quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leest iemand hier toevallig de reeks van Preacher ?
zal wel door die rommelige dagen komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:48 schreef Young_David het volgende:
occident.nl is traag trouwens. Vorige week zaterdag 2 TPB's besteld, nog niet in huis.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef Young_David het volgende:
Kingdom Come laat maar op zich wachten. Niet eens een berichtje gekregen met waarom het zo lang duurt. Ik bestel daar dus niet meer.
Lekker is dat. Als ik ze niet gemaild had had die order waarschijnlijk gewoon open blijven staan ...quote:Tot mijn spijt zie ik dat onze buitenlandse leverancier deze titel gecancelled heeft, omdat zij deze niet meer kunnen leveren. Wanneer u mij uw rekeningnummer mailt, zullen wij het bedrag voor deze titel terugboeken. Onze excuses voor het ongemak.
hm, reviews van oudere comics, geen idee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef Young_David het volgende:
Wat is een beetje een goede comic site, met reviews van TPB's enzo. comics.ign.com heeft wel wat maar richt zich voornamelijk op huidige comics.
wat aanraders (al is het een cliche lijstje, maar goed, het zal niet voor niets zijn dat deze titels wel vaker genoemd worden):quote:Ben vooral benieuwd naar de must-have TPB's. Van Batman heb ik er redelijk wat (ben nu bezig met Knightfall).
geen idee, ik ken alleen de originele Crisis On Infinite Earths (jaren 80), en die is wel leuk al is die erg verwarrend als je niet echt veel kennis hebt van die oude DC universes.quote:Maar al die crisis verhalen zijn die leuk/belangrijk?
Google vind het niet zo'n leuke sitequote:This web site at www.comixfan.com has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.
Loopt ook niet echt storm he?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:48 schreef Canisfire het volgende:
http://www.comixfan.com/
Die is echt geweldig zit er nu al een paar jaar.
de hardback is niet hetzelfde als de Absolute Editionquote:Op maandag 1 juni 2009 13:45 schreef Meursault het volgende:
Is het niet precies andersom? De gele is Titan uit 1987. Die andere is DC. Ik kijk trouwens op Book Depository. Ow.. Jij ook.. De prijs van de Hardback valt mee: E18,35
De paperbacks zijn tussen de 12 en de 15.
[ afbeelding ]
Absolute Editon Hardback is out of stock.
Vandaag of morgen bestellen.
Jammer. Die standaard longboxes zijn ook wel handig, natuurlijk, maar die drawerboxes lijken mij in ieder geval nog praktischer. Zeker als je ze netjes kunt stapelen, als een soort archiefkast. Maar goed, ik kijk wel verder.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Tokus het volgende:
hm ja, die schijnen erg handig te zijn, maar een stuk duurder dan de normale shortboxes (of longboxes). De normale hebben gewoon een deksel aan de bovenkant, en die kun je bij de meeste comicshops wel bestellen. Maar die drawerboxes, ik ben ze nog niet tegengekomen in Nederland.
Denk ook niet dat de Nederlandse markt er groot genoeg voor was. De meesten die het lazen kochten het meer als support voor het bedrijf terwijl ze ook de Engelse comics lazen. Bovendien was het twee jaar geleden (toen ik het voor het laatst kocht) al aardig aan de prijs. Ook missen ze veel nummers als het blad een keer in de zoveel weken uitkwam, en Spider-Man al drie keer in de maand verschijnt en er diverse X-Men series te koop zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef Mark het volgende:
Ik begrijp dat Z-Press ook alweer stopt met het uitgeven van de Nederlandse Spiderman en X-men?
Lijkt er op alsof het hier dan gaat ophouden voor mij.
Had je iets anders verwacht danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef Meursault het volgende:
Ik was in Zürich in een Comicbookstore, maar helaas was alles in het Duits..
psst, Zürich is de grootste stad van Zwitserlandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef wc-eend het volgende:
Ja want hier in NL is het in het engels? Blijkbaar worden comics in duitsland op grotere schaal vertaald en verkocht?
* wc-eend epicfails..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
psst, Zürich is de grootste stad van Zwitserland
Duitsland vertaalt sowieso bijna alles. Het valt me mee dat ze Engelse muziek nog net niet verduitsen, maar iedereen kent wel de nagesynchroniseerde films. In Zwitserland is het wel minder, maar blijkbaar verkopen de Duits-vertaalde comics daar dus beter dan de originele Engelstalige.
Heb je de rest van crisis al gelezen dan? Heb nu net de essentials tot aan infinite crisis in huis (cr. on inf. earths, id. crisis, omac project, villains united, day of vengeance, rann-thanagar war, inf. crisis, inf. cris compagnion) en naar mijn idee komt daarna 52, countdown to final crisis en daarna pas final crisis.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef Breuls het volgende:
Ben sinds vandaag weer even in Nederland, en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt even wat comics te halen. Paar losse magazines, maar ook Final Crisis. Die wil ik nu eindelijk wel eens lezen.
ongeveer alles bij DC heet toch crisis?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Young_David het volgende:
[..]
Heb je de rest van crisis al gelezen dan?
Vandal com-x in amsterdam heeft heel veel titels ( bijna alles volgens mij) en je kan je heel makkelijk abonneren op titels. (Maar dat is meer een afspraak dat hij elke issue pre-ordert, is dus ook makkelijk op te zeggen)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:30 schreef Breuls het volgende:
Final Crisis is alleen nog hardcover ja.
Ik vind het zelf wel jammer dat de paperbacks zo lang duren, want die lees ik ook het liefst, maar ik ben vaak nieuwsgierig naar sommige verhalen omdat er veel over geschreven wordt, en dan ga ik toch maar voor de hardcover. Het is helaas ondoenlijk (logistiek en financieel) om de crossovers in magazine vorm te volgen in Nederland. Yendor in Rotterdam heeft bijvoorbeeld maar een handjevol DC titels (en een shitload aan Marvel). Je kunt wel via hen abonneren, maar dan moet je het helemaal uitgebreid vantevoren plannen.
quote:NEW YORK (CNNMoney.com) -- The Walt Disney Co. announced Monday that it has agreed to purchase comic book and action hero company Marvel Entertainment for about $4 billion.
If Marvel shareholders approve the deal, they would receive $30 per share in cash and 0.745 shares of Disney for each share of Marvel that they hold. The deal is valued at $50 per Marvel share, more than a 29% premium, based on Friday's closing price.
"We believe that adding Marvel to Disney's unique portfolio of brands provides significant opportunities for long-term growth and value creation," said Disney Chief Executive Robert Iger, in a statement.
0:00 /17:13The man behind Disney
Marvel has launched a large number of action-hero movies over the past decade. Last summer's "Iron Man" blockbuster was the first to be fully financed and produced by by the comic book company.
Marvel also holds the rights to 5,000 popular action hero characters, including Spider-Man, the X-Men, the Fantastic Four and Thor.
"Disney is the perfect home for Marvel's fantastic library of characters given its proven ability to expand content creation and licensing businesses," said Marvel Chief Executive Ike Perlmutter. "This is an unparalleled opportunity for Marvel to build upon its vibrant brand and character properties by accessing Disney's tremendous global organization and infrastructure around the world."
quote:Depending upon which source you believe, Walt Disney Studios Chairman Dick Cook either resigned, or was fired, from the company Friday afternoon after 38 years. Whichever is the case, the news took most everyone by surprise. No successor has been named.
Cook's departure comes nearly three weeks after Disney announced its planned $4-billion purchase of Marvel Entertainment. The Wall Street Journal reports that "people close to Disney" claim Cook had complained Disney Studios wouldn't have control of Marvel Studios under the terms of the deal -- something Cook, through a spokeswoman, denies.
Others note a growing rift between Cook and Disney CEO Robert Iger, who in May publicly criticized the performance of the company's film division.
Cook began his Disney career in 1970 as a ride operator at Disneyland in Anaheim, California, working his way through the company until 2002, when he was named chairman of Walt Disney Studios. [Los Angeles Times, Deadline Hollywood]
http://robot6.comicbookre(...)e-marvel-characters/quote:Jack Kirby's heirs seek to reclaim copyrights to some Marvel characters [Updated]
* Posted on September 20, 2009 - 02:39 PM by Kevin Melrose
In a move that by now should be familiar to comics fans, the heirs of Jack Kirby are seeking to regain copyrights to some of the legendary artist's creations.
The New York Times reports that 45 copyright-termination notices were sent last week to Marvel, Disney, Sony Pictures, Universal Pictures, 20th Century Fox, Paramount Pictures and others who have made films and other forms of entertainment based on characters that Kirby co-created.
The heirs, who are represented by Marc Toberoff -- the attorney who helped the wife and daughter of Jerry Siegel regain a share of Superman last year -- intend to reclaim copyrights to some properties as early as 2014.
A copyright dispute that involves many of Marvel's marquee characters obviously adds a wrinkle to the recently announced $4-billion purchase by Disney.
Although the article doesn't say which characters are specified, the movie studios listed may offer a clue: Sony Pictures holds the film rights to Spider-Man; Universal had the Incredible Hulk; Fox has the X-Men and Fantastic Four; and Paramount has the distribution rights to several of the Marvel-produced projects, including the Iron Man movies.
In addition to those characters, Kirby also co-created (with Stan Lee) The Avengers, Thor, the Black Panther, the Silver Surfer, Nick Fury, Magneto, Galactus and Doctor Doom -- to name but a few properties that have recently appeared, or are slated to appear, in film or on television.
Developing, naturally ...
Update (7:09 p.m.): The Los Angeles Times breaks down some of the dates when Kirby's children would be eligible to claim their father's share of copyright: Fantastic Four in 2017, the Hulk in 2018 and X-Men in 2019. (The copyrights would continue for another 39 years under current law.)
The newspaper also manages to get a comment from a Disney spokesperson: "The notices involved are an attempt to terminate rights seven to 10 years from now and involve claims that were fully considered in the acquisition."
Dit topic gaat over comics, dat is Amerikaans - Engels, net zoals manga Japans is. Er is een groot verschil. De aanpak is anders, de gedachte erachter is anders, zelfs de materie die ze behandelen is anders.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:20 schreef FinancialBubble het volgende:
Worden hier ook wel eens Belgische of Nederlandse stripboeken gelezen?
Zoals bijvoorbeeld het recentelijk tot Beste Nederlandse Literaire Stripboek van 2009 verkozen
ze hebben nu zelfs k3 in het duitsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
psst, Zürich is de grootste stad van Zwitserland
Duitsland vertaalt sowieso bijna alles. Het valt me mee dat ze Engelse muziek nog net niet verduitsen, maar iedereen kent wel de nagesynchroniseerde films. In Zwitserland is het wel minder, maar blijkbaar verkopen de Duits-vertaalde comics daar dus beter dan de originele Engelstalige.
quote:Though they've been aggressively pursuing web content for the past few years in multiple forms, Marvel Comics made the leap today that many have been speculating will be the next big wave in comics distribution: comics on the iPhone. Starting today, the publisher will have titles ranging from classic Stan Lee/Steve Ditko issues of "Amazing Spider-Man" to modern hits like Joss Whedon and John Cassaday's "Astonishing X-Men" for purchase on Apple's signature smart phone and the iPod Touch through comics-specific app sites Comixology, iVerse, and Panelfly as well as general publishing site ScrollMotion.
"We've got those four signed, and we're in active discussions with several others," explained Marvel's Executive Vice President of Digital Media, Ira Rubenstein. He told CBR that the announcement being made across four simultaneous platforms on their own sites was indicative of Marvel's commitment to getting their comics into the marketplace in as many formats as possible. "We want to give the consumers the choice to decide what's best for them. Each software has a world of difference, and each company has a different approach. By going with multiple companies, we're letting the consumer decide."
The comics available will vary from iTunes publisher to publisher, though certain books and issues will be common amongst all the providers, much like the previously available online initiatives like the Marvel Digital Comics Unlimited service which anchors Marvel's own site and their recent deal with the PSP gaming device. As for why now was the time to make the iPhone service happen and why Marvel went with the companies included in the launch, Rubenstein said "I think the timing was that the applications and the consumer experience was there. A lot of these applications are in their multipled version. This isn't their first program. With any good software, it improves over time, and what we're concerned with is the consumer experience and how our content looks. With all these companies – be it iVerse, Comixology, Panelfly or ScrollMotion – it's a very compelling consumer experience.
"Each one works a little differently, but all of them, for the most part, have a programmed view where you can, similarly to what we have on our Marvel Digital Comics Unlimited reader, hit the forward button, and it kind of programs the page for you. If you don't want to work as hard and have what I think is a bad experience like with a PDF where you have to zoom around and it gets tiring...if you just hit the forward button, it's a natural style to read. Most, if not all the programs, offer you either/or. And again, that's a compelling consumer experience where, if the consumer wants to zoom in on one particular shot, they can. It's very similar to how we approach stores. We service over 3,000 stores, and every store is different, be it the stores in New York, or the stores in Chicago or Florida. Consumers can decide what stores they want to buy our books from."
Examples of the Panelfly interface
When it came to what content would be immediately available, Rubenstein and the Digital Media department went to the top of the company's publishing line. "I work very closely with [publisher] Dan Buckley and the rest of the publishing team," he said. "We wanted to get a selection that was compelling to start, and would give us information on what consumers would want to buy. Obviously, you can't roll out with everything, but we wanted to roll out with enough of a selection to really figure out what's happening. Dan and his team say, 'Okay, these are the books we're going to give.' And we'll continue to have more books over the coming months, and we'll continue to see how it goes."
Asked how initiatives like the MDCU program have worked in terms of outreach to readers who may not regularly be buying comics, Rubenstein offered, "What we have been seeing – and we have some research to back this up – is that we're finding that the Marvel Digital Comics Unlimited product is actually proving to be a discovery tool for people. They're discovering new concepts and new characters and new storylines, and then going to the stores and buying them. We have research for that, and we have some e-mails from comic book store owners who told us those stories."
Rubinstein stressed that programs such as MDCU, and now the iPhone comics apps, should not serve to drive readers away from traditional comic book stores, a market the company has begun to support with a special retailers-only site. "We're very cognizant of [worries retailers may have.] If anything, we're trying to help enable the brick and mortar stores through the [newly launched] Marvel Retailer Resource Center. Now, they're going to be offering First Looks and things, and we're asking, 'How can we enable them now to offer motion comics through their websites?' and the next extension would be to ask 'How can we enable them to offer digital comics?' It hasn't all been announced yet, but we're looking at it. We've been talking about how to help these very, very important partners, and we do not take them for granted here."
Examples of the iVerse interface
Speaking of Marvel's motion comics program, which saw its second major title launch this week with the MarvelFest NYC 2009 premier of the "Astonishing X-Men" motion comic, currently available on iTunes, the word of iPhone comics comes hot on its heels. Rubenstein said the close nature of the events came thanks to Marvel having multiple irons in the fire. "I've been here a little over a year, and I was brought in to really step up our digital efforts. We've always done a lot here, but we wanted to take it to the next level. I think what you're starting to see now is the fruition of a lot of people's hard work. If it feels like dominos have been falling, it's because we've been working really, really hard, and things are starting to come out now. We can't really talk about it until they come out, but you're going to see a lot more, because now we have some investment and resources dedicated to it."
And more motion comics are on the way, including possible distribution of the format over other smart phones and devices outside the Apple brand. "We are absolutely looking towards other distribution. We're up on the Xbox now. Motion comics aren't on Xbox yet, but they will be shortly, through Xbox Live, and our other video content is up there. We're up on Hulu with "Spider-Woman." So we're looking at legitimate video screens for distributing our motion comics, as well as the video content we have rights to."
Asked what lessons his department has learned from the MDCU launch and applied to this new iPhone program, Rubenstein concluded, "I come from entertainment. I spent 12 years at Sony and four years at Fox, so the lessons I've learned throughout my career are with entertainment and brands. I think entertainment consumers want to consume entertainment content when they want it, where they want it, and how. I'm not surprised when it does well, because people want it. I guess the lesson is, be it comic books, movies or TV, content is content, and it's all about storytelling and great characters. Whether it's in print or video, consumers want to consume it across devices and platforms."
dit dusquote:Op maandag 2 november 2009 10:48 schreef Young_David het volgende:
Comics op een scherm lezen vind ik maar niets, doe mij maar lekker een paperback. Staat mooi in de kast zo'n rij met strips. Je kunt het overal mee naar toe nemen en bij een goede artist kun je echt genieten van het artwork.
Onlangs voor mijn studie (geschiedenis) een essay mogen schrijven over Maus in het kader van Holocaust-represenaties in modernistische en postmodernistische traditie. Ik heb de graphic novel toen ook weer in een ruk uitgelezen. Ontzettend sterk en indrukwekkend. Bijzonder hoe Spiegelman met het 'strip-medium' zo'n belangrijk verhaal weet te vertellen. Klassieker-status-waardig!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Alan Moore is een geboren verteller en graphic novel god. From Hell is tof, net als idd V for Vendetta. Ook GN's als Maus of Dark Knight Returns zijn zeer te pruimen.
dat is gewoon een 12-delige serie. Niks "graphic novelligs" aan. Waarom durven mensen het niet gewoon een comicbook te noemen? Is dat te min? Graphic novel staat natuurlijk duurder, maar het is, hoe je het ook wendt of keert, gewoon een comic. Zelfs Watchmen, dat maakt namelijk uitermate goed gebruik van dat het 12 losse delen waren.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef Young_David het volgende:De beste Batman GN vindt ik eigenlijk The Long Halloween en die is ook redelijk zelfstandig te lezen.
quote:Alan Moore & Mitch Jenkins
Unearthing Box Set (Lex Records)
LEX090BOX
Ltd Edition box set only available as a pre-order here - this is temporarily at a lower price. Click here for contents list
Unearthing is an audio and visual project uniting legendary comic book writer Alan Moore, award-winning photographer Mitch Jenkins and a cast of high-calibre musicians. A bewitching story written and narrated by Moore set against a epic score from musicians including Adam Drukker & Andy Broder (aka. Crook&Flail) Mike Patton, Stuart Braithwaite, Zach Hill and Justin Broadrick.
Alan Moore is best known for his groundbreaking graphic novels The Watchmen, V For Vendetta, From Hell and The League of Extraordinary Gentlemen. These, along with work for 2000 AD and DC Comics, have established him as one of the most influential and important writers in the history of comics. His output has sold in the millions, lead to numerous awards and been adapted for feature films – Moore has even made a cameo appearance in The Simpsons.
The musical score for Unearthing is produced by Crook&Flail, a partnership between Andrew Broder and Adam Drucker. Broder is the multi-instrumentalist behind the band Fog whilst Drucker’s adventures under his Doseone solo guise – and within cLOUDDEAD, Themselves and Subtle – have seen him explore spoken word and the outer reaches of rap. Together the pair have enlisted an impressive array of talented collaborators, including; Stuart Braithwaite of Scottish post-rockers Mogwai, drummer Zach Hill from acclaimed experimental band Hella, the trailblazing and prolific Justin Broadrick of Napalm Death, Godflesh and Jesu and pioneering alt-rock hero and Faith No More frontman Mike Patton.
https://lexrecords.com/shop/pages/view.php?stockcode=LEX090BOX
2 x. 180g vinyl LP audiobook with soundtrack
1 x. 180g vinyl - soundtrack instrumental
1 x. deluxe photo print portrait of Alan Moore by Mitch Jenkins
1 x. Dot-matrix printed transcript of Unearthing
1 x. Unearthing poster by Mitch Jenkins
CD1. audiobook with soundtrack
CD2. soundtrack instrumental
wat zeggen jullie hier van ik ben nogal een mike patton fan en zit er over na te denken om dit te kopen. Maar ik ik weet niets van die alan moore (behalve dat ik de film van V for Vendetta wel tof vond) Staat deze man gerant voor goede dingen of zou dit zomaar een ontzettende sof kunnen zijn?quote:Talking to Pitchfork last year, Doseone told us a bit about the project: "Mitch did all the photos, and so it will be more like a giant coffee table book than anything else. But the writing itself is extremely dense. It's a prose-based novel, and it's too confusing for me to try and correctly encapsulate. But it is about, uh, a co-worker of Alan's and somehow seemingly about Alan himself. And it's about the comic industry, the world of magic, the world we live in, the world we don't live in."
Civil War. Zoveel bazige en toffe gebeurtenissen!quote:Op maandag 26 april 2010 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben nu bezig met het Civil War epos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Civil War. Zoveel bazige en toffe gebeurtenissen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siege is trouwens ook wel tof, met o.a. een neerstortend Asgard. (buiten spoilers, zodat men misschien nieuwsgierig wordt)
Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Civil War. Zoveel bazige en toffe gebeurtenissen!Ik begin nu echt een hartgrondige hekel te ontwikkelen tegen Iron Man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Tokus het volgende:
[..]Idd. Zo radicaal en opeens. Maar ook wel weer leuk om dingen zich opnieuw te zien ontwikkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siege is trouwens ook wel tof, met o.a. een neerstortend Asgard. (buiten spoilers, zodat men misschien nieuwsgierig wordt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Zijn er mensen hier die Logicomix hebben gelezen?quote:Na het enorme succes van Logicomix, over leven en werk van Bertrand Russell, verschijnt in mei een graphic novel over Nietzsche. De bekende Franse filosoof Michel Onfray schreef het scenario, striptekenaar Maximilien Le Roy gaf Nietzsches levensverhaal vorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik het een beetje heel erg gehad heb met Marvel.
Tis de afgelopen jaren een beetje heel erg zielloos.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:40 schreef PhalanX het volgende:
R.I.P.Heb je de Marvel Events gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik het een beetje heel erg gehad heb met Marvel.
Tis de afgelopen jaren een beetje heel erg zielloos.
Ik zou die niet echt zielloos willen noemen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Mwah.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:44 schreef PhalanX het volgende:
ik noem ze juist wel zielloos... ze draaien op uitgekauwde formules.
Zelfs de jaren negentig waren niet zo erg dat er constant een soort van groot-schalige crossover bezig.
Tussen NecroshaX en Second Coming heeft amper een maand gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |