef Tikorev het volgende:
Dit is geen probleem voor Wouter Bos:

PvdA-voorzitter: CDA onbetrouwbaar

Maar als Balkenende dit zegt:

"U draait en bent oneerlijk''

Dan meteen huilen:

"Laten we stoppen met verdachtmakingen"

Je bent wel erg naief als je je daarover gaat lopen verbazen; het heet niet voor niets politiek; en de lijstrekkers (en belangrijke figuren) van de grote partijen doen het allemaal.
Wake up; politiek is geen ethisch en moreel hoogstaand wereldje; eerder macchiavellistisch; dat doet aan Bos an sich niets af; want je zou Verhagen, Zalm, of zeker zo'n rasdebiel als Wilders hetzelfde kunnen verwijten.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_43202620
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Je bent wel erg naief als je je daarover gaat lopen verbazen;
Daar verbaas ik mij niet over hoor. Ik heb Wouter Bos altijd al een schijnheilig mannetje gevonden.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:07:47 #17
120304 descendent1
pi_43202679
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:05 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Daar verbaas ik mij niet over hoor. Ik heb Wouter Bos altijd al een schijnheilig mannetje gevonden.
En de rest (rutte, Verdonk etc). niet?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:10:16 #18
41606 Misanthroopia
pi_43202753
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Je bent wel erg naief als je je daarover gaat lopen verbazen; het heet niet voor niets politiek; en de lijstrekkers (en belangrijke figuren) van de grote partijen doen het allemaal.
Wake up; politiek is geen ethisch en moreel hoogstaand wereldje; eerder macchiavellistisch; dat doet aan Bos an sich niets af; want je zou Verhagen, Zalm, of zeker zo'n rasdebiel als Wilders hetzelfde kunnen verwijten.
Maar Verhagen, Zalm, Verdonk en rasdebiel Wilders gaan niet zielig huilen voor de camera. Wat die om hun oren hebben gekregen gaat vele malen verder dan "draaikont". De getergde reactie van Bos doet dus echt wel wat af van woutertje.
pi_43202828
Verhagen is ook een slinks mannetje. Vreselijk die vent. Hij draait altijd om de hete brei heen.

Verder heeft Verhagen ook geen kaas gegeten van PR. Door deze passage aandacht te geven speelt hij Wouter Bos alleen maar in de kaart.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:14:13 #20
120304 descendent1
pi_43202879
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:10 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Maar Verhagen, Zalm, Verdonk en rasdebiel Wilders gaan niet zielig huilen voor de camera. Wat die om hun oren hebben gekregen gaat vele malen verder dan "draaikont". De getergde reactie van Bos doet dus echt wel wat af van woutertje.
Echt wel dus he; die zijn echt geen haar beter! En Bos heeft ook wel meer over zich heengekregen dan 'draaikont'.
Ze lopen elkaar nu allemaal af te katten; met Bos Balkje, Rutte en Halsema ( ) voorop; allemaal politieke spelletjes om aan t stemvee te laten zien: 'Wij staan ergens voor hoor!' EN dan vervolgens weer met elkaar in een coalitie die het weer niet waarmaakt...
pi_43202911
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:07 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Die zijn niet van de PvdA, het leven kan soms heerlijk simpel zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:16:41 #22
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43202941
quote:
Dat is weer eens wat anders dan een veertiende eeuws Byzantijnse keizer.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43203022
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:40 schreef Jurgen21 het volgende:
En weer wordt Bos ontmaskerd als een schijnheilige draaikont. Het is wonderlijk dat hordes Nederlanders nog achter die man staan met z'n Nederland-kan-veel-beter-gebazel
Misschien omdat ze niet graag stemmen op "Laten-we-met-zijn-allen-vrolijk-doen-weg-met-de-somberheid-VOC-mentaliteit"-figuren?

Opvallend dat ik hier veel POL-users zie die anderen verwijten op de man te spelen maar zelf ook niet verder komen dan modder gooien naar het kamp/persoon dat niet hun voorkeur geniet. Over schijnheilig en hypocriet gesproken...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43203123
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:10 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Maar Verhagen, Zalm, Verdonk en rasdebiel Wilders gaan niet zielig huilen voor de camera. Wat die om hun oren hebben gekregen gaat vele malen verder dan "draaikont".
WILDERS en niet huilen?!?!?!?

Kom op zeg, Wilders is de grootste jankzak die de politiek de laatste 10 jaar gekend heeft. De rest huilt overigens net zo goed als ze denken dat het ze stemmen op kan leveren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43203307
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien omdat ze niet graag stemmen op "Laten-we-met-zijn-allen-vrolijk-doen-weg-met-de-somberheid-VOC-mentaliteit"-figuren?
Je kunt idd veel van Balkenende menen, dat het geen groot en sterk leidersfiguur is, weinig inspirerend en visionair is, een zwak kabinetsleider (met al drie gevallen, zwalkende kabinetten)..

maar een 'Draaier' is hij niet ....
misschien hangt dat ook wel samen, juist een politcus _moet_ ook kunnen draaien, zich aanpassen aan de omstandigheden, inspelen op thema's...

Balkenende doet dat eigenlijk niet, heel weinig speelt hij werkelijk in op de actualiteit en dan veelal aarzelend, weinig doet hij echt visionaire uitspraken anders dan wat gemorrel over 'normen-en-waarden' of de vage VOC-mentaliteit' ....

maar, een land krijgt de premier die het verdient, en misschien is dat ook de 'leider' die de nederlanders het liefste hebben; de 'onhandige buurman' waarover je wat lacherig kunt doen, maar die meestal ook geen echt kwaad kan doen...

Overigenms, het is volgens mij van de PvdA-campagne-strategen een grote fout geweest dat ze niet vroeger insgesprongen zijn op de 'premiers-race' en van de verkiezingen een 'bent U tevreden over de persoon van Balkenende'-kwestie gemaakt hebben ...
Ik vermoed dat als dat een maandje terug de campagne-inzet van de PvdA was geweest het ze beter gelukt was balkenende al direkt persoonlijk in de verkiezingsstijd te lokken en in de verdediging te zetten ..
Nu is het het CDA gelukt balkende een maand lang uit de wind te houden en als 'staatsman' te presenteren.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:32:50 #26
120304 descendent1
pi_43203473
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kom op zeg, Wilders is de grootste jankzak die de politiek de laatste 10 jaar gekend heeft. De rest huilt overigens net zo goed als ze denken dat het ze stemmen op kan leveren.
De één na grootste he! ; we hadden ooit zo'n kaal populistisch mannetje waar WIlders nog wel wat van weg heeft....
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:36:52 #27
41606 Misanthroopia
pi_43203582
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wilders wordt dagelijks bedreigd met de dood, moest onderduiken en heeft geen privéleven meer omdat er constant 4 bodyguards om hem heen lopen. Dat is heel wat anders dan draaikont genoemd worden.

Wat je politieke mening ook is, het is en blijft een feit dat bos hypocriet bezig is als hij zegt "niet op de man spelen", terwijl zijn politieke tegenstanders al 4 jaar lang voor van alles worden uitgemaakt.

Waar was Bos toen Balkenende voor de zoveelste keer werd uitgelachen om z'n bril. Waar was Bos toen Verdonk werd uitgemaakt voor poltergeist, waar was Bos toen Wilders werd uitgelachen om z'n kapsel? Toen mocht het allemaal wel, maar nu in de aanloop naar de verkiezingen is het not done?

Hoe je het ook went of keert, de getergde actie van Bos was hypocriet en ondoordacht.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:39:29 #28
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43203656
Waar moeten we onderstaande uitspraak plaatsen? Hopelijk komen er geen kinderachtige argumenten als "Ja, maar hij begon eerst" enzo.
quote:
Balkenende lijkt op een wesp'

ROTTERDAM - Wouter Bos, lijsttrekker van de PvdA, nam vandaag tijdens zijn bezoek aan de redactie van het AD, alvast een...

...voorschot op het televisiedebat van vanavond op RTL met zijn grote tegenstrever, CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende.

,,Balkenende lijkt op een wesp. Als je hem in het nauw drijft, dan steekt-ie'', zo vertelde Bos zijn gehoor. Zichzelf noemde Bos zich een dolfijn, Halsema (GroenLinks) een tijger en Rutte (VVD) een 'bij op zoek naar de koninginnebij' .

De groep aanwezigen bestond uit meer dan 100 geselecteerde AD-lezers die hun eigen vragen mochten stellen aan de lijsttrekker.

Donderdagavond tijdens een PvdA-bijeenkomst in Rotterdam riep Bos dat hij wil dat bij onderwijs aan kinderen met een taalachterstand ook de ouders verplicht Nederlandse les krijgen. Op die manier hoopt hij de allochtone gezinnen beter te laten integreren in de eigen buurt of stad.
Om de ouders bij het onderwijs te kunnen halen, moet de leerplichtwet volgens hem uitgebreid worden. Ook bepleitte de PvdA-leider een lik-op-stuk beleid om spijbelen van jongeren meteen aan te pakken. Bij rechtszaken van hun spijbelend kind zouden ouders ook verplicht aanwezig moeten zijn, aldus Bos.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_43203800
Bos is een hypocriete draaikont as usual.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:46:07 #30
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_43203853
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:39 schreef Falco het volgende:
Waar moeten we onderstaande uitspraak plaatsen? Hopelijk komen er geen kinderachtige argumenten als "Ja, maar hij begon eerst" enzo.
[..]
Onder het kopje, "mensen mochten vragen stellen... en we rukken het antwoord uit z'n verband"?

Ik weet het niet. Ik heb het niet zo op de PvdA, maar als iemand een debiele vraag stelt in de vorm van "Aangaande het aankomende debat, als u mensen moest omschrijven als dieren, welke zouden dat dan zijn?" dan krijg je wel zo'n antwoord.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_43204036
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:07 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Zo schijnheilig als Bos ben ik ze eerlijk gezegd nog niet tegengekomen.
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:59:49 #32
120304 descendent1
pi_43204203
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Zo schijnheilig als Bos ben ik ze eerlijk gezegd nog niet tegengekomen.
tuurlijk niet....
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:02:25 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43204275
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:46 schreef Fallen het volgende:

[..]

Onder het kopje, "mensen mochten vragen stellen... en we rukken het antwoord uit z'n verband"?

Ik weet het niet. Ik heb het niet zo op de PvdA, maar als iemand een debiele vraag stelt in de vorm van "Aangaande het aankomende debat, als u mensen moest omschrijven als dieren, welke zouden dat dan zijn?" dan krijg je wel zo'n antwoord.
Maar als lijsttrekker zou je toch niet serieus in moeten gaan op zulke vragen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_43204613
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Maar als lijsttrekker zou je toch niet serieus in moeten gaan op zulke vragen?
dus Bos had moeten weglopen en de vraag weigeren te beantwoorden, dat zou vast meer 'laf' genoemd worden ...
Tja, dan blijf je bezig, een beetje vergrootglas-journalistiek..

Op het moment is het helaas zo dat er verdomd weinig inhoudelijks bericht wordt in de media over de verkiezingen en de debatten, volgens mij is op de meeste redacties ook standaard het beleid dat berichten over economische zaken enkel in de betreffende rubrieken hoort, maar dat de hoofdkolommen over algemene 'lifestyle', 'glamour' en 'hart-van-nederland'-issue's moet gaan..
dat kun je zelfs de lijsttrekkers zelf heus niet aanrekenen, alhoewel ze er wel duidelijk ook gebruik van maken, en de antwoorden geven op de vragen die kennelijk gesteld worden.
pi_43204659
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef KroJo het volgende:
dus Bos had moeten weglopen en de vraag weigeren te beantwoorden, dat zou vast meer 'laf' genoemd worden ...
Niet weglopen, wel weigeren. Het is toch te gek voor woorden dat iemand, de leider van een van de grootste politieke partijen van Nederland en mogelijk toekomstig premier, dit soort vragen zou moeten beantwoorden.

Laten we alsjeblieft een beetje op niveau blijven.
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:25:15 #36
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43204870
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die zijn niet van de PvdA, het leven kan soms heerlijk simpel zijn .
Hee Chewie, moet je niet editten?

[OT]
Tsja, het komt idd wel enigszins hypocriet over, maar het is al eerder gezegd, hij is niet de enige.

Impliciet doen alsof dat wel zo is is pas echt hypocriet.

V.

[ Bericht 19% gewijzigd door V. op 03-11-2006 14:35:07 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43206830
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:32 schreef descendent1 het volgende:

[..]

De één na grootste he! ; we hadden ooit zo'n kaal populistisch mannetje waar WIlders nog wel wat van weg heeft....
Die schreeuwde veel, Wilders huilt veel.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:36:17 #38
120304 descendent1
pi_43206860
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die schreeuwde veel, Wilders huilt veel.
Hij huilde ook veel; 'demonisering' anyone?
pi_43207273
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:16 schreef Tirion het volgende:

Laten we alsjeblieft een beetje op niveau blijven.
Zegt iemand die op fok in POL post...
pi_43207705
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:36 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Wilders wordt dagelijks bedreigd met de dood, moest onderduiken en heeft geen privéleven meer omdat er constant 4 bodyguards om hem heen lopen. Dat is heel wat anders dan draaikont genoemd worden.
Agreed, maar ik heb het ook meer over dingen zoals het bedelen om subsidie laatst. Dat zag je Fortuyn niet doen
quote:
Hoe je het ook went of keert, de getergde actie van Bos was hypocriet en ondoordacht.
Zeker, maar ik word een beetje moe van dit soort bashing. TS is rechts en gaat dus afgeven op een linkse politicus over hypocriet gedrag en gaat volledig voorbij aan het feit dat dit soort gedrag aan de rechterkant van het spectrum minstens evenveel voorkomt.

Ach ja, ik verwacht misschien teveel van POL, inhoudelijke discussies ipv het eeuwige gebash....
pi_43208058
"Bos stoort zich aan de uitspraak van premier Balkenende dat hij „draait en niet eerlijk is”. Binnen het CDA-kamp noemt men Bos daarom lichtgeraakt"

"CDA-fractieleider Maxime Verhagen wil dat PvdA-leider Wouter Bos afstand neemt van de uitlating dat hij zich niet wil verlagen tot het niveau Verhagen" (bron:www.telegraaf.nl)

Wie is hier nou hypocriet ? Het CDA verwijt Bos dat hij kleinzerig is en lange tenen heeft, maar als hij eens een gemene opmerking naar het CDA maakt, dan lopen ze te piepen.
pi_43208770
eeh tja ik volg wel eens een debat en ik kan Wouter toch echt geen ongelijk geven, maar dat komt mischien ook omdat ik Verhage een verschrikkelijk oogkleppen-dragende arogante bal vind.

En Balkenende met zijn ''lichtgeraakt'' uitspraak ... dat is zo hypocriet, dat ie daar nog zo makkelijk mee weg komt.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:30:56 #43
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43228284
Ik vind het een zielige op de man speel actie van Bos. Dit toont nogmaals aan dat iemand die zo in de politiek staat niet geschikt is voor het torentje
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:38:02 #44
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43228432
Gelukkig was koning krokettenman dat wel.
[/ bijtende spot]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_43228970
Is een gevleugelde uitdrukking in politiek Nederland: dat is wel erg nivootje Verhagen.

Als er weer een achterbakse opmerking wordt gemaakt of een katholieke naaistreek wordt gepleegd.
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:09:05 #46
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43229110
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:02 schreef SCH het volgende:
Is een gevleugelde uitdrukking in politiek Nederland: dat is wel erg nivootje Verhagen.

Als er weer een achterbakse opmerking wordt gemaakt of een katholieke naaistreek wordt gepleegd.
Die uitdrukking is zeker zeer gebruikelijk onder de linkse draaikonten die jij kent of niet?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43229129
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:09 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Die uitdrukking is zeker zeer gebruikelijk onder de linkse draaikonsten die jij kent of niet?
Flikker toch eens op met die flames man
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:50:41 #48
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43234159
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik vind het een zielige op de man speel actie van Bos. Dit toont nogmaals aan dat iemand die zo in de politiek staat niet geschikt is voor het torentje
Hij is gefrustreerd en voelt zich ondergewaardeerd. Net een verwend kind.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43234363
Ik vind het wel opvallend dat Verhagen hier zo'n punt van maakt trouwens. 1 zinnetje in een boekje terwijl de premier van Normen en Waarden in een groot debat helemaal los gaat over oneerlijkheid en liegen etc.

Verhagen moet echt niet zo zeiken en Jack de Vries zit er weer eens helemaal naast, zoals gewoonlijk. Ik zal eens een topic over die Jack de Vries openen want dat is met recht een van de engste mannen van Nederland.
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:01:33 #50
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43234448
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat Verhagen hier zo'n punt van maakt trouwens. 1 zinnetje in een boekje terwijl de premier van Normen en Waarden in een groot debat helemaal los gaat over oneerlijkheid en liegen etc.

Verhagen moet echt niet zo zeiken en Jack de Vries zit er weer eens helemaal naast, zoals gewoonlijk. Ik zal eens een topic over die Jack de Vries openen want dat is met recht een van de engste mannen van Nederland.
Maar wel succesvol Bos tot op het bot afbreken, daar gaat het deze ronde gewoon om.
pi_43234487
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maar wel succesvol Bos tot op het bot afbreken, daar gaat het deze ronde gewoon om.
pi_43234683
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:58 schreef SCH het volgende:

Het valt me op dat je bij elk tv-beeld van Balkenende die iets bezoekt De Vries op een meter afstand van hem ziet lopen. Het is dat de catheders bij het debat gisteren doorzichtig waren, anders had De Vries zich daar waarschijnlijk nog verstopt. Het is haast een beetje genant hoezeer Balkenende met zijn persvoorlichter vergroeid lijkt.
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:29:53 #53
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43235164
quote:
De snelle verongelijktheid, misplaatste vedetteneigingen, weigering om in het teambelang te denken, het is vergelijkbaar met het wangedrag van een pubertje met een kwaaie dronk.
pi_43235447
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:11 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het valt me op dat je bij elk tv-beeld van Balkenende die iets bezoekt De Vries op een meter afstand van hem ziet lopen. Het is dat de catheders bij het debat gisteren doorzichtig waren, anders had De Vries zich daar waarschijnlijk nog verstopt. Het is haast een beetje genant hoezeer Balkenende met zijn persvoorlichter vergroeid lijkt.
Klopt. Al is De Vries geen persvoorlichter trouwens.
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:45:11 #55
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43235552
Schijnheiligheid is Bos zijn handelmerk.
pi_43235698
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Schijnheiligheid is Bos zijn handelmerk.
Uit jouw mond is dat een compliment
pi_43237473
In wat voor opzicht is ie schijnheilig en een draaikont.... zijn daar eigenlijk feiten voor of praten we allemaal Verhage na zonder na te denken?
  zaterdag 4 november 2006 @ 18:00:05 #58
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43237868
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:46 schreef geregistreerd het volgende:
In wat voor opzicht is ie schijnheilig en een draaikont.... zijn daar eigenlijk feiten voor of praten we allemaal Verhage na zonder na te denken?
Bosbelasting, Irak, Afghanistan...
pi_43238448
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:00 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Bosbelasting, Irak, Afghanistan...
Pardon??? Alleen die AOW kan je een draai noemen, bij de rest is de partij juist heel zorgvuldig geweest, veel beter dan het starre CDA dat nooit ergens op terug wenst te komen. Behalve na de verkiezingen op de hypotheekrente.
  zaterdag 4 november 2006 @ 18:27:06 #60
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43238593
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:21 schreef SCH het volgende:
Pardon??? Alleen die AOW kan je een draai noemen, bij de rest is de partij juist heel zorgvuldig geweest, veel beter dan het starre CDA dat nooit ergens op terug wenst te komen. Behalve na de verkiezingen op de hypotheekrente.
Hypotheekrenteaftrek is ook een draai, en zorgvuldigheid is niet hetzelfde als een hele act van een twijfelende partij. Dat is eerder een schreeuw om aandacht, waardevolle TV-minuten. En dat past prceies bij de berekenende opportunist Bos, de ultieme control freak.
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:42:57 #61
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43240753
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:27 schreef PJORourke het volgende:
Hypotheekrenteaftrek is ook een draai, en zorgvuldigheid is niet hetzelfde als een hele act van een twijfelende partij. Dat is eerder een schreeuw om aandacht, waardevolle TV-minuten. En dat past prceies bij de berekenende opportunist Bos, de ultieme control freak.
Idd en als volgende week een ander standpunt meer kiezers trekt gaat mijnheer Bos weer 180 graden om.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43240976
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd en als volgende week een ander standpunt meer kiezers trekt gaat mijnheer Bos weer 180 graden om.
Noem dan een punt waar hij 180 om is gegaan?
pi_43241124
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Je bedoeld zoals met de verkiezingsbelofte van de VVD destijds dat het spaarloon hoe dan ook zou blijven bestaan (volledig)? Hou toch op, ze beloven allemaal van alles.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:55:06 #64
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43241127
schijnheilig, misschien wordt het ooit wel eens gebruikt in een populaire combinatie. Net zoiets als de gevleugelde uitspraak lullen als Brugman
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:05:31 #65
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43241466
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Noem dan een punt waar hij 180 om is gegaan?
Levensloop.

Eesrt op de baricades staan dat het ook als pre pensioen gebruikt moet kunnen worden en nu zelf het gebruik voor het pre pensioen afwillen schaffen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43244311
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Levensloop.

Eesrt op de baricades staan dat het ook als pre pensioen gebruikt moet kunnen worden en nu zelf het gebruik voor het pre pensioen afwillen schaffen
Je bent in de war met de VVD
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:25:53 #67
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43244410
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat jij, als Republican Party Reptile, daar een probleem van maakt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43244418
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:11 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het is dat de catheders bij het debat gisteren doorzichtig waren, anders had De Vries zich daar waarschijnlijk nog verstopt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_43244557
quote:
Jack de Vries is door het partijbestuur van het CDA benoemd tot campagneleider. Hij gaat vanaf 1 december 2005 leiding geven aan de CDA-campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 7 maart 2006, de Provinciale-Statenverkiezingen van 7 maart 2007 en de Tweede-Kamerverkiezingen van 16 mei 2007.

De Vries zal zijn huidige functie als politiek assistent van premier Balkenende i neerleggen. Eerder was hij al voorzitter van het CDJA en hoofd voorlichting van de CDA-Tweede-Kamerfractie. Ook is hij gemeenteraadslid voor het CDA in Leiderdorp.

Marjolein Voslamber wordt de nieuwe politiek assistent van premier Balkenende. Nu is zij nog politiek assistent van minister Donner i (Justitie).
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:39:01 #70
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43244795
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef popolon het volgende:
Ik vind het raar dat jij, als Republican Party Reptile, daar een probleem van maakt.
In tegendeel, ik maak daar geen probleem van. Het CDA zou veel van de Republikeinen kunnen leren. Deze vreselijk saaie campagne vraagt om negative ads.
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:42:34 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43244887
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef PJORourke het volgende:

[..]

In tegendeel, ik maak daar geen probleem van. Het CDA zou veel van de Republikeinen kunnen leren. Deze vreselijk saaie campagne vraagt om negative ads.
Nou geloof me, ik kan ze gewoon niet ontwijken op tv en die hele valse, vaak persoonlijke, aanvallen komen me nu al de neus uit.

't Gaat averechts werken op een bepaald moment.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:51:41 #72
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43245148
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:42 schreef popolon het volgende:
Nou geloof me, ik kan ze gewoon niet ontwijken op tv en die hele valse, vaak persoonlijke, aanvallen komen me nu al de neus uit.

't Gaat averechts werken op een bepaald moment.
Als dat echt zo zou zijn, zouden ze er wel mee stoppen. Het werd kennelijk. Maar je zou het ook in stijl kunnen doen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:57:14 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43245320
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Als dat echt zo zou zijn, zouden ze er wel mee stoppen. Het werd kennelijk. Maar je zou het ook in stijl kunnen doen.
Het werkt in de VS, tot op een bepaald moment, mensen worden er ook moe van namelijk.

Ik heb het gevoel dat dergelijke spotjes in Nederland nog steeds averechts werken.

Of is dat ijdele hoop?
  zaterdag 4 november 2006 @ 22:18:07 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43245870
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:57 schreef popolon het volgende:
Het werkt in de VS, tot op een bepaald moment, mensen worden er ook moe van namelijk.

Ik heb het gevoel dat dergelijke spotjes in Nederland nog steeds averechts werken.

Of is dat ijdele hoop?
Hmmm. Ze zijn taboe, maar men maakt elkaar gewoon persoonlijk uit voor rotte vis. Ik zie geen essentiel verschil. Ik denk dat geen partij de eerste wil zijn, maar als het eerste schaap over de dam is...
pi_43253714
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Levensloop.

En Balkenende is niet scheinhijlig of een draaikont, goed punt werd naar voren gebracht in het laatste debat.
Bij de laaste verkiezingen ging hij er prat op dat er niet zou worden getornt aan de hyptheekrente aftrek toch.?
Hij heeft het weer gezegd, wacht es af als hij er voor staat na 22 november.
  zondag 5 november 2006 @ 10:47:20 #76
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43253846
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent in de war met de VVD
Nee, jij kijkt een beetje met oogkleppen denk ik

Maar even de linkjes naar de posts over dat onderwerp
Wouter Bos en zijn belachelijke ideeen
Wouter Bos liegt en draait over ontslagrecht
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43257503
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Die titels zeggen genoeg, moet ik dat serieus nemen???

Volg nou eens echt de politiek in plaats van al die vuilspuiterij hier, dombo.
pi_43258198
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Niveau Verhage...
  zondag 5 november 2006 @ 22:10:38 #79
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43274998
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:37 schreef SCH het volgende:
Die titels zeggen genoeg, moet ik dat serieus nemen???
O, ja ik was vergeten dat die TT's anti links zijn en dan neem je het niet serieus. Hoe had ik dat kunnen vergeten
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:37 schreef SCH het volgende:
Volg nou eens echt de politiek in plaats van al die vuilspuiterij hier, dombo.
Ik volg de politiek ook alleen ik heb andere standpunten dan jij maar dat zie jij schijnbaar gelijk al vuilspuiterij. Maar dat is in jou ogen alles wat niet links is
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')