Homdeck +1quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef Homdeck het volgende:
meryl streep
Doe ik welquote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ranglijst nog NIET aangepast, en is het de bedoeling dat ik ga tellen?
Gezien zijn dood kan dat wel kloppenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ik zie het nu. Het is Lodewijk II van Beieren.
Ja, want een ander kan de OP niet aanpassen.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel erg bedankt. Ikwil het best een keer proberen, maar ik vertrouw mijn tellen niet en ik weet zeker dat ik ergens iets vergeet enzo. normaal probeer ik ook altijd niet te posten aan het eind van een topic. uit voorzorgquote:
Maar iemand anders kan wel tellen en de behaalve punten hier plaatsen, zodat ik ze bij de OP-ranglijst kan optellen. Als het overzichtelijk allemaal onder elkaar staat kan er vrij weinig fout gaan, hoop ikquote:Op donderdag 2 november 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want een ander kan de OP niet aanpassen.
Don_Tom +1quote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef Don_Tom het volgende:
Bint, van Bordewijk
Lui varken.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar iemand anders kan wel tellen en de behaalve punten hier plaatsen, zodat ik ze bij de OP-ranglijst kan optellen. Als het overzichtelijk allemaal onder elkaar staat kan er vrij weinig fout gaan, hoop ik.
Hé. Ik wíl best tellen, maar ervaring leert mij dat ik geen goede teller ben! En als iemand anders het heel vriendelijk aanbiedt...quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Mark_V +3 Soempie +2 Tha_Erik + 3 EdwardJobHopper +2 Lienekien +2 BrandX + 1 Nembrionic + 2 Grim. +1 Homdeck +1 |
Het is echt geen hogere wiskunde.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hé. Ik wíl best tellen, maar ervaring leert mij dat ik geen goede teller ben! En als iemand anders het heel vriendelijk aanbiedt...
Its-Jojo-4you +1quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nijmegen
Moet je op ctrl+f drukkenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel erg bedankt. Ikwil het best een keer proberen, maar ik vertrouw mijn tellen niet en ik weet zeker dat ik ergens iets vergeet enzo. normaal probeer ik ook altijd niet te posten aan het eind van een topic. uit voorzorg.
Thnx!
Ranglijst geüpdatet!quote:
Ja schaap ja! Maar dat wist ik niet eens! Opeens mijn hoofd bedektquote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef Grim. het volgende:
[..]
Leuke avatar. Heeft Schaap die gemaakt?
Gefeliciteerd Etcetera
![]()
ook jarig in Novquote:Op donderdag 2 november 2006 20:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja schaap ja! Maar dat wist ik niet eens! Opeens mijn hoofd bedekt
Gefeliciteerd! November topmaand!![]()
Sorry, hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is echt geen hogere wiskunde.
Over 17 dagen word ik eindelijk 16!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ook jarig in Nov?
wel beetje winderig momenteelen vies weer
het zou ook 's mooi weer zijn op m'n verjaardag
Uit een waterkraan.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar komen de hottentotten vandaan?
Van de hottentottententententoonstelling.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar komen de hottentotten vandaan?
Wat ben jij een zeikerd geworden zegquote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is echt geen hogere wiskunde.
Kloptquote:Op donderdag 2 november 2006 20:57 schreef BrandX het volgende:
zuid afrika toch?
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef BrandX het volgende:
als je mazzel hebt is het heel mooi vriesweer met strakblauwe hemel en heerlijke zon. Dat is wel mooi (ok, wel koud)
bijna goed, alleen is het geen lood maar gesmolten tin.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het glas wordt gegoten op een bad van vloeibaar lood. Hierdoor ontstaat vlakglas
Eh..tin dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Op een bad kwik trouwens.
chapeau!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1950
Its-Jojo-4you +1quote:Pilkington glas
Deze methode werd in 1950 uitgevonden door Pilkington: men giet het gesmolten glas bovenop een bad van gesmolten tin. Het glas is lichter dan het tin, en drijft daar dan ook bovenop. Momenteel wordt zo'n 90% van alle glas met deze methode gemaakt. Gesmolten metalen geven een perfect vlak oppervlak en op deze manier is ook (de ene kant van) het glas perfect vlak. De gietglasmethode wordt vooral voor het maken van grote glasplaten, zoals vensterglas, gebruikt. Het kan toegepast worden in een continu gietproces: aan één kant wordt het vloeibare glas op het vloeibare tin gegoten, aan de andere kant wordt de gestolde glasplaat afgekoeld en in gewenste afmetingen gesneden. Men kan naar wens de dikte van de glasplaat variëren.
Jawel Mark_V +1quote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef Mark_V het volgende:
erebus is een vulkaan op antarctica als je dat bedoelt
me and my beloved bergen
Het moet natuurlijk wel in je straatje passen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:40 schreef Mark_V het volgende:
ik zat net "met het mes op tafel" te kijken, en ik verbaasde me toch over het niveau van de vragen daar, ik wist nog niet eens de helft....
Hoi soempquote:
Tha_Erik +clownsneusquote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
't Zal niet de Erebus zijn, toch?
Heb alleen een zooi mislukte foto's gemaakt met m'n mobieltje en de kamer opgemeten. Daarna liet ik de lamp vallen en was het pikkedonker. Kon ik niks meer beginnen. Zaterdag al verhuizenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Mark_V het volgende:
Wat is met 4.5 kilometer de hoogste berg van Antarctica?
[..]
Hoi soemp![]()
Moest jij niet je kamer gaan volhangen met Lamborghiniposters enzo?
Jojo +1quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mount Vinson
Compleet eensquote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tha_Erik +clownsneus
Met het mes op tafel is trouwens echt fucking genius, spelen met echt geld, vals meezingen met een liedje.... wow, zo's show wil ik later ook presenteren....
Die heb ik dan weer nooit gezien, is die nog ergens te kijken?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Compleet eens
Het is gewoon lekker simpel. Geen poespas. Geen gezeur.
En inderdaad dat mateloos vals zing.
Ze hebben trouwens ooit "Watskebeurt" gedaan met z'n drieen. Die was WEL geniaal.
Weet ik niet. Wellicht op Youtubequote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gezien, is die nog ergens te kijken?
Niet gezienquote:Ik vond de mooiste keer toen ze: "Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?" aan het zingen waren....
Ik heb het formulier al een week liggenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Mark_V het volgende:
Vrouwen en mannen onder de 35 jaar opgelet:
Ze zoeken bij "Met het mes op tafel" nieuwe gasten, dus voor de algemene kennis lui hier, meld je aan! Ik ga het ook doen
Dan wordt het straks een AKQ onderonsjequote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het formulier al een week liggen
Etceterake van me! Meld je ook aan voor met het mes op tafel, jij bent (weet ik sinds gisteren) vrouw en vast onder de 35, dus je behoort tot de groep waar ze dringend mensen zoekenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Etcetera het volgende:
daniel defoe
ik ga niet met mijn hoofdt op televisiequote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Etceterake van me! Meld je ook aan voor met het mes op tafel, jij bent (weet ik sinds gisteren) vrouw en vast onder de 35, dus je behoort tot de groep waar ze dringend mensen zoeken
Dat zou grappig zijn maar dan moeten we het stilhouden voor Asmo.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dan wordt het straks een AKQ onderonsje![]()
Wat leuk! Hou je dan wel je clownsmasker op? Anders kan ik je niet herkennen, hè?!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het formulier al een week liggen
Mij herken je aan mijn zotte uitstraling en domme antwoordenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat leuk! Hou je dan wel je clownsmasker op? Anders kan ik je niet herkennen, hè?!
HOOFD MET DT!! MHUWAHAHAHAH LOLLERROFLGEK! 1!!11EINZ!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga niet met mijn hoofdt op televisie![]()
dat is zielig voor de camera en al die toeschouwers
Masker? Compleet pakquote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat leuk! Hou je dan wel je clownsmasker op? Anders kan ik je niet herkennen, hè?!
Kun je snel door naar de barquote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mij herken je aan mijn zotte uitstraling en domme antwoorden![]()
toch iemand die opletquote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
HOOFD MET DT!! MHUWAHAHAHAH LOLLERROFLGEK! 1!!11EINZ!![]()
![]()
![]()
Jawel joh. Gewoon gezellig meedoen
Mij niet onbekend....quote:
Weekend miljonairs is zwaar inferieur aan met het mes..... alleen van die krullenbol krijg ik al spontaan anti peristaltische bewegingen...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Goed hoor
Ik probeer al heel lang in Weekend Miljonair te komen..dat is nog lastiger
Dat is de rechtse.... bekend van zijn eieren....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
Het zijn vreemde namen (artiestennamen natuurlijk). Eén chique zit erbij.
Correct taalgebruik staat niet in de functie vereisten van een presentator kennelijk...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
En zijn uitspraak. "En dan nu de vraag voor duiSONT euro".
Lekker boeien. Ik neem die krullen wel voor lief met 64.000 euroquote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Weekend miljonairs is zwaar inferieur aan met het mes..... alleen van die krullenbol krijg ik al spontaan anti peristaltische bewegingen...
Ik voel me oudquote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef Mark_V het volgende:
En anders gaan we even mijn vraag raden
Ik ben XXXX, alsof je dat niet wist, en ik drink tot de modderfokking fles leeg is, heb pas doekoe als ik die flesjes inwizzel,, dan ben ik pas stang, yo, fo shizzle....
Das de middelste
Gefelici!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik voel me oudstang?, shizzle?, doekoe?
Ik heb nog liever wetenschapsvragen van je Mark.Echt nog nooit van ze gehoord.
ik heb een baantje als illustrator bij een psychologieblad. Net bevestigd gekregen.
New illustrator We have a new illustrator, her name is 'soempie' , she studies education science at Groningen University.![]()
Auw me oogquote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera gooit wat bitterballen rond(wel vangen he)
Bedankt, ik ben gek op bitterballen (is wel aan me te zien trouwens)quote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera gooit wat bitterballen rond(wel vangen he)
*plop**plop*quote:
Ik was dan iets eerderquote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Die dikke heet willy wartaal dacht ik
Ja, ik weet het ook niet meer zo goed.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef Mark_V het volgende:
Met wie was dinges getrouwd
Wiccie de helderziende +1
Geeft niet, hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:30 schreef doeka het volgende:
Ja, ik weet het ook niet meer zo goed.![]()
quote:
Biertje voor mij graag....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
dank je
er is nog taarten bier
en wijn
en er kan nog een bitterbal rondslingeren
oftewel
* Etcetera trakteert
22, mooie leeftijd.....quote:
Jawel.... je had een vraag goed, en daar verdien je een punt voor.....quote:
Neequote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Etcetera het volgende:
labour en conservatieven?
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:45 schreef Mark_V het volgende:
house of lords en house of commons
Whehe, waar zat jij met je gedachten?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hands moet lords zijn
(Die fout komt omdat ik er ooit een opdracht over moest maken, maar mijn lerares schreef echt onduidelijk, dat ik er eerst van overtuigd was dat er house of hands stond, in plaats van lords. Nu is eht altijd een beetje gokken).quote:Op donderdag 2 november 2006 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hands moet lords zijn
Ik reken deze gewoon goed, je zit redelijk in de buurt.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Er worden te veel schapen in de weide gezet en de weide wordt dan leeggegraast. Daardoor gaan alle schapies dood.
(afgezien van de spelfouten)quote:Op donderdag 2 november 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je je veelaat grazen, dan worden anderen boos dat je hun gras opeet, als je niet laat grazen dan word jij boos odmat anderen jou gras opeten.
Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef Soempie het volgende:
ozo, wat wyccie zegt ja. Alle boeren willen hun schapen er graag in, omdat dat voor elke boer gunstig is. Maar als ze dat allemaal doen dan is dat niet gunstig. Dat is dan het dilemma.
Inderdaad net als prisonersdilemma![]()
Aangezien we beiden maar wat voor ons uit lulden, kan ik er ook niet boos om wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?
Tha_Erik je zat ook een heel end, ik stond op het punt om je het punt te geven, maar toen zag ik wiccies antwoord en die was toch wat vollediger...
Jij zou beter moeten wetenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:16 schreef peaceman het volgende:
Als ik niet beter wist, zou het Tom McRae kunnen zijn..
Ik zorg er wel voor dat dat niet gebeurd hoor!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Er worden te veel schapen in de weide gezet en de weide wordt dan leeggegraast. Daardoor gaan alle schapies dood.
Ha, ik dacht al wel dat jij het zou weten!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef Supersheep het volgende:
Damiem Rice - Volcano
Dude! Hoe weet je dat? Ik ken die hele Damian Rice nietquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef Supersheep het volgende:
Damiem Rice - Volcano
Bij filosofie gehadquote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Heb jij dit op je studie gehad of is dit voor jou algemene kennis?
Beetje hetzelfde genrequote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef peaceman het volgende:
Hmm toch eens wat meer verdiepen in die man, muziek klonk erg Tom McRae....
Als je het kent kan je het weten hè!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dude! Hoe weet je dat? Ik ken die hele Damian Rice niet
Op zich wist ik dat ook wel, maar ik heb me eigenlijk nog nooit in hem verdiept... dit itt Tom McRae die ik fantastisch vind, maar die zul jij dus ook wel kunnen waarderen of niet?quote:
Dat, gezongen door Sophie Ellis Bextor. Van Murder on the Dancefloor.quote:
Oeh, die zou het ook kunnen zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Mark_V het volgende:
modjo - lady
fout!quote:
Als je wilt mag je een hint gevenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:28 schreef Grim. het volgende:
Kom niet op de naam, maar kan je wel vertellen hoe de clip eruit ziet
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Mark_V het volgende:
modjo - lady
Heb om eerlijk te zijn nog vrij weinig van McRae geluisterd, (heb echt teveel zooi) maar het meeste van wat ik heb gehoord vind ik idd erg mooiquote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich wist ik dat ook wel, maar ik heb me eigenlijk nog nooit in hem verdiept... dit itt Tom McRae die ik fantastisch vind, maar die zul jij dus ook wel kunnen waarderen of niet?
peaceman +1quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef peaceman het volgende:
Stardust - Music sounds better (with you)
Lekker nummer!
Zeker gaan doenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef Supersheep het volgende:
Heb om eerlijk te zijn nog vrij weinig van McRae geluisterd, (heb echt teveel zooi) maar het meeste van wat ik heb gehoord vind ik idd erg mooi
Jah die is het inderdaad, wow wat lijken die nummers op elkaar, op een gegeven moment is het gewoon dezelfde sample....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
peaceman +1
bekijken en luister hier
Wist je dat deze drie nummers zo op elkaar leken of was het voor jou ook een verrassing?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Supersheep het volgende:
Spiller - Groovejet (If This Ain't Love)
Modjo - Lady (Hear Me Tonight)
Yes sir!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Damien! Anders wordt het moeilijker met zoeken, peace.
Toch een behoorlijk verschil vind ik hoor, Maar ze vallen inderdaad allemaal onder de elektro-pop. Ook allemaal ongeveer rond dezelfde tijd uitgekomen. Stiekem mis ik dat soort nummers welquote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef Mark_V het volgende:
Ze hebben ook alledrie precies hetzelfde tempo, ritme en type instument....
Is me 5 jaar geleden toen het hits waren nooit opgevallen eigenlijk...
[..]
Wist je dat deze drie nummers zo op elkaar leken of was het voor jou ook een verrassing?
Dat was de band waar ze in zat ja...quote:
Ik weet welke je bedoeld, maar de muziek of wat er verder in de clip zat??quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
En bij welk liedje hoorde nou die lange kerel in Azië?
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
TSE, je bed in!
De titel van het liedje dat bij die clip hoort.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef Supersheep het volgende:
Ik weet welke je bedoeld, maar de muziek of wat er verder in de clip zat??
Zeg meneer Peaceman, jij wilde graag een nieuwe MUZ-vraag. Dus terug naar je plek en gokken jij!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef peaceman het volgende:
achternaam is toch best scandinavisch hoor...
Ik heb even gekeken, maar ik kan je ook niet helpen. Sorry.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb nog een MUZ-vraag openstaan.
Dat snap ikquote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
De titel van het liedje dat bij die clip hoort.
Ik weet de vraag ook niet, ik ben ook niet zo goed in muziek....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zeg meneer Peaceman, jij wilde graag een nieuwe MUZ-vraag. Dus terug naar je plek en gokken jij!
Oh. Huh, uh... Hmmm.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
Dat snap ikBedoelde te zeggen dat ik alleen dat beeld nu in m'n kop heb, maar verder geen idee heb
quote:Zowel de muziekstijl, de stijl van de videoclips als de opbouw van de band (een vrouw met hoge stem en een man met erg lage stem) waren gelijk aan die van Aqua. Waar Aqua het meest succesvol was in de periode 1997-98, wasdat in 1999. Beide groepen worden tot het bubblegum-genre gerekend.
Ja. Heel graag zelfs.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:00 schreef Grim. het volgende:
[..]
Wil je eigenlijk wel gaan slapen :p?
Nee hoor die ziet er zo uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef Lienekien het volgende:
Bram van der Vlugt
heuh?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Trusten TSE!
BTW: wat was die code die je moet intoetsen als je toetsenbord de tekens verkeerd weergeeft?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hoor die ziet er zo uit
[afbeelding]
Voor jou was ie dus echt onherkenbaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee hoor die ziet er zo uit
[afbeelding]
Wyccie +1quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Fatima Moreira de Melo
Artiest?quote:Dee Dee na na na
Saturday night, I feel the air's getting hot
Like you baby
I'll make you mine you know I'll take you to the top
I'll drive you crazy
Saturday night, dance, I like the way you move
Pretty baby