Henk Jan Smits: 7% is maar inhoudquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:32 schreef Falco het volgende:
Rick Nieman benadrukt dat het om inhoud gaat, phew gelukkig.
Met dat de non-verbale communicatie belangrijk is, heeft hij overigens wel weer gelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Henk Jan Smits: 7% is maar inhoud.
Als hij weet dat het zo om presentatie draait, waarom loopt-ie er dan zo bij?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Henk Jan Smits: 7% is maar inhoud.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als hij weet dat het zo om presentatie draait, waarom loopt-ie er dan zo bij?
Mjah, als Balkenende zegt dat de moeder van Bos een vieze hoer is kan ie nog zo goed z'n lichaamstaal en intonatie goed doen, maar....quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Met dat de non-verbale communicatie belangrijk is, heeft hij overigens wel weer gelijk.
.33 was het, het is nu .39. Minimaal 6 minuten dus.quote:
Van welke partij is Nieman?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
Frits Wester is overigens van het CDA... lekker objectief. Ik had liever gezien dat Nieman het debat deed.
Waarom Nieman?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
Frits Wester is overigens van het CDA... lekker objectief. Ik had liever gezien dat Nieman het debat deed.
Dat was lachen iddquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waarom Nieman?
En Frits Wester neem ik sowieso niet serierus na die farce met die quiz.![]()
www.rtlnieuws.nlquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:42 schreef vosss het volgende:
IS dit ergens online te volgen? Desnoods alleen met geluid?
Tof; thanksquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
www.rtlnieuws.nl
Met goed beeld en geluid![]()
Precies, en dan ook nog precies het ingestudeerde stukje er in verwerken, valt wel erg op.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:45 schreef Robocock het volgende:
Altijd mooi om te zien en horen hoe ze elke simpele vraag naar een super promo praatje kunnen ombuigenrespect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |