quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
Hoeft niet!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:23 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tja...Hoe moet ik hier nou op reageren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck..fuck.. zit al een half uur met het eten..![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoeft niet!SomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
なんだっけ
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck..fuck.. zit al een half uur met het eten..![]()
Dan bezorg ik het wel bij Knuffelslet.. die zit hier 3 km vandaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:28 schreef worldpimber het volgende:Komt ze misschien pas rond een uur of 8 thuis.
NNoonoooOOOoonohoohhho!!1111`````~~ ik ben helemaal niet dik!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
OMGDie foto onder je sig, Weet je hoe vet!
![]()
nah, heb al kip opquote:Op donderdag 2 november 2006 18:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan bezorg ik het wel bij Knuffelslet.. die zit hier 3 km vandaan.![]()
Eendquote:
Moet ook maar weer es ff in topic Dordt kijkenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:48 schreef hicham het volgende:
MF [afbeelding]
Stelletje prutsersWou eigenlijk nooit meer inloggen daar, maar dat kan ik mijn fans niet aandoen
En iedereen maar hulde roepen in het aankondigingen topic [afbeelding]
spiegels en knipperlichten had ik het over... maar die andere zijn ook wel handig denk ik zoquote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat... de spiegels+knipperlichten of de luchtinlaten+contactslot?![]()
quote:[..]
Op talent... je kan het...it is great to be the underdog.. isn't it?
![]()
Dit is nou een goede website, waar je de hele bestelling kan volgen.http://www.pixmania.nl
Alleen heb ik de goedkoopste verzendmethode gekozen, en is de autoradio er nog niet.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:42 schreef Knuffelslet het volgende:
volgens mij beginnen mn goudvissen me na anderhalf jaar eindelijk aardig te vinden..
I'm so emotional right now...
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aaaaawwwww...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
NNoonoooOOOoonohoohhho!!1111`````~~ ik ben helemaal niet dik!
Al zei m'n docent wel iets over mijn buikje op schoolVraag Roderick voor meer info
![]()
![]()
toen hij dat zei dat ik gelijk.... zal ik dat gaan posten op Fok
![]()
![]()
Roderick2085, vertel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet meer bevatten![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
Grapjasquote:Op donderdag 2 november 2006 19:00 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
misschien kan je ook meteen ergens wat smaak downloaden
Nee ze gaan ondersteboven met hun buikje aan het oppervlak liggen, en dan mag zij ze aaienquote:Op donderdag 2 november 2006 18:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]wat dan, bluppen ze naar je?
Alleen is dat aai-gedeelte een misinterpretatie van de situatie![]()
![]()
![]()
er staan helemaal geen harley's tussen die (japanseplastik bakjes)
hoe kan dat nou
ben ik de enige met een harley bij fok of laat de harley rijder zich gewoon niet horen
bij dit soort onderwerpen
nou ik zal nu wel commentaar krijgen maar geeft niet
groetjes van een tevreden rijder op een fxd uit 94 (en nooit pech)![]()
![]()
Is daar iets mis meequote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:00 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
misschien kan je ook meteen ergens wat smaak downloaden![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet meer bevatten![]()
Tijd voor een plaatje!!
なんだっけ![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
ben ik de enige met een harley bij fok of laat de harley rijder zich gewoon niet horen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi!
Zou je denken met zo een binnenkomst...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
nou ik zal nu wel commentaar krijgen maar geeft niet...?quote:tussen die (japanseplastik bakjes)![]()
Neeh... zo zijn wij niet. Wij zeiken nooit mensen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die leraar kwam in het studielandschap, zegt hicham gedacht, gevolgd door:quote:
"ben je dikker geworden, of lijkt dat alleen maar zo"
toen begin hicham maar snel over een mailtje dat ie hem gestuurd hadquote:eerste 2 jaar waren er klassen, nu kan je niet meer over een klas pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we volgen 1 vak gezamelijk tenminste, als hicham aanwezig was
, maar die is nu ook weer afgelopen
het is wel leuk hoor, met hicham op schoolquote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee ze gaan ondersteboven met hun buikje aan het oppervlak liggen, en dan mag zij ze aaien
Alleen is dat aai-gedeelte een misinterpretatie van de situatie![]()
![]()
De andere harley rijders kunnen inmiddels hun internet niet meer betalenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
als ik later oud en grijs ben ga ik ook harley rijden
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tijd voor een plaatje!!
[afbeelding]dat maakt dit hele topic weer duidelijk
![]()
![]()
staat er tochquote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef -XX- het volgende:
Roderick, vertel nou over hicham zijn buikje! [afbeelding]
ik ben niet altijd even snel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die leraar kwam in het studielandschap, zegt hicham gedacht, gevolgd door:
toen begin hicham maar snel over een mailtje dat ie hem gestuurd had
[..]
eerste 2 jaar waren er klassen, nu kan je niet meer over een klas pratenwe volgen 1 vak gezamelijk tenminste, als hicham aanwezig was
het is wel leuk hoor, met hicham op school
[..]![]()
Die leraar mocht hem vast!
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die leraar kwam in het studielandschap, zegt hicham gedacht, gevolgd door:
toen begin hicham maar snel over een mailtje dat ie hem gestuurd had![]()
Jij blij, ik blijquote:[..]
eerste 2 jaar waren er klassen, nu kan je niet meer over een klas pratenwe volgen 1 vak gezamelijk tenminste, als hicham aanwezig was
Doe's wat aan die typo's joh, je lijkt Makster welquote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef -XX- het volgende:
Roderick, vertel nou over hicham zijn buikje!
![]()
![]()
![]()
Ja, hij's mijn homiequote:
Bij andere studenten valt het niet eens op, omdat hij ze niet goed genoeg kent![]()
![]()
![]()
Wat een verhalen weer
Er ligt rijst, maar omdat ik geen dikface () ben, kan ik het me permitteren toch maar voor 2 chocolaatjes en een stroopwafel te gaan.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, hij's mijn homie [afbeelding]
Bij andere studenten valt het niet eens op, omdat hij ze niet goed genoeg kent [afbeelding]![]()
AHquote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tijd voor een plaatje!!
[afbeelding]dankje, verklaard een boel
![]()
![]()
Zeg ik niet! Dan lijk ik slim!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
Tsjah ... wat moeten we hier nu met dit soort onverlaten ..quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
![]()
![]()
Zo weer een potje catannen![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
stenigen...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah ... wat moeten we hier nu met dit soort onverlaten ..duh...
Fragile like a rose on the snow...![]()
Ha! Goed opgelet faithyquote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Knuffelslet het volgende:
'dat enzym bevatten'
naast smaak ook nog even een grammatica.ziphet was even een test
![]()
Zeiden leraren altijd!Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zeg ik niet! Dan lijk ik slim!
Ik beschouw het als niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik noteer het wel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik beschouw het als niet gelezenmaar ik noteer het wel
![]()
![]()
![]()
lere,spelletje,t.v.,bed!
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De andere harley rijders kunnen inmiddels hun internet niet meer betalen![]()
beter als 400ccBazziekje
![]()
1340cc vol ellendequote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef passmailer het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)
beter als 400ccBazziekje
Veel herrie weinig snelheid
En ik bedoelde dat ze vanwege de hoge reparatiefacturen geen geld meer over hebben![]()
![]()
is het zo ergquote:Op donderdag 2 november 2006 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jij blij, ik blij
Doe's wat aan die typo's joh, je lijkt Makster wel
[..]![]()
nederlands is niet mijn sterkste vak, iig de spelling niet
hij is iig zeer relaxedquote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, hij's mijn homie [afbeelding]
Bij andere studenten valt het niet eens op, omdat hij ze niet goed genoeg kent [afbeelding]heb alleen al zo'n 2 jaar geen les meer van hem gehad
(en ben de afgelopen 1,5 jaar ook bijna nooit op die verdieping geweest, dus zie hem ook nooit)
daarbij zou ik het helemaal niet erg vinden als iemand het zou zien als ik dikker zou worden![]()
![]()
FIGHT!!!place your bets!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef passmailer het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)
beter als 400ccBazziekje
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
allow ? ...
llow ? ...
low ? ...
ow ? ...
w ? ...
? ...
...
..
..... .... .. .. .
WIE IS DE KONING VAN WEEEEEEEEEEEEEEEEZEL!!!!!![]()
![]()
Jij liegt, anders had ik nooit een goed bedrijf kunnen opstarten met Harley onderdelenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
![]()
![]()
![]()
KOFFIEKOEKJE!!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
.... .... .. .. .
WIE IS DE KONING VAN WEEEEEEEEEEEEEEEEZEL!!!!!
OFFIEKOEKJE!!!!!
FFIEKOEKJE!!!!!
FIEKOEKJE!!!!!
IEKOEKJE!!!!!
EKOEKJE!!!!!
KOEKJE!!!!!
OEKJE!!!!!
EKJE!!!!!
KJE!!!!!
JE!!!!!
E!!!!!
!!!!!
!!!!
!!!
!!
!![]()
Ik ben er nog steeds, nog een paar dagen dan kom ik in de OP en nog een paar maanden en dan ga ik meetoeren !http://www.mencom.nl Mencom IT Service![]()
Kloote putquote:Op donderdag 2 november 2006 21:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
KOFFIEKOEKJE!!!!!
OFFIEKOEKJE!!!!!
FFIEKOEKJE!!!!!
FIEKOEKJE!!!!!
IEKOEKJE!!!!!
EKOEKJE!!!!!
KOEKJE!!!!!
OEKJE!!!!!
EKJE!!!!!
KJE!!!!!
JE!!!!!
E!!!!!
!!!!!
!!!!
!!!
!!
!![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef bpm het volgende:
Ik ben er nog steeds, nog een paar dagen dan kom ik in de OP en nog een paar maanden en dan ga ik meetoeren !![]()
![]()
Meetoeren is the shizzlequote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef bpm het volgende:
Ik ben er nog steeds, nog een paar dagen dan kom ik in de OP en nog een paar maanden en dan ga ik meetoeren !
quote:![]()
De put van vrouw Holle is veel beter![]()
![]()
Die heeft inderdaad een betere trogquote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meetoeren is the shizzle![]()
[..]
![]()
De put van vrouw Holle is veel beter![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarom was jij trouwens niet bij de megameet?![]()
![]()
![]()
FOK! MC staat ook berucht om de cognitieve dissonantie die het teweeg kan brengen. En dan volgens de theorie van Aronsonquote:![]()
![]()
praat niet zo moeilijk man... wat je bedoelt is gewoon dat als je of je motor niet snel genoeg bent, je uitgelachen wordtquote:Op donderdag 2 november 2006 21:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
FOK! MC staat ook berucht om de cognitieve dissonantie die het teweeg kan brengen. En dan volgens de theorie van Aronson![]()
![]()
![]()
![]()
Uhhmmm, let me rephrase myself...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
praat niet zo moeilijk man... wat je bedoelt is gewoon dat als je of je motor niet snel genoeg bent, je uitgelachen wordt![]()
als jij of jouw motor niet snel genoeg bent/is, wordt je uitgelachen![]()
![]()
![]()
Wat ik denk dat je probeert zeggen is dat als u of uw motor niet snel genoeg bent/is, u wordt uitgelachen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhhmmm, let me rephrase myself...
als jij of jouw motor niet snel genoeg bent/is, wordt je uitgelachen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het beter anders zeggen:
Als je denkt dat je snel bent wordt je gel0ll3rp4wn3d op de 1e meet
Uhhhh... BPM je snapt dat het mogelijk een garpje is toch![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik moet zeggen dat de manier waarop jij mensen behandeld totaal niet garpig isquote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan het beter anders zeggen:
Als je denkt dat je snel bent wordt je gel0ll3rp4wn3d op de 1e meet
Uhhhh... BPM je snapt dat het mogelijk een garpje is toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat ik denk dat je probeert zeggen is dat als u of uw motor niet snel genoeg bent/is, u wordt uitgelachen.
![]()
U = You of U = u in de zin van: Ik heb eerbied voor uw grijze haren?
![]()
![]()
Zie ik eruit als een spiegjater danquote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat de manier waarop jij mensen behandeld totaal niet garpig is![]()
![]()
![]()
Nee, laat maar..
Niet antwoorden!!!
Of Makster laat je tanden rapen![]()
![]()
je en jij was al gebruiktquote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
U?
![]()
Ik denk, doe eens garpig
Heb ontzettend veel respect voor jouw grijze haren![]()
![]()
Altijd andere er bij halen he vuile buitenlanderquote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een spiegjater dan![]()
Nee, laat maar..
Niet antwoorden!!!
Of Makster laat je tanden rapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
je en jij was al gebruiktIk denk, doe eens garpig
Heb ontzettend veel respect voor jouw grijze haren![]()
![]()
![]()
-onzin-quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Altijd andere er bij halen he vuile buitenlander![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Crashcat het volgende:
RACISTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!
RELLUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!![]()
![]()
Ik zei typo's, geen spellingsfoutenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is het zo ergnederlands is niet mijn sterkste vak, iig de spelling niet
Je vergeet letters of schrijft andere woorden op dan je bedoelt
Iemand die hier in de laatste week al vaker heeft gepost dan jij het afgelopen jaarquote:Ofzo
Enzo
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
U?
![]()
/insider
![]()
![]()
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je had niet gezien wat ik had gepost![]()
![]()
Jij begon met onaardig te doenquote:![]()
Naja... ik doe ook wel eens onaardig maar daar heb ik het recht op als el presidente
Netzoals de overheid in Nederland een geweldsmonopolie heeft zeg maar
En dan heb ik het nog niet eens over je openingszin gehad tijdens de megameeting![]()
![]()
Hieronderquote:quote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij begon met onaardig te doen![]()
Naja... ik doe ook wel eens onaardig maar daar heb ik het recht op als el presidente
Netzoals de overheid in Nederland een geweldsmonopolie heeft zeg maar
En dan heb ik het nog niet eens over je openingszin gehad tijdens de megameeting![]()
^ Zie hierboven
Neh, geen zin meer om te posten. Wil liever hersenloos achter de TV zitten, maar die heeft pimber al bezet![]()
Ff kijken wat ik nog meer hersenloos kan doen...
![]()
Niks op tvquote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
^ Zie hierboven
Neh, geen zin meer om te posten. Wil liever hersenloos achter de TV zitten, maar die heeft pimber al bezet![]()
Ff kijken wat ik nog meer hersenloos kan doen [afbeelding] ...![]()
Voor de Die Hard motorrijders en zij die geen keus hebben
Klikkerdeflapstaartkoeieneus![]()
pff, kan zou snel maar 1'tje vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zei typo's, geen spellingsfoutenJe vergeet letters of schrijft andere woorden op dan je bedoelt
[..]
Iemand die hier in de laatste week al vaker heeft gepost dan jij het afgelopen jaarOfzo
Enzo
[..]/insider
je zeurt
je kan ook niet samen kijken ofzoquote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
^ Zie hierboven
Ff kijken wat ik nog meer hersenloos kan doen [afbeelding] ...
slapen is ook lekker hersenloos![]()
![]()
Moggûh
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Mogge.. Bijna weekend ..
En vanmiddag nog een borrel op kantoor ook ..
Hopelijk komen de dames van de receptie ook effe ..
Vanavond Chinees eten ter gelegenheid van mijn pa's verjaardag vandaag ..![]()
![]()
MogguhGefeliciteerd met je paquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:13 schreef kratjuh het volgende:
Mogge.. Bijna weekend ..
![]()
![]()
Thanks ..quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:43 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Gefeliciteerd met je pa![]()
[afbeelding]![]()
![]()
MogguhProfiquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:13 schreef kratjuh het volgende:
Mogge.. Bijna weekend ..
Vanavond Chinees eten ter gelegenheid van mijn pa's verjaardag vandaag ..quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:43 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Gefeliciteerd met je pa![]()
[afbeelding]![]()
![]()
MogguhBrak
En als de examinator het goedgekeurd heeft, kun je gelijk verder met de slalomquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:18 schreef Rib-i het volgende:
Zo kan je ook achtjes draaien
Powerslide![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan hebben ze nog het lef om aan het einde te zetten "sneller, sneller en altijd maar sneller..."quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef Rib-i het volgende:
Het liedje is net zo spannend als het filmpje
Eifel![]()
![]()
![]()
Ik ken hem, toffe gast man!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:25 schreef hicham het volgende:
MogguhBrak
[..]
En als de examinator het goedgekeurd heeft, kun je gelijk verder met de slalom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die armpjes aan het eindequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:25 schreef hicham het volgende:
MogguhBrak
[..]
En als de examinator het goedgekeurd heeft, kun je gelijk verder net de slalom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEHJ!!1
![]()
Klinkt als een Boxermotor tochquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:28 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog het lef om aan het einde te zetten "sneller, sneller en altijd maar sneller..."![]()
Ik kan beter mijn mond houden als ik er geen verstand van heb![]()
![]()
Je had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leuk man... zo'n game filmpjeIk kan vet goed driften
in een spelletje...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
Ff kijken wat ik nog meer hersenloos kan doenJe hebt het tot 4:00 volgehouden om hersenloos naar de TV te staren waar niets op wasquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:38 schreef worldpimber het volgende:
Hmm om 4 uur naar bed gegaan en toch normaal om 11.00 op kunnnen staan. Prestatie van formaat![]()
![]()
![]()
![]()
KANNKEKEKRRLEVENLLOSOSSSSquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
Deze gast rijdt de Honda tot op de limiet, let op zijn bochtentechniek
Wow![]()
![]()
::D
:Dd;;d: D:D:D: D:: D:
![]()
![]()
Oh, en keek niet tot 4.00 TV, om 1.00 ging ik counter-striken, die TV krijg je echt amar hoofdpijn vanAl die vage films met domme plots en donkere beelden..gaat allemaal veel te snel voor me. Ben het niet meer gewend.
Neeeh geen porno mensen
Ben eerder gewend mijn tijd te vullen al lezen op Fok! zodat ik rustig door kan scrollen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:43 schreef Rib-i het volgende:
Deze gast rijdt de Honda tot op de limiet, let op zijn bochtentechniek
Wow![]()
Wat een talent, het zal wel een amerikaan zijn
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Ik heb me erop betrapt dat ik aan een gamer vragen ging stellen over CS met de intentie dat mischien ook eens aan te schaffenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
KANNKEKEKRRLEVENLLOSOSSSS![]()
::D
:Dd;;d: D:D:D: D:: D:
![]()
![]()
Oh, en keek niet tot 4.00 TV, om 1.00 ging ik counter-striken, die TV krijg je echt amar hoofdpijn vanAl die vage films met domme plots en donkere beelden..gaat allemaal veel te snel voor me. Ben het niet meer gewend.
Neeeh geen porno mensen
Ben eerder gewend mijn tijd te vullen al lezen op Fok! zodat ik rustig door kan scrollen.
![]()
Hij bleef echter erop hameren dat je beter WoW kon spelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef Rib-i het volgende:
Oldskool is the Shizzle [afbeelding]
Waaaaaazuuup!!!![]()
![]()
CS is dan ook de enige game die kanslozer is dan WoWquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb me erop betrapt dat ik aan een gamer vragen ging stellen over CS met de intentie dat mischien ook eens aan te schaffen![]()
Hij bleef echter erop hameren dat je beter WoW kon spelen![]()
![]()
![]()
![]()
moggeh
feliquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:13 schreef kratjuh het volgende:
Mogge.. Bijna weekend ..
![]()
Wat een kennis wat een jolijt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:18 schreef BazzieK het volgende:
CS is dan ook de enige game die kanslozer is dan WoW
Je zult sterven me jong.![]()
![]()
Kom maar op nerdjequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat een kennis wat een jolijt.
Je zult sterven me jong.![]()
![]()
![]()
Volgende week vrijdag doh.
Moge de degene met de meeste FokMC backup winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Volgende week vrijdag doh.
Moge de degene met de meeste FokMC backup winnen.Kan je het zelf weer niet af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Och gut, mevrouwtje theelepel komt weer ff buurten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:57 schreef Knuffelslet het volgende:
CS en WoW zijn beide vrij kansloos
Laten we over jou niet beginnen![]()
![]()
Joeps het is officieel ... Deze maand is mijn laatste maand in m'n huidige opdracht ..
Met een schepje geluk een maand betaald vrij ..![]()
![]()
he, ik heb een sociaal leven ipv alleen hier posten en elkaar-afslacht-spelletjes-spelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Och gut, mevrouwtje theelepel komt weer ff buurten.
Laten we over jou niet beginnen
Fragile like a rose on the snow...![]()
Ahquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:11 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
he, ik heb een sociaal leven ipv alleen hier posten en elkaar-afslacht-spelletjes-spelendus daarom post je veel op MF
kwartje valt
![]()
![]()
Motor Forum = sociaal!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ahdus daarom post je veel op MF
kwartje valt
![]()
![]()
Als ik uitga ben ik een fotograaf
En ik ben schrijver als ik vrienden bezoek
Op het ogenblik zit ik heel even zonder werk
Maar binnenkort begin ik aan mijn eerste boek
In de spiegel neem ik soms alvast de pose aan
Voor de foto op de achterkant
Dromen zijn een raadsel
En dat gaat als volgt
Het smelt in je hoofd en niet in je hand![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Als ik uitga ben ik een fotograaf
En ik ben schrijver als ik vrienden bezoek
Op het ogenblik zit ik heel even zonder werk
Maar binnenkort begin ik aan mijn eerste boek
In de spiegel neem ik soms alvast de pose aan
Voor de foto op de achterkant
Dromen zijn een raadsel
En dat gaat als volgt
Het smelt in je hoofd en niet in je handVoor welke functie heb je gesolliciteerd
En? veel belovend?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Neee..... niet uitgeslapen......... heb er nog rode ogen van.![]()
Ik had vandaag drie sollicitatie's.
![]()
![]()
Arghhh wat een weer, echt 1mm tussen de regendruppels met een doorsnee van 5 cm!![]()
Nog maar even wachten dan
Huh? Maar je heb gisteravond toch nog wel gebonkt ofnie ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Neee..... niet uitgeslapen......... heb er nog rode ogen van.![]()
Ik had vandaag drie sollicitatie's.
![]()
![]()
![]()
Wet T-shirtquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:26 schreef -XX- het volgende:
Arghhh wat een weer, echt 1mm tussen de regendruppels met een doorsnee van 5 cm!![]()
Nog maar even wachten dan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik luister naar vage muziek... uit hetzelfde nummer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef -XX- het volgende:
Voor welke functie heb je gesolliciteerd
![]()
![]()
Ik heb een eigen flat
Ik heb de radio aan
Het is alweer woensdag
Ik heb een Golf GTI
Een tijdje terug reed ik een fietser dood
Maar gelukkig heeft geen mens me gezien
Het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
En je maakt me echt niks wijs
Het noodlot is een raadsel
En dat gaat als volgt
Het kost je niks en toch altijd prijs
![]()
![]()
quote:![]()
Dat heb ik dus wel eens gehad, das niet tof!, echt witte shirt en witte broek ook he! !!!
Jaaaaa wie gaat er ook van uit in de zomer, dat er gigantische regen de grond zal bedelven
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik luister naar vage muziek... uit hetzelfde nummer.![]()
Ik heb een eigen flat
Ik heb de radio aan
Het is alweer woensdag
Ik heb een Golf GTI
Een tijdje terug reed ik een fietser dood
Maar gelukkig heeft geen mens me gezien
Het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
En je maakt me echt niks wijs
Het noodlot is een raadsel
En dat gaat als volgt
Het kost je niks en toch altijd prijs
![]()
Neeeeee toch, foute muziek hoor
Ik had de eerste gisteren afgebeld in tweede instantie, kende dat bedrijf al van 2 jaar geleden, toen was ik aangenomen, <lang verhaal> maar gaf ik de voorkeur aan een andere werkgever. Was nu via een intermediair. Krijg net een mail van een andere intermediar dat ik voor dezelfde baan niet uitgenodigd ben.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef koffiekoekje het volgende:
En? veel belovend?Ze zeggen normaal niet eens om welk bedrijf het gaat. Hoe kan ik dan weten of het leuk is.
![]()
![]()
De tweede heb ik afgebeld terwijl ik onderweg was naar de IKEA voor een ontbijtje. (zat qua lokatie namelijk bij de eerste afspraak, dus was al in de planning opgenomen.. met een oude vriendin... etc.. )
In beide gevallen zitten de werkgevers aan de verkeerde kant van Rotterdam, dus vanuit Den Haag ben je goed anderhalf uur onderweg. Dat heb ik er niet voor over. En ik heb beloofd wat vaker bij vriendinnetje te slapen.![]()
Verder is daar uberhaupt het dillemma waar ik te werk moet gaan.. dichtbij Hoogvliet is nog altijd ver van Den Haag, en andersom.![]()
Dus ik ga mij concentreren op een buitendienst functie.
De derde, buitendienst, heb ik geen gegevens van, stond niet toen erg ongemakkelijk ergens ter plaatse, en ik heb de beloofde gegevens niet via de mail ontvangen. Over 25 minuten in Etten Leur, that's all I know.
Ook weer zo'n detacheringsbureau.![]()
Later op internet zoeken naar de pareltjes op de arbeidsmarkt... maandag ofzo.![]()
![]()
En al die verkapte levenswijsheden en grappen in 1 nummertje.quote:![]()
Ik ben al heel erg oud
En ik mis mijn vrouw
En mijn oude handen trillen heel de dag
Beneden kun je kaarten bij de automaat
Alhoewel dat van mijn dochter niet mag
Dan zeggen ze dat ik zo goed de kaarten schud
En dan lach ik elke keer maar weer mee
Ik ken een raadsel over eenzaamheid
Het gaat als volgt
Wat doet pijn en telt voor twee![]()
.. nou ja.. ik wilde slapen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:27 schreef worldpimber het volgende:
Huh? Maar je heb gisteravond toch nog wel gebonkt ofnie ?![]()
Slecht geslapen in een vreemd bedje.. wel "romantisch" [/Faithy]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
De tweede heb ik afgebeld terwijl ik onderweg was naar de IKEA voor een ontbijtje.Zijn er nou serieus meer mensen die ontbijten bij de IKEA, of ben jij hierin uniek?
![]()
![]()
Het tweede kopje koffie tappen duurde 15 minuten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zijn er nou serieus meer mensen die ontbijten bij de IKEA, of ben jij hierin uniek?
![]()
![]()
Retedruk op vrijdag blijkbaarga aan het werk mensen.
![]()
Dacht er serieus over om iedereen vragen te gaan stellen wat ze hier in godsnaam deden.
.. hmmm.. misschien moet ik dan toch ook bij de politie.![]()
![]()
59 euro voor het setje.![]()
accu'tje laad op..
.. straks Nick zijn hoogslaper verbouwen tot een middenslaper.![]()
Werkbankje is ook handig om motorspulletjes in te klemmen voor het nabewerken.![]()
![]()
Ik lever ook weleens aan de IKEA het versgoed en de broodjes. Dus zoals de theorie zegt... uiteindelijk heb je via 6 stappen met iedereen op de wereld contact.![]()
Hier een mailtje van Karros.nl. Kunststoflassen vnaaf 15 euro stond er, dus ik even gemailed ...quote:Hoi Youssef
Als je het stuk er nog bij hebt kost het repareren : 30 euro
Je moet dan de topkuip eraf halen, bij mij brengen
Als je van te voren een afspraak maakt kun je hem bv in de ochtend brengen en smiddags weer meenemen
In de tussentijd kun je jezelf dan even in de buurt bezighouden in shertogenbosch of waalwijk ofzo
Het kuipdeel is dan gelast, niet gespoten
Dit kan ik wel voor je regelen maar dit kost meer tijd en geld
Repareren, plamuren en spuiten in de grondverf kost 70 euro
Repareren en spuiten in de kleur kost 190 euro
Het is dan wel onzichtbaar en sterk gerepareerd, als nieuw.
Vragen of opmerkingen, ik hoor het graag
Groeten Karros.nl
Misschien begrijpt ie niet dat ik gewoon die 2 delen aan elkaar wil hebben en een mooie afwerking prioriteit nummer x tot de macht 34929 is?Ah wel, ik zel het wel even fixen met 2 schroefjes en een stripje metaal ofzo.
Of anders even langsgaan als ik in die buurt ben ...
Beizghouden in 's Hertogenbosch,wat denkt die man wel nietkutdorp.
![]()
![]()
![]()
Anders kom je hier langs voor een kopje koffiequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef worldpimber het volgende:
Beizghouden in 's Hertogenbosch,wat denkt die man wel nietkutdorp.
![]()
![]()
Houd ik je wel even beizg
![]()
![]()
Het zijn de buren of je niet zoveel herrie wil makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
4 voicemails en 3 sms'jes.. kan een man nou niet even normáál klussen?![]()
ff luisteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:55 schreef BazzieK het volgende:
Het zijn de buren of je niet zoveel herrie wil maken![]()
Laten die alleen geen telefoonnummer hebben.
Dinsdag een nieuwe afspraak dus.. mèn wat klonk ze gulzig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
De derde, buitendienst, heb ik geen gegevens van, stond niet toen erg ongemakkelijk ergens ter plaatse, en ik heb de beloofde gegevens niet via de mail ontvangen. Over 25 minuten in Etten Leur, that's all I know.
Ook weer zo'n detacheringsbureau.![]()
![]()
Verder een gemeleerd gezelschap, ouders, vriendinnetje, nòg een detacheringsbureau.
Tijd voor koffie.![]()
Heb een bijna volledig gesloopte kast in de kamer hiernaast.
Is zonder sloopwerkzamheden niet te verplaatsen.
En bij de vorige keer (=tweede keer) verplaatsen heeft WB hem extra versterkt met dubbele schroefjes.. extra spijkers... en lijm die niet bij het originele IKEA ontwerp voorzien was. Als ik iets doe, dan doe ik het goed.![]()
![]()
Oh ja...
Van de week een accu besteld.................................................................
Louis.de had gebeld en ingesproken.Ze snappen het adres niet.
(oude afleveradres stond op naam werkgever .. had ik netjes aangepast..
.. en volgens de bevestiging per e-mail klopt het ook gewoon)
Dus ik bellen... 10 minuten in de wacht na het eerste gesprek.![]()
Komt hij weer terug aan de telefoon, en zegt geen bestelling te kunnen vinden.
Hoe kan ik dan gebeld zijn?![]()
Hij weer.. tja er werken hier 138 mensen![]()
![]()
.. bovendien is uw laatste bestelling van 8 mei dit jaar.
![]()
![]()
Tja .. en toen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed systeem hebben die lui.. heb die andere dubbele bestelling nog liggen .. en die is notabene van september.![]()
Lekker langs elkaar heen allemaalquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:48 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja...
Van de week een accu besteld.................................................................
![]()
![]()
![]()
Tja .. en toen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed systeem hebben die lui.. heb die andere dubbele bestelling nog liggen .. en die is notabene van september.![]()
Hallo
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:48 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja...
![]()
![]()
![]()
Tja .. en toen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed systeem hebben die lui.. heb die andere dubbele bestelling nog liggen .. en die is notabene van september.Tof man, premies voor bejaarde herintreders
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:21 schreef worldpimber het volgende:
een mooie afwerking prioriteit nummer x tot de macht 34929 is?als ie em irl ziet begrijpt ie het wel
![]()
![]()
Zo, de kast is afgebroken, en weer opgebouwd in een andere kamer. De tijd is voorbijgevlogen.
Handige klusjes in je uppie.![]()
En zorg dat je altijd een keyboard bij de hand hebt als je planken hebt die afgemonteerd worden,maar er niemand is om ze vast te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, de kast is afgebroken, en weer opgebouwd in een andere kamer. De tijd is voorbijgevlogen.
Handige klusjes in je uppie.![]()
En zorg dat je altijd een keyboard bij de hand hebt als je planken hebt die afgemonteerd worden, [afbeelding] maar er niemand is om ze vast te houden.![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg er heel geen beeld bij, bij het geen wat jij typt!
Vooral niet met de keuze van de plaatjes!
Er komt vast iemand het uitleggen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:11 schreef -XX- het volgende:
![]()
Ik krijg er heel geen beeld bij, bij het geen wat jij typt!
Vooral niet met de keuze van de plaatjes!
![]()
En ik dacht dat je gelijk over het behang zou beginnen.![]()
[/spoiler]
Oh ja, een accuschroefmachine is rétè handig als je gaat klussen.![]()
![]()
Gaat alles veul sneller, en je hebt de dagen daarna geen spierpijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wilde inderdaad over het behang beginnen... damn nuttig leven heb jij
Zeg nog een vraagje waar jij vast ervaring mee hebt. Wat is beter: 3 dagen lekker als een beest leven en telkens de 4de dag alles opruimen. Of gewoon netjes elke dag leven en de afwas doen, spullen netjes in de prullenbak en niet alle kleren door je kamer heen gooienHij ziet er netjes uit hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ie em irl ziet begrijpt ie het wel
![]()
![]()
![]()
Zelfs ik geef het opquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
Er komt vast iemand het uitleggen.![]()
![]()
![]()
Wil al 2 jaar Nick zijn kamer verbouwen. Nu is er ruimte. Kast er uit en in een andere kamer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef worldpimber het volgende:
Wilde inderdaad over het behang beginnen... damn nuttig leven heb jij
Als je een geregeld leven hebt, dan is er juist meer tijd over om "als een beest te leven".quote:Zeg nog een vraagje waar jij vast ervaring mee hebt. Wat is beter: 3 dagen lekker als een beest leven en telkens de 4de dag alles opruimen. Of gewoon netjes elke dag leven en de afwas doen, spullen netjes in de prullenbak en niet alle kleren door je kamer heen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je een aanzienlijke tijdswinst kan behalen door drie dagen troep verzamelen, en het in ene keer op te ruimen. Dr. P. denkt alleen dat e.a. aan nalatigheid te weiten is, dus deze vlieger gaat niet op. <insert omhoog kijkende smiley>![]()
![]()
Die klapte steeds om, moet eerst bouten er onder in draaien, en daarna een plank er op vastzetten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Oh wacht ja ... die keyboard neemt de plaats in van een helpende hand. Ik zie het al![]()
![]()
Vooral de pootjes onder de kast, mèn, bijna onmogelijk alleen... heb ook mijn hand open gehaald.
Deed het klusje 5 jaar geleden met de buurman, en toen was het meer toekijken, en niet al te makkelijk met zijn tweetjes. Todat de kast in elkaar zit is het zo wiebelig als ik weet niet wat. Breekt zo af.![]()
En wie gaf daar het klusadvies? Nico Zwinkels, de afgedankte presentator van eigen huis & tuin.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
Als je een geregeld leven hebt, dan is er juist meer tijd over om "als een beest te leven".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je een aanzienlijke tijdswinst kan behalen door drie dagen troep verzamelen, en het in ene keer op te ruimen. Dr. P. denkt alleen dat e.a. aan nalatigheid te weiten is, dus deze vlieger gaat niet op. <insert omhoog kijkende smiley>![]()
true ...![]()
![]()
Nog 12 minuten, gauw ff allemaal topics openen zodat je wat te lezen hebtquote:MF:
Om 20:00 gaat het forum tijdelijk offline om ervoor te zorgen dat de paginanummering weer klopt.!!
![]()
quote:Is dat een slachtoffer van de eigen luiheid?
![]()
Die witte plank (spannend hèH..) is het kastdeel wat eerder op de foto stond..
Zonder dat er iets onder/boven aan vast zit blijft'ie niet staan.. snappie.Handen en voeten.. ellebogen ..
.. en keyboard werk.![]()
![]()
![]()
Ligt Mf weer plat dan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
... en we bereiden ons alvast voor op Faithy [afbeelding]![]()
Oh ja... alle posts na half 8 zijn volgens mij niet op MF verschenen..tenminste nog niet zichtbaar.
Ik heb in drie topics gepost.![]()
Ennnn alle reacties van vandaag na 8.00 zijn ook niet meer zichtbaar in het TLR topic. was 1-2 pagina's.![]()
Log off @ for the moment.![]()
![]()
![]()
![]()
* leest niet mee *
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:33 schreef BazzieK het volgende:
Dat engels van die agenten bij wegmisbruikers![]()
Dat ga jij stukken beter doen hé!
Slechter kan nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] Dat ga jij stukken beter doen hé! [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Is wegmisbruikers nou dat programma die best wel heftig is?quote:
Je had, Wegmisbruikers, Politie op je hielen en blik op de snelweg ofzo
Wegmisbruikers is dat programma waar ze mensen met kleine verkeerstovertredingen aanhouden en net doen alsof het topcriminelen zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Is wegmisbruikers nou dat programma die best wel heftig is?
Je had, Wegmisbruikers, Politie op je hielen en blik op de snelweg ofzo![]()
![]()
Dan zal het wel politie op de hielen zijn geweestquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wegmisbruikers is dat programma waar ze mensen met kleine verkeerstovertredingen aanhouden en net doen alsof het topcriminelen zijn![]()
Waarbij ghostrider ook nog wel eens voorbij komt
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan zal het wel politie op de hielen zijn geweest![]()
Waarbij ghostrider ook nog wel eens voorbij komt![]()
![]()
![]()
Bourne Supremacyquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef -XX- het volgende:
Rustig zeg!
Er is vast een leuke film bezig [afbeelding]Heb em alleen op dvd dus al veel te vaak gezien
![]()
![]()
Goeie rating!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bourne SupremacyHeb em alleen op dvd dus al veel te vaak gezien
Ga er vandoor
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef -XX- het volgende:
Rustig zeg!
Er is vast een leuke film bezig [afbeelding]![]()
![]()
Hoogslaper wordt middenslaper + apart bureau.quote:![]()
Alleen morgen verder, het is best wel een herrie. Wilde eigenlijk de kamer gelijk indelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoogslaper wordt middenslaper + apart bureau.![]()
Alleen morgen verder, het is best wel een herrie. Wilde eigenlijk de kamer gelijk indelen.Wat een klus zeg, van een ruimtebesparend weluitgedacht meubel 2 ruimte innemende meubels maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is best wel hoog, en hij is er na 4.5 jaar op uitgekeken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:56 schreef BazzieK het volgende:
Wat een klus zeg, van een ** ruimtebesparend weluitgedacht meubel 2 ruimte innemende meubels maken.![]()
![]()
Het was toen wel een duur ding.![]()
En het trapje maakt deel uit van de constructie. Niet over nagedacht.![]()
** Overigens moest dus die kast uit de kamer omdat dit meer ruimte inneemt.
Maar in die kast zaten, naast wat spullen van Nick, ook heel veel kleding van mij in, dus het wordt zo wel meer zijn kamer.![]()
Heel veel werk is het trouwen niet, maar het moet wel zorgvuldig gebeuren.![]()
![]()
Er op uit gekekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is best wel hoog, en hij is er na 4.5 jaar op uitgekeken.![]()
Het was toen wel een duur ding.![]()
En het trapje maakt deel uit van de constructie. Niet over nagedacht.![]()
** Overigens moest dus die kast uit de kamer omdat dit meer ruimte inneemt.
Maar daar zaten, naast wat spullen van Nick, ook heel veel kleding van mij in, dus het wordt zo wel meer zijn kamer.![]()
Het is een bed
Maarja het houd je van de straat he
![]()
![]()
Ja, ze worden per generatie verwender.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:09 schreef BazzieK het volgende:
Er op uit gekekenHet is een bed
Maarja het houd je van de straat he
![]()
![]()
Maja, als hij zich er niet meer prettig bij voelt.. en het is ook wel een beetje een peuterbed.
Reageert niet op Alt+F4.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:43 schreef BazzieK het volgende:
En voor WB
http://www.hmvgerritsen.nl/bestandje_blote_vrouwen.html![]()
![]()
Merk het ja, hier zou ik niet mee aan hoeven komenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, ze worden per generatie verwender.![]()
Ik slaap volgens mij in het oude bed van een nicht van me ofzoquote:Maja, als hij zich er niet meer prettig bij voelt.. en het is ook wel een beetje een peuterbed.![]()
Het is ijzer en er kan een matras in, who gives a fuck
quote:[..]
Reageert niet op Alt+F4.![]()
![]()
![]()
Gelukkig snap ik hem wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:13 schreef BazzieK het volgende:
Ik slaap volgens mij in het oude bed van een nicht van me ofzoHet is ijzer en er kan een matras in, who gives a fuck
![]()
Je hebt last van een generatiekloof.![]()
Hou zou dit remmen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig snap ik hem wel.![]()
Je hebt last van een generatiekloof.![]()
Hou zou dit remmen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij maak je dan al stoppies als je naar je remhendel kijkt
![]()
![]()
Erm... Gewoon je wijsinger op Enter houden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, ze worden per generatie verwender.![]()
![]()
Maja, als hij zich er niet meer prettig bij voelt.. en het is ook wel een beetje een peuterbed.![]()
[..]
Reageert niet op Alt+F4.![]()
なんだっけ![]()
Is bedoeld om met 1 vinger op heeele hoge snelheid te vertragen. Maar uitkijken is het devies.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
![]()
Volgens mij maak je dan al stoppies als je naar je remhendel kijkt
![]()
Ctrl Alt Delete.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:26 schreef Crashcat het volgende:
Erm... Gewoon je wijsinger op Enter houden?![]()
![]()
![]()
Ik zit iets over Red Bull te lezen.. krijg Nick altijd bij mamma..
quote:Per blikje van 250ml bevat het ongeveer 20 gram suiker, 1000mg taurine, 600mg glucoronolactone, B-complex vitamines en 80mg zuivere cafeïne (ongeveer net zoveel als 1 kop koffie). Het is populair als een mixer met met name wodka.
In 2001 werd het drankje door de Zweedse overheid onderzocht nadat het gelinkt werd aan het overlijden van drie consumenten. Ook de stof glucuronolactone, een voorloper van taurine, is onderwerp geweest van verschillende gezondheidsonderzoeken.
De verkoop van Red Bull als een normale limonade is in Denemarken, Noorwegen en Frankrijk verboden. Door de link met taurine wordt het drankje door de lokale overheden gezien als geneesmiddel, en er wordt aan consumenten gevraagd medisch advies in te winnen voor het drankje te drinken.
In Canada moet het drankje een waarschuwing op het label hebben:
"Cautions: Contains caffeine. Not recommended for children, pregnant or breast-feeding women, caffeine sensitive persons or to be mixed with alcohol. Do not consume more than 500ml per day."![]()
Johquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit iets over Red Bull te lezen.. krijg Nick altijd bij mamma..![]()
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef worldpimber het volgende:
Zeg nog een vraagje waar jij vast ervaring mee hebt. Wat is beter: 3 dagen lekker als een beest leven en telkens de 4de dag alles opruimen. Of gewoon netjes elke dag leven en de afwas doen, spullen netjes in de prullenbak en niet alle kleren door je kamer heen gooien
Goed advies Pepijn, hij heeft net meteen afgewassen
Ik vroeg me al af of ie ziek was, maar Fok!MC bijlezen verklaart een hoopTaurinequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit iets over Red Bull te lezen.. krijg Nick altijd bij mamma..![]()
[..]Op de middelbare school dacht iedereen dat er stierenpis in red bull zat
Taur... taurus <> rine .. urine
Ik heb nog nooit red bull gedronken trouwens. Kan iemand mij vertellen of er veel verschil in zit tussen een blikje red bull en een blikje golden power van de aldi zodat de belachelijke prijs gerechtvaardigd kan worden?![]()
Oh ja wacht, ze moeten tig evenementen sponsoren met dat geld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
Goed advies Pepijn, hij heeft net meteen afgewassen
Ik vroeg me al af of ie ziek was, maar Fok!MC bijlezen verklaart een hoop![]()
He-le-maal nakka.quote:Ik heb nog nooit red bull gedronken trouwens. Kan iemand mij vertellen of er veel verschil in zit tussen een blikje red bull en een blikje golden power van de aldi zodat de belachelijke prijs gerechtvaardigd kan worden?![]()
Beide dezelfde (smaak) zoete troep.
![]()
![]()
![]()
Check die bike in z'n signature danquote:
Opgeknapt en wel voor 750 euro. Had je veel beter kunnen kopen ipv die XJ
Scheelt je veel tijd en kun je net zo hard mee over de dijken 'scheuren'![]()
![]()
NaH... 200 of 750.. bijna vier keer zoveel geld. En ik vind'em te klein en niet mooi.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Check die bike in z'n signature dan
Opgeknapt en wel voor 750 euro. Had je veel kunnen beter kopen ipv die XJ![]()
De XJ is met een paar eenvoudige en bevredigende kleine sleutelpraktijken goed rijdend te krijgen.
En de kilometerstand is bijna 100.000 minder.![]()
Beetje sleutelen was ook de sport.![]()
Komt nog bij dat ik vroeger al eens een GS-450E gehad heb.. iets nieuwer.![]()
![]()
Oh ok, jij kijkt er iets anders en verstandiger tegen aanquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NaH... 200 of 750.. bijna vier keer zoveel geld. En ik vind'em te klein en niet mooi.![]()
De XJ is met een paar eenvoudige en bevredigende kleine sleutelpraktijken goed rijdend te krijgen.
En de kilometerstand is bijna 100.000 minder.![]()
Beetje sleutelen was ook de sport.![]()
Komt nog bij dat ik vroeger al eens een GS-450E gehad heb.. iets nieuwer.![]()
Ik zag de foto's en mijn eksterogen dachten alleen maar *blingbling*![]()
![]()
Flink geknutseldquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
.. en de buurjongen ook.. van de Aldi uiteraard.![]()
en nog bezig
![]()
Ik ben ook bezig geweest voor mijn mattie en die kan zijn mail checken. Tenminste, als hij zijn schijven en blokken nog niet heeft vervangen![]()
![]()
Ik heb gelest op een GSX450E en GS450E..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
Oh ok, jij kijkt er iets anders en verstandiger tegen aan
Ik zag de foto's en mijn eksterogen dachten alleen maar *blingbling*
En ik kocht mijn GS-450E nadat ik ging samenwonen in 1996.![]()
Met als doel totale budgetmotor voor woon~werk verkeer. Had daarvoor al mooie motoren gehad.
Het gevoel was toen voor aankoop al niet goed zeg maar.. werd er niet warm of koud van.
Dus dat heb ik nu ook gelijk, the old feeling remains the same.![]()
Voor de rest wordt het afwachten met de XJ.Vond het alleen gelijk al grappig.
Tís ook een nieuwe ervaring......
Half 10 gestopt voor het buurmeisje van vier.quote:![]()
Wel jammer, Nick zou er ook zijn, maar komt wegens ziekte morgen om 10.00 .. en nu is het niet af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb gelest op een GSX450E en GS450E..
En ik kocht mijn GS-450E nadat ik ging samenwonen in 1996.![]()
Met als doel totale budgetmotor voor woon~werk verkeer. Had daarvoor al mooie motoren gehad.
Het gevoel was toen voor aankoop al niet goed zeg maar.. werd er niet warm of koud van.
Dus dat heb ik nu ook gelijk, the old feeling remains the same.![]()
Voor de rest wordt het afwachten met de XJ.Vond het alleen gelijk al grappig.
Tís ook een nieuwe ervaring......![]()
[..]
Half 10 gestopt voor het buurmeisje van vier.![]()
Wel jammer, Nick zou er ook zijn, maar komt wegens ziekte morgen om 10.00 .. en nu is het niet af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De bal ligt voor het goal, de verdediging ligt op de grond en de keeper staat aan de andere kant van het veld, zal ik em inkoppen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Half 10 gestopt voor het buurmeisje van vier.![]()
Wel jammer, Nick zou er ook zijn![]()
![]()
Doe eens... Mijn hersens zijn zo vermoeid dat ik de kans niet ziequote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De bal ligt voor het goal, de verdediging ligt op de grond en de keeper staat aan de andere kant van het veld, zal ik em inkoppen?![]()
![]()
Doe eens net alsof je heel dom bent, hij is zo achterlijk en puberaal dat je em dan pas zietquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe eens... Mijn hersens zijn zo vermoeid dat ik de kans niet zie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De bal ligt voor het goal, de verdediging ligt op de grond en de keeper staat aan de andere kant van het veld, zal ik em inkoppen?![]()
![]()
Dat wordt op een colafles zitten vrijdag.
Blablabla
Kenker, Gangs of New York vink wel een vette fil,m, al te vaak gezien en hij is pas om 1.25 afgelopen.
Kut. Toch blijf ik zitten![]()
![]()
...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe eens net alsof je heel dom bent, hij is zo achterlijk en puberaal dat je em dan pas ziet>> Bazziek heet
*gaat mail checke*![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe eens net alsof je heel dom bent, hij is zo achterlijk en puberaal dat je em dan pas ziet![]()
Alleen al voor de gedachte zou je naar de eeuwige jachtvelden gestuurd moeten worden als prooi voor de meest gruwelijke en misdadige jagers
Straf jezelf![]()
![]()
![]()
Sowieso een beetje lullig om je hoofd richting de grond te bewegen om de bal binnen te koppen, als je er ook gewoon tegen aan kunt schoppenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De bal ligt voor het goal, de verdediging ligt op de grond en de keeper staat aan de andere kant van het veld, zal ik em inkoppen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Alleen al voor de gedachte zou je naar de eeuwige jachtvelden gestuurd moeten worden als prooi voor de meest gruwelijke en misdadige jagers
Straf jezelf![]()
![]()
![]()
Ik heb niet nagedacht, wil niet samen met jou ergens op de eeuwige jachtvelden staanquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:55 schreef BazzieK het volgende:
* BazzieK F5't
Ah het kwartje is massaal gevallen zie ik![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb niet nagedacht, wil niet samen met jou ergens op de eeuwige jachtvelden staan![]()
![]()
Lijkt me ook zo lastig als je zo kleurenblind bent dat je kogels niet van vlinders kan onderscheiden
![]()
![]()
Ben benieuwt van wie ik het eerst klappen krijg vrijdag![]()
![]()
* Rib-i slaat geen vrouwenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lijkt me ook zo lastig als je zo kleurenblind bent dat je kogels niet van vlinders kan onderscheiden
![]()
![]()
Ben benieuwt van wie ik het eerst klappen krijg vrijdag![]()
![]()
Er staat een grote tegenstelling in de hierboven getoonde postquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Alleen al voor de gedachte zou je naar de eeuwige jachtvelden gestuurd moeten worden als prooi voor de meest gruwelijke en misdadige jagersmaar de reden staat hier beneden
* Rib-i gaat maar beter naar bedquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe eens... Mijn hersens zijn zo vermoeid dat ik de kans niet zie![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er staat een grote tegenstelling in de hierboven getoonde postmaar de reden staat hier beneden
![]()
[..]
* Rib-i gaat maar beter naar bed[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:zoiets ja
ik had hem nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt op een colafles zitten vrijdag.
Blablabla
Kenker, Gangs of New York vink wel een vette fil,m, al te vaak gezien en hij is pas om 1.25 afgelopen.
Kut. Toch blijf ik zittenvandaar dat ik ook was blijven zitten
nu maar gaan pitten![]()
![]()
![]()
Ik wist dat ik het einde tov de film gaar vond, dus ik heb hem ook om 1.15 uitgezet
Scheisse, nu weer over 1,5 uur op.![]()
![]()
![]()
113000 km Is dat niet veelquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Check die bike in z'n signature dan
Opgeknapt en wel voor 750 euro. Had je veel beter kunnen kopen ipv die XJ
Scheelt je veel tijd en kun je net zo hard mee over de dijken 'scheuren'
Wel een mooie overigens![]()
Goedemorgen
Ik tel de tijd af dat ik de electrische zaag in kan pluggen en Hoogvliet tot ontwaken dwing.
Kan meerdere kanten op.......quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
Weinig voor een auto.. veel voor een motor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:10 schreef -XX- het volgende:
113000 km Is dat niet veel
Wel een mooie overigens![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Motorblokje is in staat van nieuw --> gereviseerd.
Alleen ziin er natuurlijk wel heel veel delen die niet vervangen zijn.....
....... versnellingsbak etc.
Ik vind zijn laatste opmerking ook wel wat vaag.. ik weet niet of je er nog 100.000 mee doet..![]()
![]()
Zeg, ligt iedereen, behalve -XX-, nog in bed ofzo. Luiwamessen.
![]()
![]()
Edit.
![]()
Nog 1.. en dan...........
![]()
![]()
[ Bericht 42% gewijzigd door Worldbeater op 04-11-2006 09:28:20 ]![]()
Ik zou het niet wagenquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:53 schreef Worldbeater het volgende:
Ik tel de tijd af dat ik de electrische zaag in kan pluggen en Hoogvliet tot ontwaken dwing.![]()
[..]
Kan meerdere kanten op.......![]()
![]()
[..]
Weinig voor een auto.. veel voor een motor.![]()
Motorblokje is in staat van nieuw --> gereviseerd.
Alleen ziin er natuurlijk wel heel veel delen die niet vervangen zijn.....
....... versnellingsbak etc.
Ik vind zijn laatste opmerking ook wel wat vaag.. ik weet niet of je er nog 100.000 mee doet..![]()
![]()
Onder de 50dzd toch wel blijvenSowieso schrijf je zo.![]()
Morgenquote:
Wat een koffieleuten allemaal
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen
Wat een koffieleuten allemaal
Ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Rib-i is 2 tosti hawai aan het maken![]()
![]()
Mogguh
Ben vannacht gpwnd door 5 muggen
De eerste had ik gelukkig nog voor het slapen platgeslagenDe andere twee heb ik om 2.20 's nachts afgemaakt en van de laatste twee heb ik er 1 om 4.50 's nachts kunnen platslaan. De ander heb ik na 10 minuten opgegeven
Waar komen ze vandaan, zowel m'n raam als het ventilatierooster waren een groot deel van de dag ervoor gesloten. Ga pimber lastig vallen ofzo![]()
![]()
Mijn TL1000R had een stand van 59.000 kilometer, voelde en liep als nieuw.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:38 schreef -XX- het volgende:
Ik zou het niet wagen![]()
Onder de 50dzd toch wel blijven
Zelfs de olie bleef helder na 1.000 kilometer rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paar maanden geleden op Zandvoort leek het wel alsof Pimber tuinaarde in zijn carter had, zo zwart.
De avond er voor was het ververst.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:39 schreef -XX- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het heerscht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:40 schreef Knuffelslet het volgende:
en toen.. had ik keelpijn...![]()
![]()
Dat is toch 'normaal' ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Paar maanden geleden op Zandvoort leek het wel alsof Pimber tuinaarde in zijn carter had, zo zwart.
De avond er voor was het ververst.![]()
![]()
Als ik rode olie in m'n motor pleur dan is het na een ritje zwart?
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen muggen meer waren.![]()
Geen idee waar ze de laatste dagen vandaan komen, misschien omdat we langs het water wonen
Tijdens het typen van deze post zag er ik eentje door het open raam naar binnen vliegen, of was die al binnen![]()
![]()
Eej
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: