Uhhmmm, let me rephrase myself...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
praat niet zo moeilijk man... wat je bedoelt is gewoon dat als je of je motor niet snel genoeg bent, je uitgelachen wordt![]()
Wat ik denk dat je probeert zeggen is dat als u of uw motor niet snel genoeg bent/is, u wordt uitgelachen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhhmmm, let me rephrase myself...
als jij of jouw motor niet snel genoeg bent/is, wordt je uitgelachen![]()
![]()
Nou ik moet zeggen dat de manier waarop jij mensen behandeld totaal niet garpig isquote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan het beter anders zeggen:
Als je denkt dat je snel bent wordt je gel0ll3rp4wn3d op de 1e meet
Uhhhh... BPM je snapt dat het mogelijk een garpje is toch![]()
![]()
![]()
U?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat ik denk dat je probeert zeggen is dat als u of uw motor niet snel genoeg bent/is, u wordt uitgelachen.
![]()
Zie ik eruit als een spiegjater danquote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat de manier waarop jij mensen behandeld totaal niet garpig is![]()
![]()
je en jij was al gebruiktquote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
U?
U = You of U = u in de zin van: Ik heb eerbied voor uw grijze haren?
![]()
Altijd andere er bij halen he vuile buitenlanderquote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een spiegjater dan![]()
Nee, laat maar..
Niet antwoorden!!!
Of Makster laat je tanden rapen![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
je en jij was al gebruiktIk denk, doe eens garpig
Heb ontzettend veel respect voor jouw grijze haren
-onzin-quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Altijd andere er bij halen he vuile buitenlander![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Crashcat het volgende:
RACISTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!
RELLUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!
Ik zei typo's, geen spellingsfoutenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is het zo ergnederlands is niet mijn sterkste vak, iig de spelling niet
Iemand die hier in de laatste week al vaker heeft gepost dan jij het afgelopen jaarquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
U?
U = You of U = u in de zin van: Ik heb eerbied voor uw grijze haren?
![]()
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je had niet gezien wat ik had gepost
Jij begon met onaardig te doenquote:
Hieronderquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij begon met onaardig te doen![]()
Naja... ik doe ook wel eens onaardig maar daar heb ik het recht op als el presidente
Netzoals de overheid in Nederland een geweldsmonopolie heeft zeg maar
En dan heb ik het nog niet eens over je openingszin gehad tijdens de megameeting
Niks op tvquote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
^ Zie hierboven
Neh, geen zin meer om te posten. Wil liever hersenloos achter de TV zitten, maar die heeft pimber al bezet![]()
Ff kijken wat ik nog meer hersenloos kan doen [afbeelding] ...
pff, kan zou snel maar 1'tje vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zei typo's, geen spellingsfoutenJe vergeet letters of schrijft andere woorden op dan je bedoelt
[..]
Iemand die hier in de laatste week al vaker heeft gepost dan jij het afgelopen jaarOfzo
Enzo
[..]/insider
je kan ook niet samen kijken ofzoquote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
^ Zie hierboven
Neh, geen zin meer om te posten. Wil liever hersenloos achter de TV zitten, maar die heeft pimber al bezet![]()
Ff kijken wat ik nog meer hersenloos kan doen [afbeelding] ...
Gefeliciteerd met je paquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:13 schreef kratjuh het volgende:
Mogge.. Bijna weekend ..
En vanmiddag nog een borrel op kantoor ook ..
Hopelijk komen de dames van de receptie ook effe ..
Vanavond Chinees eten ter gelegenheid van mijn pa's verjaardag vandaag ..
Thanks ..quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:43 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Gefeliciteerd met je pa![]()
[afbeelding]
Profiquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:13 schreef kratjuh het volgende:
Mogge.. Bijna weekend ..
En vanmiddag nog een borrel op kantoor ook ..
Hopelijk komen de dames van de receptie ook effe ..
Vanavond Chinees eten ter gelegenheid van mijn pa's verjaardag vandaag ..
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:43 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Gefeliciteerd met je pa![]()
[afbeelding]
En als de examinator het goedgekeurd heeft, kun je gelijk verder met de slalomquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:18 schreef Rib-i het volgende:
Zo kan je ook achtjes draaien
Powerslide
En dan hebben ze nog het lef om aan het einde te zetten "sneller, sneller en altijd maar sneller..."quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef Rib-i het volgende:
Het liedje is net zo spannend als het filmpje
Eifel
Ik ken hem, toffe gast man!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:25 schreef hicham het volgende:
MogguhBrak
[..]
En als de examinator het goedgekeurd heeft, kun je gelijk verder met de slalom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die armpjes aan het eindequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:25 schreef hicham het volgende:
MogguhBrak
[..]
En als de examinator het goedgekeurd heeft, kun je gelijk verder net de slalom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |