quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, hij's mijn homie [afbeelding]
Bij andere studenten valt het niet eens op, omdat hij ze niet goed genoeg kent [afbeelding]
AHquote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tijd voor een plaatje!!
[afbeelding]
Zeg ik niet! Dan lijk ik slim!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Tsjah ... wat moeten we hier nu met dit soort onverlaten ..quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
er staan helemaal geen harley's tussen die (japanseplastik bakjes)
hoe kan dat nou
ben ik de enige met een harley bij fok of laat de harley rijder zich gewoon niet horen
bij dit soort onderwerpen
nou ik zal nu wel commentaar krijgen maar geeft niet
groetjes van een tevreden rijder op een fxd uit 94 (en nooit pech)![]()
stenigen...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tsjah ... wat moeten we hier nu met dit soort onverlaten ..
Ha! Goed opgelet faithyquote:Op donderdag 2 november 2006 19:23 schreef Knuffelslet het volgende:
'dat enzym bevatten'
naast smaak ook nog even een grammatica.zip
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zeg ik niet! Dan lijk ik slim!
Ik beschouw het als niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik noteer het wel
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik beschouw het als niet gelezenmaar ik noteer het wel
![]()
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De andere harley rijders kunnen inmiddels hun internet niet meer betalen![]()
1340cc vol ellendequote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef passmailer het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)
beter als 400ccBazziekje
is het zo ergquote:Op donderdag 2 november 2006 19:15 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jij blij, ik blij
Doe's wat aan die typo's joh, je lijkt Makster wel
[..]![]()
hij is iig zeer relaxedquote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, hij's mijn homie [afbeelding]
Bij andere studenten valt het niet eens op, omdat hij ze niet goed genoeg kent [afbeelding]
place your bets!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef passmailer het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat (dat je zoveel meer geld over hebt om een Knappe amerikaanse fiets te kopen met 1340cc)
beter als 400ccBazziekje
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
allow ? ...
llow ? ...
low ? ...
ow ? ...
w ? ...
? ...
...
..
.
Jij liegt, anders had ik nooit een goed bedrijf kunnen opstarten met Harley onderdelenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef passmailer het volgende:
er staan helemaal geen harley's tussen die (japanseplastik bakjes)
hoe kan dat nou
ben ik de enige met een harley bij fok of laat de harley rijder zich gewoon niet horen
bij dit soort onderwerpen
nou ik zal nu wel commentaar krijgen maar geeft niet
groetjes van een tevreden rijder op een fxd uit 94 (en nooit pech)![]()
KOFFIEKOEKJE!!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
.... .... .. .. .
WIE IS DE KONING VAN WEEEEEEEEEEEEEEEEZEL!!!!!
Kloote putquote:Op donderdag 2 november 2006 21:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
KOFFIEKOEKJE!!!!!
OFFIEKOEKJE!!!!!
FFIEKOEKJE!!!!!
FIEKOEKJE!!!!!
IEKOEKJE!!!!!
EKOEKJE!!!!!
KOEKJE!!!!!
OEKJE!!!!!
EKJE!!!!!
KJE!!!!!
JE!!!!!
E!!!!!
!!!!!
!!!!
!!!
!!
!
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef bpm het volgende:
Ik ben er nog steeds, nog een paar dagen dan kom ik in de OP en nog een paar maanden en dan ga ik meetoeren !
Meetoeren is the shizzlequote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef bpm het volgende:
Ik ben er nog steeds, nog een paar dagen dan kom ik in de OP en nog een paar maanden en dan ga ik meetoeren !
quote:
Die heeft inderdaad een betere trogquote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meetoeren is the shizzle![]()
[..]
![]()
De put van vrouw Holle is veel beter![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarom was jij trouwens niet bij de megameet?
FOK! MC staat ook berucht om de cognitieve dissonantie die het teweeg kan brengen. En dan volgens de theorie van Aronsonquote:
praat niet zo moeilijk man... wat je bedoelt is gewoon dat als je of je motor niet snel genoeg bent, je uitgelachen wordtquote:Op donderdag 2 november 2006 21:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
FOK! MC staat ook berucht om de cognitieve dissonantie die het teweeg kan brengen. En dan volgens de theorie van Aronson![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |