abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68346738
Leest iemand hier toevallig de reeks van Preacher ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 april 2009 @ 20:58:14 #202
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_68349260
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leest iemand hier toevallig de reeks van Preacher ?

en zo nee, waarom niet?

ik heb 'm 3 1/2 keer gelezen inmiddels. Van begin tot eind
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:45:07 #203
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68362679
Heb hem ook gelezen. Blijft één van mijn favoriete reeksen allertijden.
pi_68362775
occident.nl is traag trouwens. Vorige week zaterdag 2 TPB's besteld, nog niet in huis.
pi_68601749
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:48 schreef Young_David het volgende:
occident.nl is traag trouwens. Vorige week zaterdag 2 TPB's besteld, nog niet in huis.
zal wel door die rommelige dagen komen
pi_68636492
Ik heb inmiddels Batman: Year One binnen. Maar Kingdom Come laat maar op zich wachten. Niet eens een berichtje gekregen met waarom het zo lang duurt. Ik bestel daar dus niet meer.

The Long Halloween trouwens net uit. Wat een meesterlijke batman strip. Voor mij veel beter dan Year One en the Dark Knight Returns. Ik kan heel goed begrijpen dat deze strip een grote inspiratiebron was voor de laatste 2 batman films.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 mei 2009 @ 22:32:47 #207
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_68637629
Yep, erg goede comic. Maar dat zijn de meeste van Jeph Loeb en Tim Sale. Dus ook het vervolg op The Long Halloween, getiteld Dark Victory.
  Admin zondag 3 mei 2009 @ 23:25:57 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68639681
Oja, TLH wil ik binnenkort ook nog halen.

Heb nu The Black Glove liggen, een voorloper op Batman RIP. Heeft iemand die verhaallijnen gevolgd?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_68708462
Ik heb de Age of Apocalypse tpb's 2 en 4 op ebay gekocht inclusief verzendkosten voor 30 euro. In de stripwinkels waar ik heb gezocht waren ze 25-30 euro per stuk

Nu nog deel 1 en 3 een beetje goedkoop vinden. (En de 10th anniversary tpb en de exiles tpb)

Zijn er nog andere tpb's die te maken hebben met de AoA? Bijvoorbeeld iets over x-man of dark beast?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 22:05:22 #210
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_68709286
X-Man had z'n eigen serie, 4 nummers. Of dat in TPB verschenen is weet ik niet, ik heb alles van AoA in de originele losse nummers (en het meeste ook diverse keren gelezen).

De serie ter gelegenheid van de 10e verjaardag kan je overigens overslaan. Het is erg jammer dat ze zonodig terug moesten naar dat verhaal.

Exiles vond ik overigens wel leuk, de nummers die ik er van gelezen heb. Maar ja dat komt waarschijnlijk door Blink. Dat was gewoon zo'n cool personage.
pi_68712141
van x-man heb ik iig al iets gelezen, misschien wel allemaal.

Er is nu een nieuwe exiles serie begonnen, met blink! eerste deel was vet.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:57:48 #212
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68714285
http://comicbookdb.com/storyarc.php?ID=108 daar staat als het goed is alles.
pi_68770556
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef Young_David het volgende:
Kingdom Come laat maar op zich wachten. Niet eens een berichtje gekregen met waarom het zo lang duurt. Ik bestel daar dus niet meer.
quote:
Tot mijn spijt zie ik dat onze buitenlandse leverancier deze titel gecancelled heeft, omdat zij deze niet meer kunnen leveren. Wanneer u mij uw rekeningnummer mailt, zullen wij het bedrag voor deze titel terugboeken. Onze excuses voor het ongemak.
Lekker is dat. Als ik ze niet gemaild had had die order waarschijnlijk gewoon open blijven staan ...

Nieuwe updates in mijn ultimate verzameling, ironman, daredevil, anuals en galacticus. Dat geld uitgeven gaat veel te hard zo :p
pi_69408696
Wat is een beetje een goede comic site, met reviews van TPB's enzo. comics.ign.com heeft wel wat maar richt zich voornamelijk op huidige comics. Ben vooral benieuwd naar de must-have TPB's. Van Batman heb ik er redelijk wat (ben nu bezig met Knightfall). Maar al die crisis verhalen zijn die leuk/belangrijk?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 mei 2009 @ 10:40:30 #215
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_69410811
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef Young_David het volgende:
Wat is een beetje een goede comic site, met reviews van TPB's enzo. comics.ign.com heeft wel wat maar richt zich voornamelijk op huidige comics.
hm, reviews van oudere comics, geen idee.
voor nieuws en wat reviews lees ik meestal www.newsarama.com en www.comicbookresources.com
quote:
Ben vooral benieuwd naar de must-have TPB's. Van Batman heb ik er redelijk wat (ben nu bezig met Knightfall).
wat aanraders (al is het een cliche lijstje, maar goed, het zal niet voor niets zijn dat deze titels wel vaker genoemd worden):
Preacher (jaaaa binnenkort komt ie in hardcover)
Watchmen
The Dark Knight Returns
Batman: The Killing Joke
Kingdom Come
Marvels
Fables
de eerste Sin City tpb
1000 bullets
quote:
Maar al die crisis verhalen zijn die leuk/belangrijk?
geen idee, ik ken alleen de originele Crisis On Infinite Earths (jaren 80), en die is wel leuk al is die erg verwarrend als je niet echt veel kennis hebt van die oude DC universes.
pi_69552713
aangezien het hier niet zo hard gaat, wat is een groot, leuk comic forum?
pi_69553005
http://www.comixfan.com/

Die is echt geweldig zit er nu al een paar jaar.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_69553440
quote:
This web site at www.comixfan.com has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.
Google vind het niet zo'n leuke site
pi_69554221
Google is een beetje raar bezig gister anonib ook al.
Nee is veilig hoorl
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_69557283
Ik kan er gewoon niet op komen, ik blijf gewaarschuwd worden door google en kan dan niet verder.
  zondag 31 mei 2009 @ 15:04:53 #221
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_69575342
Comicbookresources is ook wel goed te doen, maar is met name gericht op DC en Marvel.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_69578314
Ik wil binnenkort Watchmen gaan bestellen (ik heb de film nog niet gezien). Dat wordt dan mijn eerste graphic novel. Ik ben niet opgevoed met comics, maar ik heb het wel altijd interessant gevonden. Ik keek dan vooral Spider-man en X-men tv series (the animated series).

Is er nog een verschil in versies? Ik zie er een uit 1987, 2004 en 2009. Of staat er overal hetzelfde in?
"Everything we are, we are when we're alone."
  zondag 31 mei 2009 @ 21:06:38 #223
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_69584332
Je hebt bij mijn weten maar drie versies: paperback, hardcover en de luxe oversized Absolute edition. Die laatste is dus groter, en zit in een kartonnen slipcover. Ook fors duurder . De rest is volgens mij praktisch hetzelfde.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_69591553
En in de paperback heb je nog 2 versies:
DC Comics:

Titan Books:

De inhoud is bij beiden precies hetzelfde. Alleen de prijs en de cover verschillen. Kies gewoon de gele, is iets duurder, maar wel een tikkeltje mooier
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 juni 2009 @ 13:07:18 #225
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_69599850
die van Titan is de Britse druk, die van DC de Amerikaanse.
Maar zoals hierboven al staat, qua inhoud precies hetzelfde.

en zoals hierboven staat is er de Absolute edition, maar die zou ik maar niet gelijk aanschaffen als nieuweling. Die is 3x zo door. Wel mooi in hardcover, en nog wat behind the pages info. Maar dat is meer iets voor de grotere comic/Alan Moore liefhebber.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')