quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leest iemand hier toevallig de reeks van Preacher ?
zal wel door die rommelige dagen komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:48 schreef Young_David het volgende:
occident.nl is traag trouwens. Vorige week zaterdag 2 TPB's besteld, nog niet in huis.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef Young_David het volgende:
Kingdom Come laat maar op zich wachten. Niet eens een berichtje gekregen met waarom het zo lang duurt. Ik bestel daar dus niet meer.
Lekker is dat. Als ik ze niet gemaild had had die order waarschijnlijk gewoon open blijven staan ...quote:Tot mijn spijt zie ik dat onze buitenlandse leverancier deze titel gecancelled heeft, omdat zij deze niet meer kunnen leveren. Wanneer u mij uw rekeningnummer mailt, zullen wij het bedrag voor deze titel terugboeken. Onze excuses voor het ongemak.
hm, reviews van oudere comics, geen idee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef Young_David het volgende:
Wat is een beetje een goede comic site, met reviews van TPB's enzo. comics.ign.com heeft wel wat maar richt zich voornamelijk op huidige comics.
wat aanraders (al is het een cliche lijstje, maar goed, het zal niet voor niets zijn dat deze titels wel vaker genoemd worden):quote:Ben vooral benieuwd naar de must-have TPB's. Van Batman heb ik er redelijk wat (ben nu bezig met Knightfall).
geen idee, ik ken alleen de originele Crisis On Infinite Earths (jaren 80), en die is wel leuk al is die erg verwarrend als je niet echt veel kennis hebt van die oude DC universes.quote:Maar al die crisis verhalen zijn die leuk/belangrijk?
Google vind het niet zo'n leuke sitequote:This web site at www.comixfan.com has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |