Of 'Als u het heeft over...'quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:13 schreef yeremy het volgende:
Maar kan die kop van Balkenende niet zin.
Hij doet me aan een soort slechty geprogrammeerde DATA (ja die van startrek ) lijken net alsof hij een Bandje afspeel.
Vaak beginnend met, Moet u eens luister, Dat zal ik u vertellen of Weet U, bla bla bla bla
Ik vind het eigenlijk wel OK. In debatten met vier of zes personen heb je vooral korte 1-op-1-debatten en wat meer uitvoerige discussies waarbij iedereen door elkaar kakelt. Bos en Balkenende krijgen vanavond bijna anderhalf uur de kans om zichzelf tegenover de ander te bewijzen. Ik denk dat je zo een veel beter beeld krijgt van deze twee personen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over dat dit mag. We hebben in het politieke bestel meer dan 10 partijen, waarom wordt de nadruk zo gelegd op deze twee??
RTL is gewoon een bedrijf.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over dat dit mag.
Bij de vorige verkiezingen had Netwerk een erg goed systeem.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:40 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel OK. In debatten met vier of zes personen heb je vooral korte 1-op-1-debatten en wat meer uitvoerige discussies waarbij iedereen door elkaar kakelt. Bos en Balkenende krijgen vanavond bijna anderhalf uur de kans om zichzelf tegenover de ander te bewijzen. Ik denk dat je zo een veel beter beeld krijgt van deze twee personen.
En de andere partijen komen in de volgende debatten nog ruimschoots aan de beurt.
Je hebt al zo'n promofilmpje van Balkenende die op bezoek gaan bij een boerengezin. Oe, hoe inhoudelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
We gaan op de Amerikaanse toer.
Nog even en er komen filmpjes van de kandidaten met hun gezin.
Om de inhoud lijkt het toch niet meer te gaan. Eerder wie het vaakst met zijn kop op de tv komtquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef pberends het volgende:
Je hebt al zo'n promofilmpje van Balkenende die op bezoek gaan bij een boerengezin. Oe, hoe inhoudelijk.
Ik ga voor Somalische Oelaoela Bever Mark Ruttequote:Op vrijdag 3 november 2006 14:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Benieuwd wie het dit keer gaat winnen.....
Dolfijn Wouter of Wesp Balkenende![]()
quote:Vanavond in NOVA Politiek
22.30, Nederland 2
Vanavond vindt bij RTL-4 het lijsttrekkersdebat plaats tussen Jan Peter Balkenende (CDA) en Wouter Bos (PvdA).
NOVA kijkt met Hans Hillen (oud-Tweede Kamerlid CDA), Felix Rottenberg (columnist) en André Rouvoet (lijsttrekker ChristenUnie) terug op het 'debat der debatten'.
Vanuit Lunteren, de plaats waar de VVD vandaag de verkiezingscampagne start, reageert VVD-lijsttrekker Mark Rutte op het debat.
Verder natuurlijk een nieuwe Politieke Barometer, de mening in De Straat én de visie van Joep Bertrams.
Presentatie: Joost Karhof en Ferry Mingelen
Moeten ze ook gaan zingen dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
Als ik het goed begrijp zit Henkjan Smits van Idols in een jury die de lijsttrekkers gaat beoordelen op hun X-factor.Zie Persbericht RTL.
[...]
Of toch voor de Israelische Teelbal Kolibriequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:26 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Ik ga voor Somalische Oelaoela Bever Mark Rutte
Er zullen wel veel van die semi-grappige entertainende opmerkingen inzitten, waarbij Bos en Balk talloze fake-smiles gaan opzetten.quote:
Niks, maar politiek heeft hier dan ook helemaal niks mee te maken. Het gaat erom wie de hipste uitstraling heeft en de grappigste one-liners.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:37 schreef Blanchimont het volgende:
Wat weet Smits nou van politiek?
"Met bos ben je de klos"quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zullen wel veel van die semi-grappige entertainende opmerkingen inzitten, waarbij Bos en Balk talloze fake-smiles gaan opzetten.
Wellicht de Oost Indische Zeekoequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:38 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Of toch voor de Israelische Teelbal Kolibrie
Oh, wacht het is RTLquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Niks, maar politiek heeft hier dan ook helemaal niks mee te maken. Het gaat erom wie de hipste uitstraling heeft en de grappigste one-liners.
De Jakhalzen van de werled draait door hebben dat gezin opgezocht,. Wat blijkt.... stemmen helemaal niet CDA, maar CUquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt al zo'n promofilmpje van Balkenende die op bezoek gaan bij een boerengezin. Oe, hoe inhoudelijk.
Ik heb dezelfde gedachtenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:52 schreef Genverbrander het volgende:
ik ga wel kijken, wil het toch niet missen. Haat mezelf.
Henk Jan Smits: 7% is maar inhoudquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:32 schreef Falco het volgende:
Rick Nieman benadrukt dat het om inhoud gaat, phew gelukkig.
Met dat de non-verbale communicatie belangrijk is, heeft hij overigens wel weer gelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Henk Jan Smits: 7% is maar inhoud.
Als hij weet dat het zo om presentatie draait, waarom loopt-ie er dan zo bij?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Henk Jan Smits: 7% is maar inhoud.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als hij weet dat het zo om presentatie draait, waarom loopt-ie er dan zo bij?
Mjah, als Balkenende zegt dat de moeder van Bos een vieze hoer is kan ie nog zo goed z'n lichaamstaal en intonatie goed doen, maar....quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Met dat de non-verbale communicatie belangrijk is, heeft hij overigens wel weer gelijk.
.33 was het, het is nu .39. Minimaal 6 minuten dus.quote:
Van welke partij is Nieman?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
Frits Wester is overigens van het CDA... lekker objectief. Ik had liever gezien dat Nieman het debat deed.
Waarom Nieman?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
Frits Wester is overigens van het CDA... lekker objectief. Ik had liever gezien dat Nieman het debat deed.
Dat was lachen iddquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waarom Nieman?
En Frits Wester neem ik sowieso niet serierus na die farce met die quiz.![]()
www.rtlnieuws.nlquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:42 schreef vosss het volgende:
IS dit ergens online te volgen? Desnoods alleen met geluid?
Tof; thanksquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
www.rtlnieuws.nl
Met goed beeld en geluid![]()
Precies, en dan ook nog precies het ingestudeerde stukje er in verwerken, valt wel erg op.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:45 schreef Robocock het volgende:
Altijd mooi om te zien en horen hoe ze elke simpele vraag naar een super promo praatje kunnen ombuigenrespect.
Zit weinig spontaan geblaat bij indd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Precies, en dan ook nog precies het ingestudeerde stukje er in verwerken, valt wel erg op.
Ja Bos stuurt meteen aan op kwaliteit, waar JP weer op hamerde. Afijn laat de coalitiebesprekingen tussen CDA en PvdA maar komenquote:
Hij ziet er nu niet uit als een kutnerd, maar gewoon normaal.quote:
vind je?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij ziet er nu niet uit als een kutnerd, maar gewoon normaal
nou... Misschien ben je aan hem gewend geraakt, echt 'gewoon normaal' (pleonasme?) vind ik het nog niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hij ziet er nu niet uit als een kutnerd, maar gewoon normaal.En hij laat zich niet klemlullen zo te merken, maar het is nog vroeg.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind Bos op dit moment nog goed en scherp (oogt ook frisser).
Hup Bos.![]()
Viel me ook op. Gek dat Bos telkens in de verdediging schiet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Strolie75 het volgende:
Bos: "wij willen de kinderopvang 3x per week gratis"
*goede reply van JP*
Bos: "het gaat ons niet alleen om gratis, maar ook om kwaliteit"
Bos: "waarom bestraft u mensen met 2000 euro extra belasting" (3x)
*goede reply van JP*
Bos: "het gaat me niet om de euro's"
Wat is het toch een draaikont
In welk jaar leeft Bosquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:53 schreef TrenTs het volgende:
"Ik leid de partij van Willem Drees."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |