quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
Hoeft niet!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:23 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tja...Hoe moet ik hier nou op reageren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck..fuck.. zit al een half uur met het eten..![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoeft niet!SomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
なんだっけ
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck..fuck.. zit al een half uur met het eten..![]()
Dan bezorg ik het wel bij Knuffelslet.. die zit hier 3 km vandaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:28 schreef worldpimber het volgende:Komt ze misschien pas rond een uur of 8 thuis.
NNoonoooOOOoonohoohhho!!1111`````~~ ik ben helemaal niet dik!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
OMGDie foto onder je sig, Weet je hoe vet!
![]()
nah, heb al kip opquote:Op donderdag 2 november 2006 18:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan bezorg ik het wel bij Knuffelslet.. die zit hier 3 km vandaan.![]()
Eendquote:
Moet ook maar weer es ff in topic Dordt kijkenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:48 schreef hicham het volgende:
MF [afbeelding]
Stelletje prutsersWou eigenlijk nooit meer inloggen daar, maar dat kan ik mijn fans niet aandoen
En iedereen maar hulde roepen in het aankondigingen topic [afbeelding]
spiegels en knipperlichten had ik het over... maar die andere zijn ook wel handig denk ik zoquote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat... de spiegels+knipperlichten of de luchtinlaten+contactslot?![]()
quote:[..]
Op talent... je kan het...it is great to be the underdog.. isn't it?
![]()
Dit is nou een goede website, waar je de hele bestelling kan volgen.http://www.pixmania.nl
Alleen heb ik de goedkoopste verzendmethode gekozen, en is de autoradio er nog niet.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:42 schreef Knuffelslet het volgende:
volgens mij beginnen mn goudvissen me na anderhalf jaar eindelijk aardig te vinden..
I'm so emotional right now...
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aaaaawwwww...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
NNoonoooOOOoonohoohhho!!1111`````~~ ik ben helemaal niet dik!
Al zei m'n docent wel iets over mijn buikje op schoolVraag Roderick voor meer info
![]()
![]()
toen hij dat zei dat ik gelijk.... zal ik dat gaan posten op Fok
![]()
![]()
Roderick2085, vertel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet meer bevatten![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
Grapjasquote:Op donderdag 2 november 2006 19:00 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
misschien kan je ook meteen ergens wat smaak downloaden
Nee ze gaan ondersteboven met hun buikje aan het oppervlak liggen, en dan mag zij ze aaienquote:Op donderdag 2 november 2006 18:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]wat dan, bluppen ze naar je?
Alleen is dat aai-gedeelte een misinterpretatie van de situatie![]()
![]()
![]()
er staan helemaal geen harley's tussen die (japanseplastik bakjes)
hoe kan dat nou
ben ik de enige met een harley bij fok of laat de harley rijder zich gewoon niet horen
bij dit soort onderwerpen
nou ik zal nu wel commentaar krijgen maar geeft niet
groetjes van een tevreden rijder op een fxd uit 94 (en nooit pech)![]()
![]()
Is daar iets mis meequote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:00 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
misschien kan je ook meteen ergens wat smaak downloaden![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet meer bevatten![]()
Tijd voor een plaatje!!
なんだっけ![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
ben ik de enige met een harley bij fok of laat de harley rijder zich gewoon niet horen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi!
Zou je denken met zo een binnenkomst...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
nou ik zal nu wel commentaar krijgen maar geeft niet...?quote:tussen die (japanseplastik bakjes)![]()
Neeh... zo zijn wij niet. Wij zeiken nooit mensen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die leraar kwam in het studielandschap, zegt hicham gedacht, gevolgd door:quote:
"ben je dikker geworden, of lijkt dat alleen maar zo"
toen begin hicham maar snel over een mailtje dat ie hem gestuurd hadquote:eerste 2 jaar waren er klassen, nu kan je niet meer over een klas pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we volgen 1 vak gezamelijk tenminste, als hicham aanwezig was
, maar die is nu ook weer afgelopen
het is wel leuk hoor, met hicham op schoolquote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee ze gaan ondersteboven met hun buikje aan het oppervlak liggen, en dan mag zij ze aaien
Alleen is dat aai-gedeelte een misinterpretatie van de situatie![]()
![]()
De andere harley rijders kunnen inmiddels hun internet niet meer betalenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
als ik later oud en grijs ben ga ik ook harley rijden
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tijd voor een plaatje!!
[afbeelding]dat maakt dit hele topic weer duidelijk
![]()
![]()
staat er tochquote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef -XX- het volgende:
Roderick, vertel nou over hicham zijn buikje! [afbeelding]
ik ben niet altijd even snel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die leraar kwam in het studielandschap, zegt hicham gedacht, gevolgd door:
toen begin hicham maar snel over een mailtje dat ie hem gestuurd had
[..]
eerste 2 jaar waren er klassen, nu kan je niet meer over een klas pratenwe volgen 1 vak gezamelijk tenminste, als hicham aanwezig was
het is wel leuk hoor, met hicham op school
[..]![]()
Die leraar mocht hem vast!
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die leraar kwam in het studielandschap, zegt hicham gedacht, gevolgd door:
toen begin hicham maar snel over een mailtje dat ie hem gestuurd had![]()
Jij blij, ik blijquote:[..]
eerste 2 jaar waren er klassen, nu kan je niet meer over een klas pratenwe volgen 1 vak gezamelijk tenminste, als hicham aanwezig was
Doe's wat aan die typo's joh, je lijkt Makster welquote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef -XX- het volgende:
Roderick, vertel nou over hicham zijn buikje!
![]()
![]()
![]()
Ja, hij's mijn homiequote:
Bij andere studenten valt het niet eens op, omdat hij ze niet goed genoeg kent![]()
![]()
![]()
Wat een verhalen weer
Er ligt rijst, maar omdat ik geen dikface () ben, kan ik het me permitteren toch maar voor 2 chocolaatjes en een stroopwafel te gaan.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, hij's mijn homie [afbeelding]
Bij andere studenten valt het niet eens op, omdat hij ze niet goed genoeg kent [afbeelding]![]()
AHquote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tijd voor een plaatje!!
[afbeelding]dankje, verklaard een boel
![]()
![]()
Zeg ik niet! Dan lijk ik slim!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
Tsjah ... wat moeten we hier nu met dit soort onverlaten ..quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
![]()
![]()
Zo weer een potje catannen![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
stenigen...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah ... wat moeten we hier nu met dit soort onverlaten ..duh...
Fragile like a rose on the snow...![]()
Ha! Goed opgelet faithyquote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Knuffelslet het volgende:
'dat enzym bevatten'
naast smaak ook nog even een grammatica.ziphet was even een test
![]()
Zeiden leraren altijd!Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zeg ik niet! Dan lijk ik slim!
Ik beschouw het als niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik noteer het wel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik beschouw het als niet gelezenmaar ik noteer het wel
![]()
![]()
![]()
lere,spelletje,t.v.,bed!
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De andere harley rijders kunnen inmiddels hun internet niet meer betalen![]()
beter als 400ccBazziekje
![]()
1340cc vol ellendequote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef passmailer het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)
beter als 400ccBazziekje
Veel herrie weinig snelheid
En ik bedoelde dat ze vanwege de hoge reparatiefacturen geen geld meer over hebben![]()
![]()
is het zo ergquote:Op donderdag 2 november 2006 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jij blij, ik blij
Doe's wat aan die typo's joh, je lijkt Makster wel
[..]![]()
nederlands is niet mijn sterkste vak, iig de spelling niet
hij is iig zeer relaxedquote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, hij's mijn homie [afbeelding]
Bij andere studenten valt het niet eens op, omdat hij ze niet goed genoeg kent [afbeelding]heb alleen al zo'n 2 jaar geen les meer van hem gehad
(en ben de afgelopen 1,5 jaar ook bijna nooit op die verdieping geweest, dus zie hem ook nooit)
daarbij zou ik het helemaal niet erg vinden als iemand het zou zien als ik dikker zou worden![]()
![]()
FIGHT!!!place your bets!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef passmailer het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)
beter als 400ccBazziekje
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
allow ? ...
llow ? ...
low ? ...
ow ? ...
w ? ...
? ...
...
..
..... .... .. .. .
WIE IS DE KONING VAN WEEEEEEEEEEEEEEEEZEL!!!!!![]()
![]()
Jij liegt, anders had ik nooit een goed bedrijf kunnen opstarten met Harley onderdelenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
hoe kan dat nou
![]()
![]()
![]()
KOFFIEKOEKJE!!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
.... .... .. .. .
WIE IS DE KONING VAN WEEEEEEEEEEEEEEEEZEL!!!!!
OFFIEKOEKJE!!!!!
FFIEKOEKJE!!!!!
FIEKOEKJE!!!!!
IEKOEKJE!!!!!
EKOEKJE!!!!!
KOEKJE!!!!!
OEKJE!!!!!
EKJE!!!!!
KJE!!!!!
JE!!!!!
E!!!!!
!!!!!
!!!!
!!!
!!
!![]()
Ik ben er nog steeds, nog een paar dagen dan kom ik in de OP en nog een paar maanden en dan ga ik meetoeren !http://www.mencom.nl Mencom IT Service![]()
Kloote putquote:Op donderdag 2 november 2006 21:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
KOFFIEKOEKJE!!!!!
OFFIEKOEKJE!!!!!
FFIEKOEKJE!!!!!
FIEKOEKJE!!!!!
IEKOEKJE!!!!!
EKOEKJE!!!!!
KOEKJE!!!!!
OEKJE!!!!!
EKJE!!!!!
KJE!!!!!
JE!!!!!
E!!!!!
!!!!!
!!!!
!!!
!!
!![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef bpm het volgende:
Ik ben er nog steeds, nog een paar dagen dan kom ik in de OP en nog een paar maanden en dan ga ik meetoeren !![]()
![]()
Meetoeren is the shizzlequote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef bpm het volgende:
Ik ben er nog steeds, nog een paar dagen dan kom ik in de OP en nog een paar maanden en dan ga ik meetoeren !
quote:![]()
De put van vrouw Holle is veel beter![]()
![]()
Die heeft inderdaad een betere trogquote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meetoeren is the shizzle![]()
[..]
![]()
De put van vrouw Holle is veel beter![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarom was jij trouwens niet bij de megameet?![]()
![]()
![]()
FOK! MC staat ook berucht om de cognitieve dissonantie die het teweeg kan brengen. En dan volgens de theorie van Aronsonquote:![]()
![]()
praat niet zo moeilijk man... wat je bedoelt is gewoon dat als je of je motor niet snel genoeg bent, je uitgelachen wordtquote:Op donderdag 2 november 2006 21:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
FOK! MC staat ook berucht om de cognitieve dissonantie die het teweeg kan brengen. En dan volgens de theorie van Aronson![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: